Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

In Bucuresti operatiunea se desfasoara fara aceste "riscuri" suplimentare. Se schimba blocatorul cu un cost de maxim 700 ron. Pana acum absolut nimeni nu a postat varianta pe care ati expus-o voi acum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ni imi pare rau sa-ti spun dar eu in Bucuresti am fost. La Avia Motors chiar, dupa ce am vazut recomandarile celor de pe forum. Deci, sunt "riscuri" suplimentare si in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt esteticu sau oricine in tema: Cum ai reusit sa inlocuiesti cipurile EEPROM? Banuiesc ca e greu a naibii...

Modificat de gabisivoglo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

Cunoasteti un service in Cluj unde as putea remedia problema ''Steering lock column defective''?Si cam cat ar costa?

Mi s-a intamplat sa-mi opreasca motorul prima data iar dupa o saptamana mi-a aparut volanul rosu cu eroarea, fara sa mai pot porni motorul decat la a doua incercare.Banuiesc ca nu o sa mai tina mult si se va defecta complet.Din acest considerent as vrea sa remediez problema din timp.

Apropo..Stie cineva din ce cauza se defecteaza?Foarte rar mi s-a intamplat sa nu introduc cheia corect sau sa nu indrept rotile la parcare.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema specifica la passat.Se inlocuieste la reprezentanta .Citeste cateva pagini in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema de mai mult timp! In momentul cand scot cheia din contact imi apare in bord martorul de directie pe culoarea galbena care clipoceste de circa 10 ori, iar la final emite un beep. Situatia grava este ca daca pierd curent (borna desfacuta sau baterie slaba) motorul nu mai porneste. Aceasta problema am identificat-o in service cand am avut-o cu prilejul unei tamponari. Intr-un tarziu un mecanic a reusit sa rezolve (partial) problema pentru a porni motorul, umbland la coloana de directie (cred), undeva sub volan. Respectivul mi-a spus ca imi lipseste nu stiu ce din acea zona (parca a spus blocator sau imobilizator) si ca nu poate sa-mi monteze pisa pt ca nu are si softul de la VW. Ma ingrijorez pt ca acumulatorul il am de 3-4 ierni si e posibil sa cedeze, iar daca il schimb ... Ce se poate face si cu ce costuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot citi macar ultimele 3 pagini din acest topic si o sa descoperi rezolvarea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valila - remediaza problema, vezi ce iti lipseste, adu masina in starea initiala.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce vor sa deblocheze rotile de pe spate  (frana de mana pe "boton") 

Se desfac rotile,se scot mufele de la motorase,se tine apasata frana de picior ,se conecteaza 2 fire ( + - ) cu 12v la pinii motorasului,intr1 sens motorasele inchid iar in celalalt sens ele se deschid.

 

Am patit asta la un prieten cu a4 b8 care a fost de 3 ori la reprezentanta pentru problema cu imobilizatorul coloanei de directie.

Acestia au stiut decat sa ii ceara sume de bani,au reparat masina pentru o saptamana,2...dupa care problema aparea

Azi am depistat defectul,axul de sustinere al volanului (cel gros si fix,practic este o teava prin care trece axul care comunica cu caseta de directie) desi este blocat sistemul de reglaj trece pur si simplu prin el,astfel contactul metalic de pe imobilizator nu reuseste sa intre in "santurile" speciale de pe ax,am reusit sa ii imobilizez acel ax care nu este rotativ cu 2 coliere metalice,maine dimineata o sa iau legatura cu niste cunostiinte pentru a incerca recodarea imobilizatorului  coloanei....

A reusit cineva sa faca aceasta operatie de recodare,sau scoaterea din safe mode cu vag com?

Dupa ce volanul a intrat pur si simplu in bord aprinzandui` farurile si pornind stergatoarele,el a oprit motorul dupa care s-au auzit trei mici pocnituri sub volan,contactul metalic neavand unde sa "deschida" a lovit in axul perfect rotund de 3 ori,dupa care a intrat in safe mode,asta e varianta mea.

Modificat de ak-extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagai si despre injectoarele la BKP/BMR sau pompa inalte la CR, se putea inchide forumul... Cel putin sectiunea passat B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagai si despre injectoarele la BKP/BMR sau pompa inalte la CR, se putea inchide forumul... Cel putin sectiunea passat B6.

ironic.. 

eu am spus ce am descoperit azi,banuiesc ca masina a fost si lovita..

am citit in niste posturi anterioare persoane care se plangeau ca nu pot debloca rotile pe spate si aveau nevoie de platforma cu incarcare laterala etc.

Modificat de ak-extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are descoperirea ta cu titlul topicului  Steering column defective ? Exista topic dedicat franei.Cauta-l !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca voi cititi printre randuri,faza cu franele era o mica paranteza...o paranteza necesara zic eu,deoarece multi actioneaza frana de mana dupa ce opresc motorul ,daca Steering column defective apare cu frana blocata,modului de parking brake nu poate fi accesat,deci singura solutie de deblocare a rotilor pentru a urca masina pe platofrma este cea relatata de mine sau romaneasca desfacut etrieri etc..

