Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Am inteles. Din pacate va trebui sa mai astepte, ca bilantul banilor bagati in masina in ultimele 4 luni este urias pt valoarea masinii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta si pe Ebay - ai sanse sa gasesti una noua, la pret ok. La noi, una OEM este in jurul la 1200 lei.... parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ebay? Din UK? Ca din SUA nu mai comand in viata mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa o schimbi...ai putea sa o verifici...uite asa

post-14266-0-59959200-1350028453_thumb.j

cauta un service care are aparat sai iti faci tu acasa....iti trebuie in manometru...un furtun....si un surub tip Banjo si ti-ai facut tester-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat acum. In UK am gasit modelul meu la 300 lire (deci exclus), iar in Germania la 227 euro + taxe transport, adica ajung pe la 1200 RON, cat este la noi. Cred ca piese se gasesc mai ieftine prin afara, insa doar cele SH. La cele noi nu stiu daca este vreo diferenta notabila de pret.

Da, normal ca vreau sa o verific inainte de a cumpara una noua, insa in afara de reprezentanta nu stiu unde m-as putea duce. Sa zicem ca ce ai zis tu sa imi fac singur nu e greu de facut, insa nu am acel program, Autodata, ca sa-mi interpreteze datele. In plus, vad ca acel program masoara presiunea la motorina, iar eu am nevoie sa-mi masoare cat vacuum produce pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica presiunea furnizata de pompa tandem...este o singura pompa... care face presiune atat pentru motorina cat si pentru vacuum...nu are cum sa faca presiune la motorina dar sa nu faca vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti, astepti.... licitezi... si cum ai noroc.

Ba poate sa faca presiune pt motorina, dar sa nu asigure vacuum-ul necesar .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok....cum spuneti voi...

gasesti, astepti.... licitezi... si cum ai noroc...(e de la pompa sau nu...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca voi lua o pompa vacuum SH si o testez, daca se imbunatateste comportamentul masinii o pastrez, daca nu o dau inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se explica faptul k motorul meu nu mai face gala gia care o facea inainte de a schimba pompa?si masina pana in momentul de fata tot eu am condus-o si stiu cum se comporta frana k intra ABS mai devreme decat trebuia, deci...cum se face k toate s-au schimbat de cand am schimbat pompa?s-o fi saturat sa ma vada chinuindu-ma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si da dolphspeed99, schimbarea e majora, cum am mai spus. E alta masina. :icon_bounce: .

normal k a schimbat sensibilitatea pedalei de frana si face sa simti altfel pedala de frana si implicit si masina franeaza altfel.nu inteleg de ce s-ar zice ca n-are nici o legatura cu ABS atata timp cat e si pompa de vacuum, dar...

si din stiute si vazute, pe viu , motorul diesel fara presiune suficienta in sistem=motor tractor, la zgomot ma refer, si in mica mica parte, la performante. :beer:

dolphspeed99 ,eu tot sh am luat-o si tipul a zis are doar piese de vanzare nu de proba. daca reusesti sa o iei doar pentru proba, esti un norocos :icon_thumleft:

seara buna tuturor.

era vorba de presiune si debit sufient de motorina in sistem...m-a luat tastatura pe dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu nevoie de putin ajutor. Mi-am cumparat azi o pompa tandem BOSCH noua de la un magazin mare din Timisoara. Mi-au cautat pompa dupa seria din talon, au dat comanda si astazi am ridicat-o.

Am gasit pe net codul de BOSCH pentru modelul meu, BOSCH F 009 D02 008, dar spre surpriza mea, la magazin pe cutie scria BOSCH F 009 D02 799. M-au asigurat ca merge, ca au cautat dupa tipul de pompa pe care il am eu instalat in masina, iar acum cand am ajuns acasa am cautat si eu pe net si am gasit urmatoarele:

BOSCH F 009 D02 799

Referinta OEM pentru:

038 145 209 / 038 145 209 C / 038 145 209 E / 038 145 209 M / 038 145 209 Q

Compatibila cu vehiculele:

EOS (1F7)

NEW BEETLE Cabriolet (1Y7)

Oare o sa se potriveasca ? este vreo diferenta fata de cea de passat ?

Cea cu codul BOSCH F 009 D02 008 avea la compatibilitati cam toate masinile din gama VAG cu motoare inte anii 2000/2005

Multumesc si astept raspuns sa vad ce sa fac maine cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la tine 038 145 209 Q este codul OEM al piesei. Se potriveste daca modelul tau de pompa corespunde acestui cod OEM. Pe masina ai avut mai mult ca sigur 038 145 209 E - a fost pe producator LUK. Mai trebuie garnitura metalica dintre pompa tandem si motor 038 145 215 pe care o gasesti la reprezentanta. Mult succes!

