Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

daca merita dpdv calitativ? .... este de la Contitech... nu cred ca isi permit sa puna piese proaste in cutie.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut,

As avea o rugaminte pentru cei care au ETKA sau ElsaWin, daca sunt amabili sa posteze tabele sau tabel cu toate codurile motoarelor Skoda pe benzina si intervalul schimbului distributiei. Multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat distributia de la masina la 109 kkm cu chit contitech fara pompa de apa ,am luat separat pompa de la hepu .

chitul este la fel cu ce a venit masina : cureaua contitech facuta in germania ,rola  intinzatoare din chit facuta de Litens Canada ,rola de ghidare mica Ina Franta.

pompa originala avea palele de plastic acu cea de la hepu are pale de alama .

cureaua de la accesori contitech dar e facuta la noi.

sper sa tina cit cel de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am progamata distributia (101k km/6 ani). Poti sa spui niste preturi pentru piese, care sunt furnizorul si service unde ai facut schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele le-am luat de la http://www.epiesa.ro  440 lei chitul contitech si pompa hepu 227 lei iar manopera a fost 310 lei la un sevice din cartier de la mine

la toate ai garantie la piese 18 luni iar la manopera 90 de zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am schimbat distributia de la masina la 109 kkm cu chit contitech fara pompa de apa ,am luat separat pompa de la hepu .

chitul este la fel cu ce a venit masina : cureaua contitech facuta in germania ,rola  intinzatoare din chit facuta de Litens Canada ,rola de ghidare mica Ina Franta.

pompa originala avea palele de plastic acu cea de la hepu are pale de alama .

cureaua de la accesori contitech dar e facuta la noi.

sper sa tina cit cel de fabrica.

Mda, trebuia sa postez aici, insa nu mai pot edita http://vwforum.ro/topic/44785-filtre-si-alte-consumabile-pt-o2/?p=2265570 .

La fel am primit si eu in kit, aceleasi role, aceeasi curea (nu m-am uitat sa vad unde e facuta cureaua, totusi).

Nu am vrut sa risc si am pus pompa Hepu, sa merg fara griji. Baietii au gresat garnitura cu ceva silicon alb (nu stiu exact ce si cum se cheama). Am iesit un pic mai scump la piese decat tine, dar am recuperat oarecum la manopera, 250 lei. Puteam sa iau piesele din alta parte, insa nu am avut chef de complicatii si am mers pe mana sefului.

Ai schimbat cumva si antigelul? Cat a intrat la tine, daca ai golit toata instalatia? La mine nu au scos furtunul de la radiator si nu s-a golit chiar tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca am luat 3 litri de antigel de la total dala pur si apa distilata un bidon de 5 litri .

mi- au dat cam jumate bidonul de apa si cele 3 bidoane de un litru de antigel le-au folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e inspirata pozitionarea etichetei acolo... In maxim 15k km nu o sa mai fie lizibila. Cred ca erai mai castigat cu lipirea pe un stalp. Oricum, spor la km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum am factura, deci nu e bai mare. Pot sa ii pun un scotch deasupra si mai protejează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca sub 0,7 l% nu scade consumul instant (relanti) la cald. Nu a fost pus scanner pe masina sa se verifice avansul. Problema, nu?

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, azi am avut placuta surpriza sa constat ca la scurt timp dupa pornirea la rece consumul scade la 0,5%, la fel si la cald. S-o fi adaptat ceva prin ECU? La drum intins nu am avut ocazia sa testez, motorul meu e rece mai tot timpul, naveta scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De vreo 2 saptamani mi-a aparut un fasait constant de la distributie. Am fost la mecanic si mi-a confirmat ca e rola intinzatoare de la distributie, a dat el cu un spay si o perioda de cateva zile nu am mai avut nici un zgomot dar minunea a tinut pana ieri, zgomotul reaparand.Avand in vedere ca masina e din 10.2010 si are 165.000 km si stiind ca distributia e garantata pana la 210.000 km am sunat la skoda, dar ei au zis ca intradevar distributia e garantata 210.000 km dar nu beneficiez de garantie zicadu-mi ca una e sa fie garantat si alta e sa ai garantie....nu mai inteleg nimic...voi ce ziceti? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu intervalul este 180.000 km. 

