Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

nu,nu poate sa fie de la cablu,eu nu ma ating de acceleratie cand pornesc masina,singura se duce in 1800,si face doar cand e motorul rece,de la cablu de acceleratie sar tura si cu motorul cald,sigur are alta cauza :cool:

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai vreun furtun de vacuum crapat sau sarit de la locul lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi ,,

cand e vreme calda sau se incalzeste motoru destul ...

sta la relantii , tremura iar isi revine si dupa la un moment dat moare

ce problema are?

si daca invart de servo scade putin turatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall angel-boy daca atunci cand motorul e rece si nu sta la relanti , cauzele pot fi , motorasul pas cu pas -daca dupa ce se incalzeste sta relantiul normal , clapeta de acceleratie -nu conteaza de temperatura motorului , un furtun de vacum care trage er fals pe undeva . CE NU AM INTELES EU , CUM ROTESTI SERVO ???! CARE SERVO ? FRANA ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai sunat p cineva azi , si mia zis in felu urmator :

mie imi cam bate compensatori hidraulici , astia nefunctionand calumea , imi produs deraglare la relantii , consum , zgomot etc.

urmeaza sa schimb saptamana asta .

la mine nu e problema de motoras , sau clapeta , sau furtun

mie imi sta la relantii dar ceva i vine de hac , da sa moara , si clepta ii da un sprit si revine , dupa care mai sta si moare.. cred ca se adevereste ce mia zis baiatu respectiv.

de la compensatori hidraulici deoarece la rece merge , la cald nu ..

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall angel-boy daca atunci cand motorul e rece si nu sta la relanti , cauzele pot fi , motorasul pas cu pas -daca dupa ce se incalzeste sta relantiul normal , clapeta de acceleratie -nu conteaza de temperatura motorului , un furtun de vacum care trage er fals pe undeva . CE NU AM INTELES EU , CUM ROTESTI SERVO ???! CARE SERVO ? FRANA ?

Cred ca se referea la servodirectie, ca frana nu prea are cum sa o roteasca. La servodirectie, doar cand ajunge volanul la capat e normal sa scada putin turatia, dar in rest rotirea volanului trebuie sa fie insesizabila la turatie.

Am mai sunat p cineva azi , si mia zis in felu urmator :

mie imi cam bate compensatori hidraulici , astia nefunctionand calumea , imi produs deraglare la relantii , consum , zgomot etc.

urmeaza sa schimb saptamana asta .

la mine nu e problema de motoras , sau clapeta , sau furtun

mie imi sta la relantii dar ceva i vine de hac , da sa moara , si clepta ii da un sprit si revine , dupa care mai sta si moare.. cred ca se adevereste ce mia zis baiatu respectiv.

de la compensatori hidraulici deoarece la rece merge , la cald nu ..

Pai asta ar insemna ca atunci cand se subtiaza uleiul (se incalzeste motorul) scade compresia pana opreste masina, ceea ce eu cred ca deja e prea de tot - ori nu mai ai tacheti ori problema e altundeva. Dar la cald, inainte sa moara masina ai putere? Poti pleca la drum cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat ,asta era,un furtun de vacuum spart, de fapt avea o gaurica mica ,de un an de zile de cand am masina nu mi-a coborat pana acum sub 1000 de turati,azi am vazuto prima data cum arata la 840, totul este ok acum ,oricum multumesc Paul_ral :P

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare! Am si eu o mica problema. imi sta masina la relanti pe undeva p la 700-750 cand e motorul cald si parca nu mai are putere cum avea. mentionez ca am fost plecat ceva vreme si intrea timp a mers tata cu masina si i s-a stricat bobina d inductie p care a schimbat-o. eu cand am plecat relantiul era p la 850 cred si park mergea mai bine. e cumva din avans???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se referea la servodirectie, ca frana nu prea are cum sa o roteasca. La servodirectie, doar cand ajunge volanul la capat e normal sa scada putin turatia, dar in rest rotirea volanului trebuie sa fie insesizabila la turatie.

Pai asta ar insemna ca atunci cand se subtiaza uleiul (se incalzeste motorul) scade compresia pana opreste masina, ceea ce eu cred ca deja e prea de tot - ori nu mai ai tacheti ori problema e altundeva. Dar la cald, inainte sa moara masina ai putere? Poti pleca la drum cu ea?

noutati

masina e la service

am demontat compensatori

doar vreo 2 din 8 mergeau apasati putin , restu sunt blocati , am cumparat aia , 336 ron , ulei motor , filtru , si SONDA APA , am inteles ca si asta are o vina.

urmeaza sa imi vine maine tacheti , si sa vedem ce am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a terminat toata treaba la masina , zgomotu e redus , sa vedem si la consum , in schimb , tot are tendinta sa moara si mi-a murit de 2 ori .

sa fie de la cleta ?

altceva nu imi explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare! Am si eu o mica problema. imi sta masina la relanti pe undeva p la 700-750 cand e motorul cald si parca nu mai are putere cum avea. mentionez ca am fost plecat ceva vreme si intrea timp a mers tata cu masina si i s-a stricat bobina d inductie p care a schimbat-o. eu cand am plecat relantiul era p la 850 cred si park mergea mai bine. e cumva din avans???

