Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

Am schimbat kitul (104 k km) 6,5 ani. Pe original erau: curea Contitech, intinzator Litens, rola Ina, pompa Hepu (deci exact ce am cumparat si eu). Cureaua era de schimbat, se vedeau mici crapaturi pe interior, daca era flexata cu simt de raspundere. Deci era timpul s-o schimb. La fel e si cureaua de accesorii, o s-o schimb si pe ea cat de curand. Daca eram inspirat sa o cumpar, o schimbam si pe ea.

 

Partea proasta ca am pierdut logul inainte de schimb... Comportamentul este exact ca inainte, consumul pe loc este 0,4 l/h.

Avansul era aproape de minim, asa vin reglate multe motoare din fabrica. Pinionul de la axul cu came avea cele 3 suruburi stranse in partea dreapta a canelurilor la maxim. Initial am vrut sa le mutam pe mijloc, dar le-am lasat cum erau.

Se pare ca la BXE, si nu numai, avansul negativ ii prieste. Totusi, mi se pare cam "prea negativ" (-4.4°KW  Torsion Value). Injectoarele sunt in limite, din cate se vede in logul meu -/+0.05 -/+0.4.

Cred ca data viitoare, cand mai am drum pe la mecanic, o sa maresc putin avansul sa se duca spre 0 si sper sa mai scada putin corectiile pe injectoarele 3 si 4.

 

Voua cum vi se par valorile din log?

Log-B-104220km-64759mi.txt

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tot BXE(seat leon 2) e pe -4,9 si se comporta exemplar.

Duminica placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste la sfert, trage cum trebuie, dar mi-a crescut consumul in mers cu 0.5 l/100km. E clar ca trebuie reglat avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar o sa ajungi la un avans de -2/3º si o sa devina puturoasa.

De aceia am ajuns si eu la avansul pe care il am (dupa multe incercari cu diferite valori).

0,5 litri pt.a avea o masina care sa"nu ti dea emotii"intr o depasire de ex.nu conteaza.

Fiecare face cum crede de cuviinta.

Saptamana frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inainte de schimb tragea de rupea. Deci daca revin la consumul dinainte e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea tragea dar...acum o face si mai bine "mai in scurt"decat inainte.

Ca sa nu spun ca si corectiile pe injectoare sunt mai mici,durata injectie e mai mica(am scapat de"stresul"termic a turbinei),consumul in relanti e 0,4 l/h,si un consum mixt de 6,4 odata cu incalzirea vremii/cauciucuri de vara.

Am spus si ma repet pt.mine nu primeaza valoarea avansului ci multe altele.

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal,a mea e fabricata in Nov 2007 motor 1.9 TDI BXE si am acum cu ea 104.000 km. Mentiomez ca merg aproape zilnic cu ea. Ce ma sfatuiti sa fac : schimb sau nu distributia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BXE fabricata in aug.2007 - 104000 km, deci la fel ca tine. Acum 2 saptamani am schimbat distributia, si iti spun ca era timpul. Cureaua poate mai mergea, dar nu avea rost sa risc inutil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Maine schimb distributia si fac revizia la Elcargid (117000 km motor BXE). Daca schimb cureaua de transmisie trebuie schimbata si rola intinzator curea transmisie? Intreb ca nu am luat-o si ma duc cu toate piesele mele (cam 120 lei e o rola de asta si la ei cred ca e dublu).

Multumesc anticipact,

Mocasini.

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea+rola intinzator+rola mica+pompa de apa.

Le schimbi pe toate, daca vrei sa nu ai surprize neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kim, am luat totul pentru distributie. Eu intrebam de cureaua de transmisie si rola intinzator curea transmisie deoarece am luat doar cureaua de accesorii si nu am gasit pe aici la nimeni sa fi schimbat si rola aferenta :)

Ma duc si cu antigel? 3 l?

Multam.

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatorul de la cureaua de accesorii nu trebuie inlocuit, decat daca prezinta defect. Nu are treaba cu transmisia. Eu nu am schimbat nici macar cureaua, desi o am cumparata. Se schimba relativ usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema la o Octavia 2 TDI din 2007, 90800 Km.

