Jump to content

Golf IV Special 1.6 16v 105cp


Muraru Dan

Postare recomandată

Mda, rar si mult, asta e.

Adevarul e ca ieri, stand si schimband atatea la masina chiar ma gandeam sa mai scriu ceva despre ea.

Cum in fiecare zi scriu cate ceva prin diferite topic-uri, e chiar si culmea cum chiar pe al meu l-am ignorat atata vreme.

O sa revin si cu poze, cu zgarieturile si povestile lor, pentru ca sincer absolut toate mi le-au facut persoanele rau intentionate.

Si sper, intr-un viitor apropiat voi gasi pe cineva priceput care sa mi le si remedieze cum trebuie.

Insa pana atunci vine ziua fetiei ( face 2 anisori in curand), concediul si abia dupa aceea sa mai strang ceva la pusculita.

Referitor la longevitate, acum un an, eram in tentativa de a schimba masina.

Nu ca nu eram multumit de ea, insa chipurile sa reinoiesc parcul.

Dar, sincer, e prima mea masina, e modelul ce mi l-am dorit inca din adolescenta si fiind intr-o stare bune de functionare, am decis sa o pastrez.

Va ramane in familie mult si bine, sincer nu cred ca o voi vinde niciodata.

La cat s-au ieftinit masinile chiar nu are rost sa o vand.

In viitor daca vremurile se vor indrepta si criza asta nu va mai apasa asa de tare pe umeri, mi-ar placea sa imi iau un Touran sau Tiguan.

Dar pana atunci mai este.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Pasiune nu as numi-o, ci responsabilitate.

Multi considera masina ca un simplu bun, ca ceva care sa te duca de la a la b si careia sa nu-i prea dai importanta.

Insa si cand iti pica ceva la ea, acuzi producatorul de produs prost, nu te uiti in schimb ca nu ai respectat instructiunile de mentenanta. Bine, ca se intampla sa mai si pice ceva prematur ( cum din pacate se intampla din ce in ce mai des la modelele noi) este cu totul alta poveste, insa eu am o vorba: cum ai grija de ea, asa are si ea grija de tine.

Mie ii place sa fie curata, ingrijita si sa fie in stare buna de functionare.

Sincer multi mi-au spus ca nu am ce face cand ma vad ca dau masina cu ceara sau cand stau cu periuta in mana si perii interiorul masinii.

Insa mie mi se pare si consider ca e un lucru absolut normal, nu degeaba masinile nemtilor arata cum arata.

Sa fim seriosi, acolo au programe de detailing f bine puse la punct, in afara de asta service-urile iti tin destul de strict evidenta reviziilor si nu se distrag din a-ti recomanda operatiile de service potrivite pt a-ti mentine in stare f buna de functionare masina.

Nu toti nemtii apeleaza la aceste programe probabil, insa oricum, nivelul lor ridicat de trai nu-i impiedica nici pe cei mai delasatori sa aiba grija de masina.

Apoi, daca stai numai si citesti cartea masinii, vezi cate operatii de intretinere se recomanda sa se efectueze, atat pt ingrijire cat si pt mentenanta.

Desigur, important e sa le stii si sa vrei.

Multi poate vor, insa nu stiu ce sa faca, nu au unde si poate nu au pe cineva competent sa-i sfatuiasca ce sa faca la masina lor.

Pentru ca, spre exemplu multi mecanici cand te duci cu o problema nu foarte grava, insa rezolvabila ( vezi la mine zgomotul ambreiajului de la climatronic care de fapt era rola intinzatoare de vina) se uita la tine si numai nu iti zic, mama, las-o asa, ce naiba vrei ca o masina de 10 ani sa mearga ceas?

Si din pacate sunt multi care stiu meserie dupa ureche, care nu au citit probabil un manual de service in viata lor si numai cand te uiti cum strange un surub iti dai seama ca doar carute ar trebui sa repare, nicidecum masini.

Ca tot vorbim de suruburi, am o poveste tragi-comica. In primul an cand aveam masina, imi era treama sa ma bag eu sa desfac la ea, pana chiar si rotile.

Nu ca nu m-as fi priceput, insa am citit un manual tehnic, unde se vorbea despre cuplul recomandat de strangere chiar si in cazul prezoanelor.

Si ce credeti ca am facut?

