Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Solicita daca au platforma cu incarcare pe lateral. Se pune in paralel si o ia fara pb. Sau eventual vb cu cei parcati langa tine sa elibereze respectivele locuri. Tot vb de sectorul 6-tocmeste o madina care ridica auto parcate neregulamantar si ai scapat de pb-vezi la p-ta Gorjului (e si f.aproape de avia) sau langa plazza romania-la oesirea din pasaj inspre mall.

BTW-cand mergi la avia sa ai ambele chei la tine-iti va face alte cartele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am si eu o problema la Passatul meu . Cand introduc cheia in contact imi deblocheaza volanul dar nu pot pornii masina nu apare acel start " ignition " unde apar toate becurile pentru a porni motorul , dupa vreo 4-5 incercari pot porni motorul probabil ca nu recunoaste cheia sau e de la contact  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M ai degraba de la contact/partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate opri mașina în mers după ce o pornesc sau sa se blocheze volanul? Și cam cât costa sa repar contactul/ partea electrica

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se blocheze nu, sa se opreasca da(daca e de vina partea electrica)cost reparatie...nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 600 km de mers am plecat  din Germania sunt inca pe drum nu mi s-a oprit am mers cu 140-180 km/h si nu s-a intamplat nimic nu s-a oprit in mers e totul ok .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am si eu o problema la Passatul meu . Cand introduc cheia in contact imi deblocheaza volanul dar nu pot pornii masina nu apare acel start " ignition " unde apar toate becurile pentru a porni motorul , dupa vreo 4-5 incercari pot porni motorul probabil ca nu recunoaste cheia sau e de la contact  :icon_confused:

 

este de la modulul in care introduci cheia - contact - trebuie inlocuit - costa in jurul la 500-600 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la volkswagen italia si mi-au cerut 700 euro dar nu cred ca trebuie schimbat tot contacul deoarece volanul mi-l deblocheaza .. doar la partea cu pornirea am problema dar intr-un final porneste dupa 3-4 incercari. Banii nu sunt problema dar mi se pare inutil sa dau atatia bani pentru o mica chestie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, mica chestie e dintr-o bucata... contactul.. totusi, cred ca in banii astia ti-au bagat mai multe componente, deoarece contactul e in jurul la 600 lei...

 

in Romania te puteam ajuta cu reparatia lui.... in Italia sigur nu ti-l repara nimeni, sa-l desfaca, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal.mi s-a stricat si mie blocatorul de coloana dar am citit pe aici si am auzit si in alte parti ca nu trebuie neaparat schimbat, ci merge doar anulat/dezactivat.a facut cineva asta?a aparut vreo problema ulterior?si unde se poate face asta in Ploiesti sau Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina porneste si se opreste, se poate anula imobilizatorul - face immo off - dar nu recomand, decat daca defectul nu se poate remedia....

 

daca nu te lasa sa pornesti - atunci problema este in contact - de cele mai multe ori - si nu ai ce sa anulezi... ci se poate incerca repararea contactului sau inlocuirea acestuia.

 

oricum, inainte de toate trebuie o diagnoza, ca sa vedem clar de unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi.am rezolvat problema prin inlocuirea blocatorului de coloana si a modului de confort + imo. La mine nu mai pornea deloc, bagam cheia in contact si aparea doar eroarea (se poate vedea si in video.ul postat de mine acum cateva saptamani). Pret total: 3050 lei + platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din pacate ti-au inlocuit aproape tot... mai putin ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..initial mi.au spus ca e nevoie doar de inlocuirea blocatorului dupa care, in momentul in care au incercat sa faca sincronizarea cu modulul de confort sau cum se numeste operatiunea asta, blocatorul s.a defectat, nu a preluat datele.

