Jump to content

Golf IV Special 1.6 16v 105cp


Muraru Dan

Postare recomandată

Eu am folosit o agrafa de par de-a prietenei mele ca sa scot pinii din mufe. 

 

Se ia agrafa, se indreapta cu patentul si apoi se aduc varfurile la aceeasi dimensiune tot cu patentul. Agrafa am folosit-o la majoritatea mufelor de pe masina si nu au fost probleme, numai ca in prealabil trebuie scoasa siguranta pinilor (piesa mov) de pe mufa/mufe.

Link către comentariu

Ma refeream la un electronist pt ca am un prieten ce se ocupa cu asa ceva si ma gandesc ca poate am noroc sa gasesc la el.

Daca nu, va treb sa improvizez.

Portbagajul e demontat complet, toate plasticele le-am dat jos.

Mai greu e cu frgiul, timpul, insa am noroc de  un verisor ce monteaza parbrize ca are o hala si am loc ferit de vant unde sa lucrez. Timp sa-mi fac.

 

De vopsit nu am vopsit-o toata ca mai imi trebuiau min 2000 lei pt vopsirea celorlalte elemente ramase nevopsite: capota, bara stanga fata, prag stanga, haion si plafon.

Link către comentariu

Adica vrei sa spui ca vopsitul unei masini din clasa asta e 4500-5000 lei?  :sly: Presupun ca asta e pretul calculat pe elemente, ca atunci cand cineva duce o masina la vopsit toata nu cred ca i-o calculeaza la numarul de elemente! Personal mi se pare mult prea exagerat! Inseamna ca la un suv gen q7, x5 e 15000 :))

Link către comentariu

Ieri un colaborator si-a vopsit un passat B6.

Cat credeti ca l-a costat in reprezentanta in Piatra Neamt?

10.000 lei

 

Si tipul lucreaza in aceeasi firma doar ca in alt departament, respectiv locatie.

 

In Bacau, am gasit chiar si cu 200 lei per element , insa conditiile de munca erau jalnice, masina era scoasa afara dupa ce era data cu fuller smdp.

Plus, riscul de a o lua gazata, cu ceva defecte era destul de mare, nu mai spun atentia acordata demontarii si montarii elementelor de decor precum manere, bandouri smdp.

A da, multe nici nu-ti dadeau barele de protectie jos, respectiv bandourile, unii chiar nici manerele de la usi nu ti le dadeau jos in timpul op de vopsire.

 

Aici unde am fost eu, au lucrat curat si lurau destul de ingrijit si mi-au satisfacut toate cerintele in materie de atentie la detalii.

Daca doream vopsirea integrala, era posibil sa iti faca ceva discount insa asta depindea si de cata tinichigerie era necesara.

La mine, din pacate, a fost nevoie de multa tinichigerie.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

A4 model 2004 vopsit la REPREZENTANTA acum 2 ani 150 milioane.Au fost si cateva repere de indreptat dar lucruri MINORE care pot fi catalogate ca zgarieturi.Dupa 1 an de zile la colturile aripilor de spate vopseaua a inceput sa infloreasca si mai mult ca sigur in ziua de azi are rugina in zona respectiva.

Link către comentariu

Nu contest, tipul de care vorbeam lucreaza precum am spus in aceeasi firma cu a dealerului VAG din Bacau, insa nu si-a dus masina la reprezentanta de aici ci din Piatra.

Acolo din ce mi-a spus au un vopsitor bun. Banuiesc ca lucrand in firma a beneficiat si de vre-un discount si totusi factura ce i-a revenit  pt plata era de 10.000 lei.

 

Povesti descrise de Gabi am auzit si eu la masinile vopsite si la reprezentanta din Bacau, cu lac ce se cojeste, smdp.

 

Insa, nu stiu cu exactitate anul dar cred eu in jurul 2006-2007, toti vopsitorii de la reprezentanta VW de la noi au plecat si au infiintat o firma a lor in Cleja, acum s-au mutat si de acolo nu mai stiu pe unde.

