Jump to content

Golf 6 - Test Drive


Roger
 Share

Postare recomandată

Iar pretul , pentru cei care o vor standard e ok dar pentru cei care adauga optiuni masina ajunge aproape de pretul unui passat cc , ceea ce mi se pare cam deplasat.

Sa nu exageram ! Am luat un exemplu simplu care arata ca lucrurile nu stau chiar asa.Am comparat pretul Golf-ului VI pe care l-am comandat eu, cu pretul unui Passat CC, in configurare oarecum asemanatoare.Astfel, Golf VI 1.4 TSI 160 CP cu DSG, in echiparea de top Highline si avand ca optionale climatronic, pachet lumini cu oglinzi rabatabile, RCD 510, suspensii adaptive si culoare metalizata, ma costa 23.795 euro, inclusiv TVA.

Cel mai ieftin Passat CC (1.8 TSI 160 CP, cutie manuala), cu aceleasi optionale amintite mai sus, costa 28.183 euro, inclusiv TVA.Rezulta o diferenta de 4400 euro care nu e chiar de neglijat.de asemenea Golf-ul are in plus, in exemplul dat, cutie DSG.

Este foarte clar ca fiecare masina se adreseaza unei alte categorii de cumparatori, are alte utilitati, si evident costa alti bani.Dupa parerea mea mi se pare deplasat a face astfel de comparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    15

  • Roger

    13

  • Dudu

    8

  • tudorvw

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar o Skoda superb iti cumperi lejer cu banii dati pe un golf 6. E "doar" o skoda insa parca diferenta nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu doar o Skoda e o gluma, pt. ca Skoda e o masina foarte buna care merita banii. Octavia arata mai bine la interior decat G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carstos

Asta e o parere a ta personala si strict subiectiva, banuiesc... Si pana la urma aici se vorbeste de Golf 6 si nu Golf 5 sau Octavia asa cum ai scris tu

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NetFlow, ai sa razi, dar Skoda Superb costa cat acel Passat CC (e vorba de Skoda 1.8 TSI, 160 CP, DSG), adica in jur de 28000 euro.Nu vad rostul acestor comparatii si ce vreti sa demonstrati, mai ales pe un topic ce se refera la test drive-uri cu Golf VI.Pentru Skoda si Golf V exista pe acest forum sectiuni dedicate, unde puteti scoate in evidenta calitatile acestor masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe A4 nou este acelasi sistem(protectie impotriva pornirii accidentale) utila zic eu.....

Este utila pentru cei care sunt aiuriti. De exemplu pe mine la A6 ma deranjeaza rau,

mai ales cand vrei sa pornesti repede sau ai oprit motorul dintr-o eroare. Am observat

ca trebuie sa apasa ambreiajul dupa ce cheia a fost dusa in pozitia de motor ca sa nu

imi dea eroare ca nu am ambreiajul apasat. Altfel spus eu daca apas pe ambreiaj inainte

sa bag cheia sau inainte sa o invart spre pozitia de motor ( nu demaror ) imi zice

ca sa apas ambreiajul ( desi este apasat ), si daca tin cheia pe pozitia de demaror fortat

si debreiez din nou.. porneste.

Stie cineva daca se poate dezactiva aceasta protectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa se creeze o discutie in contradictoriu! Tudor , poate tu ai obtinut o reducere ceva ca masina ta pe configuratorul online costa 25000 ddp. Mai precis 20655 cip. De aici rezulta ca diferenta fata de Passat cc nu mai e asa mare. Inca o data , e o parere personala si nu vreau sa se creeze polemici pe tema asta , G6 mi se pare scump pentru ce ofera raportandu-ne la ce vrem , fie masini din clasa mai mare de la vw fie masini de la alti constructori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Tudor a luat varianta in 2 usi. Pe configurator iese exact pretul dat de el.

Oricum de la 24500 la 26000 cat e un CC mai e. Si in plus nu ai DCC, DSG sau climatronic pe Passat CC la pretul asta.

