Jump to content

Golf 6 GTI


gg_e
 Share

Postare recomandată

Vad ca au introdus farurile cu xenon doar pentru GTi ca optional. 985 eur CIP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ieri placerea sa ma urc intr-un GTI 6 la PBV si senzatia a fost una de WOW dar numai la interior, exteriorul inca nu m-a convins deplin. Partea din spate imi pare reusita dar grila aia fata nu e la fel de spectaculoasa precum cea de la G5 GTI. Probabil e o chestie cu care te obisnuiesti in timp. Insa merita s-o cumperi chiar daca doar pentru interior, pana la urma de acolo o conduci nu de pe capota. M-a dezamagit insa pretul care e cu ~1600 euro mai mare decat GTI 5 la pretul CIP.

Sa vedem R20 (sau cum se va numi) daca vine cu o grila mai interesanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

azi m-am urcat si eu intr-un G6 GTI la Autoworld Cluj Napoca si am ramas impresionat. este reusit! modelul expus era 28.000E (nu mai stiu daca CIP sau DDP), alb 3 usi. am vazut pt 21.000 GTI 5 nou in 4 usi din 2009 pe mobile. e frumos si 6le dar pt 2 usi in minus si la 28.000 aleg 5-ul in 4 usi cu 21.000 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pune 1100 de euro taxa de prima inmatriculare, 1000 drum, mancare, taxe de drum si alte taxe la inmatriculare in RO si nu o ti se mai para asa mare afacere. Vezi si echiparile fiindca un GTI 6 "chel" iti iei la 24.000 ddp. La 28.000 dpp te poti uita la ceva bine echipat pe care nu-l iei (GTI 5 2009, sub 20k km) din DE cu 21.000. Calculele astea mi le-am facut si eu si merg momentan pe varianta GTI 6 nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi m-am urcat si eu intr-un G6 GTI la Autoworld Cluj Napoca si am ramas impresionat. este reusit! modelul expus era 28.000E (nu mai stiu daca CIP sau DDP), alb 3 usi.

La pret nu m-am uitat, insa GTI-ul 6 din showroom e in 5 usi. L-am vazut atat saptamana trecuta vineri (cand am mers pentru programare) cat si marti (la revizie). :question:

Nu pot sa zic, e frumusel, dar nu m-a dat pe spate. Cred ca era scumpicel, deoarece avea cam de toate: DSG, BC+, RCD510, volan multifunctional cu taste pt. DSG, ceva pachet lumini si vizibilitate fiindca retrovizoarea era heliomata ... probabil si alte "maruntisuri".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

@spb 1000 drum... sa fim seriosi. ai cam exagerat. eu cand am adus G4-le GTI am bagat in el benzina de acolo 110E incoace + un drum dus intors cu un passat TDI.

mentionez ca distanta a fost de 1200 km de acasa pana la masina. n-am bagat mai mult de 350E in drum dus intors in ambele masini cu adaosuri maxime (zic asta ca golful consuma 7.6 si passatul 5.5 pe autostrada). 350E am zis o suma mult exagerata ca atunci erau carburantii putin mai scumpi. am uitat... taxa de autostrazi e inclusa in cei 350E.

in legatura cu masina: imi place 6-le dar parca 5-ul mai mult. eu sunt asa mai clasic de felul meu. 5-ul e originalul redescoperit cum se zice. acuma la 5 ar trebui sa fie ceva reduceri pe la ei la cele care mai sunt pe stoc avand in vedere ca a aparut 6-le. cel cu 21.000 de care zic era nou si avea pe el ceva dotari dar nu mai tin minte ca oricum s-a vandut.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asi zice ca 6 este originalul redescoperit. Depinde de gust si pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

@4x4lover despre 5 s-a zis asa cand a aparut. 6-le ar fi ca originalul redescoperit part II

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 1000 de drum intrau cazari la hotel, mancare pe acolo, numere de zoll, numere in RO (plus ce mai presupune inmatricularea aici in afara de taxa auto), benzina intors cu masina de acolo, dus-intors cu ce te duci etc. Intradevar e putin cam mult ce am scris acolo dar sub 700 nu prea scapi. Cel putin asa a fost la mine cu GTC-ul actual cand am fost sa-l iau (am fost in nordul Germaniei la granita cu Olanda, deci pana in Craiova 2200+ km).

