Jump to content

Filtru motorina


wasssu
 Share

Postare recomandată

Am asistat personal la schimb.

Filtrul e nou si ulterior am schimbat si oringurile dar degeaba....Bulele persistă, din pacate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    16

  • Akis

    6

  • kari

    6

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un coleg a avut probleme la pompa din cauza ca venea mult aer pe conducta de alimentare. Un nea` mecanicul l-a indrumat sa isi ia un filtru fara supapa pe retur de G2 si sa il inlocuiasca pe cel de G4. Dupa acest "upgrade" aerul a disparut si toate problemele ce derivau de acolo. Acuma eu ma intreb, daca nu cumva hartia filtranta din filtru de G2, filtreaza mai grosier, permitand unor impuritati sa treaca in pompa ?

Stiu ca sa mai discutat, dar nu gasesc ,care este rolul acelei supape de pe filtru? Se poate intampla ceva rau daca sa facut aceasta modificare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WNS - Multumesc de sfat. O sa caut un mecanic care are rabdare si nu alearga doar dupa bani, care sa ia tot traseul la purecat...

Poate cineva din Arad sa-mi recomande unul ?

Al meu a verificat (zice el) cam tot ce se putea si a eliminat problema. Dar cand am ajuns cu ea acasa si m-am uitat atent, erau tot acolo. Mi-a sugerat sa schimb tot ventilul (cel pe care se afla si oringurile) asa ca sa nu mai apara problema pe viitor...

Asa o sa fac, am comandat piesa in cauza, dupa ce o schimb, daca tot mai persista bulele nu stiu ce o sa fac...

Mai ales ca se simte evident ca motorului nu-i place aerul din sistemul de alimentare !!!

Sper sa nu-mi afecteze pompa de injectie, ca numa ce am schimbat-o anul trecut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde iti trage aer fals banuiesc ca ar trebui sa iti si picure combustibil dupa oprire. Sau nu? sau sa iti traga aer la racordul la care vine furtunasul prins pe capacul rezervorului?

Poti sa ridici bancheta din spate si sa dezsurubezi cele 3 suruburi de la capacul care iti da acces la capacul+furtunasele+nivelmetrul de la rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la unele masini locul pe unde trage aer, acesta fiind la sorbul din rezervor. Teava care merge pina pe fundul lui culiseaza si este impinsa de un arc in jos. Pe linga acea teava este ceva ca un simering, in acel loc prinde aer, mai ales cand rezervorul este mai gol de jumatate.

Incearca sa ai rezervorul plin sa vezi daca mai vine aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus, eu am acele bule de la inceput, de cand masina a fost noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus de o luna jumate filtru nou, azi am verificat dupa o noapte de stat, nici o bula, cu capota ridicata am pornit si imediat am fost langa furtun sa observ si nimic.

Inainte aveam si eu bule. Deci numia de la filtru sau garnitura au fost.

Plus ca 2 saptamani mi-a stat masina in parcare la servici si a pornit la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat si ventilul de la filtru de motorina, cel pe care se afla si cele 2 semeringuri care ar putea cauza problema.

Degeaba....pe furtun se vede clar cum vine motorina amestecata cu aer si la oprire ramane pe el o bula de aer.

Ce as mai putea face ? Filtrul nou, semeringuri noi, ventil nou, deci clar nu e de aici. Am mai dat degeaba 80 Ron....

Ultima solutie este cea sugerata de Misu TDi din Abrud (multumesc !) si anume sa fac plinul sa vedem daca se rezolva.

Daca da e clar de unde este, de la sistemul de absorbtie din rezervor (tija, semering, plutitor)

Astept salarul ca sa fac plinul si va anunt !

Misu, daca se rezolva dau o bere cand ajung prin Zlatna pe la parinti !

Daca mai aveti sugestii va astept cu nerabdare !

Nu se vede nimic, nu am scurgeri pe traseul de alimentare, atat cat se vede...

Dupa ce fac plinul , daca persista o sa ma uit si la sorb.