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum am desfacut-o si am vazut ca nu are nicio garnitura .... mirific

Atasez niste poze cu ea ... cand ma uit la ea imi vine sa plang ca pentru 400 de RON nu am luat una OEM

Deci calitatea lasa mult de dorit, garniturile sunt mult iesite in afara, dar na asta este .... sper sa se potriveasca

post-23332-0-39738900-1350981868_thumb.j

post-23332-0-08122600-1350981877_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am sieu o problema, de curand mi-am schimbat pompa tandem cu una noua 1100 ron, cea de pe masina era cu garnituri de cauciuc iar cea noua este cu gsrniturs de metal. Vreo trei saptamani nu am avut probleme, dar acum porneste din noou foarte greu daca o pun cu fata ridicata. poate sa fie din cauza ca intre chiulasa si garnitura neagra de metal a fost pus foarte mult silicon pentru a izola sau nu trebuia pus deloc ci pusa garnitura direct pe chuiloasa??? Iar stutulde vacum se rotea si se misca putin chiar daca pompa era noua, este normal sau trebuie sa stea fix? Astept raspuns! Va multumesc! I-am trimis siun PM lui Florin dar nu a raspuns inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu se pune silicon acolo. Daca garnitura este buna/noua, nu ar trebui sa fie probleme. Stutul de la pompa tandem trebuie sa stea fix. Despre partea cu "nu porneste daca o las cu fata ridicata", ii las pe cei mai priceputi sa isi dea o parere avizata.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a fost "meseriasul" care a montat pompa cu silicon? Roaga-te sa nu fii intrat pe la injectoare.

Garnitura aia e astfel facuta incat sa inchida perfect fara gram de silicon.

Mad_cow
... si ce daca nu e oem? Fii tu sigur ca face acelasi lucru cu aia si nici n-a costat atata. ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri baieti, maine ma duc sa remediez problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am schimbat si eu (adica mecanicul :icon_cheesygrin:) joia trecuta pompa tandem si sunt putin dezamagit .... in primul rand am aflat ca mie imi curgea pe la garnitura dintre poampa si chiulasa. Bun, am zis sa o schimb totusi intrucat mi se pare ca pedala de frana se intareste dupa cateva pedale, si avand in vedere ca pomapa noua are alt sistem la stutul de vacum am zis ca poate o sa simt vreo inbunatatire. Dupa montaj a pornit la sfert de cheie dupa ce am amorsat-o de cateva ori si cand am apasat pedala de frana nu am mai recunoscut-o. Era foarte elastica si in sfarsit am simiti ce inseamna sa ai servo. Dar dupa ce am plecat, la nici 100 de m, pedala a devenit mult, mult mai rigida si este aproape cum era .... nu se face piatra dar sicer nu prea vad nicio diferenta. Nu am probleme cu furtunele de vacum, si m-a intrebat mecanicul daca se aude vreun fasait cand franez, dar raspunsul este, negativ.

De atunci pedala nu a mai fost ca prima oara cand am apasat-o imediat dupa montaj ... si vreau sa zic ca am apasat-o pe loc de vreo 10 ori si nu s-a intarit deloc ... dar stateam pe loc ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva sa masoare vacuum-ul in instalatie. Asta trebuia facut din prima, urmat de tot felul de teste pentru a izola problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe la etrieri daca e ceva in neregula, poti incerca o aerisire a instalatiei de frana, poate isi revine. O alta problema posibila ar fi si membrana din tulumba franei, poate sa aiba vreo gaurica. Ai avut (candva) multa apa in compartimentul bateriei datorita scurgerilor infundate? Caci foarte multi au patit asa, din cauza apei care s-a inflitrat in tulumba franei, a ruginit tot pe acolo si s-a rupt si membrana. Sau a inghetat apa din tulumba si la prima apasare a franei s-a rupt si membrana.

Daca zici ca vacuumul e ok atunci altceva nu vad sa fie.....eventual sa scanezi modulul ABS dupa erori sa vezi daca ceva e in neregula, dar asta nu cred sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierii n-au nici o treaba. Nu au ca efect pedala tare. E exclusiv problema de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar, este adevarat ca daca ar fi rupta membrana din tumbla franei ar trebui sa se auda un fasait la franare ? Apa nu am avut in compartimentul bateriei ... nu sunt infundate gaurile de scurgere ... De aerist franele le-am aerisit in vara cand am schimbat furtunele flexibile de la frana pe fata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!