Jump to content

martori abs esp si frana de mana


kicker
 Share

Postare recomandată

De ieri am un polo 9N 1.4 tdi 2003, si dupa ce am schimbat un rulment la o roata din fata, am mers apoi ceva cu ea in afara orasului si din senin s-au aprins cei 3 martori in bord abs,esp si cel rosu de la frana de mana(odata cu acestia se aude si un beep), asta se intampla numai dupa ce depasesc viteza de 50km/h, sa fie de la contactul acela de la frana de mana sau vreun senzor la roata care s-a umblat? (am fost si la diagnoza cu ea dar au aparut din nou martorii si beepul acela....)

stie cineva?

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate, mai avea cineva problema asta.Si eu am patit-o dar mai rau un mic, adica am avut norocul sa-mi blocheze unu computerul de bord. E de la rulment. Rulmentul ABS vine cu o placuta electrica pe care senzorul abs masoara viteza. Daca nu ai schimbat rulmentul cu unul identic nu scapi de problema.Apropo ABS si ESP nu mai functioneaza in rest totul merge.Eu am avut probleme si cu directia de la rulment in senzul unul din senzori inregistra 120 KM/h si roteam volanul mai rau ca la dacie. Ia un tester si pune-l sa-ti arate senzorii abs dar in mers si ai sa vezi o nesincronizare intre cel putin 2 senzori.Apropo un rulment ABS costa undeva la 100 de euro tu cat ai dat pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e turcism l-a schimbat fostul proprietar....nu cred ca a fost nici 50 euro

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai raspunsul asa am patit si eu fostul proprietar prieten cu tata a schimbat distributia, filtrele si s-a gandit ca ar trebui sa schimbe si rulmentii fata ca i se parea ca sunt galagiosi.Pret rulmenti(2buc) 100 lei :D si atat a si tinut. Schimbai oricum si vezi daca mai fac figuri aia made in germany.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am tot un 9n dar nu am esp pe el.

am patit si eu problema cu abs si avarie ... dar la mine s-a rezolvat simplu. vezi sigurantele de pe capacul de la baterie. vezi ca sunt unele sigurante ca niste bucati de tabla. la mine una din ele era arsa. dupa ce am schimbat-o totul e ok.

vezi poate nu e de la rulment si e mai simplu. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de rulmentul asta pt abs

Mie mi s-au schimbat ambii rulmenti din fata nu in acelasi timp si anume:

primul dreapata si apoi dupa ceva luni bune cel din stanga

Problema a aparut cand mi-au schimbat cel din stanga - martor abs aprins apoi si martor esp aprins

Scanare cu Vatcom si zicea ca e eroare pe senzor dreapta. S-a lucrat si la directie!!! la schimbul ultimului rulment!

Daca ma poate ajuta careva mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inca ceva am uitat sa mentionez!

Nu sunt aprinsi tot timpul din cate am observat doar la anumite treceri de linie de tramvai sau la curbe stanga si apoi dreapta eg: un sens girator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

In introducerea povestirii, va prezint un Polo 1.4 TDI nascut in anul de glorie 2002, plafonat la 75 cp produsi in principal de un motor AMF. De mic a fost dotat si cu ABS si cu ESP, deci promitea multe.

Acum aprox. 4 ani a avut un trist accident ( s-a frecat de un parapet ca il manca aripa dreapta-fata). "Reparatia" a fost facuta la niste oameni de incredere ( sau nu). Eu fiind extrem de paralel cu domeniu la vremea aceea nu am dat atentie, masina ne fiind responabilitatea mea. Chiar si dupa "reparatii", martorii de ABS si ESP au ramas aprinsi de cand bagi cheia in contact si pana o lasai in parcare peste noapte. S-a facut abstractie de ei conform ideii " las-o mah ca merge asa".

Anu trecut, masina a trecut in posesia mea si am inceput sa ma interesez si eu de una-alta in ceea ce o priveste. Printre multe altele care le-am reparat la ea, am vrut sa ma conving de fapt ce are de raman senzorii respectivi aprinsi. Am fost cu ea la niste prieteni care lucreaza la Porsche. Am pus testerul, nu inregistra viteza pe partea stanga fata-spate. Verificarea senzorilor pe partea respectiva a aratat ca tre schimbati si m-am conformat. Dar ... senzorii nu s-au lasat. S-a verificat cablajul pana la Caseta de ABS, era ok. Concluzie : Caseta de ABS e arsa pe circuitul stang.

De 4 luni caut o caseta de ABS sa o inlocuiesc pe asta la Dezmembrari, ca nu vad o afacere sa dau 1000E pe o caseta noua la o masina pe care nu pot sa o vand cu mai mult de 5000E pe criza asta ( are 93.000 Km saracuta).

In incheierea povestii, rog colegii de forum sa imi dea vreo idee, daca exista, sau cine stie, poate o caseta ABS la un pret rezonabil.

