Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

coane criv, daca vii la intalnirea anuala de pe 17 Ianuarie, iti fac o copie dupa manualul meu si rezolvam problema :wub:

sau vezi pe net, trebuie sa fie

bine ei exemplifica acolo cu "rotire" referindu-se la sistem-ul cu contact clasic, cu cheie briceag, etc. :wub:

idee e ca etapele pornirii sunt exact cele pe care, fara sa vrei (si cu multi nervi tocati) le-ai "descoperit" :blink:

sper sa-ti rezolvi "ieftin" problema cu colana de volan :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa manualul ala in romaneste, pe care il primeste orice proprietar nou de Passat de la reprezentanta (3.1.Manual de utilizare) mi-am facut si eu copie. Dar uita-te la pag 20 sa vezi cum scrie de "rotirea cheii" alaturi de poze cu cheia asta care se "impinge", nu se roteste.

Oricum, se pare ca problema persista... Cum spuneam intr-un post anterior, am avut vreo 3 saptamani in care nu mi-a mai facut figura ,iar acum iar a apucat-o, chiar , daca respect cei 3 pasi ai pornirii...Frecventa e cam 1 din 10 porniri..si de obicei la prima pornire, dimineata...sau "la rece" cum s-ar spune...dupa ce masina sta cateva ore ( 4-5 ore) bune.

Ideea e ca am inceput sa depistez momentele in care imi face figura, caci la introducerea chei la primul pas, se aude un zgomot mult mai puternic(un fel de clantanit) facut de modulul ala de deblocare ( J764) ., moment in care, daca as insista sa urmez ceilalti 2 pasi... motorul ar porni si s-ar opri din imobilizator..

Ei bine, cand aud zgomotul ala mai puternic, nu mai insist, scot cheia, ma inarmez cu putina rabdare, astept sa se stinga toti martorii (kilometrajul si eventual frana de mana=cca 15 sec.) dupa care , la urmatoarea incercare porneste..

Ce mai, nu prea mai pot continua asa..e prea enervant cateodata... in primavara asta o sa ma duc la o reprezentanta sa-mi rezolt problema...cat o fi ea de scumpa (cica peste 3500 roni) ...Dar daca mai pun la socoteala ca ca nu am reprezentanta in oras, nu-i vorba numai de bani, ci si de zile intregi pierdute cu programarea, deplasare la service...etc.... (la mine e cam problema cu plecatul de la serviciu...).Mi-e foarte groaza de chestii de-astea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul sa astepti 15 secunde sa se stinga kilometrajul...cred ca la a doua introducere a cheii clancul nu va mai fi asa de puternic si motorul va porni.

Poate cineva sa-mi spuna de cela mine avand aceeasi eroare nu se opreste nicodata motorul ci porneste cu eroare afisata pe ecran. Ba chiar odata grabit fiind sa mut masina am mers cu ea pe ecran.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi eroare am patit-o si eu cateodata, adica am putut porni motorul si nu s-a oprit imediat, putand merge cu masina si mergand cu eroarea in bord. Explicatii...sunt putin pe forum-ul asta care-ti pot da...pana acum cred ca bysus ar fi cel mai in masura, daca l-ai intreba...

Daca nu astept sa se stinga kilometrajul....incerc de zeci de ori degeaba apoi...Ii ramane eroarea "in cap" (ramane eroarea cumva activa - ca sa spun asa) si potorul porneste si mi se opreste dupa o secunda..

In schimb, daca astept sa se stinga kilometrajul...probabil eroarea se inactiveaza, iar la a doua incercare nu mai am probleme...

Am observat ,de semenea , ca , daca trece ceva timp intre porniri (cateva ore-cca 4-6 ) figura se repeta. Daca insa pornesc si o opresc mai des..totul e normal. E foarte curios de ce nu face figuri la porniri maidese, in schimb apar erori dupa pauze de cateva ore...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bysus, nu mai zici nimic? hai te rog, gandeste-te la o explicatie , caci cred de pe aici numai tu ai putea sa ma ajuti..

