Jump to content

Filtru motorina


wasssu
 Share

Postare recomandată

REMUS APOSTOL

filtrul meu are doar 4000km. pornitul greu este de la releul de bujii care nu cupleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    16

  • Akis

    6

  • kari

    6

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziceai ca nu porneste de loc.Atunci cand se dezamorseaza poti sa dai la cheie cat vrei ca tot nu-ti porneste .Deci ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REMUS APOSTOL

am rezolvat problema cu dazamorsarea pompei de injectie ,am montat o supapaunisens pe conducta de tur ianinte de intrarea in filtru de motorina,acu mai am o problema cu releul de la bujiile incandescente care nu cupleaza lucru care sper sa-l rezolv maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

azi dimineata s a aprins martorul de la rezervor , dupa 500m masina (g4 1,9 axr) a inceput sa "dea in nas " pe la 1700 de turatii , scoate fum negru , urca in turatii fff greu si scoate un zgomot ca si cum se chinuie sa traga.

dupa discutia cu mecanicul meu problemele ar fi urmatoarele :

- datorita parafinei din motorina si a temperaturii scazute de afara acesta s a depus pe fundul rezervorului fiind trasa pe tur si ajungand in filtru de motorina

confirmati acesta cauza sau pot fi si alte ?

Modificat de 302puc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa revin asupra acestui post : problema nu a fost de la filtru de mototina ci de la furtunul ce intra in EGR- s au rupt cele doua urechi de prindere si nu mai etansa bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Vreau sa schimb filtru de motorina la masina si nu stiu exact pasii.

Imi puteti spune pas cu pas care este procedura sau daca stiti un tutorial scris sau video pe internet mi-ar fi de ajutor.

Eu am cautat dar nu am gasit nimic. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

nu e foarte greu,iti trebuie o surubelnita in cruce ca sa desfaci suportul ce il tine,si un patent pentru sigurantele de la furtune

iar ca sa nu incurci furtunele,cand scoti unul de pe filtrul vechi,il prinzi pe cel nou

sa nu uiti sa umpli inainte filtrul nou cu motorina ca sa nu omori bateria

uite si aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=67747

Modificat de Electrick's
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari baieti.

Hmmm.... ciudate chestii vad pe aici :(

Masinuta mea AXR 2006, imi face probleme la pornire. Stiu sigur ca se dezamorseaza si supapa OEM de la filtrul meu de motorina (BOSCH schimbat in ianuarie 2012) este blocata pe deschis.

Am procurat in teste alte doua supape de la doua firme diferite TOPRAN si FEBI. S-au adeverit a fi la fel de proaste. Pe partea din varful sagetii de pe supapa cand tragi trebuie sa inchida, iar astea deloc, inclusiv a mea montata deja pe filtru.

Mai am 3 zile pana vineri pentru a-mi procura una SH si OEM de la cumnatul meu, care lucreaza foarte bine si inchide, dar am incercat sa fac o improvizatie ieri si anume:

- Am cumparat o supapa unisens si am montat-o dupa filtrul de motorina pe retur. La asta daca suflii pe ambele parti circula aerul, iar daca tragi doar pe o singura parte e blocata. Si culmea ca exact opusul sagetii de pe ea. Am montat-o la fel cum arata sageata la cel OEM de pe filtrul de motorina, iar tragand dinspre motor nu mai lasa sa se duca motorina spre motor (repet fiind montata pe retur dupa filtru)

Problema e ca prima data am montat-o in sens invers si la pornire imi tacanea motorul tare de tot si a mai scos si un fum negru. Doar prima pornire a tacanit de mai multe ori, s-a tura pana la 2000 RPM si a revenit la normal.

Nu am lasat-o mult sa mearga, iar consumul instantaneu nu scadea sub 1,1 l/h.

Puteam sa stric ceva pe la motor, asa-i ? :(

Probabil surplusul de motorina nu il mai putea trimite inapoi spre rezervor sau nu stiu de ce a tacanit asa de tare. O bataie metalica....

Acum multi zic ca aceasta supapa de unisens se monteaza pe furtunul de tur dupa filtru si nu pe furtunul de retur.

De ce asa ?

Totodata eu nu am furtune transparente ca la masinile voastre sa vad daca imi trage aer pe undeva. Pur si simplu a mea porneste greu dimineata sau probabil si dupa o perioada indelungata de timp, si pornirea este ca si cum nu ar avea motorina. Este dezamorsata.