:blah: Scuze de Offtopic dar chiar nu isi au locul comparatiile intre Golf si Passat CC. Asa ajungem la topicul : Clasa superioara slab dotata sau clasa mai mica full.

On topic. Sunt doua lucruri care nu imi plac la Golf 6 fata de Golf 5. Materialul textil de pe usi, care este mai tare, nu matasos ca la Golf 5, si spatiul de depozitare din usi care este mai mic. Atat m-a deranjat la test drive. In rest Golf 6 e peste Golf 5 (parerea mea), mai bine dotat si doar putin mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este utila pentru cei care sunt aiuriti. De exemplu pe mine la A6 ma deranjeaza rau,

mai ales cand vrei sa pornesti repede sau ai oprit motorul dintr-o eroare

Bmw are din 2005 treaba asta. La seria 3 nu exista problema cu dusul cheii in prima pozitie. Bagi cheia, si apesi pe buton. Ar fi misto treaba asta si pe golf, dar cred ca nu va fi implementata prea curand. Daca nu ma insel exista pe passat cc, nu?

Am analizat si eu un golf 6 la interior si exterior, si urmeaza sa fac un test drive. Voi reveni cu impresii legate de comportamentul sau rutier. Momentan parerile mele personale legate de aspectul interior/exterior.

Intr-un post mai vechi nu eram foarte impresionat de MK6 din pozele vazute pe net, chiar il numeam un tiguan dezumflat :), insa la fata locului lucrurile se schimba radical. Desi sunt foarte multe asemanari cu MK5, e cu totul si cu totul alta mancare de peste... Calitatea materialelor, senzatia de robust, grilele de aerisire foate "tari", dar deloc rigide, ceasurile total schimbate, si senzatia pe care o ai cand atingi bordul arata clar ca inginerii designeri de la vag nu iau salariile degeaba :)) Si asta doar la interior. Un coleg forumist mentiona ca spatiul de depozitare din usi este mai mic, si intradevar asa e. Noua romanilor ne place sa avem diverse lucruri prin usi, si sa ne mai ramana loc si pt o sticla de 0.5 litri, iar la MK6 trebuie sa fim mai selectivi in ceea ce priveste lucrurile pe care le vrem la indemana, in buzunarele usilor. Un lucru care imi place foartea mult este noua forma a celor 4 grile pe unde vine aerul. La exterior i s-a adaugat exact ce ii lipsea 5-ului: Agresivitate. Orice ati spune, golf 5, fie el si gti, si r32, poate avea si pleoape, si angel eyes, nu are nici un strop de agresivitate. Revenind, partea frontala este atat agresiva cat si prietenoasa in acelasi timp. Singurele care nu mi-au placut initial, si nu imi plac in continuare raman stopurile. Nu pot sa spun ca sunt oripilat, dar nu imi plac. Ca sunt mari, nu e o problema, dar forma lor nu cred ca este cea mai potrivita pentru acest model. Sunt aproape identice cu cele de tuareg. Cred ca ceva in genul celor de la tiguan (desi nu imi place tiguanul sub nici o forma) ar fi fost mai potrivite. Un alt lucru pe care nu il agreez este forma si dimensiunea manerelor de pe portiere. Mi se pare prea mult iesite in exterior. La capitolul plusuri evidente: forma noua a proiectoarelor, grila frontala, si oglinzile restilizate.

Abia astept sa il conduc. Imi pare rau ca nu il au momentan decat dsg la pbv. Mi-ar fi placut sa pot face comparatia intre 2.0 140 cai pompe duse al meu si 2.0 143 cai common rail, pe aceeasi cutie. Chiar, aveti idee, cutiile de viteze sunt aceleasi? Sau si acolo sunt modificari? Voi reveni cu impresiile despre comportamemntul sau pe sosea

Va salut

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la megane 2, inca de la lansare ( nov 2002 in franta) trebuie sa apesi fie pe ambreiaj fie pe frana inainte sa apesi pe start... asa ca nu e o dotare prea exclusivista,sau complicata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistem de doi lei. Daca era vorba doar de cutie automata, mai intelegeam. Dar la manuala e de doi lei. Pai daca imi moare motorul si trebuie sa pornesc repede ? Stai sa vezi ca ai o intreaga procedura si intre timp te rezolva cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: kasius Nu e adevarat! Poti sa o pornesti mai repede dacat una normala (cu cheie). Trebuie doar sa apesi ambreajul (sau frana; dar eu tot timpul apasam ambreajul)! E super lejer. In plus nu tii cheia intoarsa pana porneste motorul. Trebuie doar sa apesi o data butonul de start/stop.

