Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Am facut azi un test VagCom si mi-a dat eroare la motorasul pas cu pas dupa ce s-a incalzit motorul, scria ceva de genul "B+ fault" sub eroare. Deci se pare ca la o anumita temperatura acest motoras nu mai face treaba buna, asa ca am sa il inlocuiesc. Sper ca asta sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit motoras la dezmembrari cu 100 de lei, l-am pus sus si merge excelent masina. Merge mai rotund, relantiul sta bine in 900, nu mai moare cand e cald motorul, nici in mers nici la stop, parca si consumul e mai ok. Toate de la un simplu motoras. Sper sa conving si pe altii care au probleme asemanatoare sa incerce sa vada schimbarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut sunt nou pe aici si am o problema cu relantiul la golful meu 1.4 16v.dintr-o data a scazut turatia motorului p la vro 500rot/min poate chiar mai putin dar masina merge, nu se opreste dar merge ff incet motorul;sau mai am auzit k ar fi un releu ceva(asta sa intamplat seara ) k dim.sa nu-mi porneasca decat dk tineam apasata acceleratia pana se incalzeste . pls stie cineva care sa fie cauza? a mai avut cineva asemenea probleme?

am fost azi la service si ce mi au zis aia :mi au pus testerul si mi a dat eroare cica 00282-valva control acceleratie.au verificat ei acolo fire, mufe au dat si pe la conectorii de la calculator cu un spray si pe la toate mufele si in final nici o rezolvare .A ramas sa ma duc sa cumpar cica valva aia de control acceleratie dar sunt cam sceptic si cu mecanicii astia .As vrea sa ma duc si in alta parte sa vedem altii ce zic , cu siguranta zic altceva. stie cineva la ce sectiune sa caut despre codul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu relantiul...Cand motorul e rece, porneste la 800 de turatii, scade brusc la 400 si apoi, treptat creste si se stabilizeaza la 1000 de turatii. Cand motorul e cald (dupa ce am mers putin cu masina si am oprit-o ) porneste la 1000 de turatii... Am schimbat filtrul de motorina si motorul se comporta la fel... E ceva normal? Sau e vreun senzor de vina? Sau vreun releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bertini, aceeasi problema o am si eu, numai ca al meu e benzinar, si face si in mers cand scot masina din viteza si opresc la semafor mai dureaza cateva secunde pana se stabilizeaza relanti-ul, iar cand dau drumul la clima si ....la fel(scot din viteza si opresc la semafor) imi scade turatia mult si nu o mai poate ridica motorasul acela de relanti si moare motorul. Ieri am fost la o scanare cu vag-com-ul si mi-a gasit o eroare de la senzorul de temperatura a apei care ramasese de cand l-am schimbat, nu i-am sters eroarea. Electricianul respectiv mi-a zis ca am 2 probleme:

1. incarcarea cam slaba 13.6..?

2. unghil clapetei de acceleratie prea mare??? nu era in parametrii respectivi era mai mare dar nu mai tin minte valoarea.

Rezolvarile problemelor (din punctul lui de vedere):

1. schimbat releu de incarcare.

2. curatat clapeta de acceleratie ????dar daca o curat se regleaza singur acel unghi???

Acum astept si eu raspunsuri de la cei mai experimentati ca nu stiu prea multe....

Apropo, se poate ca din cauza unghiului clapetei de acceleratie sa nu traga cum trebuie? ca nu ii simt toti cei 101 caluti cand o calc, cu toate ca e golit si catalizatorul.....Sau aia numai de la ambreiaj se trage?

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"lorus" problema asemanatoare am si eu , la rece sta relantiul pe la 400 , 500 rpm fara sa moara si dupa ce se incalzeste motorul se stabilizeaza la 800 rpm cu variatii scade sau urca 100 rpm. deocamdata nu ma afecteaza asa rau problema tinand cont ca nu prea am bani sa bag masina in service , asa ca daca o rezolvi astept un semn .( deocamdata i-am facut o resetare clasica a clapetei de acceleratie , si i-am schimbat capacul deloului pentru ca era destul de ciupit pe interior dar problemele au ramas aceleasi. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am achizitionat si eu un g3 din Germanica, dar se pare ca si nemtii au inceput sa faca spoieli. Problema mea este ca merge foarte bine la pornire, dar dupa ce se incalzeste turatia scade la 600rpm si tremura toata masina parca as avea motor pe diesel . Are cineva o idee ?