Daca o opresc si ii dau iar la cheie, pleaca ca noua.

Acum vreo 2-3 saptamani, am strans de acel surub de plastic de sub filtrul de motorina si practic l-am inchis de tot. Nu-mi reamintesc cat de tare am strans pana nu se mai putea strange, dar as fi vrut sa stiu cum vin aceste filtre cu acel surub de platic alb, strans sau mai slabit.

M-am dus mai inainte la masina si l-am mai slabit destul de mult si astept sa vad ce simtome are la pornire dupa o perioada de cateva ore sau eventual dimineata.

Ideea e si ma intereseaza daca aceasta supapa de unisens am montant-o bine pe retur, dupa filtru ? :(

Desi nu cred, azi dimineata tot dezamorsata a fost.

Am incercat sa pun contactul, sa o las cateva secunde, apoi sa il iau si sa-l repun de cateva ori, si tot greu mi-a pornit.

--------------------- LATER EDIT-------------

Surubul ala alb de platic de sub filtrul de motorina cred ca trebuie strans.

Am pierdut la motorina la greu si cand am parcat masina am vazut-o dâra continua de motorina.

Am strans surubul ala alb de plastic de sub filtru si nu mai pierd pe acolo, in schimb pierd pe sub masina pe la radiatorul ala in care intra tevile de plastic din rezervor. Probabil e o imbinare pe acolo si e slabita. Acum si picura jos, dar pana acum nu mi-a picurat niciodata. Posibil ca pe acolo sa traga aer si sa se dezamorseze de nu-mi porneste mie dimineata.

Totodata cat timp a fost slabit acel surub de plastic de sub filtrul de motorina (surub slabit de mine in urma cu 2 ore), in mers accelerand-o mai tare se aprindea si clipea martorul de la ESP ca si cand ar fi derapat. Probabil din cauza presiunii slabe a motorinei care se pierdea pe la filtru pe dedesupt si sub masina pe la radiatorul ala.

Sincer nici nu stiu daca sub masina la acel radiator e vreo imbinare sau nu la acele furtune de motorina sau daca nu e atunci e posibil sa fie spart ? De cand am masina nu am lovit-o niciodata pe dedesupt.

Totodata inainte de a ajunge la destinatie si am observat ca pierd motorina, in timp ce mergeam pe centru, destul de usor cu viteaza a 2-a, am auzit o pocnitura undeva in dreapta masinii.

In timp ce conduceam, am crezut ca m-a lovit cineva cu un mar ceva in portiera, dar acum mi-am dat seama ca ceva s-a intamplat sub masina si culmea la acel radiator.

Masina fiind oprita vad ca nu mai picura motorina, dar dupa ce o pornesc si plec cu ea, imi lasa o dara de motorina dupa ea.... E posibil sa se fi spart unul dintre acele furtune de plastic de pleaca din rezervor sau e posibil sa se fi demufat... daca exista asa ceva la intrarea in radiatorul de sub masina ? :(

Tin sa precizez ca supapa de unises e inca montata pe masina pe retur dupa filtrul de motorina.

Sigur de la aceasta supapa de unisens mi s-a intamplat ceva sub masina de am auzit eu acea pocnitura in mers. Desi ieri nu am avut probleme ieri de la aceasta supapa de unisens, numai cand acum 2-3 ore am slabit acel surub de plastic de sub filtrul de motorina....

Mi-e frica sa nu se fi impuscat unul din acele furtune care intra in acel radiator....

De fapt mi-e frica sa mai plec cu masina :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ionut, acel surub de plastic este pentru purjarea apei ce se decanteaza din motorina, deci el trebuie sa fie strans tot timpul; cat despre acea supapa suplimentera montata de tine demonteaza-o si lasa circuitul asa cum a venit masina din fabrica (caci stiu nemtii ce fac) si remediaza scurgerile aparute pe traseu pentru a inlatura aparitia AERULUI FALS (produce intreruperi in functionarea motorului) !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Oricum pana vineri cand schimb supapa OEM de la filtrul de motorina o las asa.

Cat despre acele furtune de la radiatorul de sub masina nu sunt sparte deloc. Ce s-a intamplat? A curs motorina din filtru pe lonjeron si s-a prelins pana sub masina unde se termina lonjeronul inainte de acel radiator. Moaaa ce m-am speriat. Acum numai curge motorina pe acolo, masina trage fara probleme, martorul de la ESP nu se mai aprinde cand o accelerez sa o alerg.