Ai idee de ca masina imi face figura asta cu modulul de deblocare volan numai dupa o pauza de cateva ore (4-5 ore)? Si nici atunci mereu...Sunt cazuri in care dimineata imi face figura, se aude clantanitul ala puternic la J764, ,imi dau seama ca va apare eroare si nu continui procedura de pornire, scot cheia, astept sa se stinga toti martorii din bord (inclusiv km si frana de mana). Dupa stingere, reiau procedura, iar la reintroducerea cheii in prima treapta se aude din nou J764 care de data asta nu mai clantane puternic, ci se aude cum deblocheaza normal...dupa care pot porni motorul si pot pleca fara probleme....

Culmea....nu e obligatoriu ca figura sa apara de fiecare data dupa o pauza mai indelungata -cateodata da, cateodata nu... dar sigur nu mai apare daca opresc si repornesc masina mai des ( spre exemplu daca merg prin oras, prin mai multe locuri, la cumparaturi,etc)

Intrebarea este...e cumva posibil ca figura facuta de J764 sa nu fie cauzata de el , ci de J393 (modulul confort), de la care primeste semnal?

Scuza-mi pisalogeala..dar tot mai caut explicatii in speranta ca-i gasesc defectul mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o intrebare...nu stiu daca sunt off-topic (scuze daca sunt) dar nu am gasit nimic decat aici cu chestia de face masina poc poc...trosneste ceva la ea...in ea...nu stiu exact...inca o chestie o fi de la servo-directie...iau de volan maxim si dau umpic in sus si in jos, parca face poc poc...nu stiu ce are...si plus de asta imi da si mie sterring (cu volanu) dar mi se intampla sa zic de 2 ori pe luna si de 2 ori incerc...dupa porneste fara nici o problema...daca nu ma duc la service...ce se poate intampla? eu mai mult ma axez pe prob de se aude trosc..poc..nu stiu sa va explic ca nu prea am cum...vreo idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tt_SECRET_TT...zau daca te poate ajuta cineva dupa descrierea ta..

Fi si tu putin mai coerent, caci daca nu spui clar unde, ce, si cand se aude si spui numai...." se aude trosc..poc"...

cine intelege ceva?

Oricum daca ai avut evenimentul cu "steering column..." numai de 2 ori pe luna...nu-i cine stie ce problema...

Problema grava devine cand faza sapare mai des...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm...uite de exemplu` azi cand am venit la servici am mers fara radio fara nimic...se aude chiar si in mers...nu stiu de unde vine...nu pot sa explic ca nu stiu cum...dar am descoperit ca daca stau pe loc si iau viraj maxim stanga sau dreapta...si dau doar umpic de volan in sus si in jos atunci se aude cam acelasi sunet cum se aude cateodata si de cateva zile chiar si in mers...pocneste ceva...alt exemplu cand o bag in curte e o mica diferenta intre sosea si asfaltul pietonal si curtea mea un 3-4 cm si trecerea asta iar se aude ca si cum s`ar rupe ceva...(pocneste)...sper sa intelegi sa nu fiu of-topic, scuze daca sunt...dar aici am gasit pe cineva care tot asa zicea de ceva de genu` ca pocneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tt_SECRET_TT,...tu se pare ca nu ai probleme la modulul de deblocare a volanului (la a carui defectare apare mesajul "steering column lock defective") , ci asa cum descri tu, problemele ar fi undeva la suspensie sau directie (servodirectie). Deci, aici esti off topic. Ar fi bine sa cauti sa descri simptomele masinii tale in topic-uri privitoare la directie sau suspensie, caci poate acolo te va ajuta cineva, vei mai intalni cazuri cu aceleasi defecte sau macar partial similare.

