Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

imi cer scuze pentru reply-ul meu cu majuscule

am si eu o problema cu pompa asta in afara de faptul ca stutul ala se misca ca o masea sticata gata sa cada am patit-o acumvreo trei sptamni dupa ce reparasem trubo ax compresor si kit schimbate la o deplasare axul de l;a turbo s-a rupt ei care e problema nu stiu si sper sa ma ajutati si pe mine ca nu cred ca ii mai dau de cap un mcanic mi-a spus ca ar fi din cauza pompei de tandem intrucat nivelul la ulei imi crestea la o luna cu aprox inca o data niuvelul normal si zice ca ulei in baie e posibil sa bage pe la pompa pe la garnitura nu mai stiu va rog sa nu evitati sa imi raspundeti ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista doar 2 modalitati prin care motorina poate ajunge in ulei:

- injectoare

- pompa tandem

Dupa cum spuneam, eu am desfacut pompa tandem si nu cred ca problema ta sa vina de-acolo. Mai degraba oring-urile de pe injectoare. Dar e foarte greu de spus exact care din variante e.

msanyix, inca n-am montat-o.

Referitor la stutul ala, eu am gasit o modalitate mai originala de a rezolva (nu sant adeptul adaugilrilor). Am demontat pompa de pe motor si am lovit usor cu un ciocan mai mare marginea care strange stutul ala. A iesit impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred ca arata mai bine (oricum nu se vede :D ) dar intrebarea este daca etanseaza perfect si nu scapa, de aceea am dat cu Bison sa sa nu am scapari dar si asa dupa 3 pedale frana devine rigida, deci ceva nu-i perfect. Pana sa fac operatiunea asta dupa prima pedal era beton, nu puteam sa scot masina din viteza trebuia sa umblu non stop cu frana de motor fiindca cum piscam o data pedala se ducea servoul si in relantiu nu mai facea fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , pana la urma care este rezolvarea la pompa tandem pt garnitura de la capacul exterior ? ... este de durata sau doar pt ceva timp ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! si eu am aceeasi problema cu pompa de vacuum ...in sensul ca am joc la stutul care intra in pompa de vacuum. am fost la service si cei de acolo mi-au spus ca se poate incerca lipirea stutului dar nu garanteaza lucrarea.

eu am ca simptome pedala de frana tare iar in momentul cand franez usor...gen oprire la un semafor...pe ultima parte a franarii imi intra abs-ul.....imi descarca pedala in abs. asta poate fi tot din cauza pompei de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c o s m i n

am schimbat ieri pompa de tandem si se pare ca gata s-a rezolvat nu imi mai creste nivelul la ulei deci cred ca pompa era.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu pompa tandem, am schimbat garniturile si degeaba, a picurat in continuare.Am constatat ca nu picura pe langa chiulasa, ci pe la capacul dinspre bord, iar pentru acel capac nu exista garnituri, cel putin in comert. Pana la urma am schimbat-o si acum e ok. De schimbat, am schimbat-o eu, nu-i prea usor, dar nici greu, cu mici cunostinte mecanice si ceva scule, te descurci. Pt. cei care au probleme cu ea, le recomand ca prima data sa identifice pe unde curge, pt. ca daca nu curge pe langa chiulasa, nu are nici un rost sa se chinuie sa o dea jos-trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine avea scurgeri de motorina si am rezolvat foarte simplu cu silicon dinala rosu rezistent la temperaturi foarte mari. Am scos garnitura afara si in canalul in care intra am bagat silicon apoi am pus garnitura inapoi, am sters excesul de silicon cu o carpa ca sa nu intre in pompa sa infunde ceva pe acolo si totul e ok. Operatia e facuta de peste jumate de an si rezista fara probleme. Spor la treba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci rezista metoda asta. :icon_thumright:

Eu am pus silicon negru (care din cate se stie e mai rezistent decat ala rosu) dar inca n-am pus pompa la loc.

Inseamna ca am gasit o posibila rezolvare low-budget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum referitor la culoare sunt de mai multe feluri. Ce am gasit eu pe internet despre rezistenta termica:

roşu, albastru:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ceea ce am vazut eu e ca cel rosu era mai afectat de solventi.

Dar faptul ca la tine rezista de atata timp e o dovada vie ca n-are treaba cu motorina. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin garniturile(setul) e 30 ron la reprezentanta :scratch:

Sunt curios de unde ati luat pompa cu 1100 ron cand la reprezentanta e 1500ron TVA tot inclus?

Cred ca la 1100 ron e reconditionata. Sper sa nu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 modele de pompa tandem . Unul este modelul pe original si celalalt pe producator .Cel pe producator este mai ieftin deoarece nu vine in cutia "original teile " .

