Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

da, avem acelasi motor.

furtunul acela este de la servofrana.Trebuie schimbat ca sa nu traga aer fals , ca ramai fara frane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bdorub:

pai vezi si tu unde e crapat, la capatul de langa motor de o bucata groasa care poate fi in locuita, ca e furtun simplu, daca e crapat langa tulumba, .......cauta-l nou, costa 110 la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ramane pana la urma : trebuie facuta o adaptare ceva la clapeta? am gasit pe forum dar din cate inteleg faza cu bateria nu prea merge la modelul meu..sau merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta se reseteaza in felul urmator:motorul sa fie cald(90grade).Se opresc toti consumatorii, se scoate borna de la baterie, se asteapta 5-10 min.Se conectaza borna.Se pune contactul(nu se atinge nimic, pedale, conumatori).Se asteapta 1-2 minute cu contactul pus.Se porneste motorul(fara a apasa acceleratia).Se astepeapta 5-10 min cu motorul pornit(in relanti), apoi se opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasy, la mine se face asta, insa numai daca scot ambele borne de la baterie, daca scot doar una nu se intampla nimic si trebuie lasata asa neatinsa fara baterie, vreo 15 min, ca sa se reseteze si sa stearga eventualele erori

Modificat de paizisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. rasp. ... o sa fac azi readaptarea... am intrebat deoarece am gasit unde pe forum ca la acest motor 1.8 ABS nu ar retine erori etc ECU si nici nu se poate readapta asa... oricum o sa fac o incercare... teoretic ar trebui sa faca ceva zgomot clapeta cand sta asa cu contactul pus nu? cel putin asa am mai citit pe aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun din experienta mea (am facut multe diagnoze) ca la golf 3 si in general la motoarele de generatii mai vechi ca nu e necesar a se face adaptarea asa cum spun altii ca trebuie la 90 de grade, ca trebuie lasat 5 minute cu contactul pus, ca bla bla bla....

Se poate si asa dar eu prefer varianta adaptarii in mers.

Cu alte cuvinte odata pornit motorul (e posibil sa se manifeste mai ciudat la prima pornire) iesi cu el la o tura de oras, dupa care plimbi motorul prin regimurile de turatie si va garantez ca adaptarea se va face fara probleme in mod automat.

Testat de mine personal pe multe masini, si VW si AUDI, si mai vechi (inainte de 2000) si chiar si dupa 2000. Recent am curatat si reparat o clapeta de aer de pe admisie dirijata printr-un motoras de ECU la un motor 3.0TDI audi A6 de ultima generatie si nici la asta nu i-am facut la final nici o readaptare. Dat cheie la motor, becul de check-engine s-a stins in urma interventiei, dat cocs, eroarea nu a mai reaparut si cu siguranta readaptarea s-a facut automat mai ales ca dupa asta i-am facut inca o diagnoza sa ma asigur ca totul e OK si clapeta functioneaza in parametri.

In final fac remarca ca nu generalizez. Deci sunt cazuri si cazuri dar la golf 3 chiar nu vad rostul adaptarii, poate doar daca vrei sa para mai interesant. :coffee_lol:

Bafta tuturor si nu uitati ca ECU mai invata si singur. :D

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorur: pune-le colegu pe puncte, sa pricep si eu, ca sunt mai greu de cap 1.2.3.4., asta pentru a sterge erorile, ca asa nu am mai auzit pana acum, sa o faci inn mers, pai daca ii dai curent, nu sterge nici o eroare, nu are cum, la astea vechi iar la cele mai noi, si fara curent ECU din cate stiu ei memoreaza erorile, nu merge fara scanare cu laptopu".Tine cont ca Tantzica mea e din 1992