Sistemul de pe Honda Civic, insa, e de rahat. Trebuie pus contactul si apoi se apasa pe buton. Ca sa inchizi motorul trebuie sa rotesti cheia.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O precizare: la g6 in variantele normale nu exista niciun buton start/stop, ca atare, mie ca sofer care stiu exact ce fac pe acolo, mi se pare un sistem care imi complica viata. pe langa asta, majoritatea soferilor stiu ce fac. nea gigi care nu stie, nu are decat sa invete.

Presupun insa ca vor apare variante cu start/stop si atunci a fost gandita in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca va nelinisteste chestia asta dar niciunul nu zice ca masina se opreste si se porneste intotdeauna cu ambreiajul calcat? Mai ales la diesel.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Vad ca va nelinisteste chestia asta dar niciunul nu zice ca masina se opreste si se porneste intotdeauna cu ambreiajul calcat? Mai ales la diesel.

Eu sunt nou pe aici. si nou printre auto pe motorina. Am tot auzit ca trebuie sa tin apasat ambreiaju cand opresc.. de ce .. si daca am cutie automata, DSG ce fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui cutia pe N ...ca doar stii asta. Pe D nu cred ca poti porni motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noul golf 6.......iti lasa un sentiment de calitate materialul din care este facut bordul este superior la ce am eu pe golf 5 dar nici sa te dea pe spate nu e , totusi alt design mai elegant , climatronicul totusi putea sa primeasca si el un display separat iar butoanele sa nu fie inghesuite acolo sa nu mai stii pe ce pui mana ...da poate e chestie de obisuinta dar cred ca ergonomia comenzilor de la g 5 e mai buna si ce nu o sa '' iert '' niciodata scimbarea luminii albastre cu lumina alba la ceasurile de bord :angry: ce au zis daca tot punem lumina alba la bordul de passat cc si am mai ramas cu leduri hai sa le punem si pe g 6 si sa il stricam si pe asta poate sunt eu mai conservator din fire dar cred ca bordul rosu/albastru a fost ca o semnatura pt VW si nu vad motivul pt care trebuie schimbat ...motoare..am condus tsi-ul de 160 cp care ma impresionat placut plin de cuplu si suficient de silentios la turatii mici , greierasul din bord exista in partea dreapta cred ca e din echiparea standard a masinii dupa cum e si la g 5 -ul meu :) suspensie adaptiva recomand e f silentioasa si placuta ...dar dupa am incercat si un Scirocco 2.0 tfsi 200 cp cu DSG care avea suspensii adaptive masina a fost testata fara retineri in sensul ca ''da frate cat duce'' si pe un drum cam prost iar la revenire pe display la rns aveam un warning de check suspension deci nu stiu cat e de fiabila ...per ansamblu consider g 6 ca un facelift pe care g5 nu la avut niciodata pe scurt imbunatateste pana la un punct reteta actuala si atat ...daca as considera posibilitate de a schimba g 5 cu g 6 categoric nu dar asta e parerea mea oricum e o masina care merita toata consideratia

Vad ca va nelinisteste chestia asta dar niciunul nu zice ca masina se opreste si se porneste intotdeauna cu ambreiajul calcat? Mai ales la diesel.