In analiza mea mai intra si costul unui credit auto vs un credit pt nevoi personale. Daca ai toti banii nu te priveste dar daca vrei sa creditezi o parte din suma creditul auto (pt GTI 6) este mult mai performant decat un credit pt nevoi personale necesar cumpararii unei masini din Germania. Cum ziceam la final cand tragi linie si aduni nu e mare afacere si te alegi cu o masina veche moral care se va revinde la un pret mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey guys!

M-am urcat si eu de vreo doua ori in noul GTI si as vrea sa va impartasesc impresiile mele.

Pro:

- au pastrat jantele tipice GTI

- eleronul spate este mult mai frumos; extensia care se aplica pe eleronul normal este de doua ori mai lunga decat la GTI5 si e tuguiata in sus; un plus de eleganta sportiva

- bara spate are un fel de difuzor de aer care arata demential, in compania evacuarii duble cu tevile dispuse in lateral, nu central ca la R32

- oglinzile arata mult mai bine; au niste linii mai agresive (nu sunt fan, mie imi plac liniile curbe ale GTI5, dar totusi astea m-au impresionat in mod placut)

- gurile de ventilatie de la climatizare au un contur cu plastic negru lucios iesit in relief; sporty! ;)

- antena radio cred ca e inglobata in luneta (nu am vazut nici un bat); parca au fost niste probleme cu antenele de genul asta, dar oricum, arata bine

- are senzori de parcare pe fata; eu prefer sa ma dau jos din masina in caz ca e nevoie; am avut incredere candva in senzori si devenisem atat de lenes incat am lovit masina tatalui meu; de aceea nu mi-am pus senzori deloc; move on

- tapiteria textila cu model super fain, cum ne-au obisnuit

- cotiera inlocuita cu cea de pe octavia 2; super tare! acea cotiera e ultra rezistenta, te urci cu picioarele si dansezi pe ea; cea de pe GTI5 e o masea cariata

- manerele usilor iesite (intr-un final) din banal, fata de cum erau pe GTI5 (aspect ieftin)

- comenzile pentru geamuri, reglare oglinzi, dispuse mai sus, la indemana soferului; mereu deschid geamul stanga spate cand vreau sa vorbesc cu cineva...

- pielea de pe volan mi se pare de o calitate superioara generatiei anterioare; mult mai placuta la atingere; softy

- aceleasi scaune comfortabile si cu sustinere de nota 10

- volan si frana de mana cu cusatura cu ata rosie

Contra:

- doar 10 cai in plus; rusinos

- farurile parca sunt neterminate, pline de unghiuri ascutite; modelul expus nu avea xenon si parea un mort cu ochii scosi ;)

- stopurile se incadreaza in linia "a la Touareg"; nu imi plac; parere personala

- grila centrala cu emblema GTI e asa de subtireeee ca de abia o vezi

- volanul are pielea perforata pusa exact invers fata de GTI5: laterale sunt imbracate in piele simpla, iar partile superioara si inferioara sunt cu piele perforata; pentru mine e un minus, deoarece imi transpira mult mana la drum lung si obisnuiesc sa tin volanul de la "ora 9"

- volanul nu avea comenzi multimedia si avea niste capacele cu aspect de aluminiu in locurile respective; o porcarie, nici macar nu aveau luata bavura de pe margini, acele plastice; rusine

- schimbatorul parca ar fi de autobuz; e tuguiat inspre bordul masinii; mult mai sporty cel de pe GTI5

- acele de la benzina si temperatura apei incluse in ceasurile de revo si km/h; beh...

- clima nu mai are robinetul de reglare a puterii de ventilare; l-au inlocuit cu o clapeta gen balansoar, pe care apesi jumatatea din stanga sau cea din dreapta; destul de incomod :P

Concluzii

Una peste alta, asa cum au mai zis si altii, il consider un GTI5.5, nu un 6. Acesta nu e nici pe departe un lucru negativ, vorba reclamei VW ("e greu sa te bati pe tine insuti", sau ceva de genul asta era mesajul).

Observ ca Golf-urile seamana destul de mult, luate doua cate doua: 1&2, 3&4, 5&6. Probabil asta e modul lor de a scoate facelift-uri. Nu imi pasa, atata vreme cat ma impresioneaza in mod placut. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Marti voi reveni si eu cu impresii dupa testdrive :Driver:

Daca uit, trageti-ma unu' de maneca :D (daca uit impresiile ca de testdrive n-am cum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Tocmai ce am terminat un testdrive de vreo ora cu GTI-ul 6.

