Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

mai fratilor, hai sa va spun eu cum am terminat cu "steering column lock defective"

Ei bine, dupa ce imi aparea tot mai des, dupa ce incercam s-o pacalesc asteptand cu rabdare sa fac toti pasii de pornire...se pare ca tot facea figuri...Am mai vorbit si cu unul, si cu altul de pe la reprezentante, toti m-au speriat zicandu-mi "pune cam 1000 euro deoparte si se rezolva "...

Ei si, neavand ce pierde, am incercat sa iau eu personal problema "in dinti"... Si am desfacut coloana de directie, chiar de mai multe ori, am desfacut si modulul ala nenorocit ce deblochaza coloana, am desfacut tot ce se putea desface ...pana la cea mai mica piesuta. Chiar am luat de pe ebay un modul de asta, l-am schimbat cu cel de pe masina ( pastrand partea electronica cu circuitele)...degeaba...

Intr-un final am constatat ca modulul belea (J764), care tot facea probleme, functioneaza perfect daca nu e pus in pozitie normala pe coloana de directie si daca atarna in firele ce intrau in el...

Moment in care "mi-a picat fisa" ca s-ar putea ca firele sa fie de vina si nu modulele...

Si mi-am pus mintea si am desfacut mufa care intra in modulul cu pricina (J764) si ce credeti...

unul din fire era aproape complet rupt din mufa ce intra in modul... abia mai facea atingere...

Am inlocuit firul respectiv si...SURPRIZA!!!! Dupa ce am remontat totul .... nu a mai facut masina nici un fel de figuri...

Am deja peste o luna si cateva zeci de porniri (sau chiar sute) si nu mi-a mai aparut absolut deloc mesajul "steering column lock defective" si nu am mai avut probleme de natura asta deloc.

Daca ajungeam la reprezentanta, in mod sigur ma cheleau aia de bani, imi schimbau vreo 2 module si coloana de directie, dar nu cred ca ar fi umblat in mufa aia... Ma beleau de vreo 40-50 mil si apoi observau ca doar un cacatis de fir era de vina...

asta e...Daca vreti mai multe detalii, va ma scriu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Din pacate mi-a aparut si mie mesajul nedorit de nimeni: "Steering Column Lock Defective"!

Prima data mi-a aparut imediat ce am cumparat masina din Germania. Pe drum, undeva prin Austria, am vazut mesajul dar si-a revenit si neavand experienta cu masinile nu am dat importanta!

O perioada masina nu avea absolut niciun simptom dupa care iar au aparut si am mers la reprezentante!

Dupa ce am vizitat vreo 3 reprezentante: Satu Mare, Oradea, Cluj nu am gasit solutia. Imi spuneau ca nu are nimic masina!

Apoi dinnou pentru o perioada de 6 luni masina nu a mai avut niciun simptom, toate au functionat perfect.

Dupa care bineinteles, au reaparut problemele! De data asta mai grav: nu-mi functiona inchiderea centralizata, motorasul de la busonul de combustibil se deschidea singur, geamul din dreapta a ramas deschis, nu mergea aerul conditionat, ESP se dezactiva singur! Mai multe probleme din acestea fara sa le poti asocia cu ceva, se intamplau aleatoriu!

Am fost luna aceasta la reprezentanta in Cluj si mi-au spus ca ma costa 40 de mil si daca sa dea comanda la piese?(coloana de directi si ceva computer de confort)

Am ramas mut si bineinteles nu am dat comanda ca ma gandeam eu ca trebuie sa existe solutii alternative!

Nu vreau sa insist pe partea asta, dar nu credeam ca nesimtirea, nepasarea, si dorinta de a lua banii de pe oameni poate merge atat de departe...insa cei de la Autoworld Cluj mi-au demonstrat-o!

Acum....surpriza! De aprox 2 saptamani nu mai am nicio problema, totul functioneaza perfect! Dar sunt sigur ca problema va reaparea!

Ii rog pe toti cei care au avut aceasta problema si au gasit solutii sa scrie pe forum! Pana acum aici e singurul loc in care am gasit informatii pretioase!

Daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii!

