Jump to content

Golf IV Special 1.6 16v 105cp


Muraru Dan

Postare recomandată

si ce daca a stat foarte mult.. daca a stat numai in garaj ? :))

 

e o masina de tinut, dar nu e de inmatriculat si folosit in romania

Link către comentariu

Ideea este ca sotia mea a dat si ea de carnet dupa multe tatonari. si vrea si ea masina.

Decat sa cumpar un polo sh ( asta aveam in gand) prefer sa-i dau MB-ul sau golful, ce o sa-i placa.

Astfel chiar daca va trebui sa-i schimb cine stie ce nimicuri la acest MB, ii stiu istoricul si e o masina infinit mai buna decat orice polo sh ce l-as putea cumpara cu 2000, max 3000 de euro.

 

Mama oricum nu o mai conduce deloc, a pus lacatul la garaj si ma asteapta vara asta sa iau masina.

 

Insa as merge in baza unei procure, sa nu o inmatriculez degeaba aici, nu are rost sa-i dau statului roman nic un ban pe prostia asta de taxa de mediu.

Insa va trebui sa vad cat va costa asigurarea daca -mi va da mie masina, momentan cum nici accidente nu a avut cu ea, au reducere destul de mare la rca. 

Link către comentariu

La asta ma gandeam si eu. O masina buna din vremuri bune, merita tinuta, daca reusesti sa o pastrezi la fel pe drumurile patriei deja peste vreo 15 - 20 de ani copii tai o vor vinde bine ca masina de colectie.

 

Este o masina in adevaratul sens al cuvantului, nu ca plasticaraiele de astazi...

Link către comentariu

Eu zic ca merita Mb-ul pastrat. Bucsele se duc cand sta degeaba in ploaie/ninsoare/soare multa vreme. Ce-i drept, si Leutul ce-l mai am p-acasa a stat de la revelion pana la sfarsitul lui februarie in garaj, dar pentru ca nu era mai cald ca afara a inceput sa-l ia rugina pe dedesubt si m-am luat cu mainile de cap cand am vazut asa ceva. Furtunele in niciun caz nu cedeaza asa usor de batranete, doar bucsele ar putea avea unele probleme, poate...

 

Daca pastrezi si Mb-ul, vei avea 2 masini adevarate si fiabile, chiar nu cred ca ai avea de ce sa regreti ca primesti aceasta donatie. Parerea mea e s-o inscrii la noi, ca am vazut ca euro2 e mai ieftin de inmatriculat decat euro4. Si cu 3-400 de euro o ai si pe numele tau, dar asta depinde de tine. 

Link către comentariu

Mie imi da undeva pana in 800e furt... pardon timbrul.

 

Cu drum si benzina - inca pe atat, maxim - te va duce pana in 2000e masina.

MB cu 70k km "pe bune".

 

In locul tau nici nu m-as mai gandi - cum poti, du-te dupa ea.

Link către comentariu

Masina inca nu stru sigur ce euro este, mama sustine ca este euro 4 insa e posibil sa fie D4, ceea ce inseamna ca este euro 3.

 

Euro 2 nu este in nici un caz, are stikerul verde pe parbriz.

 

Daca este euro 3 taxa este f mare, aprox 1500 euro si daca e asa nu o inmatriculez aici nici mort.

 

Imi fac procura la notar cum ca pot folosi eu masina mamei si am terminat balciul.

 

Eu asa cred ca e cel mai bine.

 

Alexander, garajul musai trebuie sa fie ventialt in permanenta, pt a nu se acumula condensul, care provoaca aparitia coroziunii..

Mama are un sistem cu un fel de ventilator ce evacueaza aerul la anumite intervale cand sunt usile inchise, insa cum prin garaj se ajunge si in gradina din spatele casei, deseori ea lasa usile deschide sa circule aerul. Sistemul a fost pus la constructia garajului de catre o firma ce asta face, construieste garaje pt masini. Stiu ca si peretii sunt anticondes si alte cele, usile au niste fante care permit circulatia aerului si chestii dinastea.

 

De aceea unu garaj nu e bine sa fie inchis ermetic sub nici o forma.