Impresii interior:

- interior corect, scaune cu sustinere buna

- volanul fara comenzi este demential

- aceleasi chestii care nu mi-au placut in general la modelul mk6: comenzi clima cam greoaie si "butonita" cam multa

- RCD510 e o alegere f buna

- cotiera modificata in bine (parca are alonja mai mare... sau scaunele?!)

- comenzi ceva mai user-friendly fata de 5

Impresii motor + cutie (DSG):

- o treapta a 3a fenomenala... incepand de la 60km/h pana in rosu trage infiorator, limitarea intrand pe la 6800rpm

- sunetul evacuarii este misto rau ;)

- in D cutia nu ma incanta in mod extraordinar insa aici intervine si comoditatea ca avantaj al unei cutii robotizate/automate

- consum destul de ok ~14% in conditiile in care am mers cam in toate felurile (sport, supersport ;) , croaziera....)

- tot in D, in WOT (Wide Open Throttle) este mai nehotarata ca o femeie (fapt comun, totusi)

- aceleasi caracteristici de economicitate (tr.6 la 65km/h in D) - comun

- ansamblul masinii mi se pare mai legat in comparatie cu GT-ul meu cel putin...

- am mai zis de sunet?! :lol:

- chiar si cu ESP On, pleaca incredibil de bine, fara patinarea rotilor (diferentialul e stock la DSG), chiar si in LC

Peste toate astea, suspensia mai comoda decat ma asteptam (aprox la fel ca la a mea) insa ferma (suspensii clasice, fara reglaj)

Concluzia: imi place masina insa DSG-ul in continuare nu m-a convins 100% pe o masina sport

Pentru ce doresc eu masina (un tourer), DSG-ul va fi in echiparea masinii - ii recunosc utilitatea... insa daca doresti o masina sport in care sa umbli la soft, suspensii, samd, go for the stick! :P

PS: am postat aici si nu in topicul de testdrive g6 pentru a avea informatiile ref la acest model adunate intr-un singur loc

Daca-mi mai aduc aminte ceva, revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la noi nu prea sa promovat varianta gti. imi aduc aminte ca atunci cand a aprut g5 a fost mare valva facuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dudule, esti sigur ca nu te-a impresionat DSG-ul?

Nu vreau sa par rau, dar am auzit ca iti trebuie ceva timp ca sa te obisnuiesti cu el. Practic, in functie de dozarea pedalei, convingi cutia sa intre in actiune la momentul x.

Sincer, eu regret ca nu am reusit sa imi iau DSG. Mi se pare o capodopera dpdv tehnic. Unde mai pui si comfortul asigurat cand nu vrei sa te joci de-a pilotul... E ceva de vis.

De curiozitate, ai mers si intr-un GTI 5 DSG, ca sa ne faci un versus?

Eu am fost plimbat de catre Dreadfull in al sau Ed30 DSG si tin sa iti spun ca am ramas mut. Cand accelera masina, nu ma puteam dezlipi de scaun. Super senzatia! :D

Nu se compara cu brutalitatea cutiei manuale care iti rupe gatul cand schimba, dar mi-a placut foarte mult. E o cutie rafinata! :lol:

Prin ce zona te-ai plimbat cu bestia si de unde ai "imprumutat-o"? La PBV1 am vazut o bucata in showroom, dar atata tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost sambata la porsche bucuresti nord si am vazut ca au pe stoc GTI ori rosu ori alb.Ma bate gandul sa-mi iau unul,singura diferenta e ca cel alb e echipat cu DSG.Voi ce culoare ati alege,care vi se pare ca sta bine pe un GTI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Gri carbon

2. Tornado red

3. Alb

Acestea sunt culorile care imi plac chiar in aceasta ordine.

In plus am obsevat ca au ieftinit putin GTI-ul, saptamana trecuta Golf 6 GTI DSG 4usi era 22956 si acum in configurator este la 21391 dar daca te uiti la dotarile de serie gasesti *Oferta speciala Golf Atractive, deci s-ar putea sa fie o oferta limitata, stie cineva mai multe despre aceasta oferta?

Am o intrebare pentru cei care au surse din interior sau sunt in interior (dealeri vw), cate GTI-uri s-au vandut pana acum in Romania?