Asa e cand te mananca sa faci improvitatii pe masina ta.... Vorba lui nevasta-mea... "Poate iei dracu foc" :) :)

In fine, astept dimineata sa vina sa-mi porneasca iar greu :( :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca nu cumva sa fie probleme cu garniturile de la injectoare.

s-au mai intalnit probleme asemanatoare cu a ta din aceste cauze.

daca dupa ce termini experimentul inceput deja :) nu se remediaza problema, schimba garniturile de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat aseara supapa de la filtrul de motorina si asta inchide si daca suflii din sensul opus sagetii care indica returul de motorina si daca trag aer prin ea din capul sagetii de sens. Deci ar fi buna.

Dar, azi dimineata am pornit-o si mi-a tacanit un injector. Nu a pornit la sfert cum trebuia dar cam in 2 secunde a luat-o singura.

Acesta a mai tacanit atunci cand am pus acea supapa de unisens in sens invers. Neputand sa trimita surplusul de motorina inapoi pe retur, atunci tacane.

Supapa asta care am pus-o la filtrul de motorina inchizand cum ar trebui sa faca, mi-a tacanit din nou odata acel injector, dupa ce am desfintat de pe furtunul de retur acea supapa de unisens.

Am lasat motorul sa mearga 1 minut, l-am oprit, iar la urmatoarea pornire, am dat sa-l pornesc, s-a auzit o rotatie de la electormotor, a ramas un pic blocat dupa care a luat-o. Ceva nu e in regula....

De fiecare data cand tacane la pornire scoate un fulm albicios spre gri si de fiecare data cand o accelerez scoate fum in continuu dupa masina, iar la relanti la fel. Daca nu porneste cu acel tacanit de injector numai scoate fum nici accelerata nici la relantiu, sau cel putin nu asa de mult, insesizabil.

Am repornit-o, nu mi-a mai tacanit nici un injector, am plecat cu ea fara pic de fum, m-am dus pana acasa, iar am pornit-o dupa cateva minute fara a tacani si fara a scoate fum.

Acel fum gri-albicios care il scoate (daca tacane la pornire acel injector), amestecul este prea mare ?

Daca era negru masina se dadea la ulei. Corect ?

Nu stiu la ce sa astept... mi-e sa nu o stric de tot :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era negru era de la motorina. Albastru e de la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci de miercuri imi porneste din prima si nu am mai avut probleme. De miercuri de cand am desfacut butonul de jos de la filtru de motorina si dupa un timp in mers, dupa ce am pierdut si ceva motorina, cand s-a auzit acea pocnitura slaba undeva in dreapta dedesupt, ma gandesc ca s-a desfundat ceva. Nu stiu ce s-a intamplat, dar imi porneste asa cum trebuie.

Totodata, cateodata imi scoate fum alb-gri pe esapament la prima cheie. Azi dimineata mi-a scos la fel la prima cheie, scoate la relanti si in mers accelerata, pana se incalzeste motorul. Dupa un timp de cateva minute dupa ce s-a mai incalzit, accelerand-o ma uit in oglinda retrovizoare sa vad daca mai scoate si nimic.

Toate bune si frumoase pana azi cand am pornit masina de vreo 10 ori, cateva drumuri facute, am oprit undeva sa-mi iau niste apa minerala si am pornit-o din nou.

Iar mi-a facut electromotorul figura aceea. Se aude cum se invarte odata....sta 1-2 secunde, apoi porneste motorul perfect.

Am intrebat doi mecanici buni si amandoi mi-au zis la fel: "electromotorul face asa cand e avansul prea mare. Se poticneste... ca unul din pistoane este prins in urma... nu stiu cum...". Si avansul poate fi marit numai din distributie.

E posibil, ca in timp sa sara cureaua de distributie cu un dinte inainte sau inapoi ? Din decembrie pana in martie de cand am scos pompa de motorina si am pus-o la loc, au aparut aceste probleme. Vineri am pus contactul am verificat si furtunele de tur si retur si curge motorina pe ele. Cantitate mai mare pe tur.

Pe tester nu da nici un fel de eroare. Injectoarele par sa lucreze bine in parametrii de +/- 0.15 - 0.30 diferenta intre ele.

De fiecare data cand se poticneste la pornire imi scoate fum, iar cateodata si cand nu se poticneste.