Vroiam sa echilibrez rotile ca na, se recomanda sa le echilibrezi periodic, desi sincer eu nu am avut probleme de la an la an.

M-am dus la cel mai renumit service de roti din Bacau. Acolo, dupa ce au facut baietii echilibrarea, i-am vazut ca pun mana pe pistolul pneumatic si dai sa-mi stranga prezoanele,

Eu i-am intrebat daca au pistonul setat pt cuplul respectiv ( acum nu-l mai tin minte) si se uitau ca mata-n calendar la mine. Eu foarte serios, i-am rugat sa cheme seful de service.

Nu va zic ca ei habar nu aveau de asa ceva.

Raspunsul lor: Strangi cat de tare poti. Desigur, i-am rugat sa le stranga cu cheia de roti a masinii, la mana.

M-or fi injurat, nu stiu, insa sincer, de atunci, inainte de a ajunge pt o operatie imi place sa ma documentez cat de mult se poate.

Pt ca, niciodata nu poti avea incredere in mecanic, indiferent ca de priceput este. Poate e obosit, uita smdp, e bine sa stii si tu pasii ce treb facuti.

Astept weekendul sa scot fetele la plimbare si sa vad cum se comporta incarcata.

Pana acum, la un mic test pe serpentinele din preajma Bacaului, sta mai bine in curbe.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
  • 1 month later...

La Multi Ani !!!

Hehe. astazi implinim 5 anisori decand suntem impreuna.

Tocmai am venit din concediu, 1200 km cu un consum de 5.7

Am fost la mare, insa m-am plimbat prin mai toate statiunile.

La dus am scos 5.3, la intors 5.6, viteza medie 75 km/h, 2 persoane si un bebelus, bagaje cat cuprinde.

Eu zic ca-i fff bine.

Inainte de drumetie am curatat clapeta, egr, schimbat filtrele de benzina, aer, habitaclu, uleiul are abia 6000, asadar mai are pana la schimb.

Facut presiunea in roti la 2.2, benzina de 100 si la drum.

La dus si intors am mers noaptea, fetita mea are rau de masina si nu imi permiteam sa vomite pe drum, plus ca faceam 100 de ani pe drum.

Link către comentariu

Am citit tot topic-ul masinii tale, motivat fiind de post-urile bine scrise pe topic-urile pe unde ne-am mai intalnit.

Vreau doar sa-ti spun ca ma bucur sa vad ca mai exista oameni ca mine(sper sa nu par laudaros, nu asta e intentia!) care stiu unde sa bage banii in masina.

La fel sunt si eu cu masina mea, vreau sa mearga cat mai bine pe drum, fara zgomote care n-ar trebui sa apara si sa stiu ca oriunde m-as duce cu masina, n-o sa ma lase vreodata in drum. Si niciodata nu m-a lasat si a tinut cu mine saraca atat cat a putut.

In fine, cu riscul de a parea putin Gay, vreau sa-ti spun ca te apreciez pentru responsabilitatea cum ii zici tu, dar e de fapt pasiune, cu care lucrezi la masina si incerci s-o mentii cat mai buna. Pe mine ma doare undeva in cavitatea toracica atunci cand aud zgomotele facute de articulatii si bord daca merg tare prin gropi si sunt convins ca si tu esti la fel ca mine.

Va doresc La inca Foarte Multi Ani impreuna, tie si masinii, si drumuri curate fara gropi! Si mentine-ti mentalitatea si respectul pe care le ai fata de masina, pentru ca o sa ai numai de castigat! N-ai ce sa pierzi!

Keep up the Good Work!

Link către comentariu

multi inainte!

consumul este f bun pt motorul ala. probabil a ajutat si lipsa traficului de la ora aia :)

presiunea e 2.2 la toate 4? la mine pe capacul rezervorului spune sa bag 1.9 pe spate. si sa cresc doar cand am masina f incarcata.

nu m-ai uitat cu stickerele,nu? :)

Link către comentariu

Multumesc tuturor de urari.

Azi ii fac o mica sedinta foto, in fiecare an am pozat-o de ziua ei ( si nu numai).

Legat de masina, eu prefer sa fac si 100 de km in plus la un drum mai lung insa sa merg pe drum bun calitativ.

"Inebunesc" cand dau de drumuri proaste, nu doar ca tin la masina, ci pentru ca sincer, la cate taxe ni se iau, sincer am pretentii pt starea carosabila.