 

Daca iti permiti sa si incalzesti iarasi e bine, insa f important e sa nu permita acumularea umezelii.

 

Revenind totusi la rugina, ce anume ti-a ruginit presupun ca esapamentul.

Vezi ca eu am dat cu o solutie de la nigrin de oprit rugina tot ce inseaman esapement si ce e dedesupt, Apoi am dat cu spray cu un fel de smoala pe dedesuptul masinii. Asta am facut-o acum 2 ani si vad ca respectiva solutie si-a facut treaba f bine.

 

Nu spun ca toamna trecuta am dat cu spray wd40 tot esapamentul, am mers sa se arda frumos tot uleiul acela, a mirosit cateva zile mai ales cand erau si afara 30 grade a ulei ars, insa vad ca tine si acest tratament sa-i spun asa.

 

Eu am avut o crapatura in toba mijlocie decand am cumparat masina, era si toba cam ruginita, era mult mai ruginita decat restul esapamentului, am bagat ulei in acea crapatura, am mers o vara cu toba asa, apoi in toamna am cumparat o paste de repatat tobe, am astupat si am dat in fiecare toamna cu spray wd40 peste tobe. rugina nu s-a mai accentuat, iar precum am spus, acum 2 ani tratand-o cu acea solutie contra ruginei arata chiar bine acum. 

 

Oricum, tobele ruginesc si dinspre interior insa astfel creu eu ca am prelungit cu ceva ani buni viata lor.

 

Bafta.

Link către comentariu

La mine se pusese bine si pe bascule, si pe planetare si chiar si pe cauciucul bucselor se vedea o albeata asa...deocamdata nu s-a rupt nimic, e totul in regula :)) 

Link către comentariu

Nu trage deloc MB-ul la mine.

Masina a fost vanduta cu 5000 euro.

 

Sincer, nu-mi pare rau dupa ea, initial mi-a parut rau pt ca nu am condus-o, insa voi avea ocazia la vara, deoarece cumparatorul e un prieten de familie sa zic asa si i-a promis mamei ca imi va da masina pt o plimbare.

 

Oricum a dat-o bine dupa parerea mea, daca ar fi fost sa o aduc sa o vand aici nu cred eu ca obtineam niciodata banii astia pe ea.

 

Acum ca a venit chipurile in sfarsit primavara, treb sa-i dau atentie sporita golfului.

O sa am de schimbat garnitura de la baza antenei, sa repar portbagajul care nu l-am mai deschis din decembrie. Are o pbma la inchizator si cu chiu cu vai am reusit sa-l inchid, nu vroia in fel si chip sa stea inchis. Doar dupa ce il voi desface voi vedea despre ce e vba.

Si nu in ultimul rand, sa-l bag in service pt vopsirea portierei.

Am treaba la golf ca la paste.

Link către comentariu

Da, se pare ca acolo se apreciaza lucrurile bine facute... Aici intr-adevar nu luai niciodata banutii astia pe ea... Lasa ca e mai bine pentru ea acolo va avea parte de drumuri mai bune...

 

Off... o groaza de treaba ai la golf... in privinta vopsitului cum zicea si un coleg mai sus cam greu in bacau o treaba de calitate...

 

Eu am avut bara la Cielo busita si vreau sa-ti zic ca am ramas surprins de calitatea celor de la IATSA Bacau mi-au facut-o ca noua si nici acum nu s-a exfoliat deloc vopseaua de pe ea... (chiar ei mi-au recomandat vopsirea si indreptarea celei existente decat comanda de una noua de plastic de ala ieftin la care nici vopseaua nu adera...)

Link către comentariu
  • 7 months later...

In sfarsit, dupa aproape un an mi-am luat inima in dinti si mi-am dus masina in service pt vopsire.

Intre timp, desigur, ca asa am eu noroc ma-m mai ales cu ambele usile stanga zagriate cu un cui, asta in timp ce am fost plecat in concediu o luna de zile.

 

Dupa o saptamana de stat in service, masina am ridicat-o astazi, in proportie de 99% declarandu-ma extrem de satisfacut de rezultate.

