Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Nu gasesc nimic de ABU in Bucuresti! :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici ceva legat de inlocuirea senzorului de temperatura

Un astfel de senzor gasesti inclusiv la unele din instrumentele de masura vandute prin targ la 10 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema, cu motorasu ala cred... daca o pornesc la rece fara acceleratie nu vrea, apoi daca o accelerez si pornesc de pe loc turatia imi ramane 2000-3000 de ture si tot oscileaza din secunda-n secunda. daca nu o accelerez asa tare, numai pana prin 1500, acolo oscileaza. Am curatat clapeta su spray, am curatat si sonda lambda si senzorul de presiune si temp a aerului aspirat (Ala din stanga), azi am dat mufa de la motoras jos ca sa pot merge cu masina. ce tre sa fac? sa schimb motorasul ala (Golf 3 1.6, 75 CP, AEE). Pozele clapetei si motorasului coincid cu ale lui mario.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readapteaza clapeta de acceleratie cu vag com. Cand ai dat jos clapeta de pe motor a pierdut pozitia de relanti. Banuiesc ca merge si in suturi. Referitor la pornirea grea, verifica daca pleaca mai bine cu senzorul de temperatura al agentului de racire decuplat ( scoti mufa din el). Sonda lambda nu se curata, daca nu mai este in parametri se schimba, pana o schimbi mai bine mergi cu mufa scoasa din ea. Clapeta de acceleratie poti sa o cureti si sub capacul ala negru din spatele ei cu spray de curatat discuri de frana. Atentie sa nu atingi nimic pe acolo, dar in timp ce dai cu spray sa misti de ax pentru a se curata bine benzile de grafit din interior. Si neaparat sa faci readaptarea clapetei cu vag com. Turatia de relanti la cald la motoarele noastre este 640 rpm. Daca nu sta in turatia asta ai furtune crapate sau alte neetanseitati ale clapetei si primeste aer fals, sau cablul de acceleratie prea strans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, nu stiu daca am scris bine, dar am si eu o problema si nu mai stiu unde sa apelez. am fost la 3 mecanici si nimeni nu are nici o idee, poate ma puteti ajuta...

Am un golf 3, motor 1.8, din `92

in urma cu cateva luni l-am pus pe gaz, din acel moment nu mi-a mai mers pe benzina, porneste si moare, ca si cum as ramane fara benzina, daca accelerez face ca dacia, cand se infunda carburatorul(ceva de genul asta)

in fine... ma multumesc si numai cu gazul....

in urma cu 2 luni, pana sa se raceasca, porneam pe gaz, mergeam aprox. 2km si se oprea... cam ca si pe benzina... nu mai pornea nici impinsa...

dupa 30 min. pornea la cheie si nu mai aveam probleme deloc cu ea...

de vreo saptamana, in schimb, nu mai moare, dar problema este cac nu mai am nevoie de acceleratie .... la relanti, in mers, la semafoare, turatia mea nu mai scade sub 2000 de ture... adica pot sa o duc aproape de 1000 la frana de motor pana gatuie... am intrebat peste tot, am fost la mecanici, degeaba...

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca nu ai date de contact la profil, suna-ma maine (0746884722) si o rezolvam garantat.In Sibiu putine persoane se pricep la injectii monopunct, plus ca daca nu au avut tester normal ca nu au avut ce sa-i faca. Masina ta este din '92, pe tester nu apar valorile la fiecare senzor si atunci ele trebuie verificate dupa manual cu aparatul de masura.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai bine ca se poate determina cu VAS-ul ce senzori merg si care nu isi fac treaba, si astfel sa de determine cauza problemelor reclamate. Sunt curios pe la ce mecanici ai fost de nu au reusit sa ii dea de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihaicristian22

denismoc as dori daca se poate sa ma ajuti si pe mine cu ceva un id de mes se poate sau un nr de telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un golf 3 motor 1.6 aee si am avut probleme cu socul electric sa mai bine zis cu clapeta de acceleratie am facut o readaptare cu vag-com pt ca statea turat motorul la 2000-2500 de turati ,acum sta normal relantiu cam 800 turati fata consumatori totul ok dar acum adevarata problema e ca consuma foarte mult si mai mult mi sa oprit motorul din mers de cateva ori fara nici un motiv cand am incercat sa pornesc nu a mai vrut de loc lam lasat putin cam 1 min cat mam uitat pe la motor pe acolo si pe urma a pornit din prima ce sa fie ?ca nu i mai dau de cap mam saturat. daca cineva are idee ajutati-ma ca nu stiu la cine sa mai apelez

Modificat de alin fresh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie de la senzorul de temperatura al lichidului de racire. In bord iti arata corect temperatura? Incearca sa compari temperatura pe care o arata vag-com cu ce arata in bord.

Ma gandesc la faptul ca poate tot el provoca ralanti-ul ridicat si acum s-a adaptat clapeta dupa informatiile furnizate de el (imi dau numai cu parerea nu sunt sigur).

In poza ai cauzele posibile pt consum ridicat (probabil mai sunt si altele).

Daca mai identifici ceva din comportamentele enumerate in stanga zi aici pt ca este important

post-40889-0-54777400-1328425067_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am verificat senzorul cu vag-com si indica bine .si inca ceva am uitat sa precizez ca de curand am schimbat si termostatu ca ramasese blocat pe deschis sa aiba legatura?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba termostatul cu asta, mai ales daca este bun.