Plus ca mie nu-mi place ( mai ales acum ca am copil mic) sa-mi fie afectat f mult comfortul.

La dus drumul a fost chiar aglomerat, plus ca am prins si o ploaie torentiala pana aproape de Braila si nu am mers chiar asa de economic cum imi doream.

Insa mie mi-a trebui 1 an si umpic sa simt masina si sa dozez pedala atat cat trebuie pt a scoate consumuri bune.

Repet, un diesel nu se conduce ca o benzinara si invers. Si eu cand trec pe un diesel am tendinta sa-l turez pana spre 3000, iar cumnatul meu care a condus toata viata lui diesel-urii, merge cu a mea sub 2000. De aceea nici nu prea i-o imprumut, eu consider ca nevasta si masina nu se imprumuta :)

Da Muale, presiune 2.2 in toate 4. Iti explic si de ce:

1.9 e pt masina goala, cu maxim 2 oameni.

Insa, orice producator de pneuri recomanda sa pui umpic mai multa presiune in roti daca drumul e bun si nu mergi pe nisip, drum de tara, smdp tocmai pt a scoate un consum mai bun si pt a reduce uzura anvelopelor, pt stabilitate marita.

Astfel se recomanda umflarea la presiunea maxima de incarcatura, chiar si daca mergi cu masina mai putin incarcata.

Adevarul e daca pun 3 persoane cu presiune 1.9 se cam lasa cauciucurile. nu mai vorbesc sa umplu si portbagajul cu ceva.

Presiune mai mare de 2.2 nu isi are rostul la mine, doarece nu am incarcat-o niciodata la capacitatea ei maxima.

La inceput sincer faceam regula de 3 simpla cu presiunea, insa dupa mai multe incercari, am ramas fidel valorii de 2,2, fiind optima pt regimul meu de exploatare.

Astfel incat, am ramas fidel presiunii de 2.2 pe fata si pe spate, pneurile facand pe fata chiar si cu masina goala umpic de balon ( se vede cum e lasat putin cauciucul) iar pe spate cu masina goala sunt perfecte, lasandu-se si acestea nu f mult cand am 3 oameni in masina.

Iar pana acum, in 60.000km decand am pneurile ( Dunlop SP01) am uzura doar 30-40% .

De topait nu topaie, curbele le iau in siguranta, nu fuge de spate.

O sa fotografiez si pneurile sa se vada cum se lasa cu aceasta presiune.

In alta ordine de idei, am mai tras si eu cu ochiul la alte masini hatch( ford, opel, renault) si spre surprinderea mea spre exemplu la un 307 era recomandata presiunea 2.2/2.4, insa putine recomandau 1.9 la gol.

Iarna am jante de tabla si pneuri 175/80/r14, in care pun 2.2/2.4, acolo presiunea maxima fiind putin mai mare decat cu pneuri de 15.

Stickerele ti le voi pregati zilele astea si te anunt cand le voi trimite.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Umpic de istorie totusi.

Legat de responsabilitate, pasiune, smdp, Alexanderdj, eu m-am nascut in Copsa Mica in Jud Sibiu, desi de la aprox 2 ani locuiesc in Bacau.

Bunicul meu, D-zeu sa-l ierte era sas.

Si cum prin partea locului multi sasi au plecat dupa revolutie in Germania, veneau in vacante in Romania.

Nu iti spun cum salivam efectiv la masinile lor, nu doar la marcile respective, ci la micile detalii care faceau diferenta. Nu tu briz brizuri inutile in interior, curate, impecabil estetic. Astfel ca eu nu concep ca o masina sa nu fie intretinuta corespunzator si sa nu ai grija de ea.

Din pacate in Romania e mai greu, mie sincer de ura cred mi-au zgariat-o in destule locuri, insa asta e tara in care traim si ne ocupa tot timpul.

Plus ca nu voi uita niciodata primul golf 4 care l-am vazut.

Era toamna anului 1999, si am vazut un golf verde inchis ( culoare norocoasa la nemti, si foarte apreciata) cu interior crem, piele, clima, full ce sa mai, pe benzina, insa cred ca fie era vr6 fie 18t, stiu insa ca avea ceva litera rosie.

Jantele erau avus2 mai mult ca sigur, cer e ca aveau spitele despicate.

Eram prea aeriam atunci si orbit de cum arata acea masina si nu mai tin minte din pacate f bine detaliile.

