Jump to content

Schimbarea distributiei la O2


codz
 Share

Postare recomandată

Gates nu mai este in topuri? un amic mi-a spus ca are un marcaj pt uzura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere ordinea este urmatoarea:

Continental

Gates

Dayco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, in pozele postate de tine mai sus, sageata rosie indica locul unde ar fi o crapatura a curelei dupa numai 5 ani si 55.000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,este crapata toata cureaua la ,,crampoanele'' de pe suprafata alba de contact cu pinioanele.....pe care cureaua Dayco o are.

Doar Dayco face curele cu materialul ala ,,alb'' mai ,,special''.

Masina are exact 55.000 km / 5 ani de la ultima schimbare de la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"materialul" ala alb e defapt o pelicula de teflon care cica ar trebui sa reduca uzura in timp datorata frecarii scazute si zgomot mai redus. Diferenta dintre cele cu stratul de teflon si cele fara (tot dayco), este ca cea cu teflon este garantata mai mult cu un an decat recomandarea producatorului. adica, daca producatorul recomanda schimbul unei curele normale la 120.000 km sau 5 ani, dayco garanteaza curelele cu teflon 6 ani.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am tot amanat schimbarea distributiei. Masina are 6 ani si jumatate, 103k km. Luna urmatoare e musai. Aveti vreo recomandare de atelier serios (piesele le duc eu)?

Din cate am mai citit pe aici, e posibil ca la schimbarea distributiei sa fie nevoie de anumite setari ulterioare pentru injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este pusa cum trebuie si nu se modifica nici un parametru dupa,atunci nu trebuie sa reglezi nimic(poate doar avansul)

Un sfat inainte de a schimba distributia fa ti un print pe grupurile 004/013/015,ca sa stii cum a fost inainte si sa poti comparata cu ce iese dupa(multi nu fac asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee. Chiar o sa fac asta sa vad rezultatul. Teoretic pentru distributie exista o unealta speciala care are rolul de a bloca sistemul, deci nu ar trebui sa se modifice nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar exista,o cala jos pe pinionul vibrochenului(care difera de la o masina cu edc 15 la una cu edc 16)si un bolt pt fulia axului cu came(cred ca stie meseriasul).

Teoretic nu ar trebui sa se modifice,practic...ramane de vazut.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic, daca se urmareste manualul de reparatie, se modifica avansul, intrucat pinionul de la axul cu came se slabeste de pe butucul axului. Ulterior se face reglajul de avans din cele 3 suruburi ale pinionului de la axul cu came.

De asta e o idee buna sa vezi cat ai avansul inainte de inlocuire, sa il pui la fel si dupa inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei

La care motor se slabeste pinionul axului cu came?

PD sau cu pompa VEP ? pt.ca...

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca..... ce ?

la PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca...la PD nu se SLABESTE/MISCA PINIONUL AXULUI CU CAME ci doar fulia dupa ce se slabesc cele 3 suruburi,sau.. poate da si nu stiu eu.

A fost o intrebare corecta pusa de mine dupa afirmatiile tale,imi pare rau daca nu ai citit cu atentie.

Sa nu fi suparat.

Zi buna si frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ok ai dreptate, multi citesc printre randuri.

Cine stie, a inteles ca ma refer la fulia pinionului si nu la butucul acestuia.

nu vad rostul intrebarii tale, mai ales ca am specificat  "dupa carte", deci daca se apuca cineva sa faca "dupa carte" vedea ca de fapt sa slabeste fulia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei.

Fara sa te superi,si binenteles daca ai si observat,EU scriu pe romaneste(babeste)si stii de ce?

Pt.ca 80 % dintre noi(de aici pe forum)cautam ajutor si nici nu suntem in stare"sa citim printe randuri"de aceia eu prefer o explicatie simpla/la obiect/cat mai pe intelesul tuturor.

Poate ca stiind cum se blocheaza o distributie mi sa parut"deocheat"sa spui ca"se slabeste pinionul axului cu came"(daca vreau sa fiu rautacios pot sa intreb"care este butucul acestuia"dar..nu sunt).

As fi curios sa stiu cati de aici s au intrebat ca mine,ce pinion slabesc/care e butucul ala"etc.

Greseala mea atunci ca am intrebat,eu doar am vrut ca,ceilalti colegi sa inteleaga cum sta treaba.

Seara faina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va opriti aici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

La skoda octavia 1.6MPI, MY2008, 95000km cand credeti ca e momentul sa schimb distributia? Trebuie schimbata si pompa de apa? Ce piese imi recomandati ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ar fi timpul, pentru linistea ta. Fabrica zice ca dupa 90.000 km se verifica vizual cureaua pana se observa defecte la ea, nu recomanda niciun interval pentru inlocuire.

 

Pentru mai multe informatii si ce piese,etc, citeste aici http://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, doar pentru liniste sau daca se impune cu necesitate, la inspectie.

Eu am 145k si peste 7 ani cu distributia din fabrică. la toate reviziile de la 90k până acum, verdictul a fost- impecabilă, nu se impune înlocuire-

La viitoarea revizie -150k, cel mai probabil, indiferent de cum arată o voi schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre curea distributie Dayco si Contitech care e mai buna?

Am inteles ca la un moment dat pe original se montau in fabrica Contitech, dar mai nou vin echipate cu Dayco.

Rola intinzatoare Litens (made in Canada) e ok?

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vin amandoua pe original

un plus ar avea Conti.

Litens sunt si cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 la un moment dat pe original se montau in fabrica Contitech, dar mai nou vin echipate cu Dayco

Și înainte erau echipate Dayco.La mine așa este. Echipare din septembrie 2006.

Uimitor este că și acum se vede pe curea inscripția și codul produsului. Zici că-i nouă. Bine, vorbim de un motor aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, de ce zici ca ar avea un plus Contitech? Un mecanic imi zicea ca Dayco e mai buna.

Oricum, piesele le-am cumparat deja: curea Contitech, rola intinzator Litens, rola mica Ina, pompa apa Hepu.

Inca nu am avut timp de service, dar urmeaza cat de curand.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal nu am auzit sa fie probleme cu niciuna din curele conti sau dayco.

dar Conti are un renume mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!