Jump to content

Golf 6 - Test Drive


Roger
 Share

Postare recomandată

Din pacate nu am condus manuala la motorul asta. In acest moment as mai lua cutie manuala doar pe masini cu adevarat sportive. Nici macar pe un GTI nu as lua manuala ci doar pe masini care ar face 0-100 sub 6 sec si bineinteles, ca masini de weekend.

dudu, m-am referit ca se simte ca un diesel de 2.0 pt ca este foarte asemanator la turatii joase si atat. Daca vrei comparatie cu o benzinara este foarte aproape de motoarele cu cilindree mare pe benzina. Cam acelasi feeling dar nici chiar asa. O masina pe care o cunosc si este oarecum echivalenta ca dinamism este G4(jetta) VR6, cel de 2700 sau 2800 cmc. Ala avea 170 de cai si cam acelasi comportament.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    15

  • Roger

    13

  • Dudu

    8

  • tudorvw

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Eu nu am spus decat sa evitam discutiile pe genul asta pentru ca exista deja un topic plin de pareri... sigur, nu e 100% accurate pt ca nu se refera la motoarele CR insa asta e total alta discutie care are aceeasi tenta mare de subiectivism... atat

PS: VR6-le de pe golful 3 avea 174cp@5000 si 235Nm@4200... masina la care visam acum vreo 15 ani :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un G6 de 160 cp + dsg...

Pana acum, daca nu gresesc, esti singurul posesor de Golf VI pe aici, astfel incat comentariile tale sunt extrem de utile si interesante.Deci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinerea aceasta m-am programat si eu la test-drive cu Golf-ul 6 la Midocar Vitan. Din nefericire desi am solicitat un model cu echipare Highline si motorizare 2.0 TDi 140 cai, singurele disponibile sunt Trendline de 1.4 MPI 80 cai si 1.6 MPI 102 cai. In conditiile date l-am ales pe cel de 1.6 si voi reveni cu impresii si poze vineri. ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face drive-test la PBN cu 1.4tsi/122 sau 2.0/110cp tdi.

Eu am facut cu cel de 122/6 tr si suspensie adaptiva pe echiparea CL.

Motorul mi s-a parut mai mult decat suficient, elastic, foarte silentios si economic (11l/100 la drive test cu motorul foarte rece in oras (era dimineata si 4 grade)).

Tinuta de drum este fenomenala atat in modul sport cat si comfort. Cand treci peste canale si sine de tramvai nu zdrangane nimic, nu zdruncina si suspensia nu face zgomote cand lucreaza. Comparativ cu Octavia 2 cu PDG pe care o conduc eu, este mai comfortabila.

Intradevar este un model compact desavarsit, superior dpdv tehnic cu ce ofera concurenta inclusiv Audi A3 si Volvo C30 (in opinia mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nsm vad ca ai vazut suspensia adaptiva la lucru. Intrebarea mea este: isi merita banii? Cat de mare e diferenta intre confort si sport ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut test drive cu G6 1,4 TSI 122 CP. Era tot un CL cu suspensie adaptiva. Este ok aceasta suspensie, pe modul sport o simti cum se intareste putin, dar eu unul nu cred ca as plati 800 euro pe ea. Motorul este fenomenal. Elastic, demaraj f bune iar despre consum nu mai are rost sa discutam. Intr-un regim f sportiv de condus, si cu viteza max de 160 in timpul test drive-ului, am scos o medie de 9,8 , dar si asa mai continua sa scada. Per total m-a impresionat f mult masina, si este fara doar si poate este peste G5 la toate capitolele.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiunea, cu privire la suspensiile adaptive, cred ca nu este de a compara modul comfort cu cel sport ci, mult mai important, de a compara comportamentul unei masini cu suspensii adaptive cu cel al uneia cu suspensii normale.Aici cred ca aportul tehnologic ar trebui sa faca diferenta.Cel putin teoretic comportamentul rutier in cazul suspensiilor adaptive este net superior, avand in vedere ca acestea se pot adapta (in miimi de secunda) conditiilor de drum.Si probabil ca si practic este asa.Personal nu am avut ocazia sa fac un astfel de test comparativ, dar am incredere in opiniile specialistilor.

