Jump to content

Masinuta lu' Borisake


Borisake

Postare recomandată

Pt ca a fost cuminte anul trecut a primit in dar un set de faruri de Highline cu bi-xenon OEM. ;)

Link către comentariu

Sorine, iti dai seama ca Passat-urile noastre au devenit rude de sange ? Au primit organe, de la aceelasi donator. :)

Eu nu am pus inca cotiera de B5.5, ca a trebuit sa ii confectionez o piesa ca sa mearga reglajul pe verticala....era rupta o piesulica, si era blocata pe inaltime.

Link către comentariu

da da...super masina ..cum se comporta dupa chip motorul asta?/ multi kilometrii lipsiti de neplacerii :lol: :Driver: :rolleyes:

Link către comentariu

Am muncit si eu mult la ele ca sa le aduc intr-o stare decenta plus un mic upgrade de la fratele mai mare Porsche Chayene si trecerea de la motorasul pas cu pas la cel liniar pt reglaj.

Acum poze...

dsc01284i.th.jpg dsc01286s.th.jpg dsc01290e.th.jpg dscf0510.th.jpg

dscf0512k.th.jpg dscf0514j.th.jpg dscf0517x.th.jpg dscf0529e.th.jpg

Modificat de Borisake
Link către comentariu

Felicitari arata foarte bine. Vad mai bine ca cele care le-ai avut in inainte? Ai putea sa le faci tri-xenon acum :D. Numai bine .

Link către comentariu

Alt fel te vede omul, cum vine vorba. Este alta masina, dar nu am inteles ce are de la Chayene. Drumuri bune!

Link către comentariu

Multumesc baieti.

Pai au ledurile pe lateral (lanterne se cheama).

Pai sigur se vede mai bine decat cu cele vachi, pt ca erau H7 cu lupa si erau foarte matuite (invechite)si nu se compara un xenon AM 6000k cu unul OEM 4300K.

Am dat farurile mele la schimb si 200

Link către comentariu

Becul de pe faza lunga o sa aibe doua functii: una de DRL alimentat cu 6V si cand vreau sa dau faza lunga si am xenonul oprit, o sa primeasca 12V, ceva normal.

Link către comentariu

Observ ca lipseste instalatia de spalare a farurilor. Pentru xenon e destul de importanta asa ca ar trebui sa ii gasesti un loc in planurile tale. Cat mai multi km fara probleme!:Driver:

Link către comentariu

TENNY, am sa fac. Pot sa-ti spun si pe mess.

Man sa nu incep si cu tine.

Ce treaba are spalatorul de far sau autoleavaling-ul cu xenonul?

Este facut pachet de catre constructor ca sa se vanda toate. Tu ti-ai mai lua autoleavaling si spalator pe far daca ai stii ca o astfel de optiune costa cate 600

Link către comentariu

prietenutule,scuza-ma ca te combat,dar nu iti dau dreptate.

DA,volvo are xenon pe far oglinda,dar oglinda este usor modificata in partea de sus,nu este ca si o oglinda normala pt bec h7,sau de care ar avea in varianta simpla.

La faza cu nu iti trebuie spalator pt xenon,gresesti...sti ca am asa ceva si nu vorbesc doar de plictiseala.lasand la o parte ca daca e murdar farul,ar stanjeni pe cei din fata,nu stiu,ca nu mi-am vazut masina din sens opus,dar stiu pe propria-mi piele ca am o vizibilitate mai proasta daca este farul murdar,am testat si rastestat asta,si mai ales acum,iarna,cand am dat delay la sprituitoare,ca sa nu le fortez aiurea,daca este botul acoperit de gheata,sau alte minuni.

Nu cred ca esti de genul ca daca nu ai,oricum strugurii sunt acrii,doar ca tu nu ii vezi utilitatea,si zici ca le dau astia la pachet ca sa iti ia banu.ok.dar daca o sa ai nevoie de asa ceva,o sa iti faci tu,nu-i bai.

sa fii sanatos si voios.

brgds

Link către comentariu

vali_devil hgaide sa iti spun si eu cate ceva. Volvo (la fel ca si alte marci ) a folosit becul D2R (fata de D2s la cele cu lupe). Acest tip de bec, are imprimat pe el un fel de invelis in partea superioara, care "taie" din lumina exact atat cat este nevoie sa nu deranjeze pe cei din fatza.

