Jump to content

Golf IV Special 1.6 16v 105cp


Muraru Dan

Postare recomandată

Salutare tuturor.

In data de 25.iul.2007 mi-am luat prima mea masina. Un Golfuletz 4 1.6 16v 105 cp cod motor AZD din 2002. L-am luat la 89.320km. Acum umpic mai bine de un an, are 120.000km. Masina a fost adusa din Germania.

Ca si dotari:

interior gri,

editia Special

jante aliaj 15",

geamuri electrice fata/spate

calculator bord,

incalzire in scaune

climatronic,

ESP

cotiera fata si spate

oglinzi electrice incalzite heliomate

casetofon blaupunkt cu cititor SD

telecomanda pe volan

proiectoare

spalator faruri

cheie briceag

maina a fucntionat perfect, in afara de consumabile si bobinele de inductie neschimband nimic.

Bobinele le-am schimbat pentru siguranta, stiind ca pot face probleme.

mai jos aveti si ceva poze.

Din cauza dimensiunilor n pot posta toate pozele.

mai multe accesand linkurile de mai jos:

http://img252.imageshack.us/img252/3604/img9141md9.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/3092/img9138pz0.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/5114/img9129fv4.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/7337/img9126ww6.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/6422/img9118pg0.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/5710/img9116mf1.jpg

http://img146.imageshack.us/img146/162/img9113cw5.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/3154/img9112hq2.jpg

http://img509.imageshack.us/img509/9018/img9107kj9.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/7387/img9017qe8.jpg

http://img146.imageshack.us/img146/5329/img4140hj4.jpg

http://img509.imageshack.us/img509/6692/img1491hs7.jpg

http://img146.imageshack.us/img146/4268/img1489dx5.jpg

post-14864-1222339308_thumb.jpg

post-14864-1222339343_thumb.jpg

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

imi plac dotarile enumerate :icon_thumright:

poate pui ceva mai multe poze, sa o vedem mai bine.

multi km fara probleme :P

Acum au aparut pozele :P

Modificat de RazvyRULZ
Link către comentariu

Frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Are dotari multe si arata bine. Eu as schimba totusi CD playerul cu ceva care sa se potriveasca mai bine cu interiorul.

Link către comentariu

Multumesc de urari tuturor si km multi fara incidente si voua.

Asazisul cd player ,casetofon, etc e de fapt un radio cu cititor SD. In momentul achizitiei am cautat un "casetofon" mai ieftinel, nefiind avid dupa fite si sincer nu prea am gasit prin magazine ceva care sa se potriveasca intru totul la culoare nici la modele mai superioare.Mai toate aveau culoarea gri metalizat prezenta in fata detasabila. Am optat insa pt acest blaupunkt datorita pretului care il are deosebit de bun, a lipsei cd-ului, prezentei cardului sd si a telecomenzii de pe volan. Nu in ultimul rand al iluminarii care este in ton cu golful. Totusi masca inchisa la culoare este in aceeasi nuanta cu cea a plasticului inchis la culoare din interior. :(

Link către comentariu

Frumoasa masina, impecabil interiorul asta mi-a placut cel mai mult, cat te a costat ca vreau sa cumpar si eu una asemanatoare cu a ta?

Link către comentariu

f asemanatoare cu a mea !

cat te-a costat sa vad daca am dat eu mult pe ea sau nu:)

p.s. sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Ca si costuri cu tot cu inmatriculare m-a ajuns 8650 euro.

Intradevar, arata impecabil. Cu greu sincer am gasit o mica zgarietura pe manerul soferului. In rest ca si noua. A fost a unui neamt de 40 de ani ce tinea la ea mai ceva ca la nevasta :).

La achizitie avea casetofonul din fabrica. Am luat-o si cu un set de roti de iarna, jante din otel de 14". La achizitie mi-a schibat neamtul gratis desi nu era necesar discurile de frana, placutele si toate consumabilele. Nu spun ca a plans dupa masina. Insa si-a revenit repede pentru ca noul Touareg il astepta in fata casei.

In afara de inlocuirea casetofonului nu i-am schimbat nimic.

Succese

Link către comentariu
  • 2 months later...