Daca avem in vedere cresterea sigurantei rutiere (nu numai imbunatatirea dinamicii) cred ca banii dati in plus pe aceasta optiune merita pe deplin.Probabil ca si atunci cand a aparut ca optiune ESP-ul, erau destui care isi puneau problema daca merita sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu exista pachetul asta pt romania si nici in altele nu apare scris in clar.

m-am programat si eu pt sambata la un drive-test cu tsi-ul de 122. o sa revin cu pareri. sper sa nu fie bara la bara pe centura ca fac crize. chiar trebuie sa am putin spatiu sa ii dau ceva ture.

nici eu nu am auzit de un asa pachet sa fie disponibil

Am postat raspunsul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testat si eu,zilele trecute,in cadrul evenimentului "Golf-porti deschise" organizat de Cardinal Motors.Au fost aduse pentru trei zile cateva G6 cu diferite echipari si motorizari ce practic n-au stat locului,a fost un periplu continuu al curiosilor.

Exteriorul obisnuit pentru un Golf,arata o masina robusta ce degaja incredere,la fel cum aratau si exemplarele mai varstnice din generatiile anterioare aduse la eveniment.Am cautat un G6 cu DSG,si am avut placerea sa conduc pentru 15 min. un 2.0 TDI + DSG. O minunatie,o placere sa-l conduci in traficul urban.Cel care a proiectat interiorul isi merita banii cu varf si indesat...volanul si bordul cred ca sunt un mare pas inainte fata de G5.Fiind ziua,n-am reusit sa-mi dau seama de efectul noii iluminari alb-rosu din bord.

Ce a insemnat drive-testul pentru mine?Raspunsul la intrebarea care va fi urmatoarea masina achizitionata,ce trebuie sa aiba.Motorizare 1.4 TSI 122 CP(atat cred ca va permite bugetul),echipare Highline,neaparat DSG,si optionalele de bun simt gen climatronic,etc. Pretul imi pare corect pentru ceea ce ofera.

Doresc cat mai multor colegi sa testeze aceasta masina minunata !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudorvw ai dreptate comparatia corecta ar fi din punct de vedere al dinamicii mai ales pe curbe. Totusi trebuie sa ne gandim daca merita aceasta investitie in conditiile in care amortizoarele de pe suspensia adaptiva vor fi mai scumpe decat amortizoarele normale (presupunand ca e acealasi principiu ca la magnetic ride-ul de la audi ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi trebuie sa ne gandim daca merita aceasta investitie in conditiile in care amortizoarele de pe suspensia adaptiva vor fi mai scumpe decat amortizoarele normale (presupunand ca e acealasi principiu ca la magnetic ride-ul de la audi ).

Si eu mi-am pus intrebarea asta, la care probabil doar timpul va raspunde.Ma gandesc insa ca ar putea exista un compromis, in sensul ca, desi mai scumpe, aceste amortizoare ar putea avea o durata mai mare de functionare, avand in vedere faptul ca adaptarea extrem de rapida la conditiile drumului poate insemna o uzura mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un link interesant despre niste clienti din Germania care au testat Golful 6 ~ 100 km atat urban cat si autobahn. Aveti

linkul

Mai jos gasiti comentariile lor. Scuze pentru acuratetea traducerii (le-am tradus din germana in engleza cu google language tools)

A nearly two-test the new Golf VI High Line 1.4 TSI DSG

Test report:

This time, we were able to drive new Golf VI. Actually, we are interested for the new Scirocco, but the test drive, unfortunately, there was no matching of our aspirations could be. Because the test car should have a twincharger engine, the TSI have. Even more important to us was the double clutch DSG gearbox to be tested. Thus it was that we are the new Golf VI were allowed to proceed. But what the new Golf offers more than the old? True, we can compare him unfortunately not. We just noticed that he had the interior quality seems much more than the Golf 5. VW advertises with the following sentence: "The sense of touch feels unevenness of 0.01 millimeters. Therefore we know the processing of zero point zero tolerance. True, because processing errors, we have also noticed only two and a half. Two and a half? Exactly two and a saw could feel. But otherwise the car was flawless. And now what sparked the 'aha' effect? KNARZ or no buzz at uneven road surfaces and just the combination of engine and gearbox. 160 hp and 240 Nm even at 2000 1/min. The performance will consist of 1.4 liters with the help of two compressors gezaubert.