In 2008 cand a trebuit sa-mi vopsesc masina, cei de la asigurari atat mi-au spus: oriunde numai la reprezentanta sa nu mergi ca te coscobesc de bani si fac treaba foarte proasta.

Probabil nici pana acum nu au putut gasi un vopsitor bun care sa le fie fidel.

 

Dar, conteaza f mult si pregatirea suprafetei inainte de vopsire, nu doar vopsirea in sine.

 

Mie din fericire nu mi-au gasit rugina nicaieri, insa, daca gasesti si nu tratezi cum se cade suprafata, vei avea pbme cu rugina in viitorul apropiat.

Asta mi-au spus intrebandu-i de operatii, ce chit folosesc, de grund, de vopsele smdp insa, per total, vopsitorul lor asta mi-a spus, conteaza enorm cat de curata e tabla inainte sa o dau cu chit, fuller si tot tacamul.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Si asa am asteptat destul, portierele stanga le-am corectat eu cu vopsea insa imi era teama de efectul sarii pe timp de iarna pt ca erau destul de adanc zgariate.

Insa chiar daca am prins dupa vopsire doar 2 zile cat de cat caldute dpdv al temperaturilor, am fost asigurat ca nu are nici o treaba anotimpul in care e vopsita masina atat timp cat procesul tehnologic, implicit faza de uscare se executa cum trebuie.

 

Atat doar, m-au sfatuit 1 saptamana sa nu o spal oriunde, doar la spalatorii ecologice, spuma contand f mult si bineinteles sub nici o forma sa nu mi-o stearga cu jegurile lor de carpe, sa-mi cumpar eu carpe pe care sa le folosesc.

Bineinteles, eu nu o voi spala deloc macar 1-2 saptamani si cam 1 luna o voi da doar cu apa si atat, pana acum cel putin f putin praf s-a lipit de ea.

 

Si oricum iarna o sa merg doar dupa ce strazile se vor curata de zapada, nu am nici un motiv sa nu o fac, fetita de anul asta merge la o gradinita din cartier, nu mai trebuie sa o duc in fiecare zi cu masina cum faceam cand o duceam la cresa, pana la servici fac 10 minute pe jos, 15 cu masina, deci va fi menajata la maxim.

 

Am uitat sa precizez insa un lucru: mi-a fost data garantie 2 ani de zile, timp in care daca se intampla ceva cu vopseaua mi se va corecta gratuit. Asta inseamna ca nu se risca nici ei sa faca treaba de mantuiala.

 

Nu are rost sa spun ca unde gaseam la 250 si sub garantia era la livrare, hai sa zicem cu jumatate de gura jumatate de an.

Asta mie unul imi spune mult din prisma profesionalismului cu care iti faci treaba.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat in sfarsit si uleiul din cutia de viteze, pus ulei OEM.

Au intrat cca 1,8 L.

Ce ma surprinde e faptulc a uleiul nu era f transparent, era maro.

Cutia functioneaza f bine, nu am pbme cu ea.

Uleiul vechi era la nivel.

 

In 2008, la 116.000km, cand am schimbat uleiul cu care a venit din fabrica, cand l-am dat jos era ca cel folosit la umplere la culoare.

Acum dupa 5 ani si 60.000 km ma asteptam sa fie la fel.

Insa presupun ca ar fi de la faptul ca uleiul de cutie OEM nu e sintetic, cel putin acesta ce se gaseste acum la reprezentanta, ar fi in cel mai bun caz semisintetic, unele guri spun ca ar fi mineral.

 

Sa fie oare acesta motivul pt care s-a inchis la culoare?

Oricum ar fi, eu nu mai las nici 5 ani uleiul in cutie, la max 3 ani il voi schimba si la 2 ani ii voi verifica culoarea pt mai multa siguranta.