Poate o rezolv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg pe metoda plin - gol si nu am bule :icon_thumright:

cine are bule vede cum ii circula motorina, probabil ca e o optiune a masinii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercaleaza o bucata de furtun transparent intre filtru si furtunul original la intrare in filtru si vezi daca vine aer din rezervor. Poti sa pui si la iesire din filtru si atunci delimitezi clar de unde apare aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt siguranta mea eu schimb filtrele la 5-6mii km si uleiul la fel

maina se comporta excelent dupa 152000km

bafta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu o bucata de furtun intermediar. La fel... Deci vine de undeva de pe traseu sau cel mai sigur din rezervor de la sistemul de absorbtie (sorb, tija ,arc garnitura).

O sa fac plinul, si daca problema dispare e clar de unde este. O sa va tin la curent, poate rezolvam si problema asta... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sub masina,in partea dreapta,exista un radiator pentru racirea motorinei. Poti trage aer si pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai motorul BEW are acest "fuel cooler".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Folositi un anumit tip de filtru ,ma refer la firma producatoare caci am vazut ca sunt si mai scumpe si mai ieftine . Mie mi s-au recomandat Man

Incearca si Mahle. Eu am folosit atat Mann cat si Mahle si sunt absolut OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu schimb destul de des: pe la 5-6 mii de km,dar folosesc filtre relativ ieftine 30 - 40 ron.Prefer sa schimb mai des si sa folosesc filtre ieftine decat sa schimb mai rar cu filtre mai scumpe.Asta avand in vedere calitatea slaba a motorinei mioritice..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ! Atuci cand schimb filtrul de motorina nu mai este necesar sa-l umplu in prealabil cu motorina?Isi trage singur din rezervor prin punerea contactului?sau nu are nici o legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu l-am umplut si cu toate asta a murit dupa cateva secunde. dar eu nu am pompa de motorina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

marius1982.11 esti sigur ca nu ai pompa de motorina in rezervor?

In ELSA vad altceva:

pompamotorinaalh.th.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, aia e doar la four-wheel drive. La front uita-te mai sus in ELSA.

post-1788-1244833458_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pot sa bag mana-n foc ca nu am. Am desfacut acel sender ca sa il curat de mal, dar nu era cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel filter change interval - every 60.000 km ALH

Si eu tot ALH am dar nu am auzit pe nimeni pana acum sa schimbe fuel filter-ul la 60k km! Nu am auzit nici sa existe vreun ,,superfiltru " de motorina care sa fie schimbat la 60k km! Poate nu cunosc eu!

Personal, consider ca, avand in vedere calitatea carburantului romanesc si a uleiului d p piata filtrul de motorina tb schimbat la max. 10k km. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH din cate stiu eu nu exista pompa de alimentare in rezervor. Nici primele de motoare PD nu aveau. Desi exista si carcasa, la unele chiar si firele de alimentare, pompa in sine nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am masina am 20k in plus si nu stiu cand a fost schimbat filtrul.Se poate verifica cumva in ce stare e filtrul sau simptome?la mine de cand am masina tot timpul se vedea aer pe traseu cu motorul oprit,acum nush in mers cum e,nu e normal sa fie bule de aer pe-acolo?? Motorul merge bine.De vreo 500km incoace folosesc si metebond megasel.

Inainte de a schimba motorul cu totul nu mi s-a intamplat niciodata dar acum pot observa bule de aer pe furtunul transparent care pleaca din filtrul de motorina. Mecanicii au zis ca nu e nimic in neregula pt k motoru trage si merge bine si pe de alta parte majoritatea masinilor prezinta aceeasi simptomatologie. Personal, cred ca e vorba de filtru pt k are 15.000 de cand n-a fost schimbat. Luni merg sa schimb toate filtrele k trebuie sa trec prin RAR cu noul motor! Apropo, stie cineva de costurile pe care le implica trecerea prin RAR in urma schimbarii motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!