Jump to content

Steering column defective


adrian73ran
 Share

Postare recomandată

Vezi sigurante,cablaj,conector al casetei de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Spido am sa verific ☺

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurante nu , ca nu isi revenea.

vezi daca nu cumva ai luat apa in mufa la caseta - trebuie ridicata masina, jos scut, etc - cam complicat, avand in vedere ca esti in concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Florin. Nu este problema ca odata ajuns in Spania am unde sa ma ocup de dansa. Doamne ajuta sa fie problema de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oxideaza tresa de alimentare de la baza casetei cu sig de la motor..

Adica asta...

151028765_1_261x203_vand-panou-sigurante-golf-5-si-passat-b6-timisoara.jpg

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SuperHainute.ro

Salut

Ieri dupa ce am spalat masina si am verificat sigurantele (bricheta nu mai functiona) masina n-a mai pornit. Bateria a fost schimbata acum o luna, bateriile cheilor au cca. 6 luni. Martorul cu volan din bord ramane galben si atunci cand ii dau cheie se aprinde spirala. IMMO a mai facut figuri in trecut dar cred ca nu e doar asta.

atasez logul scanarii. 

Aveti idee care ar fi urmatorul pas?

Log-IF02DJV-WVWZZZ3CZ6E025345-193180km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si posteaza ce ramine.Verifica sigurantele...sa nu fi pus vreuna in locatia gresita dupa scoaterea ei...se intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SuperHainute.ro

Spido

Multumesc pentru raspuns. Erorile au fost sterse de cateva ori si reapar. Sigurantele sunt la locul lor. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se pare la prima vedere ca ar fi vorba de ceva probleme de contact imperfect la mufe sau conexiuni,ramane dupa o verificare amanuntita sa vad exact problema si rezolvarea defectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, fiind nou pe forum am sa incerc sa nu fac vreo greseala...bun...legat de subiectul probleme Passat B6....am intampinat aceeasi problema cu cheia chiar ieri 20.08.2018....(tin sa mentioned ca locuiesc in Italia), de dimineata totul ok..pe la amiaza nu recunoaste cheia..apoi porneste si se opreste imediat...apoi (dupa circa 30 de minute la 35°C porneste).La fel...volanul galben apoi rosu..seara nimic,doar volanul galben si atat. Nu vrea sa mai porneasca deloc. Am deconectat bateria pentr-u 30 de minute...am reconectat-o...totul functioneaza in masina,mai putin pornirea...m-am uitat pe Youtube si a facut in tanar ceva de genul bypass(blocatorul sa ramana mereu pe deschis).am sa incerc si eu si am sa va las link-ul mai jos sa vedeti despre ce e vorba. Incerc sa fac singur pentr-u ca aici te costa si cat nu face (ex. schimb ulei plus filtre la reprezentanta 390€... la mecanic..300€). Tin sa precizez ca masina are 331.000 km...am inceput sa am probleme si cu volant,dar asta e alta poveste. Sper sa rezolv.o zi buna.

 

Modificat de BMP 2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.06.2016 at 16:45, ebilan a scris:

Buna ziua. Am urmatoarea problema:

Passat 2010 cod motor CBDC: daca merg drumuri mai lungi de 100 de km (niciodata in oras), dupa oprirea motorul, in momentul in care repornesc, incepe sa trepideze volanul (ca si cum si-ar cauta pozitia), se aude semnalul sonor de 3 ori, apoi martorul cu volanul se face rosu si raman fara servo. Misc de volan stanga dreapta, dupa care il las cu rotile drepte, opresc motorul il repornesc de vreo cateva ori si apoi isi revine. 

 

Buna ziua tuturor, 

Am citit toate paginile, sunt doua persoane care au postat acest gen de defectiune, fara un raspuns.

Am acelasi cod de motor si aceleasi simptome. Ceva se supraincalzeste (dupa un timp masina porneste ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic). Ma puteti ajuta cu informatii legate de posibilul defect (sa schimb caseta este simplu, dar costa). Update de soft am facut si eu (Sofia, Bulgaria, prima data cand s-a manifestat acest fenomen, in iunie) si degeaba.

 

Si inca ceva ceva: daca trec prin balti mari cu roata din dreapta fata, pentru o secunda, cad toate ceasurile din bord.