Am vopsit-o la Global Auto Service de pe calea Moinesti. Din cate service-uri am calcat, ei mi-au lasat o impresie buna din prisma curateniei si faptului ca-ti dau masina curata, negazata smdp.

 

De vopsit a trebuit sa vopsesc asa:

-Aripa dreapta fata, ce imi era zgariata cu o cheie,

-usa dreapta spate facuta pe rca-ul tipei ce a intrat iarna trecuta in mine

-aripa stanga dreapta care e singurul element ce l-am stricat eu

-bara fata, zgariata intr-un colt rau de tot

-grila, care mai fusese vopsita asta dupa ce-mi intrase o pasare in grila asta la cca 50 km/h, atunci crapandumi-o

-carcasa oglinda sofer

-bara spate, luasem mai demult o teava de gaz si avea si cateva zgarieturi

-aripa stanga spate, zgariata cu o cheie

-ambele portiere de pe stanga, zgariate rau de tot cu un cui iar portiera de la sofer mai avea si o infundatura, din spusele venicilor de la un cautator de fiare vechi ce intrase in portiera cu caruciorul

-pragul dreapta, care avea ceva pbme estetice, el mai fusese reparat in 2007, la 2-3 zile decand adusesem masina pt ca, neavand inca carnet, am mers cu al meu cumnatel la un meserias sa-mi monteze noul casetofon, care e de fapt un cititor de carduri cu radio.

Nu l-am montat singur pt ca nu stiam si nu avea sculele necesare cu care sa extrag vechiul casetofon.

Si, dupa ce a parcat masina frumos pe trotuar, cand a vrut sa o ia inainte, in mijlocul tortuarului fiind o mare teava de gaz, s-a suit cu roata pe acea teava, care nu era f inalta insa suficient sa-mi infunde chiar coltul pragului.

 

Total cost operatie: 2580 lei + 970 lei de la Groupama.

 

Culoarea au nimerit-o nemaipomenit de bine, acum imi pare rau ca nu am vopsit si usa dreapta fata dar nici cu finantele nu stateam tocmai roz.

 

Ma bucur ca in sfarsit am trecut si de etapa asta, acum ma gandesc unde naiba sa parchez deacum incolo masdina, clar cineva are boala pe mine si imi vrea raul pt ca, nu am mentionat un lucru: toate, insa absolut toate zgarieturile le-am pricopsit in fata blocului cand masina era parcata.

 

Insa, vreau pe viitor sa-mi iau o camera auto si sa filmeze non stop.

 

Fereasca-l bunul D-zeu sa prind pe vreunul ca imi face ceva la masina ca sincer il calc in picioare.

Cata grija am avut de ea numai eu stiu si uite ce fac niste vandali nesimtiti.

 

Alte modificari intre timp nu prea am facut la masina, atat ca i-am schimbat acum putin timp uleiul, filtrele toate, pus cauciucuri de iarna noi noute Firestone pe  jantele de aliaj de 15".

 

Inainte aveam pneuri pe 14" tot Firestone pe jante de tabla insa, preturile mari pt pneurile 185/75/r14 m-au facut sa pun cauciucuri pe jantele de aliaj care au fost tratate in prealabil cu ceara pt protectie. Vechile Firestone-uri ajunsesera la capat de drum din orice colt a-ti privi-o: aveau 9 ( noua) ani de la data fabricatiei si ajunsesera si la semnul de uzura. Estetic aratau de exceptie, in viata lor fiind rulate doar 2 veri in rest doar iarna.

 

Ulei am pus tot mobil super 3000 x1 5w40, insa, putin peste 500 ml am pus mobil 1 5w40 pt a ingrosa uleiul, sa vad daca imi va mai papa intre schimburi.

Nu ca mananca mult, pana in 500 ml dar na, aveam degand sa folosesc Liqui Molly, insa e cam scump si uite asa am facut vascozitatea egala cu cea a Liqui Molly folosind Mobil, pt cei ce nu stiu, Liqui Molly 5w40 fiind cam cel mai gros ulei 5w40 existent, mult mai gros decat Castrol spre exemplu care e unul dintre cele mai subtiri 5w40.

