Jump to content

Golf 6 - Test Drive


Roger
 Share

Postare recomandată

Treaba cu apasatul ambreajului, va zic eu din experienta ca este util, nu de multe ori mi-am prins sotia ca pornea masina bagata in viteza fara sa apese ambreiajul :D

In schimb am obeservat o chestie pe noul G6, care nu era la G5, atunci cand ti se opreste motorul ti se intareste/moare si volanul (probabil iti taie servo). Am patit-o intr-un viraj la viteza mica (am subturato, "dormeam pe mine") a trebuit sa pun frana pana am dat din nou la cheie. Noroc ca nu aveam viteza. Nu stiu daca este normal asta.

Cum sa nu fie si la G5?! Ai vazut vreo masina cu servodirectie care sa fie asistata doar la punerea contactului fara sa mearga motorul? La toate servodirectia merge doar cu motorul pornit (la cele cu servo electric merge pe alternator neputand sa fie suportata doar de baterie).

@Fivetd: Mai mult ca sigur pasagerii din spate s-au inselat neavand cum sa "plece de fund" o masina cu tractiune fata la plecarea de pe loc. Este doar DSG pe test drive la PBN? O fi pe undeva un GTI6 M6 pe test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    15

  • Roger

    13

  • Dudu

    8

  • tudorvw

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

La PBN mi-au zis ca au numai un GTI pentru test drive si e DSG, pentru mine a fost super ca chiar GTI cu DSG vroiam sa testez. Poti suna la ceilalti dealeri si sa-i intreb. Eu cred ca ar trebui sa fie undeva si un GTI M6 pentru teste.

Cat despre spatele care e jucaus ai dreptate ca numai fata trage acum ce au simtit ei nu stiu exact insa eu din postura celui cu volanul in mana nu am simtit nimic in neregula la directie, masina a plecat perfect si cred ca asa poti atinge suta in timpi dati de producator.

Despre launch control am vazut in acel film facut de asiatici cand testau DSG vs M6 ca pentru a evita plecatul cu scartait si de a uza foarte repede cauciucurile se poate controla acceleratia adica sa numai tii pedala pana la podea ci sa o controlezi ridicand putin piciorul, oricum in acel filmulet explica mai bine si cred ca daca reusesti sa faci chestia asta reduci si uzura cauciucurilor cand folosesti acest launch control.

Oricum chiar de ma repet e o masina super ce imbina distractia cu mersul de zi cu zi, de exemplu in D mers normal la 60km/h avea 1200 turatii dar cand apasai pedala atunci intervenea si distractia :wacko:.

Sper ca mai sunt si alti colegi ce au facut un test cu un GTI si sa-i zica si ei impresiile aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Maine sper sa ajung si eu sa fac in cele din urma testdrive-ul cu G6le... GTI-ul este in showroom, nush daca voi reusi sa ma dau tocmai cu el (desi cam asta este tinta mea)

Fivetd

aceeasi mare dilema o am si eu vis-a-vis de urmatoarea masina: DSG / M6... eu unul sper sa gasesc in teste o M6 pentru a o testa cum stiu eu :D - oricum va tin la curent

Btw, Happy Birthday! :P ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:offtopic:

Test Drive esuat cu noul Golf 6.. :ceuameni:

P.S stiu ca am postat un pic aiurea dar vroiam sa va arat ca G6 nu inoata..deci nu incercati :P

End of :offtopic:

post-20287-1241819298_thumb.jpg

post-20287-1241819312_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am reusit sa fac si eu testdrive cu Golf VI TSI 122 cp, dupa 2 saptamani de la solicitare. Masina mi se pare super ok din toate punctele de vedere. E si stabila, i-si arata si coltii daca e nevoie, suspensia e buna mai ales pe sport.. Deci merita nota mare si la design si mai ales la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in legatura cu bateria acoperita in carton...si la mine la trendline e de plastic si nu de carton :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am reusit si eu sa ma 'dau ' cu un MkVI la Midocar Otopeni. De acolo mi-am luat masina anul trecut, iar joi tipul care mi-a vandut masina, mi-a aranjat si un scurt test drive cu 1.4 TSI-ul de 122 CP, cutie manuala. Diferenta de motor este imensa, urca foarte repede in ture, senzatii foarte tari intr-a doua si a treia la peste 4.000 rpm. In plus, fata de MkV este foarte bine izolata fonic la interior. Cu siguranta urmatorul motor va fi un 1.4 TSI!

Bravo, VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a facut cineva test drive cu golf 6 motorul 1.2tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.2 TSI abia a intrat in productie (de cateva saptamani), deci nu cred ca exista deja un model in tara. Al meu vine la sfarsitul lui ianuarie...

Modificat de Adrian D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configuratie 1.2 TSI este mai scump ca 1.4mpi?... si cam cit e diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Azi am testat G6 GTI DSG - recunosc ca am ramas fara cuvinte, masina este superba, motorul + cutia sunt perfecte, trebuie doar sa stati cu ea pe asfalt :-).

Am o intrebare pentru voi, sper sa ma ajutati.

Ce sa aleg intre urmatoarele variante?

