Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

daca nu te pricepi si nici nu vrei sa mergi in service cu ea, ce crezi ca vei rezolva?doar postand de-a dragul de a face posturi nu se repara singura.Ia frumos manualele si uitate prin ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la service m-am tot dus, la vreo 4 in 2 saptamani, isnsa rezultatul este ca am facut tot ce mi s-a spus acolo si aici si de rezolvat problema nici gand si de platit........eus a fiu sanatos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara.am un golf 3 '97 1.6 AEE cumparat recent.Dimineata cand motorul este rece la pornire,motorul se tureaza singur si se pare controlat intre 1700 si 2000 rpm.Pana ce temp nu ajunge la 70 grade in bord se mentine acelasi comportament.Daca pornesc de pe loc fara sa il las sa se incalzeasca mere cam in suturi daca scade sub 1300 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am un G3 1.6 ABU

am mai intrebat si eu pe aici, de cand a dat frigul 0 grade am probleme cu motorul,imi moare la relatii(la semafoare)am inpins la ea JENAT prin intersectii de ma cunoste tot brasovul.

treburile stau astfel motorul cald,porneste le rece fara probleme,merge bine vro cativa kilometri prin oras,mentionez ca in afara orasului la mers constant peste 2000 de ture nici o problema,

in oras la semafoare scade turatia si moare motorul :P ,dau la chieie electromotorul isi face treaba, motorul nu porneste o imping pe marginea drumului,astept un pic dau la cheie ,porneste iara din prima si merge fara probleme.

clar se leaga de faptul ca e frig afara :) ,eu zic ca e de pe undeva de la vrun senzor de temperatura sau soc,parerea mea .

daca ma poate ajuta cineva cu sugestii promit rugaciuni pentru el la biserica pentru sarbatori fericite. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mai face de astea, scoate mufa de la senzorul de temp si incearca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pifone,cand electromotorul invarte si nu porneste,da-i un "sprit" din acceleratie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea,

Am si eu un glofuletz 3 1,6 ABU 55kw si pana ieri nam avut nici o problema la el de un an de cand il am, dar ieri dupa ce am pornit motorul am constatat ca daca accelerez pana pe la 2800-3000rpm cand las acc nu scade numai pana la 1900-2000rpm si sta asa vreo

20 sec dupa care scade la ralanti normal 900rpm. Asa face si la cald si la rece deci banuiesc ca nu are legatura cu senzorul de temperatura. Poate fi infundat cv pe la carburator sau filtrul de benzina (nu a fost schimbat). Mai mentionez si ca nu patesc asa de fiecare data cand acc motorul ci cam in 30-40% din cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu sunt tot din Tarnaveni dar stau in Sibiu.Bine ai venit in comunitatea noastra.

Verifica daca nu cumva ai cablul de acceleratie indoit sau sa ramana agatat pe undeva.Cred ca asta ar fi primul lucru care l-as verifica avand in vedere 'simptomele' descrise de tine.Poti verifica rugand pe cineva sa calce acceleratia si sa o lase sa revina singura, iar tu urmareste daca clapeta revine pana la tija motorasului de relanti.Cu masina oprita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu te pricepi si nici nu vrei sa mergi in service cu ea, ce crezi ca vei rezolva?doar postand de-a dragul de a face posturi nu se repara singura.Ia frumos manualele si uitate prin ele.

imi cer scuze ca imi bag nasul incerc sa fiu obiectiv,cred ca asta e ideea acestui forum sa ne ajutam cu idei si sa ne invatam unul pe altul,asa cu reply-ul" mergi la service cu ea" o poate spune si.... Cleopatra Stratan nu ca cineva nu ar avea bani sau nu ar avea vointa sa mearga la un service si sa dea masina pe mana nu stiu cui si sa iti bage p gat piese,placerea e mai mare cand o faci cu mana ta si o conduci mai cu incredere...inca odata imi cer scuze pt :P

Modificat de alecsus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am rezolvat problema, a trebuit doar sa iau borna de la baterie ca sa se reseteze ECU si dupa ce am pornit am lasat-o neaccelerata aprox 1 min ca sa isi regleze pozitia la clapeta si gata, totul a revenit la normal. Acum imi dau seama ca problema am avut-o tot din cauza bornei de la baterie care am luato cand am sudat ceva si dupa ce am puso la loc cand am pornit nu am lasat neturat motorul ci l-am accelerat.

mersi pentru ajutor, m-au ajutat mult post-urile voastre si in curand o sa adaug si eu poze cu masinuta ca sa o vedeti si voi, sper sa va placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

legat de porniri aiurea, oscilatii sau nepormiri m-as baga un pik in seama si v-as spune sa luati o treaba in calcul..si anume vremea de afara si umiditatea din aer. eu am patit acum cateva zile si nu stiam ce are, nu vroia sa porneasca. am dat la automat, i-am mai dat si un spritz si nimik, s-a inecat si tot asa. problema era CONDENSUL din delco, in loc sa dea scanteie unde trebuia, dadea in toate partile si dupa ce am scos bujii, am desfacut filtru aer si fise am observat "afurisitul" condens. bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat. O sa dau 2 gauri mici in capacul delcoului, poate asfel nu se mai formeaza condens. Dar ati desfacut vreodata teava care preia gazele de carter? E posibil datorita gazelor in amestec cu condensul sa gasiti o pasta care sufoca practic motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, eu nu asi da gauri in capac, risti sa sara scanteile aiurea... ca la capcele de delco zgariate.