Modelul pe original are garnituri de cauciuc iar modelul pe producator are o garnitura mare din tabla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin garniturile(setul) e 30 ron la reprezentanta -_-

Eu le-am luat cu 60 din magazin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru ca nu mai verificam comerciantii si avem incredere totala in ei..... Vorba ta ... :ceuameni: . Apropo, si e valabil si pentru toti ceilalti, daca vreti sa stiti un pret de reprezentanta la orice produs(VW AUDI SEAT SKODA) doar intrebati-ma. Sunt produse care nu pot fi gasite decat in regim de reprezentanta si comerciantii de la care le cumparati, tot de la reprezentanta le iau si ei, apoi pun adaos de nu va vine sa credeti. Asa ca inainte sa cumperi ceva "la cel mai bun pret", mai bine stii pretul de reprezentanta -_-

PS: Scuze de :)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum gasesc cate ceva nou de citit...mai exact prezentul topic, si verific la masina, descopar noi "ore de munca" la masina. Vreau o poza cu pompa tandem din spate sa stiu ce suruburi trebuie desfacute pentru a schimba garniturile. Nu vreau totusi sa desfac prea multe!. Apropo, la demontarea pompei, se da jos si capacul de culbutori?

PS : In principiu stiu care trebuie desfacute, dar o poza cu spatele pompei m-ar ajuta sa imi fixez in minte locatiile mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum gasesc cate ceva nou de citit... descopar noi "ore de munca" la masina.
Pai cum crezi ca mi-am petrecut si eu primul an dupa ce am luat masina? :)

Daca ai rabdare, iti pun eu poze maine dupa masa, ca le am acasa.

Nu trebuie desfacut capacul la culbutori.

LE: uite poza. Cea cu negru e pe producator, cea complet de aluminiu e OEM. Are 4 suruburi.

tandems.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de poza. E vreo diferenta intre ele? Ce e parte aia neagra ? Garnitura ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura e tabla aia neagra. Doar ce am schimbat-o si eu intrucat , ca si in cazul lui Floro , mi s-a rupt un piciorus dintr-ala care intra in axa cu came.

Cea originala era cu garnituri de cauciuc iar cea pe care am pus-o este cu garnitura metalica .(LUK , pe cutie scrie "original teile" ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am cumparat si eu garniturile pompei tandem de la reprezentanta audi dupa codurile din postul 19. Chiar si ei s-au mirat ca aveau asa ceva pe stoc. Cost total 30 lei. De curiozitate am intrebat si de pretul pompei si raspunsul a fost de 1800 lei.

Trebuie neaparat sa o repar pe cea veche!

Modificat de dava4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-am intrebat la telefon, esti sigur ca iti curge pe la garniturile alea? A mea curgea pe la garniturile din pompa, nu cele 2 dintre chiulasa si pompa. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc cosmin pentru ajutor! Lipsa sculelor m-a facut sa renunt sa o mai desfac singur si m-am dus la un prieten mecanic care a insistat sa ma convinga ca pompa curge pe la garnitura metalica. A desfacut doar capacul, fara sa mai dea jos pompa si a dat cu un chit. Am verificat la cateva zile si am constatat ca era uscat. O sa mai verific dupa o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate ce bani ti-a luat ? cu 30 lei schimbai garnitura cu totul, de fapt setul de garnituri. Scapai de grija verificarii penrtu vreo 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca s-a discutat pe topic ca nu exista chit de reparatie pt pompa tandem, numai garnituri.

Matusa mea a schimbat-o acum 2 saptamani 1300 RON cu piesa veche la schimb. La service i sa propus "miez" nou in pompa sau pompa noua. Pretul "miezului" fiind apropiat de pretul pompei cred ca 800-900 RON ea a optat pt pompa noua.

Desi am constat acum 2 luni ca are joc foarte mare stutul in pompa tandem (credeam ca pica de acolo) cel de la service ia zis ca sunt idiot. Asa am si fost 2 saptamani pana cand masina a ramas fara frane si se bloca in depasiri la 2700-3000 rpm fiindca nu avea presiune destula la actuator, acum isi cere scuze. Am tras concluzia ca nu avea destula presiune fiindca cum a schimbat pompa nu mai face figura si nu intra in Limp Mode, dadeai drumul la accelaratie si daca accelerai lin urca si pana la 4000 rpm, nu era necesar sa opresti masina si sa-l repornesti.. Daca cu asa joc facea vacum destul incat sa fie servo timp de 1 pedala si daca pui frana la 4-5 secunde sa nu fie probleme zic ca ajungea numai sfanta lipitura cu Bison Epoxy Metal.

Chestia cu miezul a fost doar "vrajeala" sau chiar exista?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ahh doamne cu pompa tandem cu tot :study: intr-o buna dimineata ... dee.... vineri ! pornesc masinuta ..... mergea saraca zici ca in doua pistoane ..." motoru am mare grija de el si in general de toata masina" ... deci .... ca o dacie frate iarna :)) la - 20 grade ... dupa 3 secunde incepe ... clanc clanc clanc niste batai la motor se opreste .... zic .. vai :)) chem mecanicu desface se uita curea distributie buna baga computeru ... lalala nici o eroare ajungem la concluzie ca ar fi pompa tandem pentru ca este singura care nu are senzor si verificam presiunea pe injectoare care era 0 , deci pompa tandem ... am gasit in cele din urma la autokarma.ro cea de la

LUK 1400

si

PIERBURG 1100

voi ce ziceti? ........ :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!