Jump to content

Golf IV Special 1.6 16v 105cp


Muraru Dan

Postare recomandată

Pe duduie o cunosc din vedere, iar maine dimineata ma intalesc cu ea.

Plus de asta e o operatora la o banca din oras si nu e genul de om care sa faca fite,

Plus eu am si doi martori.

Mi-a cerut ragaz pana maine sa faca calcule ( sa se intereseze de penalitatile ce le are in caz ca foloseste polita) si sa stabileasca modalitatea de reparatie.

Iti dai seama ca maine daca o da cotita ma duc la politie si sincer risca ea o mare penalitate ca incerca sa taie linia dubla continua.

Ca nu a stiut in ce se baga, incerca si ea sa treaca pe celallt sens si cum isi croia loc printre masini nu a avut vizibilitate decat cand a iesit binisor cu botul masinii din coloana.

Graba strica treaba, se grabea sa-si duca acasa copilasul de la gradinita si parcase tocmai la acel peco pt ca nu gasise loc in alta parte.

Ce sa-i faci se intampla.

Pe mine ma intereseaza ca operatia de reparatie sa se faca asa cum trebuie folosindu-se ce trebuie si in ordinea care trebuie.

Locul acela unde e crapat vopseaua nu a fost kituit, doar vopsit insa abia a 3-a oara au vopsit-o cum trebuie si e posibil ca stratul de vopsea fiind asa de gros sa fi crapat pur si simplu. De fapt portiera a fost kituita mult mai sus si pe o portiune f mica, max 10cmx1cm

Link către comentariu

Exista o scula de tras cu arc electric,nici nu se gaureste nici nu se sudeaza.Eu sunt de parere ca ar trebui sa cauti la dezmembrari o usa buna la culoare , aripa nu pare prea afectata,mai are si alte indoituri in afara de cea din dreptul bandoului?....depunerile de vopsea,cauciuc de pe aripa le scoti cu o pasta serioasa.

Modificat de vali zak
Link către comentariu

Aripa prea mult nu a fost afectata deoarece masina a sarit umpic de fund stanga in momentul impactului.

Aripa mai are ceva indoituri insa sunt mai vechi, le-am pricopsit peste noapte intr-o parcare dintr-un supermarket.

Insa ieri mi s-a zgariat doar, insa trebuie vopsita pe portiunea unde e zgariata.

Acum sa vad ce decide duduia. Daca-mi da bani sau apelam la asigurare.

Daca-mi da bani va dati seama ca voi lua cea mai buna solutie de a o repara.

Aveti idee la cat poate ajunge o usa din dezmembrari?

Link către comentariu

In cele din urma a decis sa o repar pe polita ei de asigurare.

Am umblat azi toata ziua insa am obtinut documentul de reparatie al masinii.

Asigurare are ca si mine la Groupama si mi-au dat valoare de reparatie 1200 ron. Desigur estimativa ultimul cuvnt il au cei din service asupra operatiunii de reparatie.

Desigur eu voi alege service-ul, asiguratorul nu mi-a impus nici un service.

Am sters ( pt poze) locul impactului cu o carpa iar aripa nu are nimic. Nici nu se vede sa se fi zgariat. In poze ce se vede e doar mizeria ce s-a luat de pe bara.

Si usa e afectata vizibil in zona centrala acolo unde a absorbit socul.

Acum ramne sa gasesc un service cu tinichigiu bun care sa fie de meserie.

Am vreo 3 service-uri pe lista iar de maine le voi face vizite.

Sper sa iasa bine reparatia.

Va tin la curent.

Link către comentariu

de vopsit doar usa sau ce avarii mai ai? asa te-ai incadra in bani. poti sa te gandesti sa o faci in regie proprie.

Link către comentariu

Avarii reale sunt doar la usa, pragul a fost doar sters de bara si nici macar nu e zgariat lacul.