 

Nici altceva decat oem nu ma incumet sa pun, cutia functioneaza f bine, dupa schimb parca (efect placebo sau nu) intra si mai bine in viteza, adica mai usor ca inainte, insa doar o idee.

 

Normal ca azi m-am dus la reprezentanta, sperand sa-mi spuna un interval de schimb recomandat, eventual actualizat, insa cei de la reprezentanta mi-au spus ca indiferent de schimbarile facute (referitoare la tipul uleiuliu), chipurile acest ulei oem e unul dintre cele mai fluide uleiuri pt cutii, respecta strict cerintele tehnice ale VW (mi-au spus ca e interzisa folosirea uleiurilor GL-5 cu desavarsire) si din experienta lor face cel mai bine cutiilor de viteaza, mult mai bine decat uleiurile mixte GL4/GL5 care sunt full sintetice.

 

Ma gandesc ca or fi modificat de-a lungul timpului ceva ceva, astfel incat e posibil sa-i fi redus perioada de exploatare insa s-au axat pe compatibilitate maxima si lipsa de pbme.

Nu stiu ce sa spun, ca nici fisa tehnica nu au vrut sa-mi dea, oricum atat s-au scapat ca poate nici cei de la Fuchs nu s-au sinchisit sa le trimita ???

Deci santeleg ca ar fi ulei Fuchs cel OEM.

 

Oricum, rezultatele schimbului sunt pozitive fara nici o indoiala.

Link către comentariu

Nu mai stiu exact, am cumparat acum jumatate de an un bidon, acum vreo 3 luni altul.

Parca ceva 50-60 lei bidonul, undeva pe aici.

Cumparate de la reprezentanta.

Daca o sa gasesc factura o sa postez pretul corect.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 1 month later...

Frumos golful,se vede ca ai grija de el.Clapeta ai curatat o singur ca as face si eu operatiunea asta,nu am dat o jos niciodata.Poate ne vedem prin oras cu bibiurile.

Link către comentariu

Ms. Acum decand cu zapada mai mult someaza.

Clapeta singur am curatat-o, nu e nimic complicat, mai ales duoa ce vezi prima data cum se face si ai si spray-urile necesare.

Daca vrei sa te ajut vb pe pm.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Si uite ca au trecut 7 anisori de la achizitie.

Imi amintesc si acum acea zi insorita de vara, fascinat fiind in primul rand de Sibiu, care in acel an 2007 era si capitala culturala europeana, cu a sa fata total schimbata de cum il stiam de la ultima vizita.

 

Desi am avut de cateva ori tentative sa o schimb, faptul ca sa incapatanat sa-mi faca pbme a fost motivul pt care inca o mai am.

 

Stau si mustacesc putin, in dimineata asta avea dublul km decand am cumparat-o.

Astfel, pe plaiurile mioritice, a facut nu mai putin de 89.358 Km, totalizand cu cei 89.320 Km de acum 7 ani nu mai putin de 178.678 Km.

E cam putin avand in vedere faptul ca in ultimii ani nu am trecut de 10.000 pe an, chiar nici de 7000 in vreo 2 dintre ei..

 

Dar, totusi, nu pot decat sa trag o concluzie.

O masina daca ai grija de ea, chiar daca o tarai pe drumurile nu tocmai perfecte ale Romaniei, poate sa se prezinte cel putin la fel de bine ca una purtata pe meleagurile lui Goethe.

 

Spun asta pt ca, la achizitie desi masina era in stare buna, nu pot spune ca bucsele erau in stare la fel de buna ca acum. Bine, adevarul e ca variantele actuale ce le am de la aprox 120.000 Km sunt revizuite, indeosebi cele de la bara de torsiune si puntea spate, lucru ce a contribuit la longevitatea lor pe drumurile noastre.

