Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Daca merge ok ,nu umbla la el degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Cu siguranta nu am sa umblu . Raman insa cu certitudinea ca am gasit acele coduri la scanare deoarece  masina a avut probabil o problema la mufa de conectare iar  fostul proprietar probabil a reparato , a uitat sa puna inapoi surubirile de la masca iar codurile de eraoare nu au fost sterse , altfel nu imi explic cum de aveam 3 erori relativ grave pe imobilizator si totusi masina se comporta si porneste impecabil  . Va doresc toate cele bune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un passat din 2010, 2.0 TDI, 110CP si de mai bine de un an am probleme la pornire, in sensul ca: bag cheia, dau sa pornesc si se opreste imediat.
Face asa de 2,3 ori.. cand si cand.

La inceput, imi aparea volanul cu rosu si eroarea "Steering Column Lock Deffective".
Am fost la reprezentanta (Cardinal Constanta), au schimbat blocatorul de coloana insa dupa schimbare tot asa facea.
Au inlocuit contactul pentru un test si.. nici de la contact nu e.

Am fost si la reprezentanta (Avia Bucuresti) si.. nici acolo nu au stiut ce sa-i faca. Nu tu erori in computer, nu nimic.
Am facut o resoftare crezand ca poate ajuta la ceva...insa nimic!

Apoi au depistat cum ca bateria de pe masina nu era una speciala pentru START / STOP si am fost si-am luat una de la MOLL baterii..
Timp de o luna nu a mai facut nicio problema.. apoi .. ce sa vezi! :)

Am fost la fel si fel de "specialisti" insa niciunul nu stie ce sa-i faca. Nu tu erori, nu tu piste!

Un angajat de la service-ul reprezentanta din CT imi spunea ca e posibil sa fie si ceva pe alimentarea cu combustibil (explicandu-i ca ultima revizie am facut-o la un prieten la service punandu-mi filtrul de motorina nu cel "original")..

Voi ce credeti ca ar putea fi? Ce as mai putea urmari?
Face asa si la cald, si la rece. Si inclinata, si dreapta....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Oriceon , eu nu ma pricep la masini insa dupa cum ai descris problema eu te-as sfatui sa mergi la un electrician auto si sa verifice firele si mufa de conectare a modulului.Faptul ca se intampla acest fenomen cand si cand m-ar duce cu gandul ca un fir este undeva foarte fragil sau un contact imperfect .Citeste la inceptul forumlui in acest topic ce a patit " criv " si cum s-a rezolvat problema este foarte interesant ce a scris in Posted 18.05.2009 @ 20:42

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil... vezi daca se poate accesa ECU la diagnoza, cand se opreste. Daca nu, atunci poate sa fie o problema pe linia de alimentare, etc... conectica, cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Florin , avand in vedere ca esti experimentat si probabil te ocupi cu masini , ce parere ai despre ceea ce mi s-a intamplat mie , care este parerea ta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. As avea nevoie de ajutor in rezolvarea urmatoarei probleme. Dupa deconectarea mufei de CAN la masina din semnatura, am pus contactul uitand sa conectez mufa si evident au aparut o gramada de erori si beculete in bord. Am reconectat mufa, sters toate erorile doar ca tot imi ramane o eroare pe CAN: 02638 - Enabling Steering Column Lock. De asemenea imi apare si eroarea pe Immobilizer: 02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met. De atunci de fiecare data cand opresc masina imi apare in bord eroarea Steering Column Lock! Visit Workshop, iar volanul nu se mai blocheaza.

Mentionez ca inainte sigur nu am avut aceaste erori ci doar dupa punerea contactului fara mufa de CAN conectata. E posibil ca aceste simptome sa fie de la faptul ca nu am conectat ceva bine cand am umblat la CAN sau s-a dus acel modul de blocare a coloanei? Orice sfat e binevenit. Multumesc.

 

Saturday,16,August,2014,19:22:46:32264
VCDS Version: Release 11.11.3

                Address 19: CAN Gateway       Labels: 3C0-907-530.lbl
Control Module Part Number: 3C0 907 530 M    HW: 3C0 907 951
  Component and/or Version: J533__Gateway   H14 0158
           Software Coding: F9A07F06000203041002
            Work Shop Code: WSC 10211 599 96949
                      VCID: 2B5F19758A1E111
1 Fault Found:

02638 - Enabling Steering Column Lock
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 181
                    Mileage: 126956 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2121.14.01
                    Time: 19:18:07


 

 

 

 

Saturday,16,August,2014,23:40:02:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 25: Immobilizer       Labels: 3C0-959-433-25.clb
Control Module Part Number: 3C0 959 433 AR    HW: 3C0 959 433 AR
  Component and/or Version:    IMMO         043 0383
           Software Coding:
            Work Shop Code: WSC 131071 1023 2097151
           Additional Info: 3C0905861G     ELV          027 0380   
           Additional Info: Geraet 2097151
                      VCID: 7AF1EC3135C4789
1 Fault Found:

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 221
                    Mileage: 126956 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2121.14.01
                    Time: 20:15:05
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu fie bine bagata, etc. Ce ai modificat, de ai umblat la CAN ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzori de parcare, am vrut sa verific legaturile la CAN. Dupa care am pus contactul si am uitat sa conectez mufa, moment in care au aparut o gramada de erori. Am reconectat mufa si am sters erorile, doar ca mi-au ramas acestea (02638 si 02823). Mufa de Can e conectata bine, e posibil mufa de la immo sau alte legaturi? Ulterior am mai facut si greseala sa deconectez borna de la baterie, moment in care au mai aparut 2 erori:

 

00778 - Steering Angle Sensor (G85): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation.

