Jump to content

Probleme motor 1.2l


nicuiry
 Share

Postare recomandată

Iti trebuie o cheie cu crichet si o cheie de bujii in jur de 25 cm un pik mai lunga decat cea normala......asta ca sa nu cumperi un set intreg de chei tubulare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am mers la dumnealor, era vizibil ca o bobina era "dusa", era umflata "in cap". Mi-au schimbat-o, si cand au repornit motorul, au observat ca problema nu a fost pe deplin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Cum se scoate bobina? Prin tragere in plan vertical? Mai exista alte asigurari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi de ea simplu....are un canal de ghidaj pentru pozitionare corecta...in rest nu are nici un obstacol ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pe toti posesori de vw polo de curand miam achizitionat si eu un vw polo de 9999 de cm cubi si am si eu o intrebare la voi cum as putea sa dau jos farul din dreapta pentru ca a intrast praf in el am scos semnalizatorul am desfacut cele doua suruburi de sus si nu pot sa scot farul afara sa il curat il tine ceva la partea inferioara mam uitat si nam vazut nimic un surub sau sasa ceva imi puteti spune mai e prins in ceva si am mai inteles ca nu se da cu cirpa sa il stergi se spala cu jet de apa am omis sa va spun ca e model 2001 luna a 5 in speranta ca ma veti ajuta va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari tuturor posesorilor de VW! Am o problema asemanatoare cu un Polo 1.2,deci acelasi tremurat la pornire urmat de aprinderea martorului de la evacuare si am incercat urmatoarele:am scos mufa de la injectorul suspect,dupa care l-am demontat de pe masina si am constatat ca era "uscat" deci nu mai injecta benzina.L-am mutat la alt cilindru si face la fel.Baietii de la Sandra Trading spun ca trebuie schimbat,eu spun ca trebuie curatat cu vreo solutie ceva.Nu cred ca incep sa schimb injectoare de la 20.ooo km!O alta problema ar fi un zgomot la pornire cind e motorul rece se aude ca un zanganit timp de 30 de secunde!?! Si e aparut de cind cu eroarea la motor.In general,eroarea se intimpla in anotimpul rece,dar s-a intimplat si vara(ATENTIE) atunci cind nu dau la automat destul cit sa porneasca motorul in voia lui,si porneste in 2 cilindri,apoi il turez repede la 3000 rot si cind revine la relanti,merge normal.Simt ca nu merge rotund,deci banuiesc ca sint ceva probleme cu cantitatea de combustibil injectat de fiecare injector sau cu duzele (or fi avind depuneri???).Daca stie cineva o cale simpla de testare sau ce ar trebui sa pun in benzina,va rog sa ma ajutati.Alimentez cu premium 95 Petrom dintotdeauna.Cer scuze de lungimea postului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut.

 

Am un polo 1.2 benzina 64 cp.

 

Problema e asemanatoare cu ce se discuta in acest topic. Sunt dimineti in care la prima pornire motorul se ineaca si parca se chinuie sa stea la relanti. Daca nu o accelerez usor se opreste. Apoi pornesc din nou motorul si dupa 30 de secunde se regleaza si problema dispare.

 

Nu face tot timpul asa. M-am uitat la clapeta/filtru de aer si par curate. Nu se aprinde nimic in bord.

 

Ce sa mai investighez ? Masina are 42.000 km.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat-o cu turatii peste 2500.Nu mai investiga nimic.Forja peste 3000 rot/min si dupa o perioada dispare simptoma.Asta daca ai mers batrineste cu ea.In caz contrar,tester si reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg destul de turat cu ea, vede 4000 rpm zilnic. Ideea e ca simptomul descris mai sus apare exclusive la primele porniri (dimineata), in rest nu se mai manifesta. Da si un fel de rateuri mici in momentele alea. Daca o opresc si o pornesc din nou, problema dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ajutor va rog !!! Am un polo 1.4 benzina 2005 cutie automata , am schimbat distributia si acum porneste greu si da eroare p0342 camshaft position sensor a circuit high bank 1 or single sensor

Va rog cineva daca poate sa imi spuna daca a patit si ce a facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca distributia este pusa cum trebuie. Posteaza eroarea EXACT asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca montezi decalat distributia,ecu ia referinta de la senzorul arborelui motor,care nu isi poate schimba locatia si iti da eroare pe senzorul axei cu came.La eroarea pe care o ai,decalarea distributiei poate fi cauza cea mai pertinenta.Dar este posibil sa fi avariat si cablajul senzorului,sau chiar senzorul e defect.Circuit high inseamna ca nu ai masa pe senzor sau e intrerupt intern.Fiind senzor hall,il verifici,alimentare 5v,masa si verifici consumul cu ampermetrul si impulsul.Verifica cu atentie.Ti-am dat si PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ceau! 
Sunt nou aici pe forum si imi cer scuze daca gresesc cu acest mesaj aici.
Am cumparat de curand un VW Polo din 2006 1.2 benzina,40 kw.
Se aude un zgomot cand accelerez usor ca si cum ar freca ceva in zona pompei de apa,am schimbat pompa de apa,am luat cea mai scumpa pompa dar nu a disparut sunetul,daca ma puteti ajuta in problema asta.
Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce nu scoti cureaua de accesorii si sa pornesti motorul?Asa,ai realiza mai repede ca de fapt zgomotul este de la lant,la patina de pe partea cu intinzatorul.Sau poate esti fericit si scapi cu intinzatorul de la accesorii,desi ma indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este ca nu se aude cand motorul este rece si nici la relanti si cand o accelerez peste 1500 de turatii nu se aude nimic.