Exteriorul ca exteriorul, insa cand am vazut interiorul, cu bordul de avion inclusiv coloristic, care la acea vremei mi-a parut un salt enorm optic fata de tot ce vazusem pana atunci, am ramas masca ( il vazusez si spre inserat, unde culoarea albastruie iedea f bine in evidenta).

A da, avea si navigatie iar neamtul se uita la tvr1 fara sonor insa ( cred ca nu era sunetul si pe norma vestica) insa ce sa mai, mi-au cazut plombele efectiv.

Practic m-am indragostit pe loc de acea masina, de aceea am dorit ca interiorul golfului meu sa nu fie negru, cred ca de atunci imi plac acestea in 2 nuante.

Cert e ca display-ul climatronicului, si desigur navigatia mi-au placut teribil.

Pana atunci nu mai vazusem nici un climatronic pe golf, doar pe passat.

Cei tineri de acum, nu au cum sa simta ce simteam noi cei copilariti in comunism la vederea minunatiilor vestice, stiu ca dupa revolutie pana si gumele de mestecat wrigley spermint cu ale sale lame ce aveau desenat un norisor ce acoperea partial un soare mi se pareau sf.

Veremuri demult apuse, insa nostalgice tare.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

In primul rand, multumesc de add!

Eu n-am prins evul comunist, m-am nascut la cateva luni dupa revolutie. Cam asa am si eu o mica poveste legata de Leon-ul meu.

Era in vara lui 2004 si eram cu taica-miu prin oras, probabil ca sa ma inscriu la liceu sau sa umblu dupa actele necesare. Pe la Cutitul de Argint era un Leon 1M galben-lamaie condus de un barbat pe la 25-26 de ani. Cand l-am vazut prima oara din lateral, m-a apucat rasul ca abia se vedea omul in masina de cat de jos statea in ea. Imi aduc aminte jantele pe 17 inchi care m-au dat peste cap, bara fata si spatele masinii care era si pentru mine inca mai e porno.

Cand am inceput facultatea, am avut norocul ca ai mei sa aiba destui bani sa-mi ia si-o masina. Si am mers duminica in targ sa caut masina. Stiam doar ca vreau masina pe benzina, cu cat mai multi cai sub capota, jante de aliaj si sa arate bine ca model. In minte aveam G4. Timp de 5 ore m-am tot plimbat printre masini cautandu-le pe acelea care se incadrau in bugetul meu. Am trecut pe langa Leon fara sa-l bag in seama macar. Majoritatea alora de imi placeau, ori n-aveau jante de aliaj, ori erau in 2 usi, ori erau frantuzesti, ori n-aveau geamuri electrice si tot asa. Ma intorc la Leon ca ramasese singura care se incadra in bani. Am intrat pe scaunul soferului, era deja coborat la maxim. Am pus cotul pe cotiera si mana stanga pe volan, m-am mai uitat putin prin ea dar deja eram indragostit de pozitia de sofat, eu avand permis doar de 5-6 luni la acel moment si masina pe care puteam s-o conduc aproximativ cand vroiam era T5-ul lui taica-miu. Am pornit si motorul, s-a auzit doar cand a invartit electromotorul si apoi liniste si pace. M-am jucat putin si la radio, m-am uitat mai bine la ea de afara si avea tot ce-mi doream, numai ca nu era asa frumoasa ca Leon-ul care mi-a marcat adolescenta. Mi-am dat seama atunci ca ala probabil era varianta sport si asta era mai cheala de fel.

Facem actele, taica-miu zice sa merg eu cu T5-ul pana iesim din oras ca cu aia sunt obisnuit si sa nu fac vreo boacana pana trece Leon-ul pe numele meu. N-am avut niciodata probleme la trecerea de pe-o masina pe alta, dar in fine. La iesirea din Bucuresti, am tras pe dreapta ca sa merg eu cu Leon-ul pana la tara. M-am urcat in masina si dau s-o pornesc, nu se invartea cheia. Ma uit in bord si era deja pornita! :) Plec de pe loc, mergea atat de bine ca pur si simplu mi-au dat lacrimile. Mi-am revenit dupa vreun minut si apoi ca orice copil cretin, am vrut sa vad ce stie. Cand am vazut ca am 80 de km/h in a 2-a si motorul suna atat de bine, am avut un sentiment inexplicabil. Am reusit dupa ce-am ajuns cu ea la tara sa consum 7-8 litri de benzina in 20 de minute, in conditiile in care ma mai opream ca imi facea lumea semn sa trag pe dreapta ca sa ma felicite si sa-mi puna vechea intrebare: "Cat ai dat pe ea?" 1 saptamana a ramas la tata ca sa-i faca revizie generala la reprezentanta si s-o treaca pe numele meu. In saptamana aia, T5-ul nu s-a mai miscat din garaj desi e masina cu care cara marfa pentru magazin. :)