Multumesc,

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca primul lucru, si cel mai important, pe care trebuie sa-l faci e o diagnoza. Simptomele sunt ciudate si amestecate. Sigur exista ceva contacte imperfecte. Incearca sa verifici contactele de la baterie si sigurantele de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Voi auziti un (tz)ac atunci cand da-ti semnal si virati spre acelasi sens? Se aude in acelasi loc de fiecare data (ora 2, respectiv ora 10,) numai daca este semnalul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea troznitura (ca altceva nu poate fii) este defapt armarea semnalului ca dupa ce iei virajul spre stanga/dreapta sa iti "sara" semnalu' inapoi pe pozitia neutra :icon_thumright:

Deci e perfect "normal", desi ai impresia ca se va rupe si o sa culegi ceva cu matura in secunda urmatoare :)

Eu unu m-am obijnuit cu zgomotul ca stiu acum, dar prima oara cand l-am sesizat ma pregateam sa fac o programare si s-o bag in service :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuaim eu, nu de alta, dar l-am auzit si la un Mercedes c220 de generatie noua :icon_thumright:

Multumesc pentru raspuns!

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Din pacate mi-a aparut si mie mesajul nedorit de nimeni: "Steering Column Lock Defective"!

Prima data mi-a aparut imediat ce am cumparat masina din Germania. Pe drum, undeva prin Austria, am vazut mesajul dar si-a revenit si neavand experienta cu masinile nu am dat importanta!

O perioada masina nu avea absolut niciun simptom dupa care iar au aparut si am mers la reprezentante!

Dupa ce am vizitat vreo 3 reprezentante: Satu Mare, Oradea, Cluj nu am gasit solutia. Imi spuneau ca nu are nimic masina!

Apoi dinnou pentru o perioada de 6 luni masina nu a mai avut niciun simptom, toate au functionat perfect.

Dupa care bineinteles, au reaparut problemele! De data asta mai grav: nu-mi functiona inchiderea centralizata, motorasul de la busonul de combustibil se deschidea singur, geamul din dreapta a ramas deschis, nu mergea aerul conditionat, ESP se dezactiva singur! Mai multe probleme din acestea fara sa le poti asocia cu ceva, se intamplau aleatoriu!

Am fost luna aceasta la reprezentanta in Cluj si mi-au spus ca ma costa 40 de mil si daca sa dea comanda la piese?(coloana de directi si ceva computer de confort)

Am ramas mut si bineinteles nu am dat comanda ca ma gandeam eu ca trebuie sa existe solutii alternative!

Nu vreau sa insist pe partea asta, dar nu credeam ca nesimtirea, nepasarea, si dorinta de a lua banii de pe oameni poate merge atat de departe...insa cei de la Autoworld Cluj mi-au demonstrat-o!

Acum....surpriza! De aprox 2 saptamani nu mai am nicio problema, totul functioneaza perfect! Dar sunt sigur ca problema va reaparea!

Ii rog pe toti cei care au avut aceasta problema si au gasit solutii sa scrie pe forum! Pana acum aici e singurul loc in care am gasit informatii pretioase!

Daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii!

Multumesc,

Numai bine

Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar fa o verificare a legaturii la masa caroseriei, poate exista un contact imperfect si la o cerere mai mare de putere sa apara ceva "neprevazut". In legatura cu stering defective, am scanat mai multe masini si am avut surpriza sa constat ca aproape toate au avut cate un astfel de mesaj. Interesant nu? Sfat nu porniti imediat masina ci puneti contactul la prima treapta si dupa decuplarea sigurantei volanului sunet specific sau stingerea martorului galben treceti la etapa 2 de pornire propriuzisa bujii si contact.

Drive safe. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a inceput sa faca chestia asta dar are perioade. A facut o vreme dupa care totul ok. Acum cateva zile a inceput din nou. Astazi la spalatorie cand sa scot masina apare '' steering column lock defective'' cu piuitul de rigoare . De obicei scot cheia o bag la loc si isi revine imediat . De data asta am dat sa pornesc masina sa vad daca merge . A pornit pt 3-4 secunde a ramas in bord volanul rosu dar si sarma de la injector si s-a oprit singura. Am scos cheia si am bagat-o la loc totul ok fara volan rosu fara sarma , a pornit si am plecat.

Ma gandesc totusi ca nu este ceva defect deoarece nu mai functiona deloc dupa parerea mea. E posibil sa se intepeneasca ceva pe acolo sau de la praf intrat ceva de genul asta sau cum a zis ''criv'' contact imperfect.