Tin sa mentionez ca eu fac RCA-ul la o firma de brokeri si ieri au delegat o persoana ce se ocupa de daune sa ma insoteasca pe unde trebuie sa merg. Asta sa completez toate actele cum trebuie pentru a nu fi rechemat din nou de inspectorul de daune.

Daca eram singur, nu terminam ieri actele si nu obtineam procesul verbal de constatare a daunelor si documentul de introducere in reparatie a vehiculului, asta deoarece inspectorul de daune unde avea duduia asigurare nu lucreaza decat pana in ora 2:30, dupa aceea avand probabil teren si nu mai face constatari.

Asa am ajuns la fix 2:20, insa cum persoana de firma de brokeri mi-a completat si actele ce trebuia ulterior sa le completez acolo la inspector i-au redus drastic acestuia timpul de operare al dosarului, practic el facand doar poze la masina si redactand actele mai sus mentionate.

Asta deoarece am avut timp berechet, deoarece duduii i-au trebuit vreo 2 ore sa completeze procesul verbal si constatarea amiabila. tremura si intreba non stop pe sotul ei la telefon pentru fiecare punct ce trebuie sa-l puna. Ce sa-i faci, era la primul incident si o cred ca era speriata.

Am dus tot eu actele ce normal trebuie sa le intocmeasca in fata inspectorului de daune dudia, asta deoarece nu putea sa se deplasese lucrand la o banca si nu ii permitea programul. Plus de asta sediul inspectorului era de fapt intr-un birou aflat intr-o reprezentanta a unei marci japoneze care era in afara orasului in capatul diametral opus al orasului. Nu va zic ca am facut aproape o ora numa dus si intors.

Desigur, acest lucru a fost acceptat de firma de daune a duduiei deoarece era negru pe alb faptul ca ea era vinovata si lasa nici pic de incertitudine in ceea ce priveste faptele petrecute.

Plus ca declaratia ce a dat-o era identica cu faptele relatate de mine.

Bun, acum sa ajung la partea de reparatii.

Inspectorul respectiv mi-a dat reparatie pe document cu mentiunea sa nu se depaseasca suma de 1200 ron.

Insa, tipul de la brokeraj mi-a spus urmatoarele si asta e bine de retinut astfel incat sa nu va lasati intimidati sau sa va crizati in fata inspectorului de daune chiar daca in sinea voastra credeti ca trebuie inlocuit un element:

Ultimul cuvant si decizia finala asupra procedurii de reparatie o au cei de la service, care, fiind de specialitate isi dau acordul asupra procedurii de aducere a masinii in starea de dinaintea producerii evenimentului.

Daca ei considera ca ceva nu poate fi reparat si necesita inlocuire si este dovedit cum trebuie asiguratorului, acesta e oblogat sa accepte solutia propusa de service.

Plus de asta confiorm legii nu au voie cei de la asigurari sa te constranga sa iti duci masina pt reparatie intr-un service agreat de ei.

Desigur, daca te duci nu stiu unde unde ora depaseste oferta lor, o poti face, insa diferenta o platesti tu.

Insa in cazul meu cred ca au fost destul de darnici sa spun asa, asta deoarece astazi dimineata am fost la 2 service-uri si toti mi-au spus sa se rezolva fara nici un fel de complicatie. Nu am avut timp sa le cer prea multe detalii, insa o voi face cerandu-le sa0mi spuna pasii si ce vor folosi pentru reparatie.

dupa aceea voi trage linie si ce service imi da solutia cea mai buna pe acela il voi alege.

Ca si preturi, toti mi-au spus ca o usa de revopsit, asta cu pregatire tot ce trebuie nu depaseste 5-600 de lei

Mai pun ce-i drept reparatia si bandoul de usa si ma incadrez 100% in suma.

Va tin la curent cu procedurile de relaratie ce le voi afla de la service-uri.

Sunt si eu curios daca vor fi diferente majore intre procedurile ce le vor aplica.