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am revenit cu rezolvarea problemei mele legata de relanti (motor rece 3-400 turatii , cald 8-900 turatii ,si fluctuatii...) am desfacut carburatorul de pe masina am scos acel motoras pas cu pas PRECIZEZ CA LA PORNIRE NU ACTIONA VARFUL MOTORASULUI CLAPETA DE RELANTI, l-am facut bucati , curatat , acel motoras functiona , am desfacut acele lamele , le-am curatat ,am montat tot acest ansamblu al motorasului si am facut o proba , am alimentat motorasul si acea tija se misca in functie de cum alimentam ... MENTIONEZ CA MOTORASUL E CU 6 PINI... surpriza a fost ca dupa ce l-am montat pe masina , facea la fel , acea tija de actionare nu se misca :D astazi , mai calm ... am desfacut iar acel motoras , totul era in regula daca alimentam direct motorasul adica pinii 1si6, am verificat acel contact din lamele... totul ooook. PROBLEMA E DE LA ACEL MICUT CIRCUIT ELECTRONIC , SI MAI EXACT UN TRANZISTOR BUSIT K ALTCEVA NU ARE CE ... MAINE MERG SA CUMPAR UNUL NOU. PTR.CEI CE AU PROBLEME CU ACESTE MOTORASE SUNT DISPUS SA AJUT ACUM PTR.MINE E SIMPLU (DACA CIRCUITUL ELECTRONIC E BUN) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Revin cu o problema... se pare ca sirul lor doar acuma a inceput... cum ziceam am rez problema relantiului instabil si a clapetei...alimentarii etc... INSA acum am o alta problema: In mers uneori...parca cand e cald motorul... "da in nas" si daca o las asa moare motorul (ca si cum as fi doar pe contact)... daca o fortez/accelerez in acel moment... merge...dar nu trage si apoi la un moment parca "s-ar desfunda ceva" si isi revine... :tomato: ce poate fi cauza? am schibmat bujiile... sunt noi

Modificat de bdorub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci la magazin auto ... iti iei la tine 20 ron ...le ceri spray contact ...te duci frumos la masina ...dai cu spay contat in toate mufele posibile ...la injectie de ex eu am 3 mufe , mai sunt 2 mari rotunde cu multi pini ...dai si in alea spray ...eu am mai dat si in fisele de la bujii plus in fisa dintre bobina si delcou ...mei ai si la bobina asa ceva o mufa cu vreo 4 pini ...baga si acolo spray...

Pe langa astea verifica toate masele legate la blocul motor ...la 1.8 am sub chiulasa o platbanda mi se pare cu vreo 4 suruburi...pe suruburi vin fire de masa...posibil cand se incalzeste motoru se face vre`un contact imperfect pe acolo.... vezi daca mai face asa dupa ce dai cu spray...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rtanase.. ai avut o problema similara? sau rezi ca ar fi o posibila solutie... oricum o sa incerc :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am revenit cu rezolvarea problemei mele legata de relanti (motor rece 3-400 turatii , cald 8-900 turatii ,si fluctuatii...) am desfacut carburatorul de pe masina am scos acel motoras pas cu pas PRECIZEZ CA LA PORNIRE NU ACTIONA VARFUL MOTORASULUI CLAPETA DE RELANTI, l-am facut bucati , curatat , acel motoras functiona , am desfacut acele lamele , le-am curatat ,am montat tot acest ansamblu al motorasului si am facut o proba , am alimentat motorasul si acea tija se misca in functie de cum alimentam ... MENTIONEZ CA MOTORASUL E CU 6 PINI... surpriza a fost ca dupa ce l-am montat pe masina , facea la fel , acea tija de actionare nu se misca :blink: astazi , mai calm ... am desfacut iar acel motoras , totul era in regula daca alimentam direct motorasul adica pinii 1si6, am verificat acel contact din lamele... totul ooook. PROBLEMA E DE LA ACEL MICUT CIRCUIT ELECTRONIC , SI MAI EXACT UN TRANZISTOR BUSIT K ALTCEVA NU ARE CE ... MAINE MERG SA CUMPAR UNUL NOU. PTR.CEI CE AU PROBLEME CU ACESTE MOTORASE SUNT DISPUS SA AJUT ACUM PTR.MINE E SIMPLU (DACA CIRCUITUL ELECTRONIC E BUN) :banghead:

ai verificat sa vezi daca contactul din varful tijei care impinge acceleratie este ok? Chiar daca motorasul este ok, daca acel contact nu mai functioneaza ecu nu recunoaste pozitia "inchis" a clapetei si prin urmare nu comanda deschiderea tijei (actionarea motorasului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...crezi ca acel contact sa faca figuri doar cand e cald motorul.... daca las masina pornita... sta ok la relnati... 900 ture fara fluctuatii, motorul merge rotund... inc ao precizare ar trebui sa schimb uleiul + FILTRU in aprox 1000 km... se poate sa fie de la presiunea de ulei? sau filtru de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la toata lumea