PS : Cand am adus-o am facut un calcul si a luat 5.3 l/100 km .Acum am schimbat uleiul si toate filtrele iar consumul urban trece de 10 l/ 100 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu ai luat-o de la neamt (nu cred ca se preteaza nemtii la asa ceva) ,sa nu fi fost turc,pt ca turcii au foarte multe "hausuri" de masini si ei mai fac chestii de astea

legat de masinuta ,se tot vb pe site de probleme cu relantiul la golfuri din ce am inteles eu de pe aici sa nu ai probleme cu senzorul de temperatura al apei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum am tras o privire in acte si intradevar esra un fel de turc dupa nume.

Si ca sa discutam despre problema pe care o am, acea turatie la relanti este problema si trepidatiile de la motor (care banuiesc ca sunt din cauza relantiului pe 600 rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr cei care au corpurile de injectie (corpurile cu clapeta de acceleratie) intacte si masina functioneaza bine as avea o rugaminte: ar putea cineva sa masoare cu un aparat de masura valorule rezistentelor potentiometrului de acceleratie?Sau se gasesc undeva aceste valori?Astfel dupa curatarea clapetei ar fi mult mai simplu de adaptat clapeta daca o readucem la pozitia initiala,tinand cont ca aceasta se afla la un anumit unghi,unghi descris de potentiometrul de acceleratie.

L a adresa aceasta este descris principiul de functionare al injectiei monomotronic precum si reglajele si adaptarile diversilor senzori : www.alimentare.8m.net

post-30655-1252138973_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, se pare ca e la moda tare adaptarea asta a clapetei... Ce motor ai tu?

Ce anume vrei sa adaptezi, cablul de acceleratie? Si cum adaptezi clapeta la motorul tau?

Scoate mufa aia de sub cablu de acceleratie si masoara (nu spre ECU)

1-2 maxim 200 Ω

Cu acceleratia neapasata

3-4 maxim 200 Ω

acceleratia apasata

3-4 - ω

Daca vrei sa verifici corpul clapetei e mai complicat si oricum nu obti mare lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca a fost desfacut potentiometrul ptr ca l-am schimbat,iar acum socul automat nu mai merge parese din cauza ca potentiometrul u a fost pozitionat in pozitia initiala.Eu am 1.6 abu 75 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad legatura dintre desfacut si schimbat. De ce l-ai desfacut (pe cel "nou")?

Clapeta nu se poate adapta la motorul tau. Eventual poti incerca sa reglezi pistonasul ala care tine ralantiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci potentiometrul vechi era intrerupt.Am luat unul de la un corp cu injectorul ars.Problema e ca nu functioneaza socul automat,nici la Output Test din Vag-Com nu merge motorasul de relanti.

Chiar daca reglez relantiul la rece sa fie normal,in momentul cand se incalzeste masina acesta ar creste undeva la 1200 rpm ceea ce nu e prea normal.O sa cobor la masina sa verific potentiometrul dupa metoda descrisa la adresa mentionata mai sus.