Equipped with golf was our Navi including touchscreen and 30 GB hard drive for Filme/MP3s, parking, distance sensors, cruise control, heated seats incl leather seats, dual zone air conditioning, headlight washers, ... Thus, the Gulf of the best-equipped cars, which we previously 've tested. The value currently stands at 28,000 euros. For this reason alone, as well as respect to the processing and quality of the car, you can not compare with a Fiat 500 or Smart Fortwo observations. I have never seen such a well-wagon with so high quality components for such a price seen. Even the view of the engine is fun. Since everything is not only beautifully packaged, because the battery also has a proper protection and not just a cheap belt. Rust bodies, we have not found a new carriages would be more than embarrassing. While the Fiat had already given some rust points in the engine, but also had 8,000 km on the speedometer. Whether that is now a reason, we leave undecided times. You have enough space in the rear. As we drove Dreit

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romanii ziceau veni, vidi, vici. ei, eu nu pot sa zic vici, dar pot sa zic ca m-am dus, l-am condus, mi-a placut foarte mult.

Am fost ieri la drive-test cu un g6 comfortline, 1.4 tsi 122cp. Partea exterioara, ca partea exterioara, ca dinauntru nu o vezi. Interiorul mi-a placut super mult, nu am remarcat niciun greiere, poate nici nu am cautat special asta. Nu am putut merge prea tare sau mai sportiv ca pe centura cam astea erau conditiile. Modelul testat avea suspensii adaptive, in scurtul timp pretrecut la volan nu am sesizat diferente intre comfort si sport, probabil trebuie un drum mai serpentinos si abordat mai tare, oricum am bagat-o si pe niste denivelari/hopuri si le amortiza super misto, de asemenea. Masina stabila, iute, si extrem de bine antifonata. I-am dat 100 cu a 3-a si nu vajaia nimic de afara. Motorul insa se aude totusi, nu tare, dar nu e nici ca la vreun mertan clasele mari. In schimb e extrem de placut sunetul turbinei, asa in fundal cum se aude. Mi-a placut foarte mult directia, nu e asistata exagerat. Dupa mine, merita neaparat volanul in piele, e pacat sa nu il luati. Partea nasoala e ca din ce am vazut in poze, ala doar din piele e diferit de ala si cu comenzi pe volan. Ala cu comenzi pe volan, cum am avut la test, e putin altfel, mai misto. am tinut muzica aproape oprita ca sa pot auzi motorul.

Asta avea RCD 510, arata extrem de bine cu el in bord. Si era foarte haios, cand te jucai la climatronic apareau gradele si pe displayul mare. Mi-a placut extrem de mult cutia, foarte scurta ca si cursa a schimbatorului si foarte precisa. desi veneam de pe un diesel care e cu totul altfel, nu am reusit sa o bruschez deloc nici la plecari nici la schimbatul vitezelor. franele precise si dozate ok, ambreiajul moale, cu acceleratia am fost putin surprins ca e pedala altfel, gen autobuze. eu nu o am asa, sa tin toata talpa pe ea.

Motorul e super elastic, m-am dus la 100 cu a 3-a si nu aveam decat vreo 4000 de ture, si incepuse sa prinda viata rau. Cu 3 insi in ea, cu climatronicul pornit, tragea super ok. Pentru cine vrea mai sport, ii recoman ala de 160. mie imi ajunge un din asta, mai ales ca datorita turbinei il pot tine intre 2-3000rpm si trage super ok. Trebuie sa mentionez niste aspecte insa. In primul rand, datorita antifonarii, nu ai mare senzatie de viteza, nevajaind nimic, si ai senzatia ca nu e cine stie ce. te fura rau viteza.

Dupa aia, spre deosebire de un diesel, probabil pt ca motorul pe benzina e cu totul altfel realizat, nu ai acea senzatie de brutalitate pe care o simti la un diesel. eu la a mea, chit ca are mult mai putini cai, cand accelerez tare am senzatia de brutalitate, ca se napusteste masina asupra soselei, a mea desi are cuplul mai mic, pare ca trage mai tare, dar e doar o impresie. in schimb, se plafoneaza repede. la benzina, accelererarea e mai liniara, si de asta nu da impresia de agresivitate atat de tare. Are intr-adevar un lag intre 1000 si 2000, dar nu e asa tare ca la diesel parca (eu am common-rail). ce mi-a placut a fost ca desi dupa 4000 incepea sa piarda din cuplul ala, incepeau sa se simta caii aia multi, si sa te tii, pacat ca nu am avut unde sa o duc pe la 6000 :D.