 

Ca si probleme, am de rezolvat doar inlocuirea burdufelor de la haion si repararea inchiderii haionului, care nu mai functioneaza. Desi mi s-a stricat initial motorasulul, mergand fara capitonajul portbagajului, mi s-a agatat un sac de tija butucului iar la deschidere s-a rupt acea tija de pe butuc. Deci va trebui sa inlocuiesc si butucul. 

In rest am avut ceva pbme cu o usoara scurgere a apei la fata usii soferului insa am dat jos toata garnitura veche si am pus doar silicon, in cantitate suficient de mare sa inlocuiasca grosimea garniturii initiale, Dupa ploile torentiale din ultima perioada pot spune ca operatia a avut succes, si astfel nu mai ma trezesc cu mocheta de la picioare uda.

Link către comentariu
  • 4 months later...

A trecut ceva timp de la ultima postare.

Stau ce stau si parca vad ca iar scriu un roman aici.

 

Sa o iau cu inceputul.

Acum masina are 182.900 Km si tocmai ce a trecut printr-o revizie capitala.

Din spusele celor de la reprezentanta e Neckerman, ma mandresc, desi sunt sigur ca nu e asa, ca am una dintre putinele golfuri 4 vazute de ei in starea in care se afla. Adica in stare buna, in curs de perfectiune daca pot spune.

 

Dupa inlocuirea garniturii panoului de la usa soferului, unde am inlaturat vechea garnituria si am pus silicon sanitar din belsug intre panou si usa desigur, nu doar pe deasupra, acum nu mai imi curge pic de apa inauntru pe la pragul de plastic. Cred ca aveam un por nu exagerez maxim cat un varf de ac, insa la o ploaie torentiala aveam mocheta de la picioare si pragul ude fleasca.

 

Butucul haionului inca nu l-am schimbat, m-a prins iarna si sincer o sa astept pana la primavara pt ca va treb sa schimb si burdufele haionului. Burdufele vechi care sunt crepate, le-am dat cu scotch si vad ca nu mai intra apa inauntru, tot sa fie 1 an de atunci.

 

Acum 2 ani am avut un accident, usa dreapta spate mi-a infundat-o cineva si care a fost reparata anul trecut.

Toate bune si frumoase pana cand luna trecuta an dat un sold usii si.. s-a crapat chitul. Si cica ar trebui sa fie panou cu inalta rezistenta.

 

Anul trecut cand am vopsit usa, am rugat pe cei de la service sa imi retuseze si bara fata unde aveam ceva zgarieturi si pragul drept, care imi fusese infundat chiar la cateva zile de la achizitia golfului de cumnatul meu ce luase o teava de gaz si l-a infundat. Aiurea e faptul ca l-a infundat chiar in colt, unde e scurgerea, cea de sub aripa din fata.

 

Astfel, cei din service chipurile l-au reparat, gasisera putina rugina, fapt stiut de mine pt ca inflorise putin.

 

Anul asta, stupoare. Am gasit o mica floricica pe coltul pragului si.. luand un mic inbus sa curat zona dupa care sa dau cu tratament antirugina, stupoare: toata zona ce fusese reparata era ca foita de tigara. Praf si pulbere. Nu imi pot inchipui cum au putut sa vopseasca pragul peste rugina aia. Carpaci.

Deci, unu sfert din prag in 10 minute nu mai era, am dat jos tot ce s-a putut da.

 

Ce mor de ciuda e faptul ca se vede f bine unde fusese avariat si indreptat, iar in zonele invecinate starea e perfecta, nici un pic de rugina, nici macar ceara de protectie nu e afectata.

 

De aceea zic, daca tablaria golfului 4 nu e lovita, tine o viata, asa e de bine facuta si izolata anticoroziune.

 

Bun. Plin de nervi, am zic ca nu are sens sa ma stresez cu injurii fizice la adresa acelui service chipurile onorabil in Bacau dar care pe mine si pe toti cei care ii cunosc si mai imi cer sfaturi i-au pierdut de clienti, fiindca nu sunt altceva decat niste carpaci.