Link către comentariu

reparatie in regie proprie si mai ramai cu bani...analizeaza, ceri oferte de la sevrice-uri si te decizi

Link către comentariu

Nu inteleg cum adica reparatie in regie proprie si mai raman si cu bani?

Pai suma ce am spus-o e maximul admis pentru reparatie.

Pentru ca dupa reparatie se face un deviz care dupa ce e aprobat de asigurator se va plati.

Eu unul nu primesc nici un ban in mana de la asigurator pt a o repara.

Link către comentariu

stiu ca asiguratorul comunica suma pt despagubire. poti merge la service si face reparatia sau cere banii si mai departe e problema ta.

eu am ales in trecut varianta asta de a lua banii.

daca iei acei 1200 lei de la asigurator, te duci la orice service si vopsesti usa (pe persoana fizica :) )

Link către comentariu

Interesant. Deci pot lua banii. Chiar o sa ma interesez.

Ms de sfat Muale.

Link către comentariu

Pai ar fi ideal,iei banii ,cumperi o usa din dez. la culoare si e cel mai bine.Nu cred ca e mai mult de 100 e.

Modificat de vali zak
Link către comentariu

de ce sa cumpere? o face pe asta ca nu e de inlocuit, e atinsa putin.

cumperi alta, stai sa tranferi toate pe ea (macara, geam,ect) ?

Link către comentariu

Tinand cont ca am mai fost vopsita de vreo 2 ori inainte...si eu as lua una din desmembrari...transferi totul pe ea si ai scapat de vopsitul care poate se cunoaste ca este revopsita si poate mai baga si niste chit in ea...

Link către comentariu

Pai la usa lui se va folosi sigur chit,nu are cum sa o scoata coala fara .....eu prefer sa evit vopsitoria,sunt putini meseriasi desavarsiti....iei usa completa din dez. iti pastrezi panoul interior si o dai pe a ta inapoi pentru componente ca sa nu transferi nimic.

Link către comentariu

Legat de usa din dezmembrari, voi vedea asta daca o sa pot lua banii.

Numai ca, usa... si-a cam revenit singura azi noapte.

Infundatura nu se mai cunoaste deloc, doar in zona de impact e umpic indoita tabla. Banuiesc ca, datorita variatiilor de temperatuza zi/noapte tabla s-a contractat si a revenit la loc.

Eu nu sunt impotriva chitului atat timp cat e aplicat cum trebuie si e folosit chitul specific reparatiei.

Pt ca, am un vecin cu un golf 2 care avea o gaura in tabla, a luat un tarus la tara si a umplut cu...chit

Un chit chipurile pt a umple golurile, ce venea cu plasa de fibra de sticla.

Apoi peste a mai dat cu inca 2 tipuri de chit, unul mediu si unul pt finisare.

Are masina aceea 3 ani de la reparatie si de ruginit a ruginit saraca insa nu in locul reparatiei !!!

Iar faptul ca golful meu a mai fost vopsit inca o data, teoretic nu ar trebui sa fie pbma.

Exista substante mai agresive, mai putin agresive care dizolva vopseaua.

Solutii sunt, important ca tinichigiul sa stie cum sa le foloseasca.

Insa, am dat putin cu unghia acolo unde a crapat vopseaua, insa a crapat doar vopseaua de la ultima reparatie, cea orginala nu pare sa fie afectata, pt ca sub crapatura se vede vopseaua originala a masinii si nu prezinta fisuri.

Cand voi avea timp, voi merge la service-uri si voi face un sondaj cu privire la modalitatea de a repara usa.

Cei ce-mi vor prezenta cea mai buna solutie si care-mi vor face o impresie mai buna vor fi declarati castigatori.

Acum, sper sa fie macar un service care sa-mi satisfaca asteptarile.

Desigur, singura problema care-mi da emotii este culoarea finala, care sper eu sa o scoata cat mai exact.