Dar repet, faptul ca pare ca trage mai slab ca un diesel se datoreaza dupa mine faptului ca asa sunt benzinarele, mai liniare. e doar o impresie ca nu trage suficient.

Pozitia la volan mie mi-a placut foarte mult, am stat cu scaunul la minim si mi se parea cam aiurea, ca la toate virajele aveam impresia ca nu vad, mai ales ca montantii aia fata cam incomodeaza. ma rog, cam la toate masinile e asa. in schmb, controalele si in general cum te simteai, super ok. bine, nu e vreo nava spatiala, pt cine cauta asta, cauta in locul gresit. mi-a placut ca nu are multe butoane in bord, eu am oroare de prea multe.

Varianta asta avea 2 usi, dupa mine, desi stiu ca sunt vreo 700 euro diferenta, nu merita. e criminal sa se dea cei din fata mereu la o parte, plus ca si pt cei ce ies din spate e foarte incomod.

Eu unul nu am sesizat diferentele alea importante care sa imi justifice sa iau comfortline, adica in interior nu erau mari diferente notabile,cu exceptia scaunelor si a banchetei din spate. super comoda cotiera din spate si scaunele mai misto ca pe trendline (bine ca macar la trendline se pot lua scaune sport).

M-am uitat dupa mufa AUX-IN, era, era si la rcd 510 un tab pe ecran special pt aux-in (plus ala de SD), de mufa USB nu am reusit sa aflu nimic.

Cam asta ar fi, daca imi mai aduc aminte va mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve !!!

Dupa 3 saptamani de la comandarea masinii (GMK6 Highline 1.4 TSI 122cp 6tr.Black Uni) am reusit si eu sa fac un test mai amplu cu acest motoras pe 21 nov. si impresiile sunt urmatoarele:

- cu exceptia partii frontale care ma asteptam sa fie mai agresiva decat in poze (entuziasm prematur) exteriorul m-i s-a parut bine proportionat ceea ce la prima vedere da impresia unei masini care se aseaza bine pe sosea. Acest lucru mi-a fost confirmat pe deplin in decursul testului propriuzis unde am incercat sa fortez masina un pic la limita atat pe drum drept cat si pe viraje stranse. Masina se comporta exemplar in viraje si nu iti da senzatia de barca. Desi mi-as fi dorit motorasul de 1.4 TSI 160cp (pe care l-am testat pe sirocco si merge superb) bugetul nu mi-a permis mai mult.

- la interior am ramas foarte placut surprins (fiind fost posesor de A4) sa vad materiale foarte placute la atingere si elementul de noutate: redesenarea discreta a bordului. Combinatia de alb cu rosu m-i se pare bine venita in detrimentul albastru cu rosu (fara suparare pentru nostalgici). Totusi am o mica obiectiune (despre care cred ca am mai vazut scris de cineva pe aici dar revin ptr ca acum am vazut/simtit live): plasticul moale al bordului superior nu se continua pana in partea inferioara a acestuia unde am gasit un plastic destul de tare (nu am avut timp sa il analizez prea mult dar sper sa nu fie casabil in timp).

In rest masina este Ok, nu iese din tiparul obisnuit al liniei nemtesti clasice si monotone, fiind o masina utila care cred ca ma va satisface pe deplin pentru urmatorii 3-4 ani.

:P Mi-as fi dorit sa bage astia chiar si optional macar acel plafon negru destinat din cate am inteles masinilor sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si mie mi-a placut mult alegerea alb cu rosu desi imi placea si cea veche, mov cu rosu.