Bafta in trafic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe ebay.sunt preturile la piese sh mai acceptabile. daca nu gasesti as putea sa ma uit si eu.daca vrei contacteaza-ma si se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si io o problema cu polo al lu fratimiu, 9n din 2005, azi am avut un mic accident, am lovit o bara de remorca si sa indoit putin masca. Dupe ceva timp, a inceput sa piuie si sa mi se aprinda martorul de ABS si Martorul de frana de mana care clipea. De la ce sa fie aceasta problema(tin sa precizez ca nu s-au produs pagube mari la masina, doar masca indoita putin, sub forma rotunda cat este cuiul de remorcare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi raspunde si mie nimeni:|???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Un extras din manualul masinii:post-10189-1274110862_thumb.jpg.Recomand o scanare cu VagCom si in functie de rezultate vedem ce putem face :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu a fost chiar atat de usoara lovitura. Bara absoarbe foarte mult socul impactului fara sa se deformeze. Dar sub ceea ce se vede posibil sa fi atins/dislocat ceva pe sub.

Ai apasat tare franele, ai iesit peste vreo bordura...? desprie intamplarea mai precis ca sa ne facem o idee despre amploarea lucrurilor.

Verifica nivelul lichidului de frana...pana una alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am sarit peste bordura, eram pe linia de tramvai, de aceea mi-a intrat abs-ul, de apasat am apasat tare desigur ca sa franez( masina din fata era un cazan de fiat vechi cu carlig de remorca), si cam atat, acum trebuia sa vina un baiat la mine, azi, sa o pun pe tester sa vad de la ce da eroarea asta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,de ceva vreme am observat ca dupa ce porneste motorul martorul ABS se aprinde si se stinge rapid.Ce poate fi ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil baterie slaba . Chestia e ca tensiunea scade sub un anumit prag si se reinitializaza modulul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy- multumesc pentru raspuns nici nu ma gandeam ca e de la baterie.Bateria am schimbat-o acum 4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am un polo 9N 2007 si am o problema la el.Din senin se aprinde martorul ESP si anume dupa 10 minute de functionare a automobilului,opresc motorul il pornesc din nou si iarasi dupa anume 10 minute se aprinde martorul ESP.Am fost la un centru service acolo au facut o scanare si miau spus ca greseala care le apare este legata cu nefunctionarea blocului de alimentare si miau spus ca nu le sta in putere sa rezolve problema....

Va rog frumos ajutaţimă.....

Aştept răspuns pe forum sau pe mail: dorgan.stefan@mail.ru

Va multumesc anticipat!!!!!

Sînt din Republica Moldova.....

Modificat de Stefan Dorgan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cumva eroarea era legata de alternator: load signal sau ceva de genul ? Ai eroarea sa o postezi aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

polo 1.4 tdi/2004/doua portiere

 

uneori mi se aprinde martorul esp si asa ramane pana opresc si repornesc masina.

 

la scanare zice ca 01423 lateral acceleration sensor-fault in circuit-intermitent. senzorul l-am schimbat......degeaba......

zice mesteru ca ar putea sa fie o problema de mufe/contacte oxidate.

stie careva pe unde iese cablul respectiv ca sa ajunga la unitatea centrala? unitatea centrala esp e aia care e atasata pe pompa de frana? a umblat careva acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca si senzorul SH este defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un al 3-lea scos de pe audili meu, pe care îl plimb de 5 ani fără probleme şi la fel facea. De când s-a încălzit şi uscat pe afară nu s-a mai aprins becul. Dar îmi stă pe cap ideea că se poate aprinde oricând

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 1.4 tdi/2004/doua portiere

 

uneori mi se aprinde martorul esp si asa ramane pana opresc si repornesc masina.

 

la scanare zice ca 01423 lateral acceleration sensor-fault in circuit-intermitent. senzorul l-am schimbat......degeaba......

zice mesteru ca ar putea sa fie o problema de mufe/contacte oxidate.

stie careva pe unde iese cablul respectiv ca sa ajunga la unitatea centrala? unitatea centrala esp e aia care e atasata pe pompa de frana? a umblat careva acolo?

Lucian, verifica direct in pinii pompei - cablajul daca care continuitate pana la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aş face asta dar nu am găsit nicăieri o poza cu mufa pompei, cum să o scot fără să o stric.

Am înţeles că mai e o mufuloaica mare mare care leagă tot habitaclul de compartimentul motor. Ar fi undeva înapoia volanului şi iese sub stergatori. La fel şi acolo, nu am găsit nicăieri indicaţii cum să ajung la ea fără să stric ceva

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

multam domnului florin! dupa ce am inlocuit 3 senzori mari si lati (dintre care ultimul scos de pe a4 al meu, despre care stiam sigur ca e bun), am rezolvat problema scotand mufa de la pompa ABS - un pin-din mufa mama- se vedea cu ochiul liber ca avea depuneri albe. curatat bine bine cu spray contact, arcuit pinii din mufa cu surubelnita subtire si de atunci nu am mai avut nici o problema:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!