Uite ca si dupa aproape 3 ani, imi place cel putin la fel de mult si ca de fiecare data cand mi se pare ceva in neregula, daca am fondurile necesare, merg si schimb ce nu mai lucreaza corespunzator pe masina. Motorul masinii e de vis! aproape 70.000 de km facuti numai de mine, de multe ori i-am dat jar de am consumat 7-8 litri de benzina la un drum de 30 de km in afara Bucurestiului. Nu consuma gram de ulei, nu face figuri iarna la pornire si trage si acum la fel de bine ca atunci cand am luat masina. Desigur, intervine si obisnuinta si daca mai prind o pauza de 4-5 zile fara sa merg cu ea, cand ma urc la volan mi se pare anormal sa traga asa bine si sa mearga atat de frumos!.

Imi pare rau ca ti-am poluat topic-ul cu povestea mea. Sper sa ai rabdare sa citesti pana aici!

Link către comentariu

Asemenea povesti tot sa citesti.

Adevarul e ca (moda cica) eram axat pe diesel, ca de, consuma putin, vechiul mit ca sunt mai fiabile si alte cele.

Insa cand am vazut cat de finut se conduce si se simte o benzinara fata de diesel ( condusesem golful 4 diesel al cumnatului) am ales benzina pt ca pur si simplu imi placea benzinara.

Iar legat de consum, desi la inceput aveam oarece retineri legate de valori, am fost placut surprins cand am inceput sa scot constant valori sub 6 l.

Adevarul e ca la drum lung o medie mai mare de 7.5 eu nu am scos, chiar daca pe portiuni relativ lungi am tras de ea cat am putut.

Revin maine cu ceva poze.

Link către comentariu

Nu, nu exista ca masina mea de zi cu zi sa fie un diesel. Poate daca vor veni timpuri si mai grele, voi alege vreun Smart cu motor diesel, insa daca imi merge macar pe jumatate dupa inima mea, benzina e viitorul.

Imi mai place sa conduc si diesel ocazional, e misto sa nu trebuiasca sa urci in ture asa mult mereu, dar crede-ma ca dupa 1h de sofat efectiv, ma ia durerea de cap, plus ca trebuie mestecat cu schimbatorul cam prea mult pentru gusturile mele.

Masinile noastre sunt teapene rau. Mai ales motoarele, cred ca daca o sa ramana masina la mine pana atunci, o s-o duc la juma' de milion de km fara reparatii la motor.

As sta la povesti d-astea cu si despre masina personala si discutii pe teme auto in special de mecanica, mai rau decat pitipoancele de stau la cafenele si trag cate 2h de-o cescuta de cafea. :P

Link către comentariu

Vin si pozele

le-am facut, insa pur si simplu nu am avut timp sa le redimensionez, respectiv sa le pun pe imageshack.

Sunt cam aglomerat la servici, iar acasa de 4 zile petrec cu ocazia implinirii a 2 anisori a fetiei ca na, o fata am si eu :)

Dar promit, weekendul asta pun pozele.

Link către comentariu

Nu am rezistat si mi-am facut timp in pauza de masa sa pun poze

165553 km (de la 89800 la mine), fabricata in decembrie 2001, cumparata in ianuarie 2002 de catre neamt desigur.

Masina am reusit zic eu sa o pastrez ca in prima zi.

Si nu mi-a fost deloc usor avand si bebelus ( copil de acum ).

Husele le am din 2008 montate si s-au pastrat dupa parerea mea f bine pana acum.

fatac.jpg

spatei.jpg

sofer.jpg

bebes.jpg

bordd.jpg

si pt Muale, dar nu numai, cum se aseaza pneurile cu presiune 2.2 ( masina goala)

fata:

pneufata.jpg

spate:

pneuspate.jpg

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

De ce folosesti husele de protectie? Cine o sa se mai bucure de tapiteria OEM? Urmatorul proprietar cand o sa-i vina vremea ? :P

As inlatura "lemnul" de pe trim-urile laterale player-ului

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Lipsesc niste presuri mai cochete, in rest arata de vis. Se vede ca tii la ea.