Am stat dupa asta in parcare si inainte sa bag cheia sa se deblocheze volanul am tras de volan stanga-dreapta atat cat permitea pana se simtea ca lovea in blocaj. Am facut chestia asta de 3-4 ori .

Dupa asta am bagat cheia si am pornit-oprit tot asa de 3-4 ori. Nici o eroare totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Schimbat bateria de la masina si s-a rezolvat problema cu volanu galben care palpaie la pornire si zgomotele ciudate la deblocare coloana. La scanare a iesit ceva cu tensiune scazuta, nu ma pricep...Partea ciudata e ca bateria nu dadea semne de oboseala.

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi , facand cateva drumuri mai scurte, ma opresc la un market sa-mi faci mici cumparaturi , bag cardu in contact, porneste masina, si incepe sa-mi palpaie volanul rosu in bord " Stearing column defective" scotea si un beep si ala palpaia. Opresc motoru, astept vreo 20 de secunde,bag din nou cardul o pornesc si spre uimirea mea numai apare nimic. Cum va explicati ? Sfaturi? O fi innebunit si electronica asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dac ti-a facut numai o data figura asta...stai linistit ca nu-i problema...se mai intampla.....Daca incepe sa-ti faca mai des...atunci incepe si problema, ca defectul este destul de costisitor daca te lasi la mana reprezentantelor...si in unele cazuri numai ei pot rezolva..ar fi utila o scanare cu vagcomul pentru a vedea frecventa erorii ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astazi ca sa fie tacamul perfect. Air-bag FAULT. Numai inteleg nimic de la masina asta. Cred ca o sa-i pun sa lungeasca cabluriile alea sa le faca ceva, asta e a2a oara cu air-bag fault! . Cred ca o sa ma duc sa-i fac o diagonza full cu vag-comu. Multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vineri i-am facut o diagnoza cu vas-ul la Cardinal motors constanta, constatare : defect coloana volan : computer plus blocaj volan cost aproximativ 4300 RON ! Chestia ciudata este ca acuma nu mi se mai aprinde martorul cu volanu rosul , ci sarma acea galbena. Mai incerc si in alte parti , nu ma grabesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai "sarma aia galbena" defapt iti da eroare de "Engine Fault" pentru ca defectul modulului de blocare a volanului duce la blocarea pornirii motorului.

Eu am din ce in ce mai des aceasta problema, dar am observat ca daca nu las volanul drept, ci putin inclinat, nu ii "mai da cu virgula" motorasului de deblocare a volanului si am scapat de eroare, de vreo 3 zile, in conditiile in care de pe data de 31 August am avut eroarea asta de cel putin 20 de ori. Mai probam si vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri i-am facut o diagnoza cu vas-ul la Cardinal motors constanta, constatare : defect coloana volan : computer plus blocaj volan cost aproximativ 4300 RON ! Chestia ciudata este ca acuma nu mi se mai aprinde martorul cu volanu rosul , ci sarma acea galbena. Mai incerc si in alte parti , nu ma grabesc

Iti recomand sa te interesezi de un service/mecanic priceput din orasul tau si sa te duci sa ii faci o verificare amanuntita. Sunt de parere ca dupa ce iese masina din garantie, sa nu mai calce nimeni pragul service-urilor de la reprezentante, deoarece sunt cei mai mari magari de pe planeta asta. Este posibil sa fie ceva eroare sau o defectiune minora in comparatie cu ce iti spun ei ca are masina. Este evident ca nu fac nimic sa repare partial problema, ci eventual sa cumperi o masina noua, pt ca sa aiba profit de 990%!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu stearing column lock e o "buba" arhi-cunoscuta la Passat B6. Si eroarea aceea cu "sarma galbena" deobicei are legatura cu eroare de column lock. Rareori sa aiba cu adevarat de-a face cu vreo problema la sistemul de "aprindere".