Acum ar trebui verificate celelate cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care celelante cauze ca nu prea le am cu .... daca intelegi sunt incepator si nu stiu de unde sa incep?

Modificat de alin fresh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 aee trebuie sa stea in 640rpm la relanti cu motorul cald.

Vezi poate ai pierderi de vacuum pe la furtunase, verifica daca nu este prea strans cablul de acceleratie la clapeta de acceleratie, scoate mufa de la sonda lambda si vezi ce se intampla, verifica sa nu ia aer fals clapeta pe sub ea unde ar trebui sa aiba o garnitura, vezi sa functioneze bine electrovalva de la canistra de carbune activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat sub corpu clapetei si garnitura nu e ciupita sa sa prezinte semne de uzura in schimb am un furtun ce pleaca din corpu clapetei un vacum ce duce la canistra de carbune activ poate pierde pe acolo o sa verific (app pe acel furtun mai e o electrovalva care at cand motoru merge ticaie ca si cum ar bate tachetii sau cam asa ceva e in regula?si motorasu de la clapeta de acceleratie cand pun contactu bazaie incontinu nu se opreste e normal?)am verificat si cablu de acc sa nu fie strans are putin joc ,sonda am testato la mecanic cu vag-com si merge in parametri normali lafel si senz temp apa totul e ok .nu stiu daca sti pe radiator mai am un fel de sonda in partea de sus dreapta aia ce e?poate e de la ea nu stiu intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia este termocupla care da drumul la alectroventilator, electrovalva aia tacane si la mine, motorasul de la clapeta asa tiuie el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles la mine problema nu ar fi k am relantiu la 800-900 de turati problema e ca at cand am conectata mufa de la clapeta consuma foarte mult si acum merg cu ea scoasa ca ma rupe in consum si ce mi sa mai intamplat cand avem conectata mufa mi se oprea motoru asa dintro data fara nici un motiv dar chestia asta mi sa intamplat si cu mufa scoasa parca ceva imi taie curentu . de la ce sa fie poate fi de la contact .eu mam uitat si la capacu de la delcou ca mai oscila cand aveam mufa pusa si am vazut ca pe electrozi de la bujii sunt mici ,,cratere,,la fel si pe chestia aia care da scanteiie la electrozi leam curatat si leam lasat asa ,dar nu cred ca are cum sa afecteze consumu cred.app am verificat furtunele de la vacum si nu sunt crapate dar preventiv am pus niste coliere sa fiu sigur .merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o prob am postat si pe topicul de AEE.

Nu sta masina deloc la relant moare motorul, am schimbat clapeta de acceleratie cu una second cu aia statea turata la 3000 si dupa cateva secunde murea motorul apoi am schimbat clapeta cu una noua cu asta sta turata pe la 800 1000 depinde si dintr-o data moare motorul deci clapeta nu e, pe tester nu mai apare nici o defectiune, am schimbat sonda lambda face la fel ,nu e nici o diferenta.

ce sa mai verific si sa schimb nu stiu, toate furtunasele sunt in regula nicunul crapat rupt sau spart.

Mersi

Modificat de bobo_mihaita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf 3 motor 1.6 AEE si am probleme cu relantiul. La rece motorul porneste perfect, sta la 1100 RPM dupa care scade la 600 RPM cand ajunge la 90 de grade. Problema se manifesta in momentul in care virez. Mi-a murit motorul de cateva ori in trafic in timp ce viram. Astazi am incercat stand pe loc, motorul statea fara probleme la 600 RPM, nu oscila deloc, imediat cum am virat moare motorul si licare martorul de ulei in bord. Ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal am reusit sa i dau pe cale la masina nu stiu ce a avut dar vad c sia revenit si consumu dar acum am o broblema cand merg cu masina si schimb treptele turometrul sta la 1100 cnd opresc la semafor sta la 800/900 numai in mers sta la 1100 .de la ce sa fie baieti?si mai am o rugaminte are cineva sa imi dea si mie programul vcds k as vrea sa imi iau cablu de diagnoza si sa le am si eu merci mult.va sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am si eu o problema oscileaza la relantiu si vibreaza schimbatoru de viteze de la ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu acest motoras. La relanti, cand motorul este rece, turomentrul oscileaza intre 600-700, uneori daca nu o tin din acceleratie moare. Cand motorul este cald, turmetrul oscileaza intre 8-900. In tot acest timp motorul nu merge deloc rotund. Am observat daca daca scot mufa motorasului de relanti motorul merge foarte rotund si sta undeva la 900-1000. Cand bag mufa iar face urat .... Ce as putea sa ii fac? Mai functioneaza, nu mai functioneaza, trebuie curatat?

ps. : daca scot mufa de la senzorul de temperatura a apei, creste turatia .... undeva in 2000 si ramane acolo.

Orice parere, idee sau sfat este binevenit !

Va salut, cu respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce spui tu motorasul functioneaza,pune-o pe tester si vezi daca iti da ceva erori,eu inclin sa cerd ca senzorul de temperatura este defect,astazi m-a lasat si pe mine senzorul de temp.,masina porneste si se balbaie si daca nu o accelerez se opreste,avand doi senzori de temp montati pe masina am schimbat mufa in celalalt senzor,masina porneste normal si functioneaza ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca senzorul de temperatura sa fie defect chiar daca la bord imi indica corect?

Modificat de Radu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!