ce nu mi-a placut a fost ca nu am reusit sa pornesc masina pana nu am apasat pe ambreiaj, scria pe display, depress clutch, dar nu ma prindeam ce e clutch. pana la urma am pornit. faza tare a fost ca nici agentul de vanzari nu stia ce nu e in regula :). nu am priceput logica, de ce trebuie neaparat apasat ambreiajul? e un sistem de protectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este un sistem de protectie. Unii constructori au aplicat aceasta metoda de foarte mult timp (ex. Ford Probe). Eu am condus un Lexus cu cutie manuala care avea acelasi sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

protectie/siguranta la ce? adica impotriva a ce incearca sa te protejeze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu pornesti motorul in timp ce masina este in viteza. Eu cred ca este destul de ok, mi se pare o chestie utila pentru cei care impart masina cu alte persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest sistem de protectie e specific masinilor care sunt pornite cu butonul Start/Stop, deci nu cu ajutorul cheii.Este normal fiindca poti apasa accidental butonul de start atunci cand masina este oprita,si, fiind lasata in viteza, s-ar pune in miscare putand cauza accidente.In cazul in care nu este lasata in viteza sau este apasata pedala de ambreiaj, acel circuit de protectie nu intra in functiune si motorul poate fi pornit.

Probabil cei de la VW au socotit ca este util sa introduca aceasta protectie la noul Golf, chiar daca pornirea motorului se face cu cheia, nu de la buton.Se evita astfel punerea accidentala a masinii in miscare, de catre un neavenit sau chiar din neatentia soferului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dat si eu azi pt prima oara cu Golf VI la Cardinal Motors CTA. Ca si prima impresie mi se pare o idee mai mic, parbriz mai mic.....sau poate sunt subiectiv...:coffee_lol:

Materialele folosite in interior de o calitate mai buna. Designul bordului mi se pare mai naspa ca la V.(stiu o sa ma injurati) Mi se pare extrem de simplist....clima aia e aiurea.

Spatele mi se pare groaznic. Partea din fata asa si asa. Per total nu este o masina care sa ma faca sa trec de la vechiul meu V la ea. O sa ma reorientez spre altceva cat de curand.

Modelul era un 2.0 TDI cu DSG...si cateva optionale. 26.000 DDP mi se pare exorbitant pentru ce ofera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si mie mi-a placut mult alegerea alb cu rosu desi imi placea si cea veche, mov cu rosu.

ce nu mi-a placut a fost ca nu am reusit sa pornesc masina pana nu am apasat pe ambreiaj, scria pe display, depress clutch, dar nu ma prindeam ce e clutch. pana la urma am pornit. faza tare a fost ca nici agentul de vanzari nu stia ce nu e in regula :icon_thumright:. nu am priceput logica, de ce trebuie neaparat apasat ambreiajul? e un sistem de protectie?

si pe A4 nou este acelasi sistem(protectie impotriva pornirii accidentale) utila zic eu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca unora nu o le placa ce spun parerea mea este ca saltul de la golf 5 la 6 nu se prea merita. Sa o luam cu interiorul: ca au pus materiale mai de calilate si ca parbrizul e putin mai ingust nu prea conteaza dar cum sa lasi in bordul ala un slot liber la cd-playerul standard? La g5 era bordul complet indiferent de echipare si varianta cd-playerului. La exterior daca nu alegi jante mai mari cu cauciucuri late zici ca e matiz . Jantele pe 15 cu cauciucuri de 195 par extrem de mici pentru masina , asta si pentru ca le-au bagat mai spre interior. Din nou , la g5 nu se intampla asta. Iar pretul , pentru cei care o vor standard e ok dar pentru cei care adauga optiuni masina ajunge aproape de pretul unui passat cc , ceea ce mi se pare cam deplasat. Sunt curios ce o sa ofere gti-ul desi ma indoiesc ca va fi mai atractiv in raport pret/performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G5, RCD210 este acelasi ca si pe G VI, adica vine cu spatiul ala in bord (vezi postul #1684 din linkul de mai jos). Referitor la jante, cred ca fiecare alege cum i se pare ca arata mai bine. In schimb, faptul ca au pus materiale mai bune,nu mi se pare lipsit de importanta. Eu sunt convins ca merita trecerea la noul Golf.

http://vwforum.ro/index.php?showto...918&st=1680

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RCD 310 nu vine insa cu spatiul ala in bord si costa 77 de euro in plus, plus ca vine cu o antena mai smechera, boxe in plus, conector AUX. cred ca multi il vor lua. insa mie nu mi se pare asa rau cu gaura aia. eu m-am uitat 5 minute la g6 si nu am reusit sa gasesc un loc unde sa imi pun mobilul la indemana. deci, nu e neaparat un lucru rau. atata doar ca arata inestetic. macar au fost de treaba si au pus un cauciuc in gaura aia ca sa nu zdrangane ce se pune acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!