Jump to content

Golf 6 - Test Drive


Roger
 Share

Postare recomandată

eu vreau sa stiu cum ti se pare masina pe viraje si suportul scaunelor (tot pe viraje).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    15

  • Roger

    13

  • Dudu

    8

  • tudorvw

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu sunt curios de sistemul audio, stiind ca RCD 300 cu 4 boxe de pe G V nu se aude prea bine. Daca ai testat putin si aspectul asta sa ne zici ce impresii ti-a lasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit. Nu era HL, era TL, o mica eroare a dealer-ului, la telefon, dar mai bine pentru noi :).

- motor CRTDI 110 CP

- culoare negru perlat, cod 2T;

- tapiserie gri inchis spre negru,cod BB sau negru Titan;

- climatronic;

Restul le vedeti voi...

@X-Ecutor,

A fost ceva de genul urcat in PD->CR->PD si am ramas la aceeasi parere ca si in primul post: CR nu trage si nu raspunde asa de brutal ca PD. De exemplu, daca acceleram busc de la 40 Km/h in treapta 2, aveam delay. Acelasi lucru se intampla si pe autostrada de la 90 Km, in treapta 4. Cand incepea sa traga, apoi tragea de rupea, iar 110 CP mi se par suficienti. In schimb, la consum ii dau numai bile albe. Am resetat la 8.4% si dupa un frecus de vreo 40 Km l-am lasat in 5.8%. In aceeasi conditii de drum, nu scoteam asa ceva cu AXR-ul meu. Deci CR, clar mai economic decat PD.

@mandelu,

De data asta, echiparea fiind TL, nu avea scaune "sport" , asa cum ai vazut in primele poze la testul cu varianta HL. Acest lucru chiar mi-a lipsit, mai ales ca si eu am tot scaune sport, si asa asunt obisnuit. In viraje, nu prea mi-au placut.

@sorin_g,

Sunetul mi s-a parut bun, clar, dar nu am schimbat reglajele. Cred ca se putea si mai bine.

Comparatii intre testul 1 si 2:

- ambreiajul are acelasi zgomot descris in primul post :( ;

- prima nu vajaia pe autotrada, iar asta da, intre 120 si 130 km/h (mai tare nu am mers) :) si am simtit ca intra aer prin gurile de ventilatie, cu clima oprita. In fine, poate la unele masini e normal;

- greierul de pe dreapta era prezent si aici, iar cel din stanga "chiulea";

- TL nu avea cotiera, volan in piele si proiectoare.

Intamplare: in oras, aveam 2 masini in fata. La o trecere de pietoni, prima masina franeaza brusc, a doua si mai brusc,de si-a lasat jumate de cauciucuri pe asfalt (nu avea abs), si urmam eu...Chiar daca aveam distanta suficienta am franat si eu brusc+un viraj usor stanga(spre o zona hasurata dintre sensuri). Nu s-a intamplat nimic, dar am fost mltumit de comportamentul masinii ;) cu toate ca aveam impresia ca pedala e moale, iar placutele inca noi.

Dat fiind faptul ca echiparile si anumite optionale difera de la o tara la alta, prefer sa discutam aceste aspecte pe toppic-ul dedicat Configurare Golf 6, sfaturi, pareri obiective.

Aici sa ramana doar discutii de drive test, impresii/pareri despre motoarele si modelele testate.