Modificat de animalutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei2000 oricum sunt cei mai mari mafiotii, i-am facut in toate feluriile ( ca au vandut numai jegurii de masinii) si mai mai ca-l bufnea rasul pe papagalul ala de consilier ce mama naibii era el ,i-am zis dupa ce schimb asta ce urmeaza? injectoare? Nu stiu ce sa mai zic, masina aproape noua cu 50k si incepi sa bagi banii cu caruta in ea , e penibil pana acum am avut numai sh-uri mai mult de o baterie si ulei n-au vazut si masini cu peste 100k . E prima si ultima masina Vw. Oricum mai studiez problema sa vad cum se comporta, si luna urmatoare am sa am duc sa schimb,poate scap mai ieftin la Skoda la autogrup-ul de la iesire din cta de langa REAL. Acolo am fost si i-am explicat cum sta treaba lu respectivu, era un baiat care a fost la Vw acum e la Skoda,si i-am explicat de alea si mi-a zis direct piesele costa intre 3800 RON si 4000 RON direct defectu,ca cica sunt defecte de fabricatie astea. Ce sa mai spui... ne face rechemare in service pentru 2 plastice la stergatoare, DOAR TRAIM IN ROMANIA.

Si apropo sa zicem ca-i calculatorul ala defect,de ce trebuie schimbate si celalate 2 piese? ca asa zic ei" schimbati tot ca-i mai bine" parca platesc ei

Modificat de eu_ursanu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A venit vremea rece. Problema cu volanul galben care palpaie urmat de "sarma" s-a accentuat. Apare acum la fiecare pornire la rece. Daca las masina la soare sunt sanse de 99% sa porneasca din prima. Din cate am studiat in lunile care au trecut, plus ceva sfaturi de la diversi specialisti in passat se pare ca problema este de la calculator (care o ia razna dupa exprimarea lor) si nu de la fire sau mai stiu eu ce mecanica defectuoasa. In concluzie dupa aprox 3 luni de la prima manifestare a acestei probleme, plus schimbat bateria de la masina (partea ciudata este ca defectul nu a mai aparut timp de 2 saptamani), am fost in cardinal unde am schimbat computerul, coloana, recodare chei, la un pret total de 39 mil. Timp de reparatie aprox 4 ore. Din pacate se pare ca sunt singurii care au access la codurile de programare ale cheilor. Cam asta e povestea. Bafta.

PS: in 3 luni am urmat toate sfaturile de pe acest forum precum si de pe altele, gen volan drept, un pic la stanga, un pic la dreapta, cheia la prima trepta, la a 2 trepta asteptat sa se stinga bordul dupa prima incercare nereusita de pornire, etc, nu tine, merge o data, de 2 ori, dar nu mai mult.

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inceput sa am din ce in ce mai des aceasta problema. Si da, se pare ca e de la temperatura mai degraba decat de la praf sau mizerii sau cabluri. Ajungem sa pornim Passat-urile cum porneau soferii camioanele vechi. Cu carpa cu motorina aprinsa sub motor sa se dezghete. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am studiat in lunile care au trecut, plus ceva sfaturi de la diversi specialisti in passat se pare ca problema este de la calculator (care o ia razna dupa exprimarea lor) si nu de la fire sau mai stiu eu ce mecanica defectuoasa. , etc, nu tine, merge o data, de 2 ori, dar nu mai mult.

Indraznesc sa te contrazic deoarece am patit-o pe pielea proprie. Nu e obligatoriu ca problema sa fie de la "calculatorul care o ia razna" ci, asa cum a fost in cazul meu, poate sa fie doar un contact imperfect in circuitele electrice care fac legatura intre modulul de coloana si calculatorul de confort. La mine, unul din firele care intrau in mufa tata de la modulul de deblocare a coloabei (J764) era aproape intrerupt, si asta a fost tot. Dupa innadirea firului , (deci acum cateva luni) masina NU A MAI FACUT NICI MACAR O SINGURA DATA FIGURA! Sunt convins ca daca ma duceam la reprezentanta, probabil dupa ce-mi schimbau coloana si modulul confort iar masina facea aceleasi figuri, le dadea prin cap ca alta mufa era de vina!