Link către comentariu

Husele nu ma incomodeaza deloc, nu transpir in ele, am dat la vremea respectiva nu mai retin exact, insa cred ca in jur de 300 de ron pe ele.

Plus ca, am mai varsat diferite lichide ( mai ales pe bancheta din spate) si am avut neplacerea chiar si sa patez husa, in schimb tapiteria nu a fost afectata mai deloc, doar superficial si s-a curatat imediat cu vanish pt covoare. Desigur, dupa o spalare in masina a husei si dat cu solutii pt pete s-a curatat si ea.

Nu mai spun cum imi apara scaunele cand are rau de masina copilasul. Absorb destul din lichid, astfel incat scaunul e doar umezit si nu ajunge grosul la ele.

Asadar, eu le consider binevenite atat timp cat nu-m iau din confort.

Presurile le-am primit cadou si desi sunt grosolane, retin extrem de bine mizeria, lichide si tot ce mai curg din incaltari. Asadar, le-am pastrat, unele mai finute ar da probabil mai bine insa pana la urma isi fac treaba cu brio. Bine ar fi fost daca vw ar fi implementat un sistem de retinere a presurilor cum e in fata, cam fug cateodata astea de pe spate, insa tot datorita grosimii se opresc numai bine in sinele scaunului.

Ornamentele de lemn sunt f bine lipite si sincer mi-e teama sa nu stric plasticul.

Link către comentariu

Exista prindere si pt spate. E posibil sa gasesti si aici in aria MK4

S-au iei asa ceva si le faci singur

post-16307-0-95540300-1343476041_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

sunt de aceeasi parere in legatura cu lemnul....nu pica bine.

manson la schimbator gasesti din piele la sume decente. al tau mi se pare ca e din vinilin si putin crapat (sau ma inseala display-ul?)

Link către comentariu

Foarte bine arata. As fi vrut eu sa se pastreze si cotetul meu asa bine, da' daca a avut noroc de 2 proprietari fumatori in Romania(inclusiv eu), n-a fost sa fie. Mi-am pus si eu niste huse, dar au fost niste rebuturi care s-au rupt din prima datorita sustinerii laterale a scaunului, le-am pastrat totusi o perioada ca nu erau gauri in ele, dar mi-a facut noroi in scaun asa ca am renuntat.

Da, chestia aia de lemn nu prea face parte din decor, nu stiu ce e cu ea acolo. Doar lemnul ala nu-mi place. Covorasele sunt de parere ca trebuie sa-si faca treaba si atat, nu trebuie neaparat sa arate si bine.

Link către comentariu

Multumesc de pareri.

Circoloco, pt acele prinderi e data deja gaura in podea pt a fi insurubate? Pt ca cel putin mocheta nu prezinta nici un fel de locasuri sa-i spun asa unde sa se poata introduce.

O sa mai inversighez in amanunt oricum daca se pot monta imi pun fara discutie.

Lemnul respectiv a fost pus de neamt si personal m-am obisnuit cu el.

Am incercat sa-l dau josi insa e f bine lipit si mi-e frica sa nu stric plasticul.

Recunosc ca mi-ar placea trim-uri din lemn, poate in viitor o sa-mi pun asa ceva. Sa vedem.

Mansonul nu e rupt sau gaurit, are doar ceva portiuni unde ar trebui vopsit.

Chiar zilele astea aveam de gand sa dau cu vopsea pt haine de piele pe el ( vopel cum a-i folosit si tu Muale).

De manson de piele piele nu m-am interesat, habar nu am cat costa unul, insa e o optiune buna pt viitor.

Trebuie sa dau jos fetele de usi si sa pun silicon sanitat pe garniturile panourilro metalice, cel putin la sofer cand ploua mult imi curge putin inauntru.

Am mai facut aceasta operatie acum 3-4 ani si m-a tinut pana ain acest an.

De data asta o sa fiu ceva mai darnic cu siliconul, data trecuta nu am dat in strat asa de lat.

Dar tu, Alexanderdj pe cand un topic destinat masinii tale?

