Jump to content

Probleme motor 1.2l


nicuiry
 Share

Postare recomandată

Una din probleme la motoarele astea cu 12 Valve de 1,2 este distributia, eu am avut probleme cu unul si nimeni niu mi-a dat un raspuns. Se uzeaza patinele de indindere a lantului de distributie, pinioanele si se intinde lantul. Simtomele au inceput cam asa , se aprindea robinetul din bord mai ales la benzina normala, a crescut consumul la 8,5 litri, turatie variabila la pornire , pornire greoaie. Intr-un final s-a dus si senzorul de suprapresiune, alte erori n-au aparut pe motor dar la un momendat n-a mai pornit. Este destul de greu de facut distributia, trebuie bine strinse pinioanele de la axul cu came deoarece sunt prinse de axul cu came doar prin presare. Exista ceva filmulete pe la uKrainieni, bulgari cu schimbatul distributiei la motoru de 1,2, pe mine m-au ajutat. Ideia ca este pe lant distributia si nu ai probleme este total gresita, acest motor a demonstrato pe deplin. Eu recomand verificarea motorului daca este la semne cu ajutorul chitului de distributie, doua blocatoare la axele cu came si unul la vilbrochen scotind senzorul de rotatie, daca nu sunt la semn spor la treaba cu distributia. Dupa scxhimbarea distributiei am ajuns la un consum de 5,8 litri. La mine erau decalate axele cu came, lantul alungit, probabil si o uzura usoara la rotile dintate. Schimbati si lantul de la pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare! Nefiind un topic despre asta, am zis sa scriu aici fiind oarecum in legatura cu oprirea motorului. Am un polo 9n3, 2007, 1.2 benzina, BMD, pus pe gaz. A murit bateria in luna mai,am schimbat-o iar de atunci are un comportament ciudat atunci cand parchez cu spatele. Dupa manevra de parcare, cand apas ambreiajul sa o scot din viteza, moare motorul efectiv. O pornesc scoasa din viteza si merge ceas. Fac pe loc aceeasi operatiune, la fel moare motorul. Nu se zdruncina, nu nimic, doar moare in relanti. Ca sa nu moara o tin turata. Ce piesa ar putea fi defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
florin berdila

Bună  'vreau sa ma ajutați și pe mine ''am bobine de wv polo 1'2 benzina și vreau sa le masor cu aparatul de masura 'bobinele sunt 3 la număr su are 4 pini fiecare ''ce valori ar trebui sa am între pini și cum se măsoară va rog frumos am mare nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având şi amplificatorul încorporat nu se pot verifica cu aparatul de măsură. Se poate verifica numai dacă primesc tensiunile, masa, impulsurile necesare conform pdf de mai jos. Dacă este defectă vreuna motorul va merge prost, ca un tractor, dacă va merge,  şi vei avea misfire pe cilindrul cu pricina, iar prin mutarea bobinei pe alt cilindru se va muta şi eroarea.

verificare amplificator.pdf verificare bobina.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin berdila

Ce este 23    24   25   26 valoarea în ohmi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sunt numerotate notele in care ai explicații sub tabel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!