 

Am gasit pe forum o usa din dezmembrari, in stare absolut exceptionala, la culoarea masinii si in primavara o voi monta. Pana atunci o tin in beci.

 

Pragul l-am reparat, am cumparat un prag nou, cu 80 lei, marca nu o mai stiu acum insa e suedeza sau daneza, oricum tabla groasa, buna calitativ, fara pic de rugina sau alte cele.

 

Lucrarea am facut-o la un vecin ce lucreaza intr-o reprezentanta si efectueaza si lucrari in regie proprie.

Ma declar f satisfacut de cum a iesit, a respectat absolut toti pasii pe care un profesionist ii respecta: tratare suduri cu zinc, tratare tabla cu o solutie anticoroziva, dupa vopsire cu un fel de grund, dat cu teroson sau cum ii spune, acea vopsea cauciucata cu care se vopsesc pragurile, dat cu ceara pe interior dupa vopsire, ce sa mai, ca la carte.

 

Acum 5 ani afland ca voi fi tatic, cazand si prima zapada in Bacau, curtea spitalului era cum se poate decat dezastru. Un sant destul de adanc acoperit complet cu zapada a facut ca masina sa-mi ramana suspendata pe puntea fata in partea dreapta. Din fericire doar carenajul a avut putin de suferit, insa a fost remediat. Dar, uite ca acum, am descoperit ca si bucsa mare din spate, cea rotunda de la brat a avut de suferit pt ca, era pe jumatate sectionata.

 

Asta au descoperit cei de la reprezentanta, eu anul trecut cand am examinat cap coada masina am observat ca era usor mai crapata decat cealalta, insa nu am observat nici o fisura. Bine, cu bucsa montata doar un ochi antrenat observa fisura.

Cum am inlocuit lichidul de frana, cost 190 lei, cei de la reprezentanta s-au oferit sa-mi faca o diagnoza cap coada a masinii, in cest mod sperand sa gaseasca multe de schimbat si poate asa vor vinde si ei mai multe.

 

Din nefericire pt ei nu a trebuit sa schimb decat cele 2 bucse de la brat, desigur 4 in total pt ca am schimbat la ambele brate si desi inca nu aveau joc insa aveau burdufele taiate, am decis sa schimb si capetele de bare.

Capete care nu mai fusesera schimbate niciodata, bucsele de la brate da, acum 70.000 Km.

Restul bucselor de la brate prezentau doar usoare crapaturi superficiale, dar erau in stare f buna fara doar si poate.

 

In total m-au costat piesele 600 lei, cumparand cum de altfel si toate suruburuile si piulitele, inclusiv cele de la pivoti si acel v in care se prind suruburile ce tine pivotul. Au costat putin mai mult decat cele aftermarket insa eu ata timp cat imi permit voi alege intotdeauna ca bucse oem-ul fara doar si poate.

 

Manopera m-a costat 50 lei, ajutat fiind de un prieten, vecin de altfel, care are un service.

 

Ieri am inlocuit si cauciucurile de vara cu cele de iarna, am facut si geometria, cost in total 160 lei.

 

Am inlocuit si uleiul, am ales de aceasta data Motul Xcess 5w40. Foarte bun uleiul, in aceeasi liga cu mobilul, parca o idee mai bun, insa e si efectul placebo. Filtru am ales Mahle. Cost 190 lei.

 

Masina a beneficiat de un polish manual, timp de 6 ore acum 2 saptamani. Am folosit pasta de polish Prevent, iar rezultatul e unul bun, eu personal sunt multumit de protectia ce o ofera aceasta pasta.

 

Restul filtrelor au fost schimbate vara aceasta, anume aer, habitaclu, combustibil. Cel de aer e Bosch, restul Mann. Asta avea acel magazin pe stoc, insa am mai avut Bosch si sunt f bune si ele.