A venit iarna

si am schimbat si eu ceva

Cu venirea primului inghet, dupa ce am lasat masina in parcare vreo 2 zile nemiscata si m-am chinuit vreo jumate de

ora sa intru in ea din cauza ghetii, am constatat ca becul din usa usa soferului ramane permanent aprins. Vinovatul

era switchul din portiera ( din yala ) ce sesizeaza acest lucru. Inconvenientul cel mare era faptul ca nu-mi mai

mergea inchiderea centralizata. M-am descurcat pana la urma sa o inchid ( actionand manual clema usii ) si intr-un

sfarsit dupa vreo 2 zile mi-a murit de tot.

Problema am rezolvat-o foarte usor apeland la serviciile lui Kelu, baiet de milioane, care cu degetele rupte de la

un picior, invelit intr-o soseta, la randul ei invelita cu banda scotch pentru a nu intra apa , pe o vreme urata, de

nici cainii nu stateau afara, a venit cu al sau prieten tocmai din a noastra capitala aici la noi in Bacau sa ne

rezolve problema. Initial mie si comnatului meu care avea pbme la ambele usi si cum e foarte priceput au mai sosit

si niste membrii din Iasi si Bacau.

Tin sa spun pe aceasta cale ca e foarte priceput si are experienta vasta in multe din problemele VAG. Desi ma pricep

cat de cat la desfacut si electronica recomand sa nu va bagati manutele daca nu sunteti foarte priceputi si atenti

pentru ca e foarte usor de stricat insa mult mai greu de reparat. Pentru o suma modica, Kelu va serveste fara nici

un fel de problema. Tin sa va spun ca initial l-am contactat doar pt a-mi trimite switchul necesar , urmand ca odata

cu venirea primaverii si implicit a caldurii sa ma apuc eu sa o repar cu ajutorul tutorialelor ce le-am gasit pe

net.

Insa am avut placuta surpriza sa poata veni pentru 4 portiere initial pana la Bacau. 4 pentru ca mi-am schimbat si

switchul portierei pasagerului preventiv.

O sa postez si ceva poze care am apucat sa le fac, nu sunt f bine facute din cauza vremii potrivnice.

Multumesc inca odata Kelu si sper sa ne revedem in circumstante mai placute, sa avem timp intradevar de poze si cine

stie poate ciocnim si un pahar ca asa ne sade bine.

Pentru toti cei interesati de probleme cu usile

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=36136

Link către comentariu

Chiar nu se vede ca este din 2002 sincer... Si eu am un Blaupunkt aftermarket care nu se integreaza 100% dar cel putin culorile sunt lafel ca in bord. Telecomanda este super mai ales la drum lung :D. Ti-as recomanda imbracarea volanului in piele (chiar merita) sau schimbarea lui cu unul in 3 spite. In rest ... felicitari pentru alegerea facuta! :(

Link către comentariu

Multumesc de urari.

Intradevar partea gri a casetofonului este putin in afara liniei consolei insa nu deranjeaza.

Telecomanda este f misto, singurul dezavantaj al ei fiind acela ca e prin infrarosu si la o rotire mai mare a volanului, receptorul care il am amplasat in compartimentul de deasupra casului nu mai receptioneaza undele. In rest isi face treaba f bine. Ar mai fi poate si lipsa iluminarii butoanelor, insa cum telecomanda functioneaza cu 2 baterii li-ion, se pune pbma autonomiei.

Volanul intradevar o sa iau in considerare aceasta optiune de imbracare a lui in piele. De schimbat nu vreau sa il schimb pentru ca acest model imi place cel mai mult, cel in 3 spite sincer nu prea imi place.

Intrebarea mea este daca stie cineva unde il pot imbraca in piele, desigur la preturi rezonabile insa ceea ce e f important e ca operatia sa iasa bine ca sunt destul de pretentios la finisaje si nu sunt adeptul kitschurilor.

Mai ales daca stie cineva prin preajma bacaului ar fi minunat.

Sau daca sunt e de cumparat piele gata facuta pt a imbraca volanul.

Multumesc

Succese

Link către comentariu
http://vwforum.ro/index.php?showtopic=30832&hl= ai aici un link cu topicul lui hussi. El se ocupa cu imbracat volane in piele. Legat de telecomanda... lipeste-ti receptorul pe fata de bord de sub volan...o sa vezi ca n-o sa mai ai probleme plus ca n-o sa mai stea firul in spatiul de depozitare . Atasez si o poza sa vezi cum se da jos acea masca si sa vii cu firul prin spatele ei. E o treaba de vreo 40 min dar faci o treaba calumea. Chiar si pe cutia telecomenzii iti arata ca in acea zona terbuie lipita ca sa mearga perfect.

post-16307-1228344180_thumb.png

Link către comentariu

Multam de link

Intradevar cel mai bine e sa montez senzorul pe plasticul de sub volan.