 

Orisicum, parca, la rece porneste mai bine ca inainte cand foloseam doar super 3000, in sensul ca la temp de 5 grade si sub, o fractiune de secunda auzeam un zgomot mai ciudat la motor, ca si cum nu ar fi fost lubrifiat perfect.

Acum, decand cu noul amestec nu am mai aveut acel zgomot deloc.

 

Voi vedea cum se va comporta la sub -10 grade, cand, imi bateau tachetii usor ce-i drept cam 5-6 secunde la pornire.

 

Zilele urmatoare vreau sa schimb si uleiul din cutie, am 5 ani cu actualul.

 

Voi reveni cu poze, am ceva si din timpul operatiilor de tinichgerie.

 

Restul elementelor ce nu au fost vopsite au beneficiat astazi de un polish manual, eu am o pasta de la prevent cumparata din benzinarie, care o folosesc decand am masina. De 2 ori pe an efectuez operatia si isi face treaba, nu zic nu, curata f usor depunerile de pe caroserie, gen bitum smdp si cica si asigura ceva protectie. Nu se compara cu siguranta cu produsele profi insa decat deloc e bine deocamdata si asa.

 

La anul o sa vreau sa folosesc si eu produse mai profi, sa-i fac un detailing ca la carte.

 

Mi-a facut pofta colegul Kendoo insa trebuie sa ma pun cu burta pe carte sa stiu exact ce produse sunt necesare, nefiind familiarizat cu toate produsele ce se folosesc in aceasta operatiune.

 

Una peste alta, vreau sa-mi iau niste lavete, sau prosoape sa le am atunci cand voi spala masina, 2 saptamani o las asa nici nu ating vopseaua, nu ca nu ar fi ea intarita, insa sa nu risc nimic rau.

Pt ca, carpa celor de la spalatorie in veci nu va mai fi folosita pt masina.

Daca aveti ceva recomandari pt prosoape bune si ieftine pt operatiile de stergere, respectiv lustruire astept parerile voastre.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Asa e Muale, desi stau zilnic pe forum, cand voiam sa scriu ceva in al meu ma luam cu altele si uite asa trecea timpul.

 

Revin cu o corectie.

Mix-ul l-am facut folosind cca 5-600 ml de Mobil 1 5w50, nu 5w40 cum am scris eronat in postul anterior.

Astazi, la -4 grade a pornit perfect, fara pic de zgomot, semn ca totusi ii trebuie un ulei 5w40 ceva mai gros.

E si normal, se aprorpie de 180.000 km deacuma.

 

Sau uleiurile din prezent nu mai sunt ca cele de altadata E si asta o posibilitate.

Oricum, mobil-ul 3000 nu e din liga mobil 1 asta e clar, cel 5w50 avand mult mai multe in comun din punct de vedere al compozitiei cu uleiurile 5w40 ce erau fabricate in anii 2000. Din ce am vazut, se incearca o scadere a TBN-ului, o scadere a sulf ash-ului, nu stiu sa-i zic ep romaneste, lucru nu neaparat bun pt un motor lansat acum mai bine de 10 ani. Dar aste-as noile reglementari ce sa le faci.

 

Desi nu era f scump, nu am folosit 5w50 in totalitate pt ca, e un ulei f gros atat la rece catd si la cald, chiar mai gros decat 10w40. Si spun asta dupa consultarea fiselor tehnice ale uleiurilor, nu dupa auzite sau cine stie ce pareri.

 

Daca nu aveam gaura asta in buget data de vopsire puneam Liqui Molly, insa uite ca suta aia de lei ce era diferenta intre mobil si LM nu am avut-o la momentul respectiv, ca m-au costat destul si filtrele si nu puteam sa omit vreunul, plus ma rodea si curiozitatea mix-ului.

 

Voi reveni cu pozele cat de repede pot.

Link către comentariu

Poze dinainte de vopsire:

 

2igj.jpg

 

y5as.jpg

 

inmj.jpg

 

4bdq.jpg

 

Si dupa vopsire:

 

al6y.jpg

 

05sr.jpg

 

bk2c.jpg

 

9k5n.jpg

 

uewu.jpg

 

mcte.jpg

 

mfig.jpg

 

Ma bucur ca mi-au nimerit culoarea, se vede cum era vopsita inainte ( aripa dreapta spate sii ambele portiere de pe dreapta fiind vopsite acum 5 ani).