 

In rest pbme de nici un fel, multumesc Domnului ca am nimerit o masina buna, de care recunosc ca am si mare grija si care de ce sa nu recunosc nu-si tradeaza varsta sub nici o forma. Dedesupt nu am pic de rugina, nici pe tobe, tratamentul ce l-am facut anul trecut cu un spray antirugina si-a facut vad efectul, arata f bine si micile pete superficiale de rugina ce le aveam sunt tot negre ca dupa reactia tratamentului. Bine, acum prafuite, insa si-a facut efectul. Spray-ul nu mai retin exact cum se numeste l-am cumparat din Sellgros, e un tub rosu/portocaliu ceva-n genul.

 

Pun si ceva poze.

Drumuri bune tuturor.

 

Zona afectata a pragului:

lVbSsRB.jpg

 

Ce s-a decupat din prag:

ecfSGEo.jpg

 

Dupa tinichigerie:

6f2Kso5.jpg

 

Dupa vopsire:

1KFzmL6.jpg

 

Ce am schimbat pe fata:

2Z88Bvu.jpg

 

Dupa baita:

MVSV7Xa.jpg

 

IgXUlfk.jpg

 

7SoszBg.jpg

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

E o placere sa urmaresc cate o postare de-a ta  :icon_thumleft:

 

Nefericita intamplare cu pragul, dar din pacate multe firme de profil procedeaza astfel, deci cazul tau nu e singular, daca asta mai indulceste in vreun fel amarul si stupefactia. 

 

Ai dreptate, daca masina este ingrijita si schimburile sunt facute la timp, nu te va lasa la greu si pentru meleagurile noastre Golf 4 reprezinta o masina ideala. 

 

Arata foarte bine masina si nu-si arata varsta. Personal daca tot ai apelat la vopsit, as fi vopsit si bandourile + manerele usilor, dar e doar parerea mea. :D   Ce-ti doresc sunt drumuri bune, fara incidente ! 

 

PS : Pe viitor poate apelezi si la un detailing profi interior / exterior  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri.

Detailingul mi-l fac cu manuta mea.

Aceasta pasta polish, departe de a fi profesionala, asigura din testele mele suficienta protectie. Daca spre exmp se da in strat mai gros sau nu se lustruieste indeajuns, astfel incat raman pete albe, nu se duc nici dupa 100 de spalari.

La fel am testat acum cativa ani pe prag pe o portiune, de altfel pragurile fiind date cu pasta in strat subtire insa nu le-am mai lustruit, sta pasta acolo mult si bine. Daca pe tabla procedez la fel iar dupa o iarna lustruiesc, zona aceea dedesupt e neafectata de sare si toate mizeriile.

Dar si lustruita, rezusta f mult in timp eu fac chestia asta de 2 ori pe an si daca am tabla curata se fac de fiecare data dupa ploaie margele pe toata suprafata.

 

In interori, dupa o aspirare cu o perie, dau cu spuma de Vanish peste tot ce e textil, iar dupa uscare aspir din nou. Iese impecabil si nici o urma de voma sau mizerie nu scapa necuratata, pt ca am avut si experiente dinastea cu fiicamea de am zic ca nici ca mai scot textilele din boala.

 

Acum interiorul nu a mai beneficiat de tratament, pt ca m-a prins iarna, masina nefiind reparata de mult timp insa nu e murdar, doar poate prafuit pt ca oricum am grija de ea si cer si pasagerilor atentie.

Insa dupa ce-l voi aspira voi face poze.

 

Legat de prag, nu contesc faptul ca in 7 ani (infundarea in acea teava s-a intamplat in august 2007, la 2 zile dupa ce am adus masina in tara), a ruginit, unde pui flacara e si normal sa se intample asta, plus ca a fost afectat unde e mai rau, fix unde e zona de se scurge apa in spatele aripii.