Am schimbat curea distributie, curea alternator, fulie alternator + filtre si placute (fara pompa de apa, la inspectie parea ok) in urma cu 3 sapt la 90400 Km.

Am observat in ultima perioada un zgomot nou ce apare dupa ce motorul se incalzeste (indicator temperatura vertical). Zgomotul pare ciclic ca si cand ar patina ceva (gen    "Uuuu"). Toate piesele sunt originale, montate la Bredy. 

Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? La pornirea motorului si in perioada imediat urmatoare nu se aude nimic. Doar dupa ce merg vreo 30 de Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,a venit momentul sa schimb distributia la masina din semnatura,ideea este ca nu stiu ce firma sa aleg pentru kit.Bosch este ok?sau contitech?Am gasit kitul facut de bosch cu 860,iar contitechul este 562lei la unix,aveti alta recomandare ? .....Mentionez ca masina are 7 ani si vreo 75000 de km, din experientele voastre credeti ca trebuie schimbata sau astept 90000 de km?Multumesc.

Modificat de kta092
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conti,trebuie schimbata dar fara pompa de apa.

Setul Conti costa 250 lei...nicidecum 562 lei.

Pe original Skoda setul costa 290 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde o iei tu asa ieftin? la golf 5 e tot 500 si ceva lei. nu e acelasi motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 benzina 102 cai....are 1 rola si 1 curea....asta este pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 560 de lei era cu tot cu pompa de apa....deci pompa nu trebuie schimbata ?Aveti idee cat ar costa schimbarea la skoda?manopera ma refer.Multumesc

Modificat de kta092
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

mie imi dadeau pret reprezentanta anu trecut prin primavara vreo 1300 lei cu pompa la schimb deci fa si tu socoteala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa schimb pentru a doua oara distributia, am schimbat-o la 120 000 de km si acum mai am putin si fac 240 000 de km. Prima oara am schimbat-o in reprezentanta (unde am facut si toate reviziile pana la 165 000 de km), dar din cate imi aduc aminte totul m-a dus la peste 2000 de RON, bine s-a schimbat curea + role + intinzator + curea accesorii + intinzator curea accesorii + fulie alternator. Acum as vrea sa nu o mai schimb la reprezentanta (mai economisesc si eu niste bani), dar nici nu vreau sa mai umblu la ea pana la 360 000 de km. Ce firme recomandati pentru diferitele componente ? 

 

PS: Apropo mi se pare incredibil de fiabil motorul asta tinand cont ca pana acum nu m-am atins de el (doar filtre si ulei). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca au oferte bune la repr. nu strica sa ceri oferta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Urmează să schimb si eu distributia dupa 65.000 km. de la ultima distributie schimbată.Am găsit kit original de distributie cu role Litens si SKF si curea de distributie Dayco HT alba pe partea zimtata, cu teflon.Am luat si pompă de apă Hepu,evident.Stiti ceva de curelele astea cu teflon?...Oare pot incerca un 75-80.000 cu acest nou set de distributie?...Cureaua actuală nu are uzură, este normală,nu are luciul acela de uzură, doar a început putin pe marginile curelei sa se scamoseze foarte fin stratul de cauciuc de pe curea, dar foooarte fin...Zgomote nu există la role, consumul la ralanti e neschimbat...Eu cred că poti trage linistit de o distributie 75- 85.000 de km. cu un motor PD...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multi care merg chiar cat specifica producatorul.  120-150.000 km 

eu zic ca 120.000 e un interval sigur.  Cu conditia sa fie schimbata si pompa de apa. De astea am vazut mai multe care au cedat la 90-120.000 km., chiar originale fiind.

 

Dayco Hig Tenacity se gaseste si in seturile OE, deci poti merge linistit 120.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si  eu distributia la 84550 km, masina se apropie de 7 ani.

Pe masina am avut curea Dayco HT si pompa SKF.Mecanicul a spus ca mai mergea,dar nu am vrut sa risc.Acum am pus set INA si pompa AIRTEX, a mai trebuit sa schimb si rola de la accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!