Cand am cumparat masina am aflat tot istoricul ei de la reprezentanta si mi-a zis un prieten care lucreaza acolo ca a mai avut odata probleme cu eletromotrul masinuta mea. Nu mai retin daca a fost sau nu reparat sau schimbat, dar stiu ca mi-a zis si despre acesta.

Ma gandesc ca daca ar fi acesta, nu ar mai invarti motorul si nu ar avea nici o legatura cu fumul scos de pe esapament :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Bateria e buna? Cand e frig afara porneste bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Bateria am zis ca are 8 luni. Este BOSCH S5 - 63 Ah - alba.

Am verificat-o recent, baga curent bine. Nu e de la baterie.

Toata iarna trecuta mi-a pornit foarte bine, si stiti bine ce geruri au fost, doar 1-2 saptamani mi-a pornit in 3 pistoane, ca aveam o bujie arsa. Ma rog, am schimbat-o si de atunic toate ok, pana am dat pompa de motorina jos ca imi suiera in continuu si asta prin luna martie.

Am intrebat si de garniturile de la injectoare si mi-au zis amandoi mecanici ca daca era de la ele, aveam nivelul crescut la ulei, iar eu am acelasi nivel din decembrie anul trecut. Deci astea sar din schema.

Totusi unul dintre ei mi-a zis sa nu fie vreo duza de la vre-un injector. Aia oricum nu da eroare, dar injectoarele verificate pe tester au diferente foarte mici intre ele. Lucreaza foarte bine, motorul merge rotund, e o placere sa-l asculti.

Apropo de ulei, ce am mai observat undeva in spatele motorului pe EGR putin ulei transpirat pe acolo. Nu mult, cateva picaturi, dar am inteles ca majoritatea au asa....

Ce sa mai zic, astept sa vad daca imi mai face probleme zilele astea, ca tot am intrat in concediu. Poate am scapat de pornirea grea la rece si acum a mai ramas decat electromotorul care se poticneste cand si cand la prima cheie :( cateodata la rece, fiind cald afara si masina statuta in soare, iar cateodata la cald dupa cativa zeci de km de mers continuu... :( In ultimul timp numai la cald...

Oricum ciudate simtomele care vi le-am zis...

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul se poate verifica cu vag-ul in engine/measuring blocs/canal 004/ultima casuta. trebuie sa fie undeva la 0-0,5 oricum intre -3 si +3

iar treaba cu garniturile la injectoare, nu e neaparat sa curga motorina in ulei ca sa le schimbi. pot fi probleme intre cele 3 garnituri care vin pe injector si atunci scapa motorina pe retur si nu mai face presiune suficienta.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_Razvann

Salut baieti!

Azi noapte veneam de la mare si pe bucuresti-pitesti ce sa vezi dintr-o data aceleratia blana masina nu urca peste 2800 de turatii si km la 140!!Am mers vreo 10 km dupa care am intrat in Parcare am oprit motorul am stat vreo 10 minute apoi nu a mai avut nici pe naibi a mers de a rupt!!sa se fi infundat catalizatorul sau filtrul??Specific ca la dus nu am avut niciun fel de problema!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune testerul intai ! sa vedem erorile

posibil limp mode

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_Razvann

Limp mode a avut un prieten la masina..ce-i drept simptomele erau cam aceleasi numai ca atunci cand intra in limp mode ii se aprindea martorul la bord,in schimb la mn singurul martor aprins este cel de airbag care e aprins de ceva vreme,mi s-a aprins cand am reglat scaunul!! o sa imi fac timp sa merg sa o bag pe un tester

i-am ridicat acum capota si am gasit un furtun ce vine pe sub ala de la fultru de aer spart!!!

Modificat de Razvan_Razvann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu filtrul de motorina, in sensul ca de cand a fost montat de mecanic este plin de motorina deasupra (pe capac). Poate fi de la acele o-ring-uri, sau e o problema cu furtunele ce intra in el? vizual nu imi pot da seama. De aer nici atat nu pot sa vad, fiindca la AXR furtunele nu sunt transparente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica oringurile si supapa, sa nu scape pe langa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o intrebare legat de supapa ''t'', ea are o sageata inspre rezervor.. daca incerc sa suflu in ea, tine presiune. Intrebarea ii: trebuie sa tina presiunea perfect sau ii ok daca scapa incet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!