 

Insa, ma exaspereaza lipsa de profesionalism al acelui service, nu ma faceau banii necesari schimbarii partii afectate, eu nu suport carpelile astea doar sa scapi mai usor cu cat mai putina bataie de cap de sarcina.

 

Oricum, pe mine nu o sa mai ma vada in veci pe la ei nici macar pt un schimb de ulei.

 

Dar totul e bine cand se termina cu bine, sa ma tina masina cat va tine pragul schimbat si voi fi fericit.

 

La anul in primavara i-am programat distributia, in noiembrie 2008 la 115.000 am schimbat-o si cred ca ii ajunge, nu ca nr de km, ci ca timp.

 

Rotile de iarna sunt cumparate anul trecut, cauciucurile de fapt, sunt Firestone Winterhawk 3, de care sunt multumit, nu e o masina cu cuplu f mare si nici nu merg ca zmeul pe strada sa fie necesare ceva mai scump, implicit performant. sunt 195/65R15.

 

Pana acum 2 ani am mers tot cu Firestone-uri, insa pe jante de tabla, cauciucurile fiind 175/80R14 de care am fost nu multumit, extraordinar de multumit.

Le-am schimbat pt ca ajunsesera la semnul de uzura la 10 ani de la productie, aratand impecabil, fara pic de crapatura sau deformatie pe ele.

Adevarat ca erau umpic mai tari decat astea noi insa au fost f bune calitativ. Eu am mers cu ele din 2007, neamtul avandu-le din 2003.

 

Dar si faptul ca au fost tinute intr-un beci incalzit, la temp constanta atat vara cat si iarna la 22 de grade, la umezeala constanta a contat f mult. (iarna beciul e incalzit de tevile de caldura a blocului, nu va inchipuiti ca am eu calorifer in beci).

 

Aprozimez ca masina e cam la jumatatea varstei de exploatare, zic eu ca va mai duce lejer 10 ani, motorul nu da semne de oboseala, consumul de ulei e neglijabil, undeva la 500 ml intre schimburi, iar dupa ce o voi simti ca nu mai poate, am de gand sa o tin ca masina de duminica.

De vandut nu se pune pbma, de dus la fiare vechi nici atat.

 

Eu unul o consider un membru de familie inca decand am cumparat-o si de ce sa nu recunosc sunt f atasat de ea. Dar si faptul ca s-a incapatanat sa mearga in service, faptul ca inca are dotari de bun simt, dotari ce nu sunt nici macar standard in oferta marcilor de renume, faca se fie si arhisuficienta in confort si tot ce vrei.

 

Nu e ca in timpul golfului 1-2, cand nu aveai geamuri electrice, care sincer sunt o fita, eu de altfel nici nu prea deschid geamurile, avand climatronic nu simt nevoia, nu aveai ac, nu aveai elemente moderne precum cb-uri si alte prostii ce-ti iau ochii, nu aveau servo complet, lucruri ce au contat in defavoarea acestor modele la aparitia lor odata cu golful 3 si raspandirea mare a lor odata cu golful 4.

 

Dupa mine, daca ar fi sa aleg un singur element must have pe o masinia noua, e instalatia automata de climatizare, pe scurt climatronicul ca vorbim de vw, mi se pare ceva ce iti ofera un confort suprem, eu cu copil mic in masina nu am stiut ce-i ala stranut, nu am avut nici un pic de plangere din partea sotiei care e ff sensibila la ac-ul clasic, in privinta racirii habitaclului pe timp de vara.

 

 

Acuma na, sa nu credeti ca vreau sa mor cu masinia asta.

Cochetam acum cativa anisori in urma sa imi iau masina noua si pe asta sa o tin doar asa de duminica.

Era aparut golful 6 si doream motorul 1,2 TSI.

Insa dupa ce am citit pe forum ce pbme sunt cu acel motor, am zis pas, am considerat si consider si acum ca nu e momentul nici nevoia sa o schimb.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Era sa uit de mancatoarea de nervi.