test2g6004rt6.jpg

test2g6006ex2.jpg

test2g6009nd2.jpg

test2g6010gs3.jpg

test2g6011wf4.jpg

test2g6012oy7.jpg

test2g6013nd4.jpg

test2g6016uz6.jpg

test2g6017ch0.jpg

test2g6018ye8.jpg

test2g6019fm0.jpg

test2g6020sw0.jpg

test2g6021jg3.jpg

test2g6022dt6.jpg

test2g6023pm6.jpg

test2g6025wf3.jpg

test2g6026rf9.jpg

test2g6029ak0.jpg

test2g6030qh6.jpg

test2g6031av8.jpg

test2g6032zk6.jpg

test2g6034ws5.jpg

test2g6035zc6.jpg

test2g6036tq6.jpg

test2g6037nv8.jpg

test2g6038bm1.jpg

test2g6044sm3.jpg

test2g6045yj0.jpg

test2g6046ml5.jpg

test2g6048od3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim mult. da, observ cu ochiul liber ca sunt scaunele mult mai modeste. presupun ca pachetul sport interior, ala de ii pui scaune sport, le face chiar mai misto ca pe CL de exemplu (la CL sunt mai bune ca la TL, cel putin la g5). in rest, arata super bine pt pretentiile mele la interior. eu nu stiu de ce zici tu ca la PD nu e lag, ca eu am mers si e. nu e ca la CR, unde e mai acut, in schimb nici la PD nu trage sub 2000 de ture, atata doar ca nu simti lag-ul ala asa tare, dar pana spre 2000 tot nu se intampla nimic spectaculos. mie, personal mi se pare si anormal sa o tii sub 2000. eu nu tin nicio masina sub 2000, fie ea diesel sau benzina. eu unul nu vad nicio problema ca are lag. si tsi-ul de 122 testat de mine pe jetta avea. trebuie doar sa iti formezi obisnuinta.

in rest, fara cotiera fata, e cam golasa si stranie, privita din spate (ai pus tu o poza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: :blah: Dupa ce am vazut cum arata trendline, ma felicit ca am luat Highline... bine si ca am dispus de diferenta de bani necesara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am vazut si eu (doar atat ca nu era timp de mai mult). Ce pot sa zic la prima vedere:

- masina e deosebit de compacta si de incapatoare in acelasi timp - le-a iesit schema;

- stopurile, care nu mi-au placut in nici o poza, dau foarte bine, nu sunt mari si sunt plasate mai jos - ati observat ca sunt de fapt niste faruri puse in spate? :offtopic:

- plasticul negru de pe calandru, e lucios si arata mai bine fara acel crom (la Trendline);

- pacat ca Trendline are manere si oglinzi negre;

- per total, atat la interior cat si la exterior masina pare desenata foarte minutios, pentru cei care au ochi de vazut, in nici un caz nu se poate spune ca e un face-lift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog ramaneti OnTopic!

Aici se posteaza impresii despre testdrive, nu despre piesele refolosite de la 5 sau lumina bordului :icon_thumleft:

V-am mutat posturile aici

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cand va iesi cel Diesel de 170CP?

Va coincide cu aparitia GT-ului sau va isi si pe alte echipari?

O sa fiu pus intr-o situatie f. dificila la anu': sa aleg intre G6 si Scirocco :blink:

Sincer nu prea imi place bordul si consola de la scirocco daca il compar cu asta de la G6. E de G5 la care nici macar nu s-au obosit sa schimbe nimik in afara de culoarea luminii alba in loc de albastra.

Oricare ar fi tot TDI.

Era sa uit: cand vor putea fi comandate Xenoanele?

deocamdata xenonul este disponibil din ianuarie,,,,,,,tot TDI sant dar cu CR(common rail)

dieselul de 170 probabil va fi disponibil tot din ianuarie

post-35098-1225551288_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la un test drive cu noul golf6 ...pareri de om de rind :blah: axact asa cum in vin in minte:

- ceea ce nu imi place din poze si anume spatele cu stopurile mari ma incintat...arata super

- masina mi-a lasat impresia ca este parca mai mica la exterior decit golf-ul 5 , dar poate era numai o impresie

- sincer ma asteptam ca botul ei agresiv sa ""ma dea pe spate" dar nu a facut-o...poate ca prea eram incitat din poze cum arata si ma asteptam la altceva mai mai super

- masina de drive test avea culoarea crem care ptr mine a fost ca nuca in perete , dar in showroom mai era un golf VI de culoare rosie care dadea bine cu grila neagra fata

- motorizarea masinii era 2.0 TDI dsg trage foarte bine dar parca lipseste zvicnirea care o am eu ...dar iar poate este doar o impresie ptr ca eu am manuala. Nici nu am mers prea mult cu ea si la rugamintea mea de a merge pe autostrada un pic cu ea mi s-a spus ca bugetul ptr motorina este cam mic .... asa ca am mers pe centura Bucurestiului doar ...prin treaficul aglomerat de camioane si sincer nu prea mi-am dat seama ce poate mai exact acel motor

- am ramas placut surprinz de lipsa zgomitului cu care eu eram obisnuit de la a mea (aceasi motorizare dar manuala) ....