Link către comentariu

daca nu scoate culoarea la nuanta, ii pui sa mai incerce odata. un vopsitor bun stie sa nu vopseasca doar dupa cod o masina veche. se mai ajusteaza vopseaua sa se "pupe"/

am vazut la un atelier in decursul a 30-45 min vopsitorul iesea, dadea un "fas" pe aripa lovita apoi revenea si mai adauga ceva la vopsea (probabil in camera aia avea un laborator ceva (cantar,nuante,calculator) .

a dat pe tabla de vreo 10 ori pana sa fie multumit de nuanta,apoi a facut cantitatea de vopsea necesara vopsirii si ...la treaba.

nu stiu daca gasesti in Bacau un laborator mai dotat capabil sa faca asta.

Link către comentariu

Laboratoare dinastea sunt. Orice vopsitorie mai de Doamne ajuta are asa ceva.

De fapt, acum culoarea asa se prepara, "pe calculator". Intorduci codul sau combinatia de culori primare si dozarea amestecului se face automat.

Insa, cum vopselele actuale sunt pe baza de apa, potrivirea tine precum ai spus tu Muale, de simtul vizual al vopsitorului.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 1 month later...

Oglinda, oglinjoara cine mi te-a spart aseara.

 

Mama lui cine naiba nu a incaput pe ditamai strada si mi-a spart oglinda de la sofer.

Plus ca era si pliata.

 

Asta e, treb sa-mi cumpar oglinda noua.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Golfuletul inca nu a fost reparat, am asteptat sa se incalzeasca afara, deacum sa gasesc service-ukl potrivit si sa-l bag in reparatie.

Oricum, dosarele de rca se prescriu dupa 2 ani, iar asiguratorul chiar m-a sfatuit sa astept pana trece iarna ca sa o repar..

 

Bun acum, sa nu poluez inutil forumul cu inca un topic, mai ales ca voi pune in discutie o masina din afara grupului vag, insa face parte tot din familie sa spun asa:

 

Mama mea e in Germania.

Si are un Mercedes Benz C180 elegance din 1998 euro 4 !!!

 

Ea nu are carnet, masina a fost condusa pana recent de unchiul meu care acum, fiind batran nu mai prezinta siguranta in trafic si mama nu-i mai da masina pe mana pt ca e perocol public.

Aseara m-a intrebat daca vreau masina,

 

Sa spun cate ceva despre ea, o sa pun si poze din 2003 cand am fost ultima data pe acolo.

Este gri metalizat, cu facelift, cu de toate pe ea, cutie automata, motor de 122 cp 1.8 benzina.

Acum vine partea frumoasa insa sceprica pt mine.

In 2003, masina aceea avea doar putin peste 50.000 de km rulati.

De atunci a fost folosita doar pt mers la cumparaturi si atat.

Acum are putin peste 70.000 km.

A fost tinuta in garaj cat timp nu a fost folosita, iar periodic a fost inspectata de o reprezentanta Mercedes, loc unde i s-au efectuat si toate reviziile de pana acum.

Probleme nu prea a avut, stiu ca odata mi-a dat telefon si mi-a spus ca pierde ulei sau ceva in genu si chipurile i-au schimbat o garnitura la motor.

Nici eu nu am intrat la acel moment in amanunte pt ca mie sincer nu ma atrage masina.

Banuiesc ca o fi ceva garnitura la chiulasa, cine stie.

De atata stat so fi copt.

 

Acum, am doua solutii: fie sa o vand acolo in Germania, fie sa o aduc in tara si sa o tin pt mine.

Sa o aduc aici si sa o vand nu stiu daca merita, deoarece doar adusul ma costa peste 500 de euro.

Cam 250 doar asigurarea si numerele rosii si alte cateva sute drumul.

Plus ca nu stiu ce pbme imi poate face pe drum.

asa ca ar fi mai rentabil sa o vand acolo in Germania.

 

Cei de la reprezentanta i-au spus ca masina e ok din toate punctele de vedere insa va dati seama ca timpul nu iarta.