 

descoperirea mea are legatura cu Steering column defective,de cand are masina a aparut de 4 ori,toate se trag din cauza relatata mai sus.

Daca stiam ca vor fi personaje deranjate de faptul ca impartasim experiente,ma abtineam de la postat,indiferent ca vorbim de audi,este tot vw...cum era un topic deschis aici,am postat.

in fine,sub inchis,credeam ca acest forum este pentru impartasirea experientei si sfaturilor.

o seara buna.

Modificat de ak-extreme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc bine problema streerring column... . Dar asta nu iti blocheaza frana de buton. Pune contactul,apasa bine frana de picior si o sa vezi ca se poate debloca frana de buton.

Rotile pe spate nu se pot debloca cand sunt probleme la motorase,buton ...etc . Fa o diagnoza. Se pare ca ai probleme cu blocatorul de coloana,dar si cu parking brake

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut frana pusa si mi-a aparut eroarea cu steering lock defective. Poti sa apesi pe pedala de frana pana o rupi ca tot nu se dezactiveaza (asa a fost in cazul meu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut frana pusa si mi-a aparut eroarea cu steering lock defective. Poti sa apesi pe pedala de frana pana o rupi ca tot nu se dezactiveaza (asa a fost in cazul meu)

exact despre asta vorbeam,si daca vrei sa o deblochezi,scoti mufele si inversezi polaritatea in motorase cu 12v...

problema in cazul meu este axul de la volan,desi am remediat pentru moment

trebuie rescris blocatorul,sau ceva de genu,cred ca acum este in safe,ma interesa daca stie cineva pasii ce trebuie urmati pentru rescrierea sau scoaterea din safe a acestuia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce vor sa deblocheze rotile de pe spate  (frana de mana pe "boton") 

Se desfac rotile,se scot mufele de la motorase,se tine apasata frana de picior ,se conecteaza 2 fire ( + - ) cu 12v la pinii motorasului,intr1 sens motorasele inchid iar in celalalt sens ele se deschid.

 

 

Cea mai mare prostie sa dai curent direct in mufa de la motorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am spus sa nu o scoti. ci sa dai curent acolo sa-si ia motorasul cat vrea, curentul este limitat de calc de frana de mana. Daca isi ia motorasul cat vrea si nu se tine cont de cat timp se de curent,se poate distruge mecanismul sau motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Sa va povestesc si problema mea. Detin masina din semnatura si am avut primele probleme la cateva luni dupa ce am cumparat-o. La primul drum mai lung au inceput si problemele mele. Dupa un condus neintrerupt de ~ 240 km am oprit intr-o parcare si cand sa pornesc volanul a inceput sa tremure, a piuit de cateva ori si apoi volanul ramanea blocat cu becul aprins pe rosu. Nu imi dadea in bord eroare cu steering column defective. Puteam porni si opri motorul fara probleme dar volanul nu isi mai dadea drumul. Dupa cateva ore de asteptat platforma am zis sa mai incerc si supriza, volanul a mers fara probleme. Am facut dupa aceea inca un drum de 200 si ceva de km si cand am ajuns la destinatie volanul a inceput sa faca la fel dar de data aceasta becul a ramas aprins pe galben, volanul mergand putin mai greu dar se putea conduce. Un mecanic a pus testerul pe masina si mi-a spus ca e caseta de directie. Dupa ce am aflat ca ma costa peste 1000 de euro fiind vorba de ultima generatie am decis sa incerc sa ajung cu ea inapoi in Oradea sa vad daca nu gasesc una second. Cand am ajuns in Oradea si am oprit masina, dupa 500 km de mers neintrerupt, volanul a facut la fel cu becul aprins pe rosu. A doua zi dimineata am mers la masina sa o duc la mecanic si a pornit fara probleme. Dupa ce a pus testerul mi-a spus ca a dat o eroare cum ca si-ar fi pierdut setarile si a reusit sa imi stinga becul din bord.

 

Am facut iarasi un drum lung sa vad daca s-a rezolvat dar problema a reaparut. Am dus-o din nou la mecanic imediat cum am intrat in oras dar de data asta nu a mai dat absolut nici o eroare pe tester desi volanul tremura, piua si apoi se bloca. Mi-a facut un update de soft la reprezentanta care cica ar putea rezolva rezolva problema dar dupa ce am mers la un drum lung sa vad daca s-a remediat, dar nici o supriza, problema era prezenta si de data asta. Mi-a spus ca singura problema care ar putea fi e caseta de directie, mai exact computerul de pe ea care este capsat si nu se poate schimba decat impreuna cu caseta. I-am spus ca imi caute una second sa nu dau aiurea 1200 de euro si sa nu rezolv problema. Mi-a gasit una second pana la urma si dupa ce am schimbat-o si am mers la drum problema nu s-a mai manifestat, deci problema era din caseta. Dupa toate experientele avute mi-am dat seama ca probabil se incalzea ceva in caseta si dupa cateva ore dupa ce se racea isi dadea iarasi drumul. Daca mergeam la drum sute de km fara sa ma opresc problema nu aparea, deci nu s-a oprit niciodata motorul din cauza asta. Problema aparea in momentul in care incercam sa pornesc masina si isi facea verificarile. 