-interiorul se vede de la o posta ca nu este "iefteneala" si chiar asa este - plasticul era ffff moale la atingere (placut la atingere)

- volanul (sincer mie nu imi placea cum arata in poze) iar ma impresionat

- masina avea amortizoare sport iar comparativ cu a mea parca erau un pic mai dure - ce mie mia placut

- afisazul temperaturii de la clima este mic (imi placea mai mult pe golf V unde vedei clar cit ai fixat pe clima) dar in combinatie cu naviatie acesta este afisat si pe aceasta la accesarea climei

- clapeta de reglare a volanului este putin in lateralul volanului ...eu spun ca exista un pic riscul sa o agati cu ceva (dar iar poate doar asa mi s-a parut)

- portbagaj la fel ca golf V

-

Acum cam in proportie de 85% mi-as schimba golful meu V cu VI.

Cam atitea de la primu drive test. Daca imi mai aduc aminte de ceva va voi comunica!

Va ca un coleg a atasat o poza cu golf-uri V albe si negre ... arata bine pe aceste culori la care mai adaug si rosu pe care l-am vazut si mi s-a parut accetabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant Golf-uri ce le am pe stoc, iar RED Tornado chiar arata bine, de sapt viitoare sant in bucurestu cu cel alb, daca doriti sa-l vedeti mai aproape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un test drive sambata cu TSI 122 CP. Am fost 4 persoane in masina ca sa pot vedea cum trage incarcat.

Motorul trage bine, dar parca nu am simtit aceasi nervozitate ca la 1.9 TDI. E posibil sa fie totusi din cauza celor 4 persoane si a motorului nou. Cand m-am uitat la vitezometru se pare ca se misca totusi bine, dar destul de liniar, nu zvacneste asa tare.

Interiorul este f bine realizat si sincer nu am ce sa-i reprosez. Apropos, rosu tornado e culoarea din reclama Vodafone?

Ma tot gandesc daca merita diferenta pt 160 CP ... A facut cineva test drive cu acest motor?

Modificat de carstos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat cineva la drive-test sa vada daca se da oglinda dreapta in jos, cand dai in marsarier? stiu ca la g5 mergea la unele modele/echipari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La variantele testate de mine, oglinzile laterale nu aveau functia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, dar trebuie si selectorul de la oglinzi setat pe aia din dreapta. era asa pus? ma cam indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este: selectorul nu era pe R, la nici un test. Nicio problema, ne interesam si revenim cu detalii :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, cam dezamagit de G VI, referitor la finisaje....

M-am dat cu un 2.0 d 140cp.

Se ridica frumos in ture, suna frumos, silentios in mers (common rail)

Cu mana pe schimbatorul de viteza in treapta 5 atingeam de piciorul pasagerului din dreapta, lucru care nu am reusit la masina me, cea din semnatura. Tipsurile de la esapament au lasat de dorit din punct de vedere al finisjului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, cam dezamagit de G VI, referitor la finisaje....

Cu mana pe schimbatorul de viteza in treapta 5 atingeam de piciorul pasagerului din dreapta, lucru care nu am reusit la masina me, cea din semnatura.

Curios ! Sa fi facut astia un maner mai lung al schimbatorului de viteze ? Sa fi modificat pozitia acestuia mai spre dreapta ? Ori sa fi avut pasagerul din dreapta picioare mai lungi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat cineva la drive-test sa vada daca se da oglinda dreapta in jos, cand dai in marsarier? stiu ca la g5 mergea la unele modele/echipari.