Deci, atentie, luati-o ca un sfat daca vreti: inainte de a cheltui 40-45 mil pe la reprezentante, nu va zgarciti si platiti cu cateva sute de mii un meserias, care sa va desfaca si sa va verifice fiecare firulet de pe circuitele respective, inclusiv legaturile lor din mufe....s-ar putea sa aveti acelasi "noroc" ca si mine...

taipan_ro, daca e asa cum spui, "calculatorul o ia razna" .....nu ti-e frica acum ca si calculatorul nou pe care ti l-au montat acum poate sa o ia razna din nou si tre' sa dai alti bani?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, am mai gasit si eu prin masina diferite fire si firicele "roase" sau ciupite. Inca nu am desfacut partea de jos a bordului sa inspectez firele, dar trebuie sa o fac urgent intrucat eu am eroarea cel putin 1 data pe zi si a devenit foarte enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la reparatia de mai sus s-a schimbat complet sunetul de deblocare al volanului, se aude un fasit usor si nu "troznete", volanul se deblocheaza din prima. Oricum am garantie de 2 ani la lucrare precum si la piese. Inca o precizare, am fost la un service specializat inainte, dar fara acreditare VW, si nu au rezolvat nimic. Nu mi-a facut nici o placere sa "arunc" 40 mil, dar acum sunt foarte multumit. Am studiat si forumurile externe si se pare ca foarte multi au procedat la fel. Sper sa fie mufa de vina la tine,la mine dupa schimbarea bateriei 2 saptamani a plecat la prima cheie.

Nu vreau sa va descurajez dar reprezentatul de la Cardinal este de toata increderea, un cunoscut apropiat al meu garanteaza pt el, deci chiar nu se pune problema de reavointa sau incompetenta.

Ca o coincidenta, in momentul in care consilierul imi facea factura, un alt posesor "fericit" de passat 2006 suna pentru aceleasi simptome.Se pare ca totusi frigul afecteaza cumva calaculatorul, firele sau mai stiu eu ce.

Cam 70 la suta din acest model de passat are aceasta problema (estimarea apartine consilierului).

Si ca sa nu uit, cand si cand am folosit metoda cu bagatul "cheii" in prima treapta, culmea e ca volanul se debloca imediat,si becul se stingea imediat, dar la treapta a 2-a nu se mai aprindea nimic in bord.

Ciudat nu?

Modificat de taipan_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Confirm si eu, zgomotul de deblocare a volanului sa diminuat, acel clantz strident si foarte zgomotos a disparut, acum se aude doar un fasait usor.

Piese schimbate la reprezentanta , cost 4 000 lei noi cu TVA:

1. colana de directie(volan) = 1 700 lei fara TVA;

2. calculator confort = 1 100 lei fara TVA;

3. manopera montat si demonta plus materiale mici = cateva sute lei care au dus la suma de 4 000 lei total factura cu tva.

Bun zis si facut , am garantie pe piese si manopera....dar nimeni nu a explicat de la service cum de sau defectat aceste piese, mi sa spus doar ca trebuie sa schimbam calculatoru si coloana de directie....fara sa mi se explice cauza .

Sunt sigur ca nici nu sau uitat la asa zise piese defecte, sau nici nu au un defect prea mare, banuiesc ca coloana sa defectat datorita unui releu sau contact imperfect de la imobilizator(care se afla lipit de colana) dar care sigur se putea da jos si se inlocuia.

Iar calculatorul de confort nu are nimic, acesta fiind schimbat doar ca asa vrea producatorul masinii.Nu am auzit pana acum despre un calculator sa nu fie resoftat, doar daca este defect fizic...ca virusi nu a luat nefiind in retea sau web.... ;) :P

Nici nu vreua sa ma gandesc daca mi se intimpla in mers aceasta grozavie.

Eu consider acest defect un defect de fabricatie mal masinii si producatorul trebuia sa indrepte si sa repare pe cheltuiala lui acest defect.

O sa incerc sa aflu de la producator cu si de ce sa defectat directia mea, mai ales ca masina nu a fost lovita si nu a fost implicata intr-un accident rutier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, mai sus unpic este descrisa exact piesa de la care porneste toata aceasta problema. Este vorba probabil de un cablaj de la modulul de deblocare a volanului, care din cauza modului in care a fost conceput, nu are durata lunga de viata. Din pacate, producatorul nu a facut un recall pentru a remedia problema asta la toate masinile. Bila neagra pentru VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea ironiei,decand am schimbat placutele de frana fata+spatele, numai apare mesajul pe bord " Block stearing column defective" si am sesizat ca volanul merge mai usor acuma, a trecut o luna si de atunci n-a mai aparut nici macar odata. La cardinal verdict :defect coloana volan + calculator confort aproximativ la 4000 RON . Foarte ciudata masina asta, ii schimbi placutele si numai apare eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!