Ma ajuta si pe mine cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.am si eu o problema asemanatoare la g3, cand pornesc primele 5-10 min sta la 1000 dar dupa incepe sa scada undeva la 700 sau chiar sa moara. poate fi cumva din cauza fiselor?(a scos cineva o fisa si motorul mergea normal nu intrerupea, cum am inteles ca ar fi trebuit sa faca..) sau alte cauze cunoscute d voi? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,baietii.Sper sa nu fiu off topic,am facut o diagnoza la motorul din semnatura si mi-a dat 2 erori-una senzor viteza si cealalta transductor hall.La transductorul hall am sters eroarea,dar la senzorul viteza nu se poate.Intrebarea este are masina mea senzor de viteza?Putea sa-mi porneasca greu dimineata si sa nu intre socul in functiune din cauza transductorului asta?Masina este calda, la ora cand scriu deci nu imi dau seama trebuie sa o las sa se raceasca..Pentru ca am schimbat 3motorase pas cu pas si 3 senzori temperatura,si sa fie transductorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de viteza este cel montat pe cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel cum spune colegul sbttt si la mine cand pornesc masina dimineata sta la 1000 ture, dupa 5-10 min sta constant la 800. Ce ar trebui sa schimb cand se mai incalzeste un pic afara? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TITA: vezi ca eroarea e interpretata gresit de VAG COM ! Pe bune. Ce sa-i faci . Nimic nu e perfect pe lumea asta. Nici macar VAG-COM-ul.

Daca citesti in manualul de service ai sa vezi ca am dreptate. Nici eu nu stiu de unde e scaparea asta dar eroarea e de fapt de la regulatorul clapetei de acceleratie.

Am sa revin cu detalii dar pentru asta am sa te rog sa-mi dai exact codul si denumirea erorii.

Cu siguranta nu ai citit ce am scris in postul asta:

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1122962

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou aici si am si eu o prob la cere as dori sa ma ajutati.

Mi-a murit pompa de benzina la golfu meu abs 1,8 90 cp, am schimbat-o cu una noua dar face niste probleme: pornesc dimineata, merg vreo 300-400 de m si cand o las la relanti urca relantiu la 2000-2400 de rotatii. Am pornit-o dimineata si surpriza: mergea inecat si parca in 3 pistoane cu rateuri pe toba. Schimbat fisa principala, bujii noi, capac delcou. Sta relantiu la 1100 cand pornesc dar cand accelerez rateurile si trebidatiile. Am scos senzoru de la apa si l-am curatat si nu se mai tureaza asa de tare la relanti(2000-2400) dar problema cu mersul in 3 pistoane si trebidatiile. Daca accelerez de cateva ori peste 3000 de ture totul revine la normal. Nu am pus-o pe tester sa vad de vreo eroare dar am avut de facut un drum si tot mi se oprea din cauza pompei, dar ca sa o pornesc am tras-o de cateva ori, dupa ce am schimbat-o am resetat calculatoru(scos borna asteptat cateva min, pornit fara acceleratie alte minute). Deci pronlema mea este cu rateurile si trebidatiile.

Ms anticipat!

Modificat de gybbam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In trei pistoane merge de la fisa sau de la bujie. Si cum bujiile le-ai schimbat, incearca cu alta fisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor. A si eu o problema cu masina un vento de 1.6 l de 101 CP injectie multipunct imi oscileaza motorul in relativ si in treptele de viteza 3-4 la 2000 -2200 de ture ma scutura daca calc ambreajul imi coboara turatia pana la 300-400 de ture dupa care revine la 900 de ture uneori imi moare motorul.Un prieten mi-a spus ca poate fii din clapeta de acceleratie.As avea mare ajutor din partea voastra astept un raspuns.adresa de mess este tutu_tula2006.Multumesc anticipat

Ps.

Am nevoie de o carcasa de filtru de aer se potriveste si de pe Golf 3 2.0l GTI cu debitmetru HITACHI

post-39778-1268852286_thumb.jpg

post-39778-1268852286_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti..iar am patit in panta aceeasi faza...a murit motorul. pur si simplu nu se mai tureaza...nu tremura, nu se ineaca...ci doar nu se mai tureaza... POMPA DE BENZINA E SCHIMBATA NOUA... sa fie filtru? dar sa se manifeste doar in panta :vaidecapulmeu:?

eu am avut cam aceeasi problema...murea motorul pur si simplu, am fost la Brady Service (fosta, acum am inteles ca se numeste altfel)...mi-a schimbat bujii si curatat nu stiu ce senzor aer-compustibil care cica avea pilitura....acum masina merge ca inainte..adica ff bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva, ce trebuie masurat si verificat, in ce mod/cu ce/cum si mai ales ce trebuie sa vad in zona corp clapeta acceleratie si motoras relanti si ce mai are legatura (ma refer la senzori + contacte la mufe s.a.m.d.), cu relantiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea!

Am pus distributia la punct (era decalata cu un dinte) dar acum imi face urmatoarea problema: o pornesc dimineata (la sfert o ia) merge circa 4-5 sec bine dupa care merge ca si cum ar fi in 3 pistoane, tre sai dau cateva pedale cu acceleratia peste 3000 si incet incet isi revine la normal. Daca scot bujiile sunt toate 4 negre, le curat le pun inapoi si iar aceeasi treaba (porneste merge in trei dupa care revine, opresc scot bujiile la fel negre). Cineva mi-a zis ca e normal sa faca asa si ca tre sa fac un drum mai lung in care sa-i dau talpa. Astept cateva idei ce ar putea fi si "daca e normal"

Multumesc anticipat!

PS: pe VagCom nici o eroare, nu trage aer fals(verificat toate furtunurile), benzina petrom 95, senzor temperatura apa schimbat(pus si cel vechi nici o diferenta), capac delcou nou, clapeta curata ca lacrima. Nu stiu ce sa-i mai fac.

Golf 3 1,8, GT, 90 magarusi

Modificat de gybbam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu arata ca nici una din poze. Multam pt poze. Sunt acoperite de un strat de funingine semiumeda si negre de parca-s smoala. Am verificat si uleiu care l-am schimbat acu circa 500-600 Km si e negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!