Jump to content

Noul Golf VI


psyk3
 Share

Postare recomandată

Cateva poze de la colegul VAG Master

Referitor la preturi...hmm...cam scump, ce-i drept. La fel ca @psyk3 ma gandeam si eu la un eventual upgrade...insa, no tanks la preturile astea!

post-7451-1224011356_thumb.jpg

post-7451-1224011361_thumb.jpg

post-7451-1224011369_thumb.jpg

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    50

  • Dudu

    35

  • csmn

    26

  • YEP

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu sincer nu pricep ce sunteti asa socati de pret si de ce nu ati fost la fel de socati si la g5. ma uit pe pretul din mai, unde g5 trendline motor x e cu 250 euro mai ieftin decat un g6 trendline cu acelasi motor x. nu zic ca e ieftin, dar nu pricep de ce nu v-ati scandalizat si la g5. pe comfortline eu zic ca sunt jante, pe pdf-ul pus de colegul nostru sub un model scrie ca sunt serie pe comfortline, deci probabil ca e o eroare. esp-ul nu e, desi in germania e, dar la fel a fost si la g5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uite eu am fost cel putin uimit, pentru ca pe diferite comunicate media oficialii VW anuntau voalat

ca Golf VI se vrea un model care cu adevarat sa fie regele clasei compacte si la pret si la dotari, eu traducand acest lucru astfel incat sa nu mai fie atat de mare ca pret fata de Focus sau Astra H si desigur cu acest facelift sa il faca mai atragator ca GV

si cu dotari mai prietenoase pentru cei care isi cumpara masina si care scot bani astfel din buzunar si pentru care fiecare munceste.

eu care am asteptat enorm de mult Golf VI, pot sa spun ca imi place, imi plac modificarile aduse, dar ca sa iau masina trebuie sa apelez si la o banca, iar in actuala criza financiara si care va mai dura dupa cate se pare luni bune, drept pentru care stabilitatea financiara a oamenilor in aceasta criza ii determina sa isi ia raportul calitate pret cel mai bun ca deja bancile Nu mai sunt actori asa siguri pe piata de azi, si mai ales in Ro unde e vraiste totul vedeti sedinta CSAT de azi. Toate astea cred ca vor obliga POrsche Romania fie sa vina cu oferte serioase, cum bine spunea un user mai sus undeva, fie sa vina cu reduceri serioase, fie se vor vedea intr-o situatie destul de delicata cu masina noua care nu prea se vinde, vedeti spre exemplu laguna 3.

adica decat sa dau 15000 cip pe Golf VI benzina TSI TRendline cu dotari minime, mai bine ma indrept spre cu totul alte oferte cu raport calitate pret mai apropiat de realitatea mea financiara,cchiar daca imi doresc Golf enorm

cred ca vor veni vremuri in care masinile chiar nu se vor mai vinde asa de de bine si tare as vrea sa vad consilierii de vanzari alergand cu teancul de dotari sau discount dupa clienti pentru ca aceasta criza loveste si in ei desigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aici ai perfecta dreptate. ziceau ca au redus cu vreo 1200 euro cheltuielile pt g6 si o parte din banii astia se regasesc in dotari si calitatea mai buna din interior. insa ai dreptate, fata de ce e pe piata e mai scump. mie, dupa ce am mers cam cu toate din clasa lui, mi s-a parut ca g5 nu costa mai mult degeaba. da, raportul calitate/pret nu e imbatabil, dar nici calitatea nu e de ici de colo. daca o sa reusesc sa iau un g6 o sa il iau pt calitatea mai buna, nu pt raportul pret/calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca ar trebui sa astepti putin, cam 6 luni. Intre timp se rezolva si eventuale "boli ale copilariei" si poate mai scad si preturile. Poate si euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu nu vad o reducere a preturilor la vw prea curand ... deoarece ei si-au facut target-ul anul asta si pt cel putin juma din anul viitor din "lichidarea de stoc" la golf-ul V + oferta la passat black + oferta la toareg + nou passat cc ... etc

ma astept mai degraba sa scada eur si apoi sa scada dobanzile la eur si ron (pt ca credite in chf nu se vor mai da cu siguranta)

stie cineva daca au bagat la pbn golf-ul VI in showroom ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e acelasi fisier cu cel pus acum cateva pagini. nu are sens sa il mai urci. e identic, m-am uitat eu cu atentie. ce e ciudat e ca pachetele relax si secure care apar la configuratorul de pe site, nu e si in fisierul asta. mai era util fisierul de prezentare, ala in care se explica tehnologiile, era si la g5 unul foarte misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi, aveti putintica rabdare. Preturile sunt mai mari ca e masina noua. Sunt preturi pentru smecheri, impuse de fabrica. In 2-3 luni, dealerii vor avea liber sa faca oferte de pret. Daca vor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Am gasit un articol despre Golf generatia a VI-a. Articolul il gasiti aici.

