Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Filtrul de motorina este schimbat ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.a fost primul pe care m-a pus mecanicul sa-l schimb.a verificat injectoarele,turbina.azi a strangulat returul circa 1 minut ,timp in care altul o accelara.dupa aceasta manevra , pt moment ,a disparut plafonarea cat si tremuratul.a zis ca problema "poate" fi  pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem nu. Pompa electrica din rezervor, da.

A mea mergea, zumzaia ca una normala. Dar avea toti paletii rupti. Nu mai facea presiune suficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat azi un spray care curata grasime,ulei + metal lichid,2 componente care se amesteca impreuna si sper sa tina bine.maine dimineata ma apuc de treaba ca acuma este motorul fierbinte si sprayul este imflamabil sa nu fac vreo prostie...

 

numai bine si va tin la curent sper sa iasa bine

 

Aici in postul 23 gasesti o poza explicita. Dar va trebui sa scoti furtunul de pe stut. Trebuie sa ai 2 coliere de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit ceva poze pe clubaudi si am vazut,m-am gandit ca trebuie demontat furtunul,deci maine mai fac o tura cu masina sa cumpar colierele si ma apuc.multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am lipit si eu stutul acela,momentan tine bine.dar am facut alta boacana am curatat si egr si am stricat chestia aia neagra,adica tija aceea care actioneaza sa se opreasca motorul ca am data jos de pe egr sa pot curata,am lipito cu metal lighid care lipeste cam de toate,ce parere aveti o sa tina?ma gandesc ca e actionata doar o data la oprirea motorului si la pornire eventual.am fost la vw si ei nu au separat decat cu tot cu egr dar al meu este bun.cred ca o sa caut second sper sa gasesc.

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa tina, si eu am lipit-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A deci si la tine sa rupt:(?pfoai ce de ajutor sunteti jur,m-am linistit acuma cand am auzit ca si la tine e lipita.sper sa tina mult si bine.scuze de off topic si multumesc mult la toti.sa aveti o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E actionata doar la oprirea motorului. Si eu o am rupta doar o parte a ei, si tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se rupe sa zicem,ce se intampla?nu se opreste motoru sau?ca daca nu se opreste il pot opri eu de acolo pana rezolv problema...sa zicem.si cu asta termin cu off topicu si miiii de scuze.

 

danke

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Se opreste dar mai "zdruncinat". Adica va trepida mai puternic la oprirea motorului. Te va "zgaltai" cu alte cuvinte. 

El normal actioneaza o clapeta din interiorul egr-ului . Acea clapeta practic "taie" aerul motorului si acesta se opreste mai lin.Dupa ce s-a oprit motorul acea clapeta revine la pozitia initiala,adica pe deschis permitand o noua pornire. Dar daca dupa oprirea motorului acea clapeta ramane blocata pe inchis atunci motorul nu va porni. Cam astea sunt efectele negative: zdruncinat la oprirea motorului si nepornirea motorului sau chiar si oprirea motorului in timp ce rulezi cu masina deorece acea clapeta se invarte foarte usor si poate oricand bloca aerul spre admisie. E destul de periculos deoarece poti ramane  fara servo cand ti-e lumea mai draga. 

Daca "chestia aia neagra" e ireparabila atunci clapeta trebuie blocata pe deschis, sa stea non-stop deschisa. 

Si la mine e rupta tija aia care face legatura . Am lipit-o cu poxipol si tine fara probleme. 

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am lipit stutul de la pompa tandem,azi cand m-am uitat nu prea tine lipitura aia,se laudau astia ca tine produsul pana la 120 grade dar cred ca acolo este mai mult sau nu stiu.am fost si am cumparat alt produs(diferit) care rezista 180 grade si pentru scurt timp merge si pana la 300 grade.acesta este un fel de poxipol,nu este lichid este ca plastelina.asta cred ca rezista mai bine.din ce este facuta pompa tandem?din aluminiu cumva?nu se poate suda sa numai aibe moarte ca asa cu lipiturile astea "de copii mici" nu cred ca va tine.si este normal ca pe stutul de la pompa tandem sa fie putin ulei?la mine asa a fsot dupa ce am dat furtunul jos...

 

numai bine si drumuri fara probleme.

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cu ce l-ai lipit? Ai degresat bine inainte sa il lipesti acolo?

Eu am folosit Bison Epoxy Metal...si sta fix ca betonu'. Nici cu ciocanul nu il dai jos de acolo.

