Jump to content

Baterie 6V


Fikat
 Share

Postare recomandată

am un amic , acest amic, care este pe persoana fizica are nevoie de o baterie pe 6 v functionala ptr masina lui... stie cineva unde se gasesc? se mai aduc pe comanda? termen limita ar fi in principal pina weekendul urmator... daca se poate.

multumesc.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un magazin in bv care au baterii si aveau si bacterii noi de 6 volti.. sau daca mai are pe aia veche cum erau alea negre .. cred ca mosu mai poate sa le repare si sa ii schimbe elementii.

eu am avut broasca pe 6 v si aveam 2 baterii dar deja incepeau sa se strice.. si leam aruncat si am trecut pe 12

in bv pe avram iancu pe la mijloc este atelieru

baterii noi cu garantie

e un magazin in bv care au baterii si aveau si bacterii noi de 6 volti.. sau daca mai are pe aia veche cum erau alea negre .. cred ca mosu mai poate sa le repare si sa ii schimbe elementii.

eu am avut broasca pe 6 v si aveam 2 baterii dar deja incepeau sa se strice.. si leam aruncat si am trecut pe 12

in bv pe avram iancu pe la mijloc este atelieru

baterii noi cu garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby, ai pm. scuze de OT

Modificat de citroends21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai are baterie. e pentru un oval din 54 care e pe 6v inca si nu are omul cu ce-l porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez de pe trabi.ro/forum

OKEY!

Am gasit baterie de 6V :)) :)

Se numeste Tudor, produs de Exide Batteries Italy, 6V/88Ah!!!

Intr-adevar era pe acolo in zona Sitei, dar intrarea se face de pe Avram Iancu, e acolo si o pensiune... momentan imi scapa numele :D

Iata si pe harta, am pus o sageata rosie:

accu_6V.JPG

Cica bacteria costa 232 lei. Postul citat e din 10 octombrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo e misu,

o sa ma duc maine pe acolo sa intreb si de reparatie si de schimb si de una noua si de reduceri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sau in caz de nevoi urjente, se cauta una mai de 70AH, cu un elem. F. (bip), :D si se taie cu flexu*,(sa ramana trii elementi buni), da* numa* dupa ce se scoate zama din elem. de taiat...io asa fac la trabante la cleentzi...si e si mai eftin :icon_thumright: ...si trabu* de*i reglat porneste si cu una* de 44 AH...nu stiu broasca... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okei deci s-a rezolvat. adica omu a venit in tara si a plecat... n-a fost timp si nu a putut merge la Brasov.

omul are un 54 si un 49, e francez si sta in bulgaria... avea nevoie de o baterie sa isi porneasca masinile...

multumesc de informatii. se poate inchide/sterge.

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost acolo, a zis ca daca bateria e prea veche nu se mai merita sa o repare,

baterii ni de 6 v aveau , adica in ziua cand am fost dadeau comanda,si a zis ca o baterie noua cu garantie este 260 de ron sau ceva pe acolo...

nu mai tin minte exact deoarece am fost sapt trecuta si am uitat sa postez

my bad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oki, atunci se muta in aria tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am nevoie sa cumpar o baterie de 6v pt variant... de cati Ah sa fie? si de unde as putea sa cumpar. shopu din brasov l-am memorat si cand o sa ajung acolo cu prima ocazie o sa intreb... altundeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baterie 6V 77H - 480lei

descrierea furnizorului: 6 Volt Battery, 77 aH, vintage look, white case, premium quality ( not from East-Europe )

211915101.jpg

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha... deci de import se gaseste.. incercam sa gasim ceva mai lesne... daca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit in Sibiu baterie pe 6v 80Ah - pret 240RON

Deci am rezolvat problema.