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

prinderile pt mocheta se infileteaza in mocheta. nu sunt necesare gauri...intra precum tirbusonul in dop.

manson,vreo 50 lei. sunt cativa pe forum care vand.

treaba cu siliconul as vrea sa o fac si eu cat de curand.

Link către comentariu
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Mare problema mare.

A intrat cineva in mine in asta seara.

Eram incadrat pe banda spre stanga la semafor, cand o doamna cu o kia se strecura printre masinile de pe prima banda spre inainte ( tipa iesea dintr-o benzinarie de pe partea dreapta a drumului) pentru a vira la stanga. Desigur asta insemna sa taie si banda dublu continua. Totul la nu mai mult de 50-60 m de o intersectie.

Am vazut-o cu coada ochiului cand botul masinii mele era in dreptul ei, am claxonat, tras de volan stanga in limita sigurantei pt ca riscam sa intru eu pe contrasens insa tipa pana a reactionat tot a intrat in usa spate dreapta si mi-a ras si aripa spate dreapta.

Eu aveam ce-i drept vreo 30 km la ora, tocmai ce ma pregateam sa pun frana sa opresc la semafor.

Oricum, tipa nu vrea sa-si strice asigurarea, avand masina in leasing si vrea sa-mi plateasca cat face reparatia.

Aici rog un moderator ( am dat search insa am gasit niste topic-uri de 2-3 posturi, nesemnificative insa tin minte ca am citit topic-uri in acest sens insa nu le mai stiu locatia) sa-mi dea un link catre un topic unde se discuta despre tinichigerie si vopsitorie si unde intra persoane ce sunt de specialitate si se procep la astfel de operatiuni.

Ideea e ca usa cu pricina a mai fost vopsita si vopseaua veche a crapat. Desi in poze nu se vede bine, e crapata unde e indoitura cea verticala si e crapata si in plan orizontal inspre baza usii. O sa incerc sa fac maine pe zi o poza mai clara, fiind seara acum nu se vad bine in poza insa le-am simtit crapaturile cu mana.

Vreau o parere a unui specialist tinichigiu ce operatii trebuie efectuate, ce substante sa se foloseasca pt ca sincer nu vreau sa am pbme pe viitor. Nu vreau sa-mi fie afectat pe cat posibil stratul anticoroziv din fabrica.

Stiu ca sunt unele substante ce se dau peste vopsea si o dizolva fara a distruge si stratul galvanizat.

Apoi, cum e recomandat sa se rezolve indoiturile tablei fara a se perfora tabla.

Am vazut unele metode neortodoxe de reparatie, prin care se perfora tabla si se tragea cu un dispozitiv pt a se indrepta.

In ruptul capului nu vreau asa ceva.

Apoi, cu ce chit e bine sa se dea, care e cel mai bun tip, firma de kit. Sau in afara de kit cu ce se da inainte sau dupa aplicarea kit-ului

In Bacau e un service care e destul de renumit, insa din spusele unora depinde de cat chef au respectivii.

Cu cat stiu mai multe eu cu atat voi fi sigur ca vor efectua treaba cum trebuie.

Alta dilema. E bine sa fac vopsirea iarna sau sa astept pana se incalzeste afara?

Afecteaza frigul vopseaua proaspata?

Atasez si o poza cum arata masina dupa nefericitul eveniment.

Multumesc anticipat tuturor pt ajutor.

sam0746x.jpg

sam0748b.jpg

sam0751l.jpg

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

ai grija...o lungesti si accidentul trebuie declarat la politie in 24 (sau 48,nu mai retin) ore. daca vineri nu mai dai de femeie sau nu mai recunoaste ca te-a lovit ce faci?! intre timp ea declara ca a lovit un gard (sau pe tine) dar tu ramai fara permis si cativa lei.

macar fa amiabila si daca tipa iti da banii cash, nu te folosesti de hartie,nu mergi la constatare...

vopseaua a crapat...de fapt a crapat chitul, cine a reparat a dat prea mult sau era usa indoita prea tare.

de indreptat stiu ca se sudeaza sarme si se trage de ele, nu se gaureste tabla. mai exista PDR (paintless dent removal) dar nu stiu unde sa gasesti un meserias bun in zona. dupa operatiune revopsesti usa,aripa (nu imi dau seama daca ai afectat si pragul.

duduia stie la ce se baga? cheltuielile pot sa sara de 10 milioane...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!