Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

7000 e pragul de sus...   pretul real, de piata e mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai jos? E masina de 7 ani, diesel si 100k. Pretul pietei nu este mai mare din cauza samsarilor care aduc masini rupte in gura, cu km aranjati si cer bani putini stiind prea bine ce vand. Parerea mea, pur personala, pretul corect la masina asta ar fi cel putin 8k daca istoricul este corect si masina se prezinta in stare buna.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

Buna ziua , am o intrebare scurta care poate pentru unii este ilogica, dar cel putin unde sunt acuma nu am pe cine sa intreb ....deci  acum ceva timp am inceput sa pierd lichid de racire si fiind prin concediu prin Franta  m-am dus la service si au fost draguti si au zis ca masina fiind  in garantie vor schimba pompa de apa si distributia gratis .  Si acuma intrebare mea ....cand se intampla acest lucru se schimba si uleiul de motor sau nu? ca nici nu  au scris pe factura si nici pe caietul de service .......si nu stiu daca unul depinde de celallalt /.....va multumesc anticipat si va doresc o zi buna

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu are treaba distributia cu uleiul de motor, deci nu l-au schimbat. Cand au scos pompa de apa a curs lichidul de racire (apa + antigelul) si probabil acela este schimbat, daca nu cumva l-au recuperat pe cel vechi.

   Uleiul de motor se schimba de obicei odata cu distributia numai daca distributia este cu lant pus in interiorul motorului sa zicem, nu la curea care este montata in exterior sub o carcasa antipraf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu au legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie: ar ajuta la ceva sa pun un flacon de curatat injectoarele in rezervor? Folosesc ulei 2t, daca e nevoie ca rezervorul sa nu contina cantitatea respectiva de ulei, pot sa pun la urmatorul plin, fara ulei. Rezervorul e full, am facut vreo 200 si ceva de km si a scazut maxim doua liniute, dar pot sa completez cu aditiv si motorina. Pot sa adaug acest aditiv, ca preventie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu injectoarele se curata pe un banc special.Asta cu pusul de aditiv in rezervor  e ca polishul Prevent fata de ala profesional

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un chevy inainte si chiar avea efect un flacon de 2+2 sau Gunk injector and valve cleaner, repetat la doua plinuri consecutive. Nu stiu la diesel cum este, de aia am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

si chiar avea efect

In ce sens?Ce se intampla cand puneai aditivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugea mai bine, consum mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... eu cînd am zis să îi dau golfului Stp+ motorina cea mai bună de la omv cam zornăia motoraşul uneori exact cum face un benzinar la viteză mică dar în treaptă superioară

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e reclama, asa ceva mi-am pus eu  INSYPRO - Aditiv motorina Deutz Clean Diesel.

Citeste sa vezi ce si cum. Daca tot vrei sa bagi ceva documenteaza-te bine, nu baga tot felul de chestii... La benzina e altceva  si eu bagam, dar la diesel ...mai bine intreaba si cauta...pe google

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de aia am si pus intrebarea pe forum, nu fac treburi de capul meu cand e vorba de masini. E mai bine sa intrebi ce sa faci decat sa strici si abia apoi sa plangi pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristisan_2000

MERCI DE RASPUNS

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal imi poti spune ce cantitati folosesti pt un plin de motorina ce marca ulei 2t as vrea sa incerc si eu am auzit ca e bun pt unferea pompei ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E topic separat.

1:200

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte relativa treaba cu uleiul 2T, in sensul daca chiar face ceva sau il pui degeaba, mai ales la motoarele EU3/EU4 (BJB,BKC,BXE...). Cert e ca eu nu am pus un gram de uei 2T si nici nu merg cu cea mai scumpa motorina de la OMV (pun motorina normala de la Petrom). Motorul este in stare foarte buna pentru cei aprox 230 000 km (inca scoate 0-100 km/h sub 11.8 sec) si pana acum evident ca nu am schimbat nimic la el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Plafoniera W8 se potriveste la Octavia 2 FL, difera mufa conectorului de la blocul de lumini fata de Golf 4 (unde am montat plafoniera deja). Intrebarea e la ce pin trebuie sa leg firul de reglat lumina ambientala? Tot la albastru deschis sau la Skoda difera?

Merci mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce pin... de pe ce unitate? 

 

plafoniera W8 se potriveste, dar se aprind butoanele rosu. 

poti folosi plaforniera de Superb 1, are butoanele cu lumina verde. Oricum daca masina are suport ochelari langa plafoniera, trebuie taiata carcasa mufei pe plafoniera si indoiti pinii ca sa aiba loc mufa pe ei si sa nu se loveasca de suportul de ochelari

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe blocul de lumini se leaga la Golf 4 la firul albastru deschis ca sa reglezi intensitatea la lumina de la plafoniera. Aici nu stiu unde se leaga. Adica mufa originala are 3 fire, W8 are 4, al 4-lea fir e pentru reglare intensitate lumini ambientale. Ala nu stiu unde sa-l leg.

Ledurile-s verzi facute dintr-o plafoniera rosie. Merci de informatia ca nu intra mufa bine la suportul de ochelari.... studiez ce si cum se poate face sa se potriveasca :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am legat direct in centrala electrica, dat fiind faptul ca am dus acolo si cablajul de la senzorul de ploaie/lumina.

poti lega la comutatorul de lumini , la pinul albastru gri (pinul nr 10 din mufa)

 

post-17228-0-67116700-1403294755_thumb.j  post-17228-0-16235100-1403294953_thumb.j

problema este ca mufa pe plafoniera este indreptata in spate. cand este si mufa de pe cablaj cuplata, iti loveste in suportul de ochelari.

eu am decupat plasticul din jurul pinilor si i-am indreptat in sus, pe urma am bagat mufa pe ei fara sa mai aiba ghidaj. Stau asa in aer fara probleme.

 

daca masina nu are suportul de ochelari, nu vor fi probleme.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia era :D. Merci, deci firul e la fel ca la Golf 4... din pacate am suport ochelari. Tre sa desfac sa vad ce si cum si apoi ma decid pe loc ce modific si cum sa se potriveasca.

Seara frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Saptamana trecuta am mers ceva timp cu martorul de combustibil aprins, computerul de bord arata 20 km pana la peco... am mers sa bag motorina si pe drum din 20  sau facut 10 km iar la nici 1 min arata 0 km pana la pompa. Becul ala nu mai palpaie ?.. nu te avertizeaza sonor. Am un frate care la un A4 a mai mers vreo 50 de km cand CB ai arata 0 km pana la pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te avertizeaza altfel decat ca sta aprins.

autonomia difera in functie de consumul ce il are masina in momentul respectiv. poate sa se aprinda becul si sa mai indice 50-60 km, daca masina are in acel moment consum de 5-6%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!