Buuun, cat despre spalatoarele de faruri, crezi ca daor pentru xenon sunt utile? iti garantez eu ca un far cu halogen vs un far cu xenon, ambele umplute cu noroi... :) ia zi si tu care e rezultatul. Daca nu era o extra-optiune, ar fi pus-o la toate masinile, ca deh, normal ca e utila, dar nu inseamna neaparat ca doar la xenon, dimpotriva.

Autoleveling-ul.. Este daor o chestie strict legata de marketing & confort ! Cu ce este mai special decat reglajul manual din butoane? iti spun eu, cu faptul ca are in plus 2 senzori de nivel, 1 calculator, un ballast(drosser) destept si un motoras pas cu pas ceva mai performant. In rest? Ce face? se strica mai des si cand nu mai poti regla decat mecanic ... se intamala sa platetsi vreo 300 de euro la "reprezentantza " sa il repari :) Si mai e ceva, daca sunt atat de destepte farurile astea cu autoleveling, de ce pana mea mai au si relgajele manuale pe inaltime si latime?

Link către comentariu

Iti apreciez informatiile,dar cam rastalmacesti un pic ce ii spuneam eu lui borisake,care sunt sigur ca a inteles la ce ma refeream.

Va respect pe toti si puteti sa va puneti sau nu tot ce doriti voi.

Brgds

Link către comentariu

prietenutule,scuza-ma ca te combat,dar nu iti dau dreptate.

DA,volvo are xenon pe far oglinda,dar oglinda este usor modificata in partea de sus,nu este ca si o oglinda normala pt bec h7,sau de care ar avea in varianta simpla.

La faza cu nu iti trebuie spalator pt xenon,gresesti...sti ca am asa ceva si nu vorbesc doar de plictiseala.lasand la o parte ca daca e murdar farul,ar stanjeni pe cei din fata,nu stiu,ca nu mi-am vazut masina din sens opus,dar stiu pe propria-mi piele ca am o vizibilitate mai proasta daca este farul murdar,am testat si rastestat asta,si mai ales acum,iarna,cand am dat delay la sprituitoare,ca sa nu le fortez aiurea,daca este botul acoperit de gheata,sau alte minuni.

Nu cred ca esti de genul ca daca nu ai,oricum strugurii sunt acrii,doar ca tu nu ii vezi utilitatea,si zici ca le dau astia la pachet ca sa iti ia banu.ok.dar daca o sa ai nevoie de asa ceva,o sa iti faci tu,nu-i bai.

sa fii sanatos si voios.

brgds

Oooooo, don' Devill tocmai matale...

"DA,volvo are xenon pe far oglinda,dar oglinda este usor modificata in partea de sus,nu este ca si o oglinda normala pt bec h7,sau de care ar avea in varianta simpla."

...am specificat mai sus in postul meu, dar nu la oglinda au umblat ei. Ti-a raspuns RedFighter la faza asta.

"La faza cu nu iti trebuie spalator pt xenon,gresesti...sti ca am asa ceva si nu vorbesc doar de plictiseala.lasand la o parte ca daca e murdar farul,ar stanjeni pe cei din fata,nu stiu,ca nu mi-am vazut masina din sens opus,dar stiu pe propria-mi piele ca am o vizibilitate mai proasta daca este farul murdar,am testat si rastestat asta,si mai ales acum,iarna,cand am dat delay la sprituitoare,ca sa nu le fortez aiurea,daca este botul acoperit de gheata,sau alte minuni."

Cu ce sa ii stanjenesti cu faptul ca ti s-a murdarit farul de nu mai vezi sa-ti bagi degetele in ochi?

Din contra, nu ii stanjenezi, ca nu mai ai cu ce; ti se diminueaza lumina pt ca ti se acopera cu jeg.

Deci tu nu mai vezi in fata si colegul din contrasens cu tine nici nu te simte. Pt asta au facut optiunea respectiva, ca in mers sa iti cureti farul sa vezi mai bine pe unde umblii, nu ca iti sare tie raza luminoasa mai stiu eu unde.

Daca chiar ajuta cu ceva xenonul sigur imi puneam si spalator pe far, autoleavaling, far adaptiv, ciucurasi si martisoare la el. :blah_:

Stai calm Vali, nu te cearta nimeni, dar nici nu tin una de cealalta. Daca era asa chiar imi puneam.