 

 

Are cineva vreo idee daca as putea repara undeva caseta veche?

 

 

De asemenea mai am o mica problema la care as dori sa stiu rezolvarea dar desi am cautat pe forum nu am gasit vreun topic legat de asta. Daca ma puteti ghida spre un thread unde se poate discuta despre ele as aprecia.

 

 

Problema ar fi ca de fiecare data cand pornesc motorul se reseteaza consumul mediu. Am vazut ca sunt 2 ecrane cu consumul mediu dar nu stiu care e diferenta intre ele. As dori sa stiu ce se poate face ca sa nu se mai reseteze decat atunci cand o fac eu? 

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Modificat de specter_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si multmec anticipat oricui imi da un sfat:

 

Am experimentat aceeasi problema (din pacate) cu erori cate au inceput sa se inteteasca , am ajuns la 2-3 resetari pe zi, am schimbat imobilizatorul de la volan si am comandat celalalt modul (de comfort). Intentionez sa-l pregatesc de montat si sa merg la reprezentanta sa ii faca recodarea numai (tin sa mentionez ca locuiesc in Anglia si am convenit cu cei de acolo sa ma taxeze pentru recodare si nu pentru toata treaba ca ar ajunge cat pretul masinii, probabil...:)).

 

Acuma intrebarea e: sunt si alte posibile cauze care ar da erorile respective ? Am citi topical asta aproape in intregime si am inteles ca ar mai putea fi mufele/firele ceea ce ma cam indoiesc , le-am verificat si arata ca noi .

Erorile mele sunt :

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl
   Part No SW: 3C0 953 549 J    HW: 3C0 953 549 J
   Component: Lenksäulenmodul 006 0010 
   Revision: 00006000    Serial number: 3C9953507BC  
   Coding: 0000004
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 33636F8E52420286591-8066

1 Fault Found:
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
            014 - Defective - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 3C0 920 960 N    HW: 3C0 920 960 N
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1216 
   Revision: V0002000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0007405
   Shop #: WSC 77018 210 91841
   VCID: 2E557EFAB9602F6E36F-807B

2 Faults Found:
00474 - Control Module for Immobilizer
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 150738 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:28:28

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 150738 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:28:29

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 3C0 907 530 E    HW: 3C0 907 951
   Component: J533__Gateway   H10 0080 
   Revision:   H10       Serial number: 1200P076190265
   Coding: F9801F060002022003
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 23439FCEE2A29206A91-8076

2 Faults Found:
00474 - Control Module for Immobilizer
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 150738 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:28:29

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 150738 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:28:30

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AB    HW: 3C0 959 433 AB
   Component:    IMMO         043 0383 
   Revision: 00043000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 51394 001 1048576
   VCID: 6ADDB2EA4508834E2A7-803F

   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 J
   Component:    ELV          029 0380
   3C0905861J     ELV          029 0380  

1 Fault Found:
00003 - Control Module
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 102
                    Mileage: 152251 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:19:52

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 P    HW: 1K0 959 793 L
   Component: J386  TUER-SG FT    1132 
   Revision: 32008001    Serial number: 00000077178614
   Coding: 0000565
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3B7347AE7A12CAC6811-806E

2 Faults Found:
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 128
                    Mileage: 150259 km
                    Time Indication: 0

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 150738 km
                    Time Indication: 0

 

 

Mii de multumiri anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fie din modulul confort, la tine.... avand in vedere erorile care le ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Sper sa fie asta, asa ar fi logic desi masina asta a contrazis tot ce e logic pana acuma...:)

Modificat de gabisivoglo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
laurentiu laurentiu

Recent mi-a aparut si mie aceasta problema,fapt pentru care  am mers la reprezentanta ssa vad despre ce este vorba. Initial am discutat si cu alte persoane care mi-au spus tot ceea ce ati scris voi . Reprezentantul Vw m-a linistit si mi-a spus ca in prezent nu se mai schimba nici coloana de volan , nici modulul de comfort , ci doar modulul de blocare al volanului, intreaga operatiune costand in jur de  7-800 lei, cu manopera cu tot. Deci, nu disperati si nu va ganditi la sume colosale . Bafta! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa "m-a linistit" si pe reprezentantul vw dar dupa ce l-a schimbat "m-a linistit" cu alta problema, adica si un modul de confort in plus. Eu cred ca depinde de la masina la masina pentru ca am cunostinte care au schimbat doar modulul de blocare si masina a mers fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!