1. G6 GTI 210 cp + DSG cu urmatoarele optiuni:

- Climatronic, cotiera centrala fata, radio RCd 510 (touchscreen), culoare rosu

Daca mai adaug si bi-xenon cost cam inca 1,000 euro fara tva - total fara tva aprox 22,000 cu bi-xenon (aprox 26,000 cu TVA)

2. G6 1.4 160 cp Highline + DSG cu urmatoarele optiuni

- Climatronic, cotiera centrala fata, radio RCD 510 (touchscreen), culoare rosu, faruri bi-xenon cu iluminare dinamica la virare, functie Coming/Leaving Home, instalatie spalare faruri, senzor ploaie, oglinda interior cu sistem automat antiorbire, lumini fata in dreptul picioarelor, scaune incalzite, parkpilot cu rear assist, privacy glass pe geamuri spate si luneta 65%, sertare sub scaune fata, incalzire duze parbriz, parca si volan multifunctional.

Cost fara tva sub 20,000 euro (aprox 23,500 cu tva) deci cu minim 2,500 mai ieftin fata de gti cu bi-xenon.

Intrebarea este merita sa renunt la toate aceste optiuni in favoare celor 50cp in plus si sa ma coste si mai mult?

Este o diferenta uriasa intre cele doua motoare? A testat cineva ambele variante?

Ce pareri aveti?

Mentionez ca nu sunt fan speed - adica nu cred ca am sa merg prea des cu 200/ora. :-)

Multumesc si astept sfaturile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca ar fi sa aleg pentru economie,taxe mai mici si un mers ponderat clar varianta a doua 1.4 TSI :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi metalworker, hai sa nu consideram asta o problema (consum, taxe etc)

pe mine ma intereseaza daca merita sa dau mai multi bani pt putere mai mare dar optiuni clar mai putine si pot sa spun chiar si confort mai mic (gti are o suspensie tare iar Bucurestiul nu are strazi chiar bune :-))

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cip - Bmerita fiecare banut GTI-ul, asta este parerea unuia cu un scirocco de 210 CP(acelasi motor) mai mult de atat eu plang dupa cutia DSG, desi creste si consumul

Modificat de sorinsab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Sorinsab, dar oare la 30 ani, (sper si cu un copil intr-un an) chiar merita? oare nu e suficient cel de 160cp si cu mai multe optiuni?

Si pe mine m-a tentat Scirocco dar doua usi in minus m-au facut sa zic pas - asta for the future :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei neaparat o masina sport (GTI-ul), eu as zice ca 1.4TSI 160CP HL + toate optiuniile pe care le-ai zis si la un pret mai mic ar fi solutia; iar banii economisiti ii pui departe pentru cand vine copilul :)

Modificat de Adrian D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Adi, o sa ma gandesc bine inainte de a lua o decizie,

Oricum sfatul meu este sa mergeti la un test drive inainte de a cumpara o masina, mai ales una ca gti.

Pentru cei interesati test drive-ul l-am facut la PBN.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CipB - Daca a-si avea posibilitate eu a-si allege fara ezitare GTI, dar nu cu DSG ci M6. Diferenta intre GTI si un Golf 1,4 TSI 160cp nu consta doar in 50cp. Pentru mine GTI este o bijuterie de masina care ofera senzatii extraordinare dar poate fi folosit si in traficul de zi de zi, sfatul meu este sa nu ratezi ocazia daca ai posibilitatea sa te bucuri de ea.

Succes in alegere.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI all the way! 160 sunt suficienti, dar GTI e alta mancare de peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, eu nu am testa dar un prieten acum nu de mult si-a luat un G6 GTI. El a ezitat mult intre versiunea GTD (avand in vedere ca a condus numai TDI-uri). Nu de mult am vb cu el si a zis cam ce a scris si @Rex mai in sus, GTI ii GTI, ii alta masina, o zis ca nu is putea imagina o masina asa de "modelabila" si puternica. Si el are copil mic, dar lui ii place sa aiba o herghelie de cai si mai ales viteza. trebuie sa ma intalnesc cu el inainte de sarbatori, sper sa pot si eu sa testez acest laudat DSG de care se vb in toata lumea. In rest depinde de tine, dar gti chiar daca nu are multe optiune, are una importanta pe grila si pe spate, GTI :icon_thumright:

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as lua 1.4 160 cai, sunt arhisuficienti, insa as lua ceva neaparat de pe gti, scaunele si volanul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

m-am dat cu un gti la "porti deschise" organizat de un dealer din bucuresti in weekend. doamne ce motor si ce cutie. era cu dsg. o bestie motorul. am pus-o in S si nu stiu cand am ajuns la viteza mare (nu eram in oras), pur si simplu aproape instant. exceptional motorul si cum se auzea, mama, doamne. avea consumul mediu 17.5 dar nu e de mirare, daca toti mergeau cu ea 2-3km la 5-6000 de ture. e normal.

pt cine are bani de benzina, masina e chiar misto si vazusem un gti 6 sh, 10k km, 20k euro cu cutie manuala. chiar merita pt cine e interesat.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!