Am o problema cu ralatiul, scade pe la 700 apoi intra socul automat si-l urca la 1700 ca sa nu moara. Am fost la un mecanic, mi-a pus niste fire pe undeva, incercand sa anuleze motorasul asta pas cu pas, asa am inteles ca se numeste, dar a zis ca nu poate si ca trebuie sa cumpar altul. Aveti idee pe unde gasesc? Aveti prieteni sau ceva ...undeva care dezmembreaza golfuri 3 1.8?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este fara a/c 1,8 90 cai tip abs am eu

Modificat de varusase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rtanase.. ai avut o problema similara? sau rezi ca ar fi o posibila solutie... oricum o sa incerc :vaidecapulmeu:

am 2 vento cu motoare ABS si AAM ... 90 respectiv 75 CP am avut tot felul de problemute...unele le`am rezolvat singur altele cu ajutorul mecanicilor .... faza cu spray`ul e foarte buna....o masina ca asta are 17 ani ...e normal in timpul asta sa apara contacte imperfecte ..... e primu lucru care l`as face ca e ieftin ...mai departe nu e bine sa te bagi ca risti sa strici alte alea pe acolo...citeste pe forum si ai sa gasesti 50 de raspunsuri pt o problema...o sa te ametesti un pic ... :D :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"salut ! am revenit cu rezolvarea problemei mele legata de relanti (motor rece 3-400 turatii , cald 8-900 turatii ,si fluctuatii...) " daca motorasul este ok, sunt sanse ca acel contact sa fie defect, sau senzorul de temperatura sa nu furnizeze corect informatii la ecu sau in cel mai rau caz sa fie ars circuitul de comanda al ecu (am un astfel de ecu dar nu am ajuns sa il desfac sa vad despre ce este vorba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,la toata lumea .Sunt nou pe forum si am o problema cu golful din semnatura,dimineata la rece porneste greu ,nu se tureaza,nu intra socul in functiune,nu trece mai mult de 800rot/min.Daca scot mufa de la senzorul de temperatura se tureaza ,bine adica pe la 1200-1300rot/min.Am schimbat si senzorul de temperatura si carburatorul.Daca il pornesc fara mufa de la senzorul de temperatura merge bine la ralanti, porneste bine dar in turatie da sa ,,moara'' , da in ,,nas'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa mai cumperi alte piese...pune`l pe pe un calculator ...pe tester .... posibil sa iesi mai ieftin la final ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,la toata lumea .Sunt nou pe forum si am o problema cu golful din semnatura,dimineata la rece porneste greu ,nu se tureaza,nu intra socul in functiune,nu trece mai mult de 800rot/min.Daca scot mufa de la senzorul de temperatura se tureaza ,bine adica pe la 1200-1300rot/min.Am schimbat si senzorul de temperatura si carburatorul.Daca il pornesc fara mufa de la senzorul de temperatura merge bine la ralanti, porneste bine dar in turatie da sa ,,moara'' , da in ,,nas'

daca nu te pricepi, mergi la un service si zi-le sa iti verifice daca functiooneaza motorasul de relanti!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu mecanicu`...am dat de mecanici habarnisti ...probabil din astia gasesc in Ploiesti ... iar aia care se pricep intr`adevar trebuie sa stai dupa fundu lor pana rezolva curtea plina de alte masini ... plus ca unii sunt cu figuri in cap gen - frate ce`mi vii tu cu masina ta din 93 sau 95 eu am pe cap nustiu ce bemve din 2003 sau nu stiu ce masina cu 3jdemii de cai putere...

Au dreptate ca la masinile alea isi scot alti bani din reparatie ...pana la urma de aia e forumu asta sa ne ajutam intre noi ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla motorasul de ralanti?Acolo unde se afla mufa cu 4-6 pini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul asta e chestia aia din plastic care se afla pe corpul clapetei ce acceletarie.

dar daca scoti mufa senzor temp si merge presupun ca tre sa mergi sa verifici si senzorul asta............inseamna ca anulandu-l ECU, da un fel de comanda safe mode, fara el...........cere parerea la mai multi mecanici, inainte sa schimbi ceva, ca iesi la pepeni, ca mine

rtanase: d"aia era sa-l ridic pe un asazis mecanic cu rampa de cureaua de la pantaloni, ca era tare in gura.............

mai e unul si aici pe forum, care e super tare in VW si pentru ca aveam motorasul relanti stricat, ma punea sa schimb tulumba de la servo si care cand a vazut mufele ecu alb si negru a zis ca nu sunt alea ca tre sa fie altundeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt fel si fel de oameni :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!