Si aici ma gandesc la tot ce e de cauciuc, la garnituri, la bucse, la furtune de cauciuc.

 

Cum in viata ei nu a mers cu mai mult de 100 de km la ora, in ultimul timp nedepasind chiar 80 la ora, si nefiind exploatata aproape niciodata poate decat in primii ani de exploatare pe distante relativ lungi, mi-e sa nu ma lase in drum la aducerea in tara.

 

Voi ce parere aveti?

Sunt constient ca toate bucsele mai ales cand vor face cunostita cu drumurile mioritice vor ceda si vor trebui schimbate.

Sunt constient ca ceva senzori vor face figuri, ma gandesc aici la sondele labmda, sunt constient ca e posibil ceva garnituri pe la motor sa cedeze si probabil si ceva furtune sa aiba scapari.

 

Din experienta cu actualul golf, care in momentul aducerii se prezenta impecabil, dar care in cca 1 an de zile de exploatare in Romania a inceput sa-i bata ceva bucse smdp, doar busele, schimbarea intregului sistem de aprindere ( bujii, bobine), revizie completa a uleiurilor si fluidelor, schimbul distributiei si schimbarea pneurilor m-au costat undeva in jurul a 1500 de euro daca tin minte.

 

Asadar, sa aduc Mercedesul in stare perfecta, cred ca ma va costa peste 2000 euro si asta fara sa iau in calcul vreo componenta ce va ceda prematur cum ar fi ceva pe la motor sau cine stie ce furtun care original costa destul de multisor.

 

Masina imi place si nu prea, are intradevar un aer aparte, prima data cand am mers cu ea mi-a insuflat acel aer nobil de care dadeau dovada modelele mai vechi ale Mercedes ( nu acelasi lucru il pot spune despre modelele noi) dar, ca minusuri ar fi cutia automata care e mai nefiabila decat cea manuala ( sau la Mercedes o fi invers? ), faptul ca pt a o folosi zilnic ar trebui sa investesc musai intr-o instalatie pe gaz, pt ca altfel consumul ( 9 mediu in carte) s-ar ridica cel putin in oras la cote mult prea mari.

 

Deci mai pun 2500-3000 lei si instalatia pe gaz.

 

Voi in locul meu ce a-ti face?

 

Desigur, exclusa varianta vanzarii golfului si sa bag banii in merc.

Golful merge prea bine si il cunosc prea bine sa-l dau pt o masina care desi in stare impecabila acum, va fi mai costisitoare la intretinere si la orice altceva decat actuala masina.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Daca nu ai nevoie de mai mult spatiu, iar in golf nu ai de bagat bani , eu zic sa nu o tii. (decat dc iti permiti sa le intreti pe amândouă)

Link către comentariu

cumpara mercedesul ala , la 70.000 de km e destul de noua  masina , chiar daca are 15 ani  , acolo nu prea vad cui sa o vinzi , poate tot unui roman :)) 

Link către comentariu

Spatiul niciodata nu ajunge, poate doar in cine site ce balena de masina.

 

Insa, nici nu pot spune ca cel putin in configuratia actuala a familiei, golful nu isi face treaba.

 

Plus, Mercul isi va face simtita cu adevarat marimea doar in vacante, insa, golful are avantajul ca e hatch si f multe bagaje usoare insa voluminoase le pun pe capacul portbagajului si astfel per total pun tot atatea bagaje cat as baga intr-o berlina.

Nu mai pun faptul ca vreau sa-mi iau portbagaj pt plafon si atunci chiar nu voi mai avea pbme cu bagajele.

Insa acest lucru se intampla o data pe an.

 

De intretinut nu cred ca ar fi o pbma banii, insa nu stiu daca merita sa investesc intr-o masina ce a stat.

 

Desi multi ar spune ca o masina cu rulaj asa de putin nici rodajul nu l-ar avea facut, personal consider ca o masina ce e folosita chiar zilnic insa nu abuzata de ea, nu in km astronomici, undeva min 10-15,000 pe an e o masina sanatoasa.