De aceea am zis ca daca as sti valorile rezistentelor la bornele potentiometrului de la o masina care nu are probleme la corpul de injectie mi-ar fi mai usor sa reglez noul potentiometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat si valoarea indicata este de 850 - 1700 ohm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare sunt nou pe aici ! scuze ca am scris aici dar nu pot sa fac un topic ca nu imi da voie ! am o problema la relanti ,sau asa cred eu , pornesc masina si cand se incalzeste apa imi moare motorul, imi scade turatia pana moare, care stiti de al ce poate sa fie , acum am umblat la cablu de acceleratie am ami tras de el sa stea pe la 800 900 rpm , help urgent ! scuze iar pt deranj !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mai multe detalii:

-iti porneste turat(undeva 1100-1200 ture) si apoi scade odata cu incalzirea apei pana moare- daca da e vorba de senzori(cel ptr aerul tras in motor sau cel de temperatura)

-iti porneste la 500-600 de ture si continua sa scada pana moare - atunci ai probleme cu motorasul de ralanti - pune pe cineva sa porneasca masina si urmareste daca acea tija care impinge clapeta se misca in vreun fel

-verifica bujiile sa vezi daca nu cumva una nu iti lucreaza

Pot fi mai multe cauze dar daca ne dai mai multe detalii sunt sigur ca vom gasi o explicatie si odata cu ea si solutia la problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa specific ceva foarte important , inainte de a imi face aceasta problema la masina am bagat un aditiv in masina pentru curatarea injectoareloc am bagat in rezervor o sticluta + 1 plin ! si dupa ce sa terminat benziina ca am fost plecat ... mai aveam vreo 10 litri si a inceput sa imi faca asa intr o dimineatza ! masina a pornit bine dimineatza putin turata ca asa e norrmal si cand sa incalzit apa a inceput sa imi cada acu de turatie si imi moare motorul, poate v am lamurit cu problema mea ! sper sa nu fie ceva f grav :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK eu zic ca de grija motorasului de ralanti ai scapat.Mai ramane verificarea senzorilor precum si circuitul de alimentare cu combustibil.Poate vor avea alti colegi timp si idei sa te lamureasca.Vezi daca e cineva pe langa tine sa te ajute cu o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man multiumesc mult pentru sfaturi, am un prieten care se mai pricepe dar e foarte ocupat, sper sa mai vada si altii problema mea si sa ma ajute daca pot !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

sunt nou pe forum.

am si eu o problema asemanatoare.

cu motorul rece, am turatia la 700-800. dupa ce se incalzeste nu scade sub 1700. Ce poa sa fie?

Mersi, si scuze daca s-a mai vorbit de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bun venit pe forum :D

Nu e ceva iesit din comun, s-a discutat larg pe tema asta si din pacate problemele care pot cauza asta variaza:

- de la senzorul de temperatura (care sau e el dus sau are contactul naspa sau are firele intrerupte langa mufa - am patit io) si motorul merge tot timpul cu "socul" tras

- de la cablul de acceleratie care se blocheaza (sau el sau in ceva fire care nu au ce cauta pe acolo)

- de la motorasul de ralanti blocat

- de la clapeta de acceleratie care necesita curatare

etc :blah:

Asa incat pune mana si verifica pe rand toate astea (foloseste searchu si gasesti diverse metode pt fiecare)

Oricum cel mai probabil zic io e de la socul ala si il probezi sotand mufa de la senzorul de temperatura cand e motorul cald .... teoretic ar trebui sa se accelereze si mai tare, daca ramane identic probabil el e de vina :)

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos.

intre timp am citit aproape tot topicul asta, si am dedus si eu cam ce si cum... :)

o sa va anunt ce era, asta daca o rezolv :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut....Dupa ce am citit tot acest topic, am ramas putin in ceata...Cum ramane cu acel surub care "calca" pe tija motorasului ? Se regleaza cu lera de 0.5mm astfel incat cu lera introdusa = contact inchis ( 0 ohmi) si cu lera scoasa = contact deschis ( infinit ) sau altfel ? M-am uitat si pe link-urile din DIY, dar rusa mea nu functioneaza de fel.... :P ...O alta intrebare: care e rolul celuilalt surub (superior) care la mine si la inca trei motoare care le-am vizionat are o distanta de circa 4 mm pana la bratul clapetei....????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am muncit eu 3 ore cu surubul si cu lera. Dupa 3 ore tot ca matza in calendar ma uitam.

Teoretic se face un reset si o adaptare de clapeta inainte de toate. Dupa, se incepe reglajul.

E destul de simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!