Multumesc mult....daca ii de  la distributie o sa schimb tot kitul

Modificat de yulyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sugubat tare in descriere...Pai daca cu motorul rece nu se aude,la relanti nu se aude,peste 1500 nu se aude,inseamna ca se aude doar cind se subtie uleiul la cald si e rezonant  pina in 1500 de ture,deci e de la distributie.Dar dat fiind ca ne descrii defectele in conditiile in care nu se manifesta,tura viitoare ai putea incerca sa ne prezinti asta sub forma unei anecdote.Totusi,prima data schimba si tu un ulei,poate ai fost matrasit si tu in privinta calitatii acestuia.Nu de alta,dar eu cind am scos joja azi era sa cad pe jos,masina mea care nu consuma gram are acum la nici 7000 km un litru lipsa.Greu de crezut ca in 7000 de km sa fi ajuns brusc la o uzura cu un consum de 2l la schimb.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o luna am schimbat uleiul....Liqui Moly 10w40 

Multumesc de informatii!

Modificat de yulyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic

Pune 100-200 ml de 10w40 intr-un pahar si baga-l in congelator ,dupa 12h scoate-l vezi daca mai e fluid .

Prea gros pt iernile din RO

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am si eu o problema cu un Polo 2005 1.2 Benzina 3 pistoane

Azi am incercar sa pornesc nu a mai pornit nici intr un fel ,simptome pot da la automat da sa poneasca foarte scurt dar nu porneste

si m am gandit ca ar fi bine sa o trag putin, bateria e noua verificata pe tester baterie dupa atata frig are 480CCA si 56 Amperi ok

M am pus sa o tractez ca sa porneasca dupa vreo 800 de metri de tras am auzit un zgomot metalic foarte pronuntat in motor am calcat ambriajul imediat si

m am intors acasa. Acum daca dau la automat nu mai intoarce elecromotrul adica are forta dar e ca si cum ceva e rupt inauntru in motor si nu poate sa intoarca

,intrebarea ar fi ce am facut gresit ,si ce s ar putea rupe inauntru motorului ? Sa troncane in halul ala mentionez ca toncane doar cand e trasa pe loc a mai dat o data la automat dar parca invartea in gol motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna prieteni,

   Acum ceva timp (4 luni) am avut ceva probleme cu mortorul. A fost refacut complet (pistoane, biela, ax, etc), reparata turbina, schimbat filtre, ulei...TOT. Problema noua: trage (lucreaza cum trebuie turbina) DOAR la peste 2800 turatii si scoate FUM NEGRU. Am fost la diagnoza si surpriza...nu comunica partea cu motorul (restul se poate vedea - NU ARE ERORI). Daca o tin peste 2800 turatii...zboara..dar nu aveam problema asta. Ma puteti ajuta cu un sfat.

  P.S. Am fost la 4-5 mecanici (fiecare "n" variante..cat mai costisitoare si nesigure - nu sunt siguri ca poate fi aia). La 2 electricieni...nu comunica motorul si nu stiu ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa isi faca meseria...Inseamna ca electricienii sint praf.Gaseste unul care sa faca magistralele.Altceva nu ai ce sa faci pentru ca trebuie sa vezi ceva parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit raspuns sau nu ai inteles tu bine(ca, nu comunica).

Ori interfata lui nu l ajuta ori ai un casetofon montat ulterior.

Da casetofonul jos/scoate i mufa si vezi daca se conecteaza apoi pe modulul engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut,

 

Am observat o scurgere de lichid inchis la culoare (ulei?!?) in partea dreapta a motorului deasupra scutului (cred), pe partea cu bateria. Atasez si un video facut cu telefonul in graba. Sa ma ingrijorez ? Acum vreo 3 saptamani mi s-a aprins martorul de ulei (galben) pentru prima oara de cand am masina (6 ani). Am verificat si era nivelul sub minim, am completat cu ulei pana la jumatatea marcajului, de atunci nu a mai scazut (aprox 300km).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poti sa mai faci o filmare cu lumina mai buna.

Pare ca e si apa peste pata neagra, parca arata ca si antigelul. Cu antigelul cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez antigel 100-200 ml pe luna de vreo 2 ani, in mod constant, fara schimbare in rau sau in bine. Alte probleme nu am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!