Pt ca, mercul nu a vazut drumuri lungi si dupa cum se stie drumurile scurte si dese sunt cheia marilor insuccese.

Si ganditi-va in 10 ani de zile a facut doar 20.000 km. Deci a stat f mult pe loc.

 

Mi-e sa nu decid sa o tin, sa bag bani in ea si sa am surpriza ca incepe sa pice la greu piese tocmai datorita faptului ca stand, au imbatranit prematur.

 

Poate mai e cineva cu o asemenea experienta ( masina ce a stat si apoi a fost folosita) si imi poate impartasi din eperienta sa.

 

Iar de cumparat nu am de ce sa-l cumpar, e al mamei mele de nou, deci mi-l doneaza sa spun asa :)

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Am inteles, in cazul asta de intretinere e vorba. Si daca nu il folosesti o sa fie pacat de el...samd..

Link către comentariu

Intradevar o masina noua e si o cheltuiala noua... In principiu ai putea sa o iei si sa mergi cu ea vreo 2 - 3 saptamani pe aici si sa-ti dai seama daca e de bagat bani in ea sau nu. Daca e de bagat bani in ea atunci o dai la dezmembrari cu veo 700 euro sa-ti scoti drumul, daca e de tinut o inmatriculezi... Acuma nu stiu cum e la tine cu Germania, cat poti sa circuli cu numerele de acolo aici, cat te costa numerele acolo....

 

Apropo am uitat sa precizez cand ne-am intalnit m-a luat valu cu problemele la a mea si mi-am adus aminte acum ca inainte de a lua Skodita din Anglia m-am interesat dupa normele euro. Norma euro 4 prin lege a aparut in 2001, deci sigur masina nu este euro 4 (pe multe forumuri se discuta despre norma d3 si d4 din Germania, care defapt D4 nu inseamna neaparat euro 4). La fel cand ma interesasem pentru a mea am aflat ca norma euro 3 a fost prima oara atestata in 1998 - 1999. Aici ma refer la motoarele pe benzina. Daca pe principiul nou de taxa de mediu iti iese euro 2 la noi la RAR (ceea ce ai mari sanse) si taxa e foarte mica, plus inca vreo 700 drumul plus inca vreo 300 pe la noi pe la RAR si asigurare si rovinieta plus inca ceva taxa de mediu ... te duci undeva in 1400 - 1500, mai bagi vreo 500 in ea ca sa fii sigur (ulei, filtre, bujii, conducte, placute, bucse) si cu 2000 euro ai masinuta de masinuta si stii ce iei. Problema care ar mai ramane ar fi consumul ca mai bagi vreo 500 euro pe instalatia GPL si te duci undeva in 2500.... cam mult. 

 

Parerea mea este ca merita daca nu faci prea multi km cu ea, dar daca faci mai mult de 15000 km pe an si tre sa-i mai pui si gpl nu cred ca merita...

Link către comentariu

Revin cu poze

 

Sunt din 2002 cand am facut mai multe poze,

Dupa cum se poate vedea, atunci avea doar 31.000 in bord. In 2003 tin minte ca avea in jur de 35.000km.

Acum, are putin peste 70.000.

 

Pana la urma cred ca o voi pastra, insa, sa uzez de faptul ca e masina mamei, ma gandesc sa o folosesc in tara cu procura astfel incat sa nu mai fiu nevoit sa o inmatriculez deloc aici. Voi ce arere aveti? Imi asum in acest fel vre-un risc? teoretic nu ar trebui sa am nici un fel de pbme daca procedez astfel.

 

p7190226.th.jpg

 

p7150046l.th.jpg

 

p7150040.th.jpg

 

p7150037.th.jpg

 

p7150035s.th.jpg

 

p7150033.th.jpg

 

p7150031o.th.jpg

 

p7150019.th.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!