Am inlocuit saptamanile trecute si bateria.

Acum 4 ani am cumparat o Varta BLue dinamic de 60 Ah care de-a doua iarna cand avea ea chef dimineata nu mai avea curent deloc. O gaseam pe la 10-11 V incarcata.

 

Daca o ajutam imediat isi revenea la 12,5-12,6 V.

Cum consumatori nu aveam, releul si alternatorul sunt inca in stare buna, normal ca am dat vina pe un defect de fabricatie.

Probleme facea in intervalul de temp 0..-5 grade, insa mai dadea rateuri si la sub -5 grade.

 

Cand am fost sa iau masina de la vopsit, normal iarasi figuri.

 

M-am enervat si am luat un Rombat Calciu de 62 Ah cu 190 lei.

 

E un tocpic pe forum bateriile Rombat teapa sau nu, ei uite ca eu am luat teapa cu Varta la 300 lei.

Nu-mi mai trebuie.

 

Sa ma tina asta 3-4 ani insa fara pbme si eu sunt multumit.

Link către comentariu

Legat de sfatul lui cosmin in privinta manerelor/bandourilor.

Arata mai bine, nu zic nu insa am doua motive pt care sa nu fac lucrul asta:

-In primul rand vreau ca masina sa arata stock, asa cum a facut-o mama ei.

-In al doile-a rand, traim in Romania, o tara murdara, unde micile atingeri indeosebi in parcari sunt inerente.

Am observat de-a lungul timpului ca acele bandouri nu sunt degeaba acolo sie f bine ca sunt negre.

Daca ar fi fost vopsite, ar fi trebuit sa le retusez cred ca de vreo 10 ori pana acum.

 

Si pe acestea negre le dau cu un dressing pt plastic negru, insa de aproape acele buburuze mici specifice materialului au mai fost raschetate. 

De aceea prefer sa le las asa indeosebi pt motivul 2.

 

Manerele la fel, nu are rost sa ma apuc sa le vopsesc doar pe ele.

Fustale la fel, isi fac treaba in mizerie f bine si rezista exemplar.

Nu la fel as fi spus daca fusta spate era vopsita.

 

Intr-o tara curata si civilizata da, acolo merita multe elemente de tuning, precum suspensie coborata, pe langa vopsirea a tot ce-i plastic negru pe masina, insa mai avem pana sa ajugem acolo (eu zic ca niciodata insa speranta moare ultima).

 

Si cum o gramada de retusari am fost nevoit sa le fac din cauza unor neatenti si rau intentionati, cochetez cu dotarea masinii cu o camera ce sa filmeze non stop. Ma gandesc sa o montez undeva in dreptul unui stalp spate, cu alimentare dintr-o priza din portbagaj si astfel fereasca sa il prind pe vreunul ca mai mi-o zgarie ca sincer sunt in stare sa-l calc in picioare.

Poate chiar 2 camere, sa prind cat mai bine stanga si dreapta masinii. 

Vor trebui teste, voi trebui sa ma decid pt un model, am ce face cand voi avea timp liber.

 

Deja am un vecin ce a pus o camera pe bloc, e buna, insa nu va oferi un prim plan al fetei, asa ca tot nu scap de camera din masina. E buna camera de pe bloc mai degraba in caz de pbme cu o masina, nu cu un om.

Pt ca nu-s singurul patit si pus pe prins raufacatori.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Si bora mea are tot negre manerele si bandourile. Si mi se pare ca arata mai bine decat cu ele vopsite.

Sunt niste "accente" pe culoarea uniforma.

Link către comentariu

Arata mai bine pt ca e look-ul stock al golfului 4.

Eu nu contesc ca nu arata f bine cu ele vopsite, insa repet, nu degeaba sunt negre si puse acolo.

Din pacate in Romania, cele in culoarea caroseriei tin doar de design, nicidecum de utilitate.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!