Poate ca articolul nu prea vine cu nimic nou din ceea ce stiati, in schimb aruncati-va putin ochii peste comentariile care sunt in continuare ...

Aseara am vazut si eu pentru prima data reclama de la Vodafone in care apare Golf-uletul ala rosu. Stiu ca au fost puse intr-un post anterior niste poze din timpul filmarilor.

Sotia mea a zis ca de azi incepe sa trimita SMS-uri la 100 :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

As vrea sa va aduc cateva precizari, toata lumea a punctat si f bine a facut-o pe partea de pret vizual. Masina G VI are imbunatatiri marginale fata de G V, dar asta va spun sigur ca la ora actuala ii da un avantaj major fata de concurenta directa din clasa compacta.

1. Motorizarile sunt toate EU5, in viitor bazele de calcul ale impozitului auto vor tine cont si de norma de poluare a masinii pe care o conduci/posezi.

Noile motorizati diesel (CR) sunt mult mai silentioase, masina este mult mai bine izolata fonic, tot ce inseamna sistemele multimedia prezente la bord sunt mult mai bune (capitol la care G V nu excela). materialele de interior sunt mai bune d.p.d.v calitativ, tactil, atmosfera din masina este una mai calda si mai prietenoasa. Similara ca si imagine cu cea a CC-ului.

Daca comparam lista de preturi cu cea a G V inainte de actiunea e.o.f. putem observa clar ca diferentele nu sunt unele majore insa masina aduce un plus considerabil la tot ceea ce inseamna confortul rularii, feedback etc.

D.p.d.v. al ESP-ului asta sunt de acord cu voi ca importatorul putea negocia prezenta lui in standard pe echiparea TL insa aici pretul cu care vine ca si optiune este unul atractiv si se poate face ceva in sensul asta.

Motoarele TSI sunt deja ajunse la maturitate nu sunt gurmante deloc pt puterea si feelingul care il impun masinii.

In consecinta va rog sa va faceti calculele intr-un mod obiectiv d.p.d.v. al motorizatii de care aveti nevoie exact in fct de nr de km pe care ii parcurgeti anual si distributia acestora oras/drum lung.

Toate acestea fiind spuse, va asigur ca masina nu va va dezamagi, daca o veti conduce simti cu propriile voastre sisteme de masurare (auz, senzatii tactile, vaz etc). Este o masina care va avea ACC ca si optiune Line asist, pilot de parcare cu camera de luat vederi pt spate etc.

B.t.w. am intrat aseara in posesia unei liste de preturi corectate si adaugite pt Ro poate ma ajuta cineva sa o urcam sus aici.

Cu prietenie,

R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important este daca lista pe care o posezi are preturi mai mari sau mai mici decat ce s-a postat deja...Ca daca este vorba despre aceleasi preturi sau mai mari, nu cred ca intereseaza multa lume. Masina ramane dupa parerea mea cam scumpa pentru ceea ce este in fapt: un hatchback compact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scumpa ca scumpa dar eu nu inteleg ce vedeti voi atatea frumusete la acest FACELIFT. In nici un caz nu este alt model de golf.

Inca nu am avut onoarea sa analizez life un Golf VI. Dar din poze nu imi place abolut deloc.

Vai revenii cu opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa zic o retorica care poate o sa deranjeze pe multi: a fost Golf-ul vreodata o masina frumoasa ? :)

Stiu, tine de gusturi care nu se discuta, dar asa ca fapt divers...IMO calitatile lui sunt altele, nu design-ul. Din pacate si cu aceasta generatie continua traditia de a fi una dintre cele mai scumpe compacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim frumos, vad ca apar pachetele relax si secure dar tot e eroare la faza cu jantele de la comfortline. pe pagina 10, sub un model din aliaj scrie "serie pe comfortline", in timp ce pe pagina cu dotarile de la comfortline, sunt trecute alea din otel. undeva e o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa zic o retorica care poate o sa deranjeze pe multi: a fost Golf-ul vreodata o masina frumoasa ? :) Stiu, tine de gusturi care nu se discuta, dar asa ca fapt divers... IMO calitatile lui sunt altele, nu design-ul.
Pentru mine Golf IV a fost dragoste la prima vedere. L-am vazut pentru prima data pe strazile din Strasbourg si initial nici nu am stiut ce masina este. Efectiv mi s-au "lipit" ochii de el. Nici Golf III nu arata rau. In legatura cu Golf I si II nu ma pot pronunta, ca sunt modele deja destul de vechi. Eu as plasa Golf 6 (sau 5.5, dupa preferinte) dupa Golf 4 dar inainte de Golf 5 din punctul de vedere al designului.
Din pacate si cu aceasta generatie continua traditia de a fi una dintre cele mai scumpe compacte.
Care are insa toate sansele sa ramana si una dintre cele mai bine vandute, ca si pana acum.