Si uite tot in postul meu de mai sus, inainte sa postezi tu am spus ca Infiniti FX35 (ultimul model, ala urat cu spume) are bi-xenon si nu are spalator pe far. De ce nu are?

Modificat de Borisake
Link către comentariu

Si referitor la optionale,cam toate sunt folositoare si se platesc,fie ca ne convine sau nu.

Altfel eram/erati toti multumiti si nu mai faceati nici o modificare la masinile din dotare.

Sunt o mare gramada cei ce iau masina si apoi umplu pagini in arie,de la lucruri banale,maruntisuri,pana la diy si tutoriale cu adevarat folositoare pt toata lumea.

Howgh

Saluti borisake,sa sti ca desi jegul acopera farul,sparge deranjant fasciculul de lumina...in ideea ca totusi nu ai namol de offroad pe ele

Link către comentariu

Da ma, ai partial dreptate in sensul ca sunt destui care isi monteaza toate dracoveniile pe masini pt ca nu au venit cu ele din fabrica, dar cum am mai spus, producatorul nu ar mai vinde optiunile separat pt ca sunt foarte scumpe.

Daca mergi la dealar si zici ca vrei masina cu xenon iti zice ca te costa minim 1800

Link către comentariu

Spalatoarele sunt un moft, la fel de util la xenon ca la halogen. Auto-leveling-ul, in schimb, este necesar pentru xenon. Pentru ca reglate prost, farurile OEM cu xenon devin la fel de deranjante ca farurile cu xenon AM. Stiu exemple din pacate. Cat timp le tii reglate multa bafta! Masina arata bine!

Link către comentariu

Ms Rave.

Si ca sa completez cele spuse mai sus si sa nu mai aud aberatiile ca daca ai xenon este musai sa ai si spalator pe far.

Spalatorul este un dispozitiv, da?

Ok, si este actionat de catre om, corect?

Pai daca omul ala este nesimtit si nu vrea neam sa-l foloseasca, sau daca nu mai ai lichid de spalat geamul, sau daca este Elena Udrea la volan care sigur nici nu stie de unde porneste chestia aia si la ce foloseste... la ce folos sa ai spalator de faruri?

Dispozitivul ala nici macar nu este ca la Volvo sa Lada cu stergator ca sa-ti stearga perfect geamul farului, este o pompa cu presiune ce arunca un jet de apa si cu ajutorul curentului (pt ca banuiesc ca spalati farul in mers, nu pe loc) sa mai care din surplusul de jeg, ca sa vedeti/vedem si noi drumul.

Daca era un far inteligent cum il numesc astia de la VW, avea un senzor ce constata ca s-a murdarit geamul farului si ca vine un nene din contrasens si il spala repede, ca de sa nu-l orbeasca cu vreo raza ratacita pe participantul la trafic.

Far inteligent dupa parerea mea este adaptivul si mai nou ala care in moment ce pornesti lumina este deja pe faza lunga si cand senzorul detecteaza ca vine un "X" din fata trece singur pe faza scurta.

Rave, asta este de bun simt sa iti reglezi farul, si daca nu-l reglezi corespunzator nici tu nu te bucuri de lumina lui. Deci tot orb esti.

La autoleavaling, daca ai farul dereglat stanga/dreapta tot aia este. Pt ca el nu face serviciul decat sus/jos. Autoleavolingul face sus/jos, stanga/dreapta.

Sper sa fi fost destul de convingator cu spalatorul asta de far, daca nu mai argumentam.

Si una peste alta uitam sa va zic ce am facut astazi la masina.

Am schimbat:

bieletele de directie stanga/dreapta;

capul de bara pe stanga;

capul de planetara pe dreapta;

termostatul cu lichidul de racire G12;

rola alternatorului (se blocase si scartaia);

cureaua de accesorii;

curatat electromotorul;

schimbat ghidaj joja.

Si cateva poze.

dscf0554v.th.jpg dscf0627j.th.jpg dscf0564tx.th.jpg dscf0568c.th.jpg

dscf0587p.th.jpg dscf0589x.th.jpg dscf0623.th.jpg dscf0645p.th.jpg

dscf0649e.th.jpg dscf0657.th.jpg dscf0669t.th.jpg dscf0671h.th.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!