Jump to content

Filtru motorina


wasssu
 Share

Postare recomandată

Se uzeaza furtunasele de tur si retur de la filtru, eu am taiat putin din ele, am pus coliere noi si am scapat de bule. :(

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    16

  • Akis

    6

  • kari

    6

  • cristianionut

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu tot ALH am dar nu am auzit pe nimeni pana acum sa schimbe fuel filter-ul la 60k km! Nu am auzit nici sa existe vreun ,,superfiltru " de motorina care sa fie schimbat la 60k km! Poate nu cunosc eu!

Personal, consider ca, avand in vedere calitatea carburantului romanesc si a uleiului d p piata filtrul de motorina tb schimbat la max. 10k km. :D

Eu am schimbat la exmasina mea la 30k si apoi la 90k si nu au fost probleme. Chiar am disecat filtrul dupa aia si nu era jegos din cale afara. depinde si ce motorina folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Numai motorul BEW are acest "fuel cooler".

Salut,

eu am AXR si am sub pragul drept acel "fuel cooler" ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut,

eu am AXR si am sub pragul drept acel "fuel cooler" ! :angry:

si eu am un AXR din 2006,si am sub pragul drept acel ,,racitor,,de motorina ,care foloseste la racirea motorinei cind se intoarce in motor,valabil la PD-uri :angry:

si eu am un AXR din 2006,si am sub pragul drept acel ,,racitor,,de motorina ,care foloseste la racirea motorinei cind se intoarce in motor,valabil la PD-uri :blah_:

rectific....cind se intoarce in rezervor....multe scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Si la mine a fost schimbat recent (6 luni max) filtru de motorina si fara rezolvarea problemei cu bulelle de aer pe furtunase. Deci ce nu s-a facut bine(nu eu l-am schimbat) ptr a sti pe viitor ca il voi schimba eu singur.

Puteti da etapele (ex 1 , 2 ,3 etc) si sa le rectifice aici pe post persoanele care stiu.

Si sa ne spuneti si ceva marci bune( alta decat Mann).

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru liviu

Salutare tuturor,

Si eu am un AXR la care schimb filtrul de combustibil la fiecare schimb de ulei, atunci schimb toate filtrele , nu cred ca-i displace micutei mele . :scratch:

Drum bun si frane bune tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am tot cautat si nu am vrut sa deschid un topic nou in legatura cu filtru de motorina,am scos supapa care intra in filtru si este gol,nu este plin pina sus...de motorina.

Modificat de hbogdan
Se muta aici din 'Nu gasesc topic-ul? - pt. Golf IV & Bora, Nu stii unde trebuie sa postezi? Intreaba aici!'.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu o persoana, coleg de servici care a mers cu vw geta 1986, sase ani cu un filtru de combustibil, pina cind masina nu a mai mers si sau obturat caile de alimentarea filtrului.La suflat si a mers mai departe.De atunci masina nu are absolut nimic, doar ca se foloseste in week-end.

si o purjare a filtrului ma ales iarna este benefica.Eu la axr G4 merg 20 000 de km, iar la jr G2 15-20 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marianu, nu conteaza ca e asa.. Ai cumva probleme in functionarea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Acum 4 zile am facut revizia la masina pentru 45000 Km. Am cerut sa imi schimbe toate filtrele (ulei, aer, polen, motorina). In afara de cel de ulei celelalte nu au fost schimbate niciodata (reviziile de 15K si 30K facute la reprezentata Porche in Brno - Cehia). Astazi m-a mancat in fund sa asez covorasul de la pasager dreapta si ce credeti ca descopar:

- dupa ce mi-au schimbat filtrul de polen, capacul din plastic care acopera (desupra picioarelor pasagerului dreapta) l-au schimbat cu unul din poliuretan sau ceva de genul asta (am vazut ceva identic sub capacul care acopera motorul)

- mi-au zgariat torpedoul intimpul interventiei

- si cireasa de pe tort - in timpul functionarii motorului imi CURGE motorina pe la filtru de motorina, nu picura (descoperit mai tarziu cand am ajuns acasa).

Acum 2 zile am simtit un miros de motorina in interiorul masinii si am crezut ca mirosul vine din afara, am ajuns acasa in 2 min si nu am mai bagat de seama.

Azi dupa ce am facut poze la acel capac, am vazut ceva pete sub masina (ajunsesem la serviciu si ma manca pe creier chestia cu capacul). Cand am ajuns din nou acasa am desfacut capota si am vazut baltoaca de motorina in compartimentul motor, pe partea dreapta a masinii. In final am pornit motorul si se vede cu ochiul liber cum picura pe o parte . iar pe spate curge de-a binelea.

Sunt plin de furie. Credeam ca service-urile din RO sunt au luat-o razna din cauza foametei. Dar si in alte tari se intampla la fel, standardele coboara pe zi ce trece chiar daca preturile raman aceleasi. Am constatat ca adaugand filtrele la revizie mi s-a triplat factura, pentru ca imi bagase in factura si un CleanDiesel ... iar daca nu intrebam ce reprezinta CISTIC PAL sigur nu mi-l dadeau (pentru ca nu l-au bagat in rezervor asa cum avusesem impresia prima data).