M.au sunat si mi.au dat vestea cea mare..ce era sa mai fac. Masina oricum nu mai putea fi miscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat azi.am schimbat blocatorul de volan.pret 850 ron cu tot cu manopera la Darius Motors Ploiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. Am o problema care a aparut ieri pentru prima data, la masina din profil. Am iesit in parcare, am dat zapada de pe masina si am zis sa o pornesc un pic....Surpriza.... bag cheia prima treapta, se aprinde volanul galben apoi se face rosu si beep-aie. La a doua treapta nu se mai aprinde niciun bec in bord. Deci nu porneste .....Apare mesajul "steering column lock defective". O parere, va rog tare mult....Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am avut problema asta si mi s a spus ca e blocatorul de coloana defect (900 lei la PBN) dar nu a fost el de vina . Defectul a fost la calculatorul de confort care a costat 2300 la PBN( 1800 lei calculatorul iar vreo 500 lei sincronizarea on line si manopera). Am auzit dupa ce am reparat o ca se poate remedia si mai ieftin dar nu stiu unde sa te indrum. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moisavali ,dorunica 

Blocator de coloana defect.Problema des intalnita la passat,chiar si la CC 2010.Se poate repara sau schimba.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult dorunica si EEXCALADE. Sunt cam îngrijorat că nu dă să pornească deloc. Și acest blocator se demontează sau trebuie scoasă toată coloana? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insista,pune volanul drept,o sa porneasca dupa mai multe incercari. Se  scoare toata coloana.NU umbla daca nu ai cunostintele necesare ca al blochezi total.Capacul are un tamper care se declanseaza la scoaterea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc EEXCALADE. Roțile sunt drepte. Am tras de volan stânga - dreapta, dar nimic. E blocat. În bord nu se mai aprinde nimic în afară de volan, inițial galben apoi roșu și beep-ăie. Nu a mai dat astfel de semne ciudate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Buna ziua tuturor. Poate mă ajutați cu un sfat. Am scris și mai sus. Până la urmă am dus vineri mașina pe platformă la Cardinal Motors Constanța. M-au sunat și mi-au spus că este defect blocatorul de coloană (mașina nu mai pornea și avea roțile blocate "steering column lock defective"). Au scanat erorile și mi-au spus că sunt două variante. Varianta mai ieftină să fie schimbat doar blocatorul de coloană care costă cam 600 lei, dar că sunt șanse de 70% să reușească rescrierea online cu fabrica și a doua variantă, cu șanse 100%, să-mi schimbe blocatorul + modulul de confort, care este 1700 lei. Din ce am înțeles de la inginerul care m-a sunat, blocatorul nu merge rescris, este, cum ar veni, de unică folosință. Varianta a doua m-ar costa cam 3000 lei sau chiar mai mult. 

       Ce părere aveți? A mai încercat cineva să meargă pe prima variantă, să schimbe doar blocatorul? Mâine ar trebui să le dau un raspuns pentru varianta aleasă.

       Vă mulțumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am avut aceasi problema. Initial mi-au spus ca trebuie inlocuit blocatorul de coloana. Bun, le-am spus sa faca comanda si sa il inlocuiasca. Dupa cateva zile, sun la ei sa aflu stadiul lucrarilor si ma anunta ca a intervenit o problema. In momentul in care a incercat sa il "scrie" sau cum se numeste operatiunea, blocatorul nu a preluat datele de la modulul de confort si....s-a dus. A trebuit sa cumpere altul + modulul de confort. Nu stiu daca a fost rea vointa din partea lor sau chiar nu a reusit operatiunea asta dar cert e ca am platit 3100 lei pe toata lucrarea. Apropo, eu le-am spus ca nu o sa platesc primul blocator avand in vedere ca la diagnoza mi-au spus ca e ceva, dupa altceva si pe langa asta eu nici macar n-am vazut piesa. Deci, vina le apartine si in plus, piesa ar trebui sa aibe garantie, nu?

 

In fine, s-a rezolvat pana la urma. Iti doresc multa bafta si sa dai cat mai putini bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, 

 

vad ca foarte multi utilizatori de acest model, se plang de acesta problema (inclusiv eu), nu cumva este o interventia care ar trebuie facuta si post garantie? la fel cum este si acea problema legata de injectoare? daca aparea la 2-3 masina na aia e, dar sunt N masini si in afara forumului care au avut acesta problema...

masina asta doar haleste bani X(

 

o seara buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!