Nu ma deranjeaza ca scrii in topic-ul asta , dar nu te ajuta pe tine, caci, majoritatea useri-lor care posteaza in topicul asta sunt interesati de defectul din denumirea topicului, si poate nu te pot sfatui cu privire la alte defecte.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...revin cu vesti extra bune :Driver: Am fost cu masina in service azi si mi`a pus`o pe elevator...problema statea in felu` urmator...roata dreapta fata cum e prinsa ea in bratu` ala e prinsa in 3 suruburi...unu era desurubat de il invartea cu mana...altu` nu era si saracutza roata se mai tinea intr`unu singurel:)...ce bine:)...daia trosnea ea...se misca din bratele alea...PS stearing column defective...mi`a zis ca este senzoru` cam prost si din cand in cand da eroarea asta...dar daca masina pleaca a-2a oara...a-3a oara nu e nici o problema...deci s`a rezolvat si prob cu stearing column :) numai bine la toata lumea in special CRIV si toate cele bune! :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toti... sa va zic si eu ce mi s-a intamplat zilele trecute... Sunt posesorul unui Passat B6 2006 2.0T... Asadar, incerc sa-mi pornesc masina, nu se porneste, baterie slaba... nu stiu din ce motiv si cum, caci bateria mergea bine... dupa vreo doua incercari se porneste, bucuros... ajung la destinatie... opresc motorul dau sa scot cheia, ghinion... nu mi-o da... o tinea blocata, de pornit o puteam porni, dar cheia sa mi-o dea nu mi-o da... dupa cateva incercari, nervi... sunete... imi vine ideia sa deconectez bateria si sa o conectez inapoi... poate se face o resetare... si poate-i dispare volanul galben si semnul "!" ca martor... pai de unde? ca deja nici motorul nu-l puteam porni... volanul din galben s-a facut rosu...

Am stat vreo doua zile pe forumuri, inregistrandu-ma si citind alte intamplari... mi se pare ca nu-s eu unicul... azi am dus-o la VW service (specializat), unde mi-au diagnosticat-o, desfacut-o si-mi scoate un bloc asemeni unui HDD (numai ca mai usor), si-mi zice: "Baiatule... uite asta-i problema la tine... fa rost de el" sau dai comanda la noi... sigur comanda dureaza jumate de luna plus si pret cu cifre fara sfarsit... mi-am zis poate fac eu rost de piesa data, sunand cunoscuti, rude prin Germania... Italia... si poate mai ieftin si mai rapid...

codul piesei: VW 3C0 953 549 E

As fi foarte recunoscator macar si la un sfat, ideie, de unde as putea face rost de ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ti-a aratat e modulul J527 adica modulul de la coloana volan...am impresia ca e vreo 600 ron la reprezentante...si vreo 70 euro pe ebay(inclusiv transport)...Nu e asa de grav daca e numai modulul ala...

Uite un exemplu aici:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...em=140278132161

nu stiu daca poti deschide...

e curios...modulul ala nu prea se strica...sigur ti-au diagnosticat-o bine?....la masina ma refer...

Modificat de criv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca mi-au spus ca asta-i defect la mine si ca ma costa in jurul la 350 euro + instlare si diagnosticarea care deja am facut-o la vreo 100 euro inca... Centru service oficial VW...

Mai stii... poate cand revin cu piesa obtinuta personal, de ciuda ca n-am comandat la ei, sa-mi mai aduge in lista defectiunilor ceva inca... dar va tin la curent... Multumesc lui Criv p/u interventie

Modificat de dm76ro
Te rog nu mai folosi "quote" nejustificat. Foloseste ADDREPLY sau FASTREPLY. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Asadar, dupa cum spuneam despre problema mea... am scos-o la capat... au schimbat modulul... (J527) merge... dar nu lucreaza butonul "Steluta" de pe volan... stie cineva cum se pune in functie...??? Poate este undeva prin meniu... setarile...