Cu ce m-am ales: pe langa caruta de bani pe care am acceptat sa ii platesc la reprezentanta Porche, nervi, timp pierdut si alte cateva drumuri pe care urmeaza sa le fac.

Maine dimineata merg cu masina la reprezentanta sa fixeze problema, ce altceva ma sfatuiti sa mai fac?

Un email la VW? O plangere la protectia consumatorilor? Ii pot obliga sa imi curete compartimentul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma unde ai facut ultima revizie, ca nu am inteles, in Cehia sau Romania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate reviziile sunt facute in Cehia (de nervi poate ca nu am fost coerent).

La revizia de 30000 am comandat si o tavita pentru portbagaj, cand am fost sa iau masina si sa verific tavita am vazut ca esta cam mare si nu se aseaza bine - mi-au spus ca asa este modelul asta. Dupa ce am ajuns acasa am intrebat un prieten care lucreaza in reteaua Porche si mi-a dat codul corect pentru tavita .... emailuri, nervi, timp pierdut si alt drum ca sa ridic modelul de tavita care trebuia sa o am de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am masina de 3 ani, am facut aprox. 90k cu ea si intotdeauna am avut bule pe acel furtun transparent fara a avea probleme cu motorul (ALH) sau puterea. Mentionez faptul ca schimb filtrul la doua schimburi de ulei, adica la aprox. 25-30k odata si nu am avut probleme. Am 200k la bord si am dat jos tot ansamblul din rezervor si era destul de curat.Asa ca, lasati bulele acolo daca nu va deranjeaza vizual :icon_thumright: Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Eu il schimb din 20.000km in 20.000km si nu am probleme si nici nu am avut......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Si eu l-am schimbat la 10000 si urmeaza sa o fac din nou. De fapt atunci schimb toate filtrele(motorina ulei aer si polen) dar la filtrul de aer pe la 5000de km desfac si suflu cu aer comprimat filtrul.La drumurile din romania previi astfel o uzura prematura a motorului.Referitor la bulele de aer din furtunul tur dintre filtru de mot. si intrarea in pompa este o intreaga aventura,pana am reusit sa le elimin.Pana merge motorul fara probleme este ok.Restul aventurii este off topic si ma voi opri aici.Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REMUS APOSTOL

Salut am bule de aer pe furtunul transparent de la filtru de motorina la pompa de injectie si dupa o stationare indelungata 5, 6 ore se dezamorseaza pompa de injectie si porneste foarte greu. Motorul este ALH, cei de facut?

Modificat de REMUS APOSTOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 k ca altfel te lasa in drum . mai ales daca ai alte surse de alimentare decat cele conventionale . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am bule de aer pe furtunul transparent de la filtru de motorina la pompa de injectie si dupa o stationare indelungata 5, 6 ore se dezamorseaza pompa de injectie si porneste foarte greu. Motorul este ALH, cei de facut?

Este de facut dar trebuie rabdare!Ori mergi la un service, ori dezbraca-te ca ai de lucru sar putea sa te umpli de motorina.La mine a fost la fel numai ca a inceput sa se dezamorseze(a se intelege :nu mai pornea motorul)dupa 2-3 zile de stationarepana ca dupa o luna nu mai pornea nici dupa3-4 ore.In principiu trebuie sa verifici pe unde trage aer; asta inseamna posibil pe tot circuitul de motorina.De la iesirea din rezervor pana la intrare in pompa de injectie inclusiv returul intre pompa de injectie si supapa de pe filtru. un semn ar putea fi urme de motorina pe la coturi coliere. Of si de abea acum vad santem off topic, poate un moderator va muta aceasta problema intr-un topic nou sau te mai sfatuiesc pe privat daca te hotaresi sa faci singur toate treaba.Daca vrei cu adevarat poti...zicea un slogan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REMUS APOSTOL

leu ce este 15K?

Modificat de REMUS APOSTOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am masina de 3 ani, am facut aprox. 90k cu ea si intotdeauna am avut bule pe acel furtun transparent fara a avea probleme cu motorul (ALH) sau puterea. Mentionez faptul ca schimb filtrul la doua schimburi de ulei, adica la aprox. 25-30k odata si nu am avut probleme. Am 200k la bord si am dat jos tot ansamblul din rezervor si era destul de curat.Asa ca, lasati bulele acolo daca nu va deranjeaza vizual :RO flag: Numai bine.

Bulele nu au nici o legatura cu numarul de KM efectuati cu un anume filtrul, problema este cand nu mai porneste motorul.

@remus apostol: adica 15.000KM

Modificat de kari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma bate gandul sa montez un filtru auxiliar pe retur, sa mearga motorina in rezervor curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde motorina "murdara " pe retur,doar n-o iesi din pompa motorina murdara, dupa ce a fost odata filtrata! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test cand vei schimba filtrul vechi, goleste motorina din el intr-un pahar de sticla. Lasa-l cateva ore si dupa aia plimba un magnet pe fundul paharului. Vezi ce gasesti pe magnet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu asta sant de acord ,darnu-mi dau seama cum ajunge"mizeria" din filtru pe furtunul de retur?Nu cumva confunzi turul cu returul?

Modificat de kari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!