 

distributia nu are garantie, pentru ca este din categoria consumabil ( decat in anumite conditii, pana la un rulaj de 40-50.000 km )

 

In Romania eu as zice ca 150.000 km e cam maxim pentru orice fel de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul meu 2.0 TDI CR se schimba la 210.000, iar masina a circulat in germania pana acum 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti.am spus parerea mea .. daca tu consideri ca poti sa mergi cu ea pana la 210.000 km e riscul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba conform cărții service, insa nu schimba doar cureaua(cum e specificat) ci schimba și rolele și pompa apa. De ex la Passat motor 2.0tdi CR pana în 2010 se schimba cureaua la 180.000 și din 2010 la 210.000. Era sa uit, dacă ești sigur de numărul de km, schimba tot la 210.000.daca nu, schimb-o acum

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolele mele si pompa de apa aveau joc, schimbate la 194k km. Insa cureaua era praf.

 

Cat de greu le era injinerilor sa decupeze doua adancituri in piston, ca sa evite ciocnirea cu supapele? Am inteles ca Daewoo Espero are asa ceva. Nu se poate face after-market asa ceva, apoi sa se optimizeze harta de injectie?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exista si motoare astfel proiectate incat sa supravietuiasca fara probleme ruperii curelei , insa eu stiu doar de motoare pe benzina astfel proiectate.

 

La diesel e mult mai greu de facut asa ceva, in ideea in care le trebuie compresie cat mai mare deci camera de ardere cat mai mica, optimizare a miscarii aerului in cilindru, etc....

 

Insa chiar si cum zici tu, ca la 194.000 km cureaua era praf, totusi sunt 194.000 km...   iar cureaua nu e de fier si totusi a rezistat fara sa se rupa. Deci inginerii aia au gandit-o bine.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit zilele astea cu cineva care mi-a zis ca era mai bine sa fi luat curea Dayco, pentru ca are nu stiu ce insertie in ea si ca, desi e mai zgomotoasa, riscul de a se rupe e mult mai mic. I-am zis ca toata lumea recomanda Continental la setul de curele, de aia am luat asa. A zis ca la maxim 100000 km sa o schimb.

Legat de cureaua asta, m-a intrebat din start cu cat a crescut consumul. Eu m-am lasat pe scaun si l-am intrebat de unde stie asta, ca eu nu i-am zis ca am consumul marit. Omul e mecanic la un service mare din Constanta. Mi-a zis ca nu fac mai nimic incercand sa slabesc cele trei suruburi si sa reglez eu avansul, cica nu e distributia pusa exact la punct, nu stiu ce gauri/semne trebuie sa coincida la fix. Ramane sa verific oleaca avansul azi dupa-amiaza (sper sa se incalzeasca motorul in 9 km) si maine dimineata ma duc in Piatra la service, sa verifice baietii daca treaba e in regula. Relantiul sta la 0,7 iar consumul mediu a crescut cu minim 0,5%, in conditiile in care nu i-am rupt gura, stiind ca oricum o sa se mai intinda cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa iti arat maine o curea originala Dayco care a mers in jur de 55.000 km si a fost schimbata din cauza anilor...5 ani vechime.

Provine de pe Octavia 2 1.9, si dupa ce o sa vezi pozele cu ea....o sa ajungi la concluzia ca ai ales un lucru bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pe a mea nu se mai cunostea scrisul si se vedea imbinarea la suprafata. Arata oricum mai bine decat cureaua de la fosta masina, Chevy aveo 1,4 16v 94 hp, curelele aratau la 55k km ca dupa razboi; ce e drept, mergeam uneori cu masina aia de parca ar fi fost furata...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pozele nu sunt asa concludente pentru ca sunt facute cu telefonul.

Nu fac antireclama curelelor Oe/Dayco..pus si simplu am postat poze cu o curea scoasa de pe o masina.

 

post-64586-0-98256800-1388395692_thumb.j

post-64586-0-10475000-1388395699_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o propunere catre toti cei care vor schimba distributia. Daca au posibilitatea,sunt amabili si de acord, ca dupa schimbarea curelei sa posteze 1-2 foto cu cureaua OEM si cu ceva date: km facuti si anul din care este masina. Vi se pare deplasata propunerea mea? M-ar bucura cateva pareri serioase. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cam asa se prezenta si cureaua mea originala la 190k km, doar ca nu se mai vedea scrisul pe ea. Deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!