;) la diesel este mentionat expres in carte ca pornirea sa se faca cu ambreiajul calcat de asemnea de oprire nu este nimic mentionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca va nelinisteste chestia asta dar niciunul nu zice ca masina se opreste si se porneste intotdeauna cu ambreiajul calcat? Mai ales la diesel.

scuze de sarcasmul de care dau dovada, dar am si o intrebare seaca: "Prea multe pedale de apasat cand pornesti/opresti masina ?!" :cheers:

una peste alta eu zica ca e o chestie utila, fiind prezenta si pe Passat-ul B6

....cand ma gandesc ca mai intalnesc/vad pe uni care desi n-au ambreaju' calcat iar cutia e in treapta 1 ei dau sa porneasca motorul :blah:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tudorvw

Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un test drive cu noul Golf,TDI,2.Ol. A fost prima data cand ma urc intr-un vw.,dar cu siguranta nu pt ultima oara.Am ramas impresionat. Toata masina e realizata superb,incepand cu interiorul si terminand cu ext3eriorul. Nu mai am cuvinte.....Urmatoarea masina va fi...GOLF VI cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatia cu exteriorul superb e discutabila. Mie mi se pare ca nu trebuia inaltat. Arata destul de banal, ca orice Golf din pacate. Doar Golf 5 GT Sport a aratat bine. L-am ratat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Aveti aici versusul intre TSI 122 si TDI 105

Acest topic trateaza impresii dupa test drive... intradevar polemica este nascuta urmare a unui test drive dar existand topic dedicat, rog continuati acolo

Mersi

LE: am mutat intreaga discutie in topicul sus-numit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost in vizita in Bucuresti de Joi pana Sambata si am zis sa profit de situatie sa fac un test drive si cu un GTI. Am vorbit la PBN pentru Vineri. La telefon mi-au zis ca e M6 desi imi doream sa fac un test cu DSG, dar cand am ajuns domnul de acolo mi-a zis ca e un DSG. Exact ce vroiam sa testez am testat Golf VI GTI DSG. Este de culoare alba, clima bizona, senzori etc... Masina e de vis, desi era ceva trafic prin zona am avut si posibilitatea sa testez si acceleratia si franele putin mai intens. Se simt perfect cei 210 caluti impreuna cu DSG-ul, ce sa zic e super si cutia, are un lag micut dar dupa ce face kickdown-ul pleaca super, in modul S acel lag e mult mai mic pentru ca motorul e tinut putin turat si pleaca super cand bagi pedala in podea. In curbe sta foarte bine. Am incercat si launch control-ul si desi eu de la volan nu am simtit deloc cei din spate (in spate prietena si un prieten) mi-au zis dupa ca a fugit putin de fund desi la voland nu am simtit acest lucru si nu a trebuit sa ajustez directia deloc.

La + sunt multe printre care si sunetul care e demential, mai ales cand faci launch control dar nu e prea indicat pentru cauciucuri

Cat despre minusuri nu prea am ce sa zic de rau.

Per total va fi urmatoarea mea masina.

Inca un lucru ce mi-a placut plafonul de culoare inchisa da foarte bine.

O masina super ce poate fi si every day car dar si o masina care sa-ti satisfaca nevoia de putina adrenalina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu apasatul ambreajului, va zic eu din experienta ca este util, nu de multe ori mi-am prins sotia ca pornea masina bagata in viteza fara sa apese ambreiajul :icon_cool:

In schimb am obeservat o chestie pe noul G6, care nu era la G5, atunci cand ti se opreste motorul ti se intareste/moare si volanul (probabil iti taie servo). Am patit-o intr-un viraj la viteza mica (am subturato, "dormeam pe mine") a trebuit sa pun frana pana am dat din nou la cheie. Noroc ca nu aveam viteza. Nu stiu daca este normal asta.

Modificat de Raynor27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine unde e hidraulica se intampla asa, daca moare, se intareste volanul, dar la golf, unde e electrica, daca o fi taiat si circuitul electric, probabil ca s-a intarit. nu stiu daca e normal sau nu, ma indoiesc ca s-au gandit la astfel de probleme, se presupune ca stii ce faci cand esti la volan si nu iti moare motorul in mers. ca daca iti moare la o parcare, plecare de pe loc ceva, nu e mare problema. dar in mers, mai ales ca si frana devine tare, e problema mare.

si cu frana e la fel, daca moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!