Care e teava aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, PCV valve. Aia e colmatata dupa primul schimb de ulei la golful 3. Singura solutie ar fi un filtru decantor. Dar si ala pus sus inainte de carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io un golf 3 motor 1.6 abu acu 2 saptamani ainceput sa se tureze singura clik am fost la 3 mecanici si nici unu nu stia ce sa ii faca! acu o saptamna am desfacut carburatoru si am curatat clapeta si am vazut ca nu inchide calumea am mai umblat la suruburile alea la ea si inchide mai bine si nu se mai tureaza singura,acuma dimineata cand pornesc motoru sta la 400 500 ture si dupa ce se incalzeste la 1200 1400 si in timp ce merg cu masina da in nas si chiar moare motoru cate o data!! ce poate sa fie ?

nu pot face alt topic . numi da voie . mersi mult

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de rau ca ai umblat la acele suruburi.Trebuie verificat neaparat motorasul sa vezi daca mai lucreaza.Oricum daca dimineata porneste la 400-500 de ture , iar cand se incalzeste sta la 1200 e clara treaba - motorasul de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e a mea nu mergea sa postez si lam rugat pe un prieten sa posteze! cum as putea verifica motorasu ? multumesc

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut motorasu de relanti,la-m curatat si merge dar dimineata nu sta la relanti si daca merg cu ea 5 -10 min relantiu sta normal! ce poate sa mai fie,poate sa fie si de la supapa care este langa filtru de aer si are un furtun care intra in carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de la temperatura l`ai verificat?Ai facut o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai simpla verificare a motorasului: dimineata cand o pornesti roaga pe altcineva sa o faca, iar tu cu capota deschisa urmaresti sa vezi daca atunci cand pune contactul tija motorasului de relanti deschide clapeta de acceleratie (in functie de temp. de afara aceasta miscare este vizibila ok).Daca nu se misca scoate mufa de la senzorul de temperatura si daca nici asa nu se misca trebuie efectuata o scanare vag ca sa vezi ce anume nu functioneaza la motoras :motorasul in sine sau contactul din varful tijei care actioneaza asupra clapetei este stricat.In ambele cazuri se manifesta relanti mic si tremurat puternic la rece pana se incalzeste motorul (moment in care scade dozajul de benzina si motorul creste in turatie ).Verificarea contactului de relanti si a motorasului se poate face si cu un multimetru.In alta ordine de idei trebuie verificata si "existenta aerului fals" care poate perturba functionarea normala a relantiului, dar este esential sa stii ca senzorii si actuatorii sunt ok.

Verifica ce ti-am zis eu si revin-o cu un raspuns, si stai linistit ca ii dam de cap.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut motorasu de relanti,la-m curatat si merge dar dimineata nu sta la relanti si daca merg cu ea 5 -10 min relantiu sta normal! ce poate sa mai fie,poate sa fie si de la supapa care este langa filtru de aer si are un furtun care intra in carburator?

Parearea mea ca poate sa fie mai degraba o bujie , fisa sau capac delcou fisurat si se face condens in interior dar un control simplu la motorasul pas cu pas poti sa-l faci scotind mufa atunci cand motorul este pornit si daca se opreste inseamna ca motorasul pas cu pas este bun altceva este cauza,acelas lucru poti sa-l faci si cu senzorul de temperatura dar pe rind; in shimb senzorul de temperatura daca iti arata bina temp. la bord este in regula cu el. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parearea mea ca poate sa fie mai degraba o bujie , fisa sau capac delcou fisurat si se face condens in interior dar un control simplu la motorasul pas cu pas poti sa-l faci scotind mufa atunci cand motorul este pornit si daca se opreste inseamna ca motorasul pas cu pas este bun altceva este cauza,acelas lucru poti sa-l faci si cu senzorul de temperatura dar pe rind; in shimb senzorul de temperatura daca iti arata bina temp. la bord este in regula cu el. :icon_thumright:

nu merge sa fac diagnoza nu se conecteaza la calculator! o sa incerc dimineata sa vad daca da vreo miscare motorasu de relanti!

stie cineva merge adaptat un motoras cu 4 picioruse ca la mine in oras nu gasesc nici unu cu 6 ?

am scos acu 5 min mufa de la motoras cu motoru cald si nici o schimbare! maine dimineata incerc sa vad ce da la rece!!!orice sfat e bine venit

Modificat de vwgolf_trei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa fac diagnoza nu se conecteaza la calculator! o sa incerc dimineata sa vad daca da vreo miscare motorasu de relanti!

stie cineva merge adaptat un motoras cu 4 picioruse ca la mine in oras nu gasesc nici unu cu 6 ?

am scos acu 5 min mufa de la motoras cu motoru cald si nici o schimbare! maine dimineata incerc sa vad ce da la rece!!!orice sfat e bine venit

In privinta motorasului obligatoriu trebuie ca cel cu 6 pini pentru ca fiecare pin are rolul sau si nu poti adapta,;incearca sa faci acelas lucru si cu mufa de la senzorul de temperatura la fel daca nu mai este bun ar trebui sa moara motorul .De tinut minte; in cazuri de acest gen trebuie verificate urmatoarele : DEBIMETRU AER,SONDA lambda,MOTORAS PAS CU PAS,SENZORUL DE TEMPERATURA si binenteles fisele in cazul cind vizibil fura curent E.T.C.MULTA BAFTA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos si mufa de la senzoru de temperatura si nu moare motoru ,sonda lambda am scos mufa de la ea si am mers cam 30 min si tot la fel face!io zic ca totusi tot motorasu ramane cauza!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!