Costuri service (200 euro) + modulul obtinut personal... (tot 200 euro)= .... m-a costat acest capriciu 400 euro... (s-a defectat asa din senin...) Eeee sanatate de-ar fi.... Fiti atenti la trafic... Toate bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stii sa spui ce ti-au facut de 200 euro la service? Daca doar ti l-au recodat, sunt niste nesimtiti ptr. pretul asta....si un baiat mai priceput ti-l recoda cu vag-com-ul...

Si nu stiu cum ai obtinut personal modulul cu 200 euro , cand eu l-am cumparat de pe ebay saptamana trecuta cu 52,9 euro ( 40 euro modulul, diferenta transportul din De in Ro-atat ce e sh!) . Eu l-am cumparat ptr. ca vreau sa-mi montez volan multifunctional.

Tare scump ai iesit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Service (Chisinau, Basarabia)... Preturile le-am afisat in euro sa fie pe intelese tuturor... Am facut rost de el personal...fiindca ei imi cereau vreo 370 euro si comanda vine in 2-3 saptamani... eu ma facut rost timp de 5 zile... si pret mai mic (direct de la un Magazin de piese oficial VW), varianta e-bay nu-mi inspira indeajunsa incredere... am si eu unul deja... as putea sa-l vand... la prima vedere arata perfect, ma gandeam zilele astea poate si functioneaza.... de multe ori mi-am pus intrebarea: "Oare ei nu cumva au avut tupeul intentionat sa-mi spuna ca-i defectat, ca sa-mi bage ceva piese de la ei date la comanda la preturi exagerate... asta mai presupune si ceva costuri de lucru ...

...daca o simpla diagnostica cu niste calculatoare pe rotile de parca aratau asemanator celor de la un cabinet stomatologic... (Siemens)... de 5 minute a costat vreo 30 euro... + ca au scos piesa vreo 80 euro + instalare inapoi vreo 70... (faza cu instalarea... a durat vreo 2 ore) mai si jucau teatru... au adus un calculator.... apoi nu mergea si au mai adus unul... dupa cateva interventii imi spunea ca merge greu... fiindca e model US, (aveau scenariul bine pregatit), apoi au iesit afara cu masina au facut ceva ture invartind volanul la stanga-dreapta... iar inauntr apoi iar a iesit cu ea.... iar ceva ture... si in sfarsit mi-au spus "e gata"...

(da tin sa precizez ca am inclus si pretul remorcarii iar 20 euro)

Toatal vreo 200 euro... + piesa... = mama lor de masini noi moderne cu calculatoare si fel de fel de tehnologii... (masinile anilor '90 cele mai reusite...)

aaaa da butonul de pe volan cu semnul "STELUTA" nu mai functioneaza... (el deconecteaza sunetul) stie cineva cum sa-l repornesc...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

aaaa da butonul de pe volan cu semnul "STELUTA" nu mai functioneaza... (el deconecteaza sunetul) stie cineva cum sa-l repornesc...???

sigur n-au uitat sa-ti stearga unele erori stocate prin modul ?! (de nu-ti mai merge acel buton :D)

poate ca schimband modulu' acesta (J527) implica si oaresice codare/invatare a lui cu masina si cu sistemele adiacente (gen comezile de pe volanu' multifunctional)

de ce nu te reintorci la service-ul respectiv sa-ti faca si butonul respectiv sa mearga ca doar ai garantie la manopera 3 luni de zile :)

oricum sper sa nu mai ai probleme cu ea

:Driver: safe

P.S.

(...) = mama lor de masini noi moderne cu calculatoare si fel de fel de tehnologii... (masinile anilor '90 cele mai reusite...) (...)