E foarte important sa amesteci in cantitatea ideala cele 2 paste, sa degresezi bine inainte sa lipesti si sa-l lasi sa se intareasca cel putin 12 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...din ce este facuta pompa tandem?din aluminiu cumva?nu se poate suda sa numai aibe moarte ca asa cu lipiturile astea "de copii mici" nu cred ca va tine...

Din cate stiu pompa in tandem este din antimoniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci prima data am lipit cu asa ceva http://www.conrad.at/ce/de/product/886518/TOOLCRAFT-Fluessigmetall-24-g

Azi o sa lipesc cu asa ceva http://www.conrad.at/ce/de/product/886555/TOOLCRAFT-Kaltmetall-Stick-56-g

Am degresat foarte bine,am luat un sprey special pentru curatare care inlatura si ulei,grasimi...etc.si sters uscat bine.acuma o sa folosesc al doilea produs si sper sa tina mai bine.cantitatea de pasta sigur a fost la fel ca este doar un singur tub si iasa pe o iesire,se vede in link.

 

numai bine

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu folosesti Bison Epoxy Metal ca are un feedback foarte bun pe forum si nu s-a plans nimeni de el. Daca vrei sa faci experimente, incearca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astea le-am gasit aici in Austria,daca stiam ca trebuie lipita luam de acasa acuma 2 saptamani cand am fost.in plus cu ce am lipit prima data are culoarea exact ca bison epoxy metal si credeam ca sunt cam aceleasi dar se pare ca nu...diferite firme.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am lipit stutul inca o data,dar de data asta sunt sigur ca va tine100 %,dupa 5 minute sa facut ca piatra poxipolu asta.sper sa nu fiu nevoi sa mai intervin o data :mop:

 

va doresc drumuri bune si fara probleme :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

lasa-l sa se intareasca bine bine. Nu porni motorul caci trepideaza si se va desprinde lipiciul. Lasa-l asa macar 10-12 ore. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate stutul afara, se randalizeaza si se monteaza inapoi cu Loctite pasta de montaj. Nu tin restul componentelor din masina cat tine ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie toata lumea ce este randalina, lasa-l asa ca o sa tina, cine stie ce mai face acolo, ca este si supapa de sens, de asta nu este un intreg stutul cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am montat tou la loc si e tare ca piatra acolo si sigur va ramane asa.multumesc tuturo pentru informatii.

 

numai bine :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma tot cu "lipituri de copii mici ai rezolvat". Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

scriu pentru prima data pe acest forum...

 -am citit cam tot ce s-a  scris despre  acest subiect, am avut si eu probleme cu acel stutz, misca si prindea aer,frana se intaria la a 3-a pedala , in plus pe langa asta se aprindeau in bord martorii ESP si ABS. in timp ce calcam franapentru a schimba in R D sau P (PASSAT 2001 mentionez ca masina are cutie de viteze automata ),.dar si in mers uneori, ramaneau aprinsi vr 10 secunde apoi se stingeau. masina functiona normal in tot acest tp cat erau aprinsi.

 

-inainte sa ma informez cum pot remedia situatia am incercat sa lipesc acel stutz cu silicon, a functionat. nu mai prindea aer si nu mai apareau martorii in bord, -- dar din pacate nu a rezistat.. la vr 30 km parcursi problema a reaparut.

 

-de aceasta data am curatat din nou suprafata si am lipit ku poxipol. pentru a avea acces mai usor la pompa am demontat furtunul gros, curbat, care duce gazele la EGR. am lipit am montat totul la loc. am asteptat sa se intareasca. dar la pornire.. cei dori martori erau aprinsi si la fel se stig /se aprind, dar de aceasta data cand accelerez,. nu cand franez/. acum nu mai prinde aer.. frana pare a pierde ma greu vacum.. doar ca in momentul in care se aprind  cele doua becuri, turometrul o ia razna. accelerez pana la podea, ia greu demaj nu se tureaza, apoi dintr-o data o  tureaza foarte tare si  smanceste ,,.

 

-nu stiu care sa mai fie problema.. sa fie din cauza furtunului mare de  la EGR. l.am montat din nou si demontat.. tot  fara suuces  sa fie tot de la vacum.. ca vad ca merge un furtunas si la EGR.. in afara de cel care inchide clapeta de aer. 

CE MA SFATUITI, CARE CREDETI CA E PROBLEMA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N u cred sa aiba legatura martorii cu vacumul. Verifica sa nu ramana aprinse stopurile dupa ce calci frana, altfel fa o scanare cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!