Modificat de pvsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce zice?

Probleme cu alimentarea casetei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum nu a aparut nimic la diagnoza.

Maine seara, cand ajung in Craiova (sunt in Cluj acum), trec pe la service poate descoperim ceva (sau macar un film, acasa). La drumuri scurte, in oras, nu are nici un simptom. Cum merg mai mult (peste 100 km) se manifesta asa (cand am ajuns in Cluj, dupa un drum de 400 km fara oprire, am oprit-o 2 minute si, dupa, am reusit sa o conving dupa vreo 7,8 incercari).

Modificat de pvsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablurile prinse la baza cutiei de sigurante din compartimentul motor..sa nu fie oxidate/incinse..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc, asa voi face.

Mai incerc si altceva: sa nu mai opresc ac-ul pana acasa (cu 80 km inainte de Cluj am oprit nu doar ac-ul ci ventilatia cu totul, greu de crezut ca ar avea o influenta, dar ...experimentam).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nerezolvata la mine:volan rosu aprins in bord,la soliciterea mecanicului am inlocuit calculatorul de coloana de sub volan(inainte de inlocuire volanul rosu era aprins in bord dar volanul functiona normal iar dupa inlocuire vireaza foarte greu),acum la spusele mecanicului ar fi probleme de conexiuni sau mufe.Intrebare:sa poate inlocui calculatorul de coloana cu altul second hand si resofta?!Sau trebuie sa merg neaparat la reprezentanta vw.(NURVIL) pentru resoftare?Ma poate ajuta careva-GORJ,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuns acasa, in garaj, oprit motor, pornit motor, aceleasi simptome: 3 bipuri dupa punerea contactului si vibratii in volan dupa pornire (volanul liber avea vibratii f. mici, dupa ce l-am miscat cu mana a luat-o razna). Dupa 15 minute cu capota ridicata, totul normal ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic.

Am si un film dar nu pot sa-l incarc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pvsilviu - te asteapta o schimbare caseta directie.(ieri am avut o masina cu simptome asemanatoare)

@ioncristina -ce erori sunt stocate la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_20180825_114426.thumb.jpg.4d2995a0040de55cede93228d5f902c2.jpg

Mistoo, ma miram eu sa greseasca mecanicul meu.

Norocul ei ca este superba la drum lung ca altfel ... 

Anul trecut span in pompa, acum asta. O scumpete de masina.

Ma duc sa mai curat pe la sigurante rugina si cocleala sa-mi mai treaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al doilea cablu din stg spre dreapta e al casetei de directie.E cam ruginit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut și eu. L-am curățat, însă mă îndoiesc sa fie aceasta cauza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pvsilviu

Span in pompa de ulei?

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pompa de înalte.

Am schimbat injectoare, rampa, pompa de înalte, pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, s-a aprins volanul rosu intermitent aveam servo,opresc si pornesc masina dar se opreste imediat(sa aprins si sarma galbena)sterg erorile dupa cateva ore problema reapare,erorile sunt urmatoarele:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9627  
   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 69DFCDE6400E885623D-803C

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 008 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 71
                    Mileage: 223355 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2048.14.24
                    Time: 08:16:34

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.43 V
                    Bin. Bits: 00011001
                    Bin. Bits: 00000000

 

Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 K    HW: 3C0 959 433 K
   Component:    IMMO         038 0367  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 326D6A8AAD580B8E527-8067

   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 D
   Component:    ELV          024 0370
   3C0905861D     ELV          024 0370   

1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 223350 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2048.14.24
                    Time: 08:02:00

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 K    HW: 3C0 959 433 K
   Component:    KSG PQ46 ELV 038 0455  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 18910A0801864E7638021F1FF0089FEE703D00
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 326D6A8AAD580B8E527-8067

   Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 C
   Component: LIN BACKUP HORN H05 1501

   Subsystem 2 - Part No: 3C0 951 171 A
   Component: Neigungssensor  002 0508

   Subsystem 3 - Part No: 3C0 951 171 A
   Component: Innenraumueberw.002 0508

1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 223350 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2048.14.24
                    Time: 08:02:00

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocatorul de coloana si/sau calculatorul de confort .

Vezi care eroare e permanenta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!