P.S.: Dupa parerea mea, si pe CL sunt tot table, dar pe 16, nu pe 15 ca pe TL. Doar poza aia e gresita. Sub ea scrie jante din otel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar in cazul asta nu se justifica chiar deloc diferenta de 900 de euro intre trendline si comforline. ca daca te uiti pe lista e clar ca nu merita efortul. plus ca la g5 erau jante, acuma e un regres??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic spectaculos !

Din fata se vede bine, are o alura sport { dar nu mai sport decat a modelului anterior} e alceva- atat !

Spatele in schimb...........nu-mi place, stopurile sunt f mari in comparatie cu dimensiunile masinii - care e un hatchback!

Sa o vad si live, poate, poate imi schimba aceasta impresie - desi NU cred !!!

Sal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Michael super tare man topul tau dpvd al design-ului.

1. Golf 4

2. Golf VI ( de fapt un facelift nu prea spectaculos)

3. Golf 5

Recunosc ca Golf 4 este mai ieftin de intretinut, dar sa spui ca Golf 4 la design este mai cool decat fratele lui mai nou Golf 5, mi se pare o aberatie.

Eu zic sa ne oprim aici pentru ca oricum parerile sunt subiective.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as fi comentat ce ai spus daca nu foloseai cuvantul "aberatie". Parerea mea nu este o "aberatie", este doar parerea mea. Punct.

Cand am facut aprecierea de mai sus, m-am raportam la impactul pe care cele doua modele l-au avut asupra mea la momentul la care le-am vazut pentru prima data in "carne si oase", dupa lansare. Adica Golf IV prin 1998, iar Golf V prin 2004. Si da, la momentul lansarii Golf Mk4 mi-a produs o impresie foarte buna din punct de vedere vizual. La fel, la momentul lansarii Golf V nu mi-a spus prea multe din punct de vedere al designului, lucru "confirmat" atunci si de cei de la Fifth Gear (si nu numai): o masina foarte buna, dar deloc spectaculoasa ca design.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu zic sa va opriti aici cu discutiile in contradictoriu ref la look... e o vorba cu gusturile omului... suna urat dar e f adevarat... asa ca

cilianutop modelele de inspiratie pentru G6 sunt mk1 si mk4 (calandrul, montanti)... La prima vedere poate fi interpretat ca FL pt G5(marturisesc ca si pe mine tot acolo m-a dus gandul) insa, uitandu-ma pe indelete, mie unul imi seamana din ce in ce mai mult cu mk4 :ceuameni: ... parol!

Parerea mea...:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine topul este urmatorul:

1. Golf 5 ( datorita formelor rotunjite la spate si partii fata care este de bun gust)

2. Golf 6 ( interior superb, prea "futurist" in partea din fata)

3.Golf 4 ( masina mult mai ieftin de intretinut dar nu se compara ca look cu fratii ei mai mari: nici la propriu, nici la figurat)

In momentul in care ma voi despartii cu regret de MK5, cu siguranta inlocuitorul nu va fi fratele lui mai nou.

Revenind foarte ON Topic preturile la MK6 vor scadea destul de mult peste un an-doi.

@Michael scuze pentru termenul folosit anterior.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate bune si frumoase... imi place cum arata, mai ales modificarile din interior, si nivelul de optiunile standard, (mp3 player standard pe vw... am ajuns in lumea buna, skoda monteaza de ceva vreme :D )

am doua observatii:

- nu mai avem motor de 1.9TDI? ;)

- R32 GVI? Stim ceva de el?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai e niciun motor ne common-rail, dar eu in locul tau as da niste acatiste, mie mi s-a parut incredibil de zgomotos 1.9 de pe g5, si sa mergi cu el in creieri vreo 10-20 de ore e crima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac destul de des drumuri care ma obliga sa il suport pe 1.9 TDI cate 6-7-8 ore la un drum si inca nu am luat-o razna..:screwy: deci nu e chiar asa de grav .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!