Modificat de Fivetd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rosu face sa treaca neobservat conturul rosu al grilei specific GTI-ului. Pentru mine gri carbon, alb si negru sunt in top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul vazut de mine pe sosea fost alb, si intr-adevar, datorita combinatiei alb-rosu l-am identificat instantaneu. mi s-a parut f bun contrastul, si la fel si pe spate (pt toate g6), stopurile alea rosii nu fac cine stie ce contrast cu rosu, nu ies in evidenta. deci, rosu as evita, si f mult mi-a placut alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat putin "teoria" culorilor si am ajuns la urmatoarele concluzii:

Carbon grey - Pros: arata genial de bine. Cons: costa 400 de euro, fiind inchisa destul de mult e nasol cu praful, matuitul si cu zgarieturile.

Alb - Pros: rezistenta la mizerie, zgarieturi si matuire, scoate foarte bine in evidenta elementele GTI, nu costa nimic. Cons: petele de bitum usor vizibile, sanse mari ca o eventuala revopsire sa nu "iasa" culoarea (am vorbit cu un vopsitor foarte bun care imi este prieten si a zis ca la alb se nimeste destul de greu culoarea). Daca iei GTI alb trebuie neaparat xenon. Altfel arata putin ciudat, par farurile foarte mari.

Negru - Pros: nu costa nimic, arata bine si fara faruri cu xenon, la revopsire negrul iese cel mai bine. Cons: groaznic la maturire, zgariere, mizerie, vara cuptor.

Am incercat sa ma gandesc la cat mai multe chestii vis a vis de culoare dar pana la urma nu trebuie sa devenim paranoici in alegerea ei asa ca mihu1986-le vezi mai degraba cum ti-ar placea sau nu cu DSG-ul ala ca e mai important decat culoarea. Daca vrei sa lansezi comanda si sa stai 3 luni dupa masina atunci merita sa iti bati capul ce culoare sa-l iei.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Romania are pe stoc numai GTI-uri albe (dsg) si rosii (manuala). Asta daca nu vrei sa astepti cateva luni. Si, intr-adevar, gri carbon este o culoare excelenta pt GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asta-i faza.Rosu sau alb:)Vreau sa-mi iau de pe stoc,pana la urma nu cred ca e atat de importanta culoarea.Eu oricum vin dupa masini negre,asa ca o sa intrerup traditia,chiar m-am plictisit de negru,plus ca la un hot-hatch ii sta bine cu o culoare stridenta.Cred ca 70% unul rosu cu transmisie manuala,mai ales ca sunt reticent in ceea ce priveste DSG-ul.Ce-i drept nici n-am condus unul pana acum:)Si hotararea asta a mea vine si pentru ca vreau sa fac un buy-back,parca accepta si alte marci de masini din afara concernului,deci as vrea sa ma misc repede..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de curiozitate,cati bani ati da pe un GTI nou?eu unul nu as da mai mult de 27k.voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI-ul care l-am configurat eu ce are cam tot ce mi-am dorit mai putin trapa ajunge la 31k si inca ceva iar cu un discount dat ajunge la 30k. Nu zic ca e full option dar e pe acolo. Acum pret ajunge pe la 29k, au ieftinit GTI-ul cu aprox 1500 euro pe configurator.

De dat as da atat cat trebuie sa am masina configurata asa cum imi doresc dar sa fie si in functie de posibilitatile materiale. De exemplu daca nu as avea bani de un GTI care sa aiba cel putin 70% din optionalele care mi le doresc atunci decat sa-mi cumpar unu chel trec la o Octavia RS2 cu optionalele dorite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gandesc altfel. Pentru mine nu optionalele fac masina. Iar daca as ajunge la 30k cu un GTI sigur m-as uita la altceva fiindca este deja prea mult. Prea mult nu neaparat pt buget ci ideea de a da 30k pe un Golf pana la urma. In plus optionalele foarte multe sunt cea mai proasta afacere la revanzare. Ii pui optionale de 5k si iei cu 1k mai mult decat unul "chel".

@mihu1986: Iti impartasesc ideea cu suma maxima de 27k. Pe la un 25-27k mi-as putea lua unul de care sa fiu multumit.

Asa vad lucrurile acum cand platesc masina cu banii mei, munciti de mine. Acum cativa ani, cand faceam planuri pe banii altora, cu siguranta as fi batut cu pumnul in masa ca vreau xenon, trapa, piele si ale cateva "nimicuri" de mii de euro. Pana la urma e un GTI, nu o masina de baieteti intinsi cu placa :Driver:

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!