Am revenit cu raspunsul pentru colegul mandelu: masinile testate nu aveau functia asta, insa se poate comanda separat. Se numeste pachetul "city" si include mai multe optiuni. Asa cum am mai spus, difera anumite echipari/pachete/optionale de la o tara la alta. Aceste discutii, bineinteles, se pot contiunua pe topic-ul dedicat - Configurare Golf 6, sfaturi, pareri obiective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu exista pachetul asta pt romania si nici in altele nu apare scris in clar.

m-am programat si eu pt sambata la un drive-test cu tsi-ul de 122. o sa revin cu pareri. sper sa nu fie bara la bara pe centura ca fac crize. chiar trebuie sa am putin spatiu sa ii dau ceva ture.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrucat promisesem ca revin cu detalii de la drive-test, am o veste proasta. datorita lipsei de profesionalism a unei angajate pbv1 nu am putut face drive-test. m-am programat la drive-test pt sambata, m-am dus si, acolo, surpriza: nu le zisese celor ce erau de serviciu, de drive-test si erau cheile incuiate. asa ca o sa ma duc ori sapt viitoare, sambata, ori intr-o seara (asa, vad si eu cat de bine se vad farurile). asta este, tipic romania. bine ca nu am strabatut tot orasul si sa mai fi facut si vreo 2 ore in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A testat cineva 1.4 TSI 160 CP? Se pare ca prin Bucuresti nimeni nu a inatriculat un Golf cu acest motor. As incerca sa testez un Scirocco avand acelasi motor, dar oare tot aia e? :)

Eu vreau sa stiu daca merita diferenta de 2000 EUR fata de 122 CP. Vreau sa simt si cuplu, nu numai turatiile, iar la cel de 122 CP nu prea se simte cuplul motor.

Modificat de carstos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merita diferenta de bani mai ales daca zici ca la cel de 122 nu se simte cuplul. Eu nu l-am condus pe ala.

Cel putin mie imi merita, vezi tu, sunt unii care iau motor de 75 cp si spun ca pentru ei nu merita nici o diferenta pentru un motor mai puternic. Chestie de optica. Eu am un G6 de 160 cp + dsg. Trage foarte frumos si de la turatii joase. Impresia este ca mergi cu o masina diesel ca si cuplu cand e subturat. De la 2000 rpm deja simti ca vrea sa se dezlantuie cu adevarat. Are 240 nm la 2000 rpm deci mult pentru un benzinar. De fapt un 2.0 tdi nu are decat cu exact 33% mai mare cuplul :rolleyes:. Aproape ca ai putea sa zici ca se apropie de o masina sportiva. Impresia este ca are rezerve de putere orideunde o calci. Sigur, ajuta si DSG la asta dar cred ca e ok si cu manuala.

In plus, uita-te la cifre cel de 122 are 0-100 in 9.5 sec iar cel de 160 cp 8 sec.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mai multe detalii gasiti in 1.4TSI (125) vs 2.0 TDI (140) - 125 pt ca initiatorul se referea la A3 dar e fix aceeasi chestie

Personal cred ca e o alegere personala, functie de obisnuita, feeling samd, de multe ori fara o legatura directa cu utilitatea

Benzina vs motorina este un discutie 100% subiectiva si fara sfarsit... Haideti sa-l evitam pe cat posibil

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merita diferenta de bani mai ales daca zici ca la cel de 122 nu se simte cuplul. Eu nu l-am condus pe ala.

Cel putin mie imi merita, vezi tu, sunt unii care iau motor de 75 cp si spun ca pentru ei nu merita nici o diferenta pentru un motor mai puternic. Chestie de optica. Eu am un G6 de 160 cp + dsg. Trage foarte frumos si de la turatii joase. Impresia este ca mergi cu o masina diesel ca si cuplu cand e subturat. De la 2000 rpm deja simti ca vrea sa se dezlantuie cu adevarat. Are 240 nm la 2000 rpm deci mult pentru un benzinar. De fapt un 2.0 tdi nu are decat cu exact 33% mai mare cuplul :rolleyes:. Aproape ca ai putea sa zici ca se apropie de o masina sportiva. Impresia este ca are rezerve de putere orideunde o calci. Sigur, ajuta si DSG la asta dar cred ca e ok si cu manuala.

In plus, uita-te la cifre cel de 122 are 0-100 in 9.5 sec iar cel de 160 cp 8 sec.

Ai condus cumva si "G6 160 cp" cu cutie manuala ?.....daca da...cum se simte diferentza dintre cele 2 transmisii manuala si DSG7?...e interesant de studiat o comparatie intre cele 2 transmisii...se pierde intradevar senzatia de pilotaj pe masina cu DSG7 ?....sau este o parere a unora care nu si-o permit ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!