Daca are cineva nevoie sa ma contacteze si il ajut.

post-45047-1265121642_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci vrei sa vezi/auzi variantul pornit :blah_: ...ne tii la curent, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar de tot... de pornit l-am pornit cu o baterie de 12v... poneste usor.. alimentarea s-a facut cu benzina din pet. cred ca ar trebui sa curat rezervorul si conductele inainte sa bag benzina pe instalatie.. si schimbat filtrul de benzina. vreo sugestie cum sa curat conductele? au aer din compresor e suficient? rezervorul ma gandesc ca merge curatat cu metoda lant bagat inauntru si apa si agitat de cateva zeci de ori.... nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru rezervor exista ceva chimicale ce se baga inauntru si pasivizeaza tabla, s-a mai discutat p-aci...eu unuln-am avut nevoie de mai mult de o spalare a rezervorului prin barbotare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru rezervor exista ceva chimicale ce se baga inauntru si pasivizeaza tabla, s-a mai discutat p-aci...eu unuln-am avut nevoie de mai mult de o spalare a rezervorului prin barbotare.

am priceput... o sa mai investighez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La chestia cu bateria, treaba sta cam asa (din experientza...): :king:

-- producatorul masinii recomanda un amperaj, minim, care poate porni motorul chiar si pe ger. :cool:

Sa zicem de X1 amperi...Ea, bateria, va porni motorul, chiar si in conditzii grele, (ger) incarcata de generatorul masinii in parametrii corecti, un numar de w-1 ori...Dupa care va porni tot mai greu....

--Daca , in schimb se pune o baterie mai mare la amperaj, sa zice, X2 amperi, efortul dupa aceeasi perioada de timp, in aceleasi conditii de incarcare, va ,,obosi" bateria mai greu, cu rezultanta directa --va tine mai mult...

Deci, pui de 77 A, tine trei ani...Pui de 100 A, poate sa tina si dublu... :argue:

Desigur, aici n'am zis de variabila numita ,,noroc", :biggrin: ca depinde si de firma producatoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu, lasa astea cu n, n-1 pt cei care se pricep, injinerii, ma-nteleji...ce ai spus tu nu are justificare tehnica, ci numai "la noroc". O baterie de amperaj mai mare nu se va incarca suficient, de unde durata de viata mai mica. aia care tie ti-a tinut 3 ani, incarcata corect ar fi tinut probabil 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis CLAR: din experienta.... :blah_:

1- cu cat este mai ,,mare" o baterie, cu atat se descarca mai greu in sarcina...deci tine ,,mai mult"... :rolleyes:

2- descarcata la ,,zero" si pornita impinsa (masina...), (...bateria) se incarca rapid...de aia alternatorul sau dinamul ,,are" atatia amperi...cand e incarcata bateria suficient, releul de incarcare nici nu o mai conecteaza in circuit...cand e ,,pe moarte", dinamul ii ,,baga" incontinuu... :rolleyes:

3- tehnic si practic, cu cat motorul e mai ,,obosit", cu compresia mai mica, cu atat mai usor porneste, deci si cu una de 45 A o ,,rezolvi" (pornirea)... Daca e motor ,,nou", comprimat, caderea de curent pe element e mai mare.. :) .

4- bateria fiind mai mare decat ar trebui, suporta o cadere de curent mai mica decat una mai mica, ciclul de incarcari-descarcari suportat pe parcursul vietii fiind deci mult mai mare fata de ciclul mentionat pentru o baterie care sufera mai mult, avand capacitate (Amperaj in sarcina.. :icon_cool: .) mai mica...Adica aia mai mare se ,,stoarce" mai greu... :icon_cool:

---uite, io zic sa asteptam si alte pareri...PRACTICE, de la altii... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din proprie experienta pot spune ca releul de incarcare mentine bateria in stare buna si-i prelungeste viata. Un releu ce incarca cum trebuie tine o baterie si 7 ani. Conteaza f mult ca puterea max al bateriei(sarcina si scurt) care e scris pe eticheta acesteia sa fie putin peste ce consuma electromotorul la pornire(scurtcircuit). De ex daca pe baterie scrie 570A si electromotorul consuma 6ooA la pornire , bateria n-o sa tina mult.Vara electromotorul poate consuma 360A insa iarna , datorita sarcinii crescute consumul poate ajunge la 600A. E bine sa ai o baterie cu capacitate dubla fata de ceea ce scrie in fisa masinii. Nu va ocupa loc dublu si nici pretul nu e dublu insa viata ei va fi cu siguranta mult mai mare; rezerva de putere in conditii de iarna e mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!