Asta e, daca stiam sincer faceam cum faceam sa vopsesc si portiera dreapta fata dar acum e prea tarziu.

 

Ce mai trebuie sa mai fac la bibiu:

-sa inlocuiesc oglinda, o am acasa insa azi dimineata cand am avut tentativa de a o inlocui m-am lasat pagubas din cauza frigului

-siliconul aplicat pe portiera de la sofer a prins un por si va trebui sa-l inlocuiesc

-trebuie sa schimb burdufele pt haion ce abia le-am cumparat de la reprezentanta, fiindu-mi crapate ambele. Firele au fost ok, doua parca putin crapata izolatia, le-am izolat pe toate preventiv.

 

Si cam atat, in rest benzina sa fie si drumuri curate, ceea ce in Bacau momentan nu sunt deloc.

 

Ps: 

Mai exista pe undeva in tara asta trotuare asa de ne-am prost pana la pragul masinii? Sper ca nu.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica in principal pt haion? Vad ca va trebui sa scot toate firele din mufe, altfel nu pot schimba burdufurile.

Multa munca pt niste amarate de burdufuri.

Link către comentariu

Facuse cineva pe aici exact acelasi lucru, nu imi amintesc cine...

Demonteaza ambele plastice de pe hayon, desfaci firele din clips si mufe si le tragi prin burduf.

Nu stiu exact cum e la furtunul de apa, daca e mufa in zona aia, este un L in spatele stopului de frana.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Ms Gabi, ar fi o chestie insa e prea mult de munca plus ca sertizarea mufelor va trebui facuta perfect, altfel o dai in alte probleme.

Cum arata acel depinator? Nu m-am uitat sincer prea bine sa studiez mufele, insa e posibil sa rezolv treaba cu un ac sau agrafa? Sau sa caut un astfel de depinator? Ce sfaturi imi dati?

Link către comentariu

Am incercat eu sa scot pinii de o mufa mama de bloc de lumini de g4 cu ace si alte acarete si dupa p...in toate orificile si intepaturi in degete...nervi cat cuprinde...am reusit cu chiu cu vai.Mai aveam putin si muscam din mufa. :lol:

Problema este la ca mufele mai mici este mai dificil de scos pinii home made si fara un depinator risti sa strici pinii propriuzisi si apoi sa apara contacte imperfecte.

Link către comentariu

Ideea lui Gabi mi se pare cea mai corecta. Se pot si cositori si izola cu tub termocontractabil, daca ai acces la o priza sau letcon la 12V.

Link către comentariu

Clar trebuie sa fac rost de o asemenea scula.

Nu neaparat sa scap de injuraturi, insa nu vreau sub nici o forma sa alterez pinii.

 

Sa pun eu inadituri ar fi o idee insa daca tin bine minte e o regula: sa nu se cositoreasca nimci in masina, toate prinderile sa se faca mecanic. Deci, daca as opta pt niste papuci sa zicem, tot imi trebuie un sertizator pt acei papuci, asta sa fac treaba cum trebuie. 

am un prieten electronist si sa vad daca are o asemena scula.

 

Pareri despre cum arata masina?

 

In realitate arata mai bine ca-n poze, asa mi se pare mie.

 

Zilele astea va trebui sa-mi fac timp sa schimb si uleiul din cutie sa fie servisarea de anul asta ca la carte, astfel neavand nici un fluid mai vechi de 2 ani pe masina, poate uleiul de la servo sa fi implinit 2 ani si jumatate.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Electrician auto..nu electronist.Daca erai din Bucuresti apelai la baietii de aici de pe forum si in maxim 40 minute terminai lucrarea cu schimbarea burdufelor.Nu este foarte complicat.....banda TESSA ca de fabrica...depinator multiplu pentru toate categoriile de pini...desfaci doar aparatoarea hayonului....si cam asta este toata lucrarea.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!