OFFTOPIC: ce aiurea e cand vezi ca multa lume fuge de tehnologia secoului 21 in special pe masini :blah_:

....toti vor sa conduca masini ca in filmele politiste a lui Sergiu Nicolaescu :blah: (gen Skoda 100)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertisment

Posturile OFF TOPIC au fost sterse. Va rog sa ramaneti ON TOPIC. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu o problema asemanatoare , dar dupa ce urmez pasii la pornire ,adica volanul galben ,clantanitul ce arata deblocarea , imping cheia in pozitia a doua , se aprind martorii in bord inclusiv se inroseste volanul dar dupa 1 secunda se ingalbeneste din nou si nu se mai stinge ramanand aprins impreuna cu martorul ESP ,pornesc motorul normal , merg 50-100 m dupa care se sting ambii martori !! totusi in perioada aceasta cit sunt aprinsi, volanul parca merge putin mai greu... asa ca, daca ar putea sa ma lamureasca cineva , as ramane indatorat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca scapi ieftin, caci problema ta nu cred ca tine de "Steering column defective" ci mai degraba de calibrarea steering angle sensor si eventual de setarea servodirectiei. Pare o problema usoara....interesant daca ti-a aparut din senin ... Eu am patit la fel ca tine cand mi-am pus volan cu comenzi si am schimbat modulul electronic de la coloana J 527 (ca sa intelegi, asta e diferit de modulul de deblocare a volanului)... Un baiat mai priceput cu un vagcom, din zona ta, te poate ajuta.

Simptomele descrise de tine se intampla de obicei la decuplarea bateriei....la fiecare pornire iti face asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face de fiecare data ,s-ar putea sa fie de la baterie ca a fost deconectata cind am schimbat un injector si a stat fara baterie cam 3-4 zile ...pina a venit piesa !! dar mi-a spus un mecanic ca ar fi un semn ca nu e bun cablajul ala de la injectoare si s-ar putea sa am iar vreo surpriza asemanatoare de aceea l-as schimba ca e totusi mult mai ieftin decit injectorul,.....asa o fi oare , stiti ceva ??? scuze daca e putin off topic , dar v-am zis se aprinde si volanul ala galben....

cit despre cineva din zona ,astept un semn de la cineva din imprejurimi IS- BC- NT -SV , daca se pricepe la ce spuneai tu cu unghiul acela ..ma delpasez si fac si cinste , normal !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa punerea contactului si pornirea motorului,incerca sa virezi volanul maxim la dreapta, astepti vreo cateva secunde..apoi maxim stanga...iar astepti cateva secunde, si dupa care revii la directia drept inainte si mergi in continuare. E o idee...daca nu merge...eu nu mai pot sa-ti dau nici un alt sfat ca nu ma mai pricep. La mine asa si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

a inceput si mie sa imi apara la pornire "steering column lock defective" . de ce habar nu am pt ca nici macar nu blochez volanul . motorul nu se opreste doar ca apare volanul rosu si piuitul de rigoare. la a 2-a cheie nu mai apare nimic . masina merge bine nu am prbleme la directie . deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De blocat volanu' el se blocheaza, numai ca nu-ti dai tu seama :D

Imobilizatorul se actioneaza in secunda in care ai scos de tot cheia din contact :D

Stiu ca colegul criv gasise o solutie foarte practica la aceasta problema si a scapat de probleme, deci ar trebui ca sa-l intrebi pe el :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca dl. "criv" a invatat multe de cand cu problema :D stie ce module se schimba , unde cum , codari etc :D Bravo dom' criv , asha se invata din nevoie :))) tot asha am invatat si eu :D

Apropo , modulele se pot schimba INDIVIDUAL !! Trebuie doar sculele necesare pentru a le face sa se pupe din nou.

Pt cei cu probleme sugerez sa incerce sa curete cu aer comprimat coloana de directie ( a se citi : desfa plasticele de la coloana de directie si sula tot bine cu un spray de aer comprimat).

In unele cazuri poate sa fie doar mecanismul de blocare care e mai greoi si nu raspunde in timp real la comenzi. Banuiesc ca motorasul respectiv de ex are un senzor care ii spune computerului daca e blocat sau deblocat. Cu prima ocazie cand ma bag in ea o sa studiez ce e pe acolo. Pina acum (280.000km) nu am avut probleme dar nu se stie niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!