02546 - Steering Limit Stop: No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Am citit pe ross-wiki ca ar fi niste adaptari pentru aceste erori, pentru prima am reusit dar a 2-a eroare persista (02546) impreuna cu lipsa servo-ului. Sper ca doar s-a "decalibrat" in momentul deconectarii bateriei si nu s-a dus servo-ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste masina si tine volanul la maxim stanga, timp de 5 secunde.... invarte maxim dreapta si tine tot asa... dupa care pleaca 50m cu ea... o sa iti mearga si servodirectia dupa asta.

 

intra pe modul si sterge erorile manual, nu ii mai da direct de pe can gateway.... si vedem dupa aia, daca raman ori nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc. Dupa ce invart maxim stanga si pe urma maxim dreapta, pornesc direct 50m sau opresc inainte motorul? Am incercat de cateva ori dar nu am reusit, am citit ca nu tot timpul reuseste din prima procedura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornesti motorul, stai pe loc si virezi stanga - stai cu volanul la max 5 secunde.... invarti pe dreapta... 5 secunde.... dupa care pleci la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florine, am reusit procedura si si-a revenit servo. In schimb raman cele 2 erori la steering column de pe can si immo chiar daca am sters doar eroarea de pe modul, immo. Erorile revin imediat fara sa iau contactul, iar mesajul in bord + volan galben apare de fiecare data la oprire si nu blocheaza volanul. La pornire in schimb nu imi da nici un mesaj. E posibil sa se fi resetat ceva in momentul cand am pornit masina fara mufa de can conectata? Se poate face vreo adaptare sau codare? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea tin de recodare, erorile de mai sus.... atata timp cat lucreaza normal, doar sa le monitorizezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca la scoaterea cheii nu blocheaza volanul. Ma gandesc ca atunci ar fi defect modulul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ee.... asta e alta treaba. Da, daca nu lucreaza, trebuie vazut de unde este problema.... poate sa fie si calc de coloana, can-ul sau chiar blocatorul.

 

ai verificat bine, ai pus toate mufele cum trebuie, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat. Din pacate nu am schema electrica si la cate cabluri/mufe sunt pe-acolo nu stiu care sa le verific daca fac contact si care sunt corespunzatoare coloanei sau blocatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos capacul negru de la blocatorul de coloana? Daca nu,sa NU al scoti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici nu stiu unde este blocatorul :) Am umblat doar la mufa de la CAN....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....doar la reprezentanta se poate face? Citeam ca si la montarea unuia nou se face codare online, ar fi nevoie de ceva pin. Cel putin in Oradea pe cati am intrebat nimeni nu stia si au zis ca nu se baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar online. Cauta in aria prestarii servicii poate gasesti pe cineva priceput in zona ta.Daca nu ,la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Sunt posesorul unui B6 1.8 TSI 118kw din 2009 cu 93.700 km.

In urma cu un an am ramas fara baterie si am intampinat urmatoarea problema. Cand introduci cheia in pozitia 3 dupa stingerea martorilor din bord se aude un "clantanit "al volanului bipaie de 3 ori se aprinde martorul de servo rosu si porneste. Nu ai servo dar masina functioneaza. Da tragi de lolan mai rau ca la o dacie veche cu jantele pe ''17. Am oprit masina si am lasat-o 10 min si am incercat sa o repornesc. A pornit normal fara sa mai am martori aprinsi in bord.

 

Am mers cu masina la tester la Avia Motors din Bucuresti si in urma verificarii au gasit urmatoarea eroare" 00003 012 Control module electrical fault in circuit sporadic" Acestia mi-au spus ca este din cauza lipsei de curent.  Am schimbat bateria si au sters eroarea. Mentionez ca nu mai avea alte erori.

 

Acum o saptamana s-a repetat acest inceident cu martorul de servo aprins in bord. La repornire acesta s-a stins .

Am fost iar cu masina la service de data aceasta eram in apropiere de Brady Trade si la verificare nu au gasit nici o eroare.

In carte scrie ca daca se stinge martorul nu trebuie sa ma prezint la service.

 

Sa imi fac griji?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ramai fara baterie si montezi alta, o incarci, etc.... martorul de la servo se aprinde galben si servodirectia merge  - doar ca trebuie sa mergi 50m, pt ca G85-ul sa isi faca calibrarea.

 

cand se aprinde rosu si nu iti merge servo, problema este in alta parte.... atata timp cat nu am eroarea sa vad ce iti zice, mai greu sa iti precizez cu exactitate unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte la cei care ma pot ajuta....Luni am parcat masina, toate bune si frumoase. Peste cca 2 ore, am vrut sa plec si surpriza, nu a vrut sa porneasca. La prima treapta a cardului nu se aprindea volanul galben, la a doua treapta s-au aprins in bord doar volanul rosu, ABS, AIRBAG si frana de mana. Am apasat a treia treapta, a dat la automat, dar nu se alimenta. Din acel moment nu a mai functionat alarma, nici acustic, nici vizual (semnalizarile). Am incercat mai tarziu si la fel.....Marti am fost de serviciu 24h si cand am ajuns ieri acasa, am incercat din nou....NIMIC. Am incercat aseara tarziu si a pornit normal, doar ca dupa pornire, au ramas aprinsi volanul galben si ESP dezactivat. In dimineata asta am plecat spre munca cu masina. A pornit normal, dar cu cei doi martori aprinsi. Dupa cca 100 m s-au stins. Am mers cam 3 Km prin oras si am vrut sa parchez....Am pus avariile si in acel moment s-a aprins tot bordul, inclusiv uleiul (cica nu are presiune), benzina, ESP dezactivat, etc. Acum am lasat-o acolo, parcata si sunt curios daca va porni.... 

Cu rugamintea de rigoare, astept parerile voastre....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!