Sincer iti spun ca nici nu vroiam sa il pun unde este acum, in spatiul de depozitar, pot spune ca s-a pus singur :D

Tu ce model de Blaupunkt ai?

Al meu este Melbourne SD 27

Sa traiesti

Link către comentariu

Al meu este Blaupunkt Santa Cruz MP36 dar adun la pusculita sa il schimb :D. Personal nu ma intereseaza sunetul in masina dar as vrea un sistem 2DIN cu navigatie, bluetooth care mi se par foarte utile dar si costa ... Tu te-ai gandit la ceva modificari "utile" sau de design pentru bijuteria ta ?

Link către comentariu

neata neata..frumusica speziala :P am si eu o curiozitatea...ornamentul de lemn l-ai montat tu sau a venit masina doar cu atat? parca nu e complet :D

Link către comentariu

Salutare

Ca si modificari utile in interior nu prea imi place sa-l modific, becurile din interior vreau sa le schimb cu leduri albe, piele pe volan, eventual un manson de piele pt schimbatorul de viteze si cam atat.

Mie imi place masina asa cum este ea originala. Sunt un tip insa pretentios la detalii si incerc sa o mentin intr-o stare vizuala si tehnica cat se poate de buna.

Sunetul "casetofonului" ca nu stiu cum sai spun ca e de fapt doar SD player imi place. Suna f bine, mult mai bine decat casul stock.

Navigatie am, printr-un pocket pc cu GPS si GSM ce il am prins in stanga jos a parbrizului. Ca soft de navigatie folosesc NanNgo IGO 8 de care sunt f multumit.

Consider ca un navigator stand alone e cea mai simpla si convenabila modalitate de a avea navigatie. Nu contest faptul ca un aparat integrat in bord cu display mare color eventual si touch screen nu da bine insa costa.

Plus ca sincer eu gasesc foarte util acel spatiu de depozitare de deasupra casului.

Strang banuti sa imi iau si kitul pt pilot automat (maneta si cablul pt conexiune). Gasesc utila aceasta functie, insa din pacate nu avem noi drumuri pe care sa mergi cu viteza constanta, insa cum voi merge si prin alte tari unde au autostrazi o sa-mi fie de folos. Poate da Domnul si pana o sa ies la pensie o sa avem si noi autostrazi, reale nu doar pe hartie.

Am uitat sa mentionez faptul ca mi-am montat xenoane, cu balasturi de 35w si becuri de 6000k albastrui. O sa revin cu poze si unde am prins balasturile in compartimentul motor.

Si cum am rude in Germania si va trebui sa le vizitez, sa fiu in legalitate mi-am achizitionat chiar astazi o pereche de faruri cu angel eyes si lupa pentru faza scurta.

Farurile sunt marca Sonar si au background-ul negru.

Revin cu poze desigur.

De montat mai astept sa se indrepte vremea, le-am luat acum pt ca am strans ceva bani si nu vroiam sa ma prinda sarbatorile cu ei in pusculita ca probabil cheltuiam din ei :ceuameni:

Le-am achizitionat de la o firma din Bacau pt 800 ron.

Montajul xenoanelor a fost efectuat de mine.

La fel si farurile tot eu vreau sa le montez.

Brabus, ormanemtele de lemn sunt de fapt niste aplice, care au fost puse de neamt, tot la reperezentata vw de unde a luat masina. Probabil aveau elemente de infrumusetare, precum sunt si elementele cromate ce se pot pune pe caroserie.

Dau bine optic.

Cand am achizitionat masina vroiam sa vopsesc fustele si bandourile in culoarea caroseriei, insa am constatat ca e bine sa le las asa. Am avut de vreo 3 ori neplacuta ocazie sa constat ca diversi participanti la trafic mi-au ras colturile bandourilor si daca erau vopsite sigur se jupea vopseaua.

Asa ca m-am decis sa o las asa cum este ea.

Sincer va spun ca nici schimbarea farurilor nu imi face placere, imi doream sa o las asa originala, insa lupa e necesara pt xenoane dupa parerea mea.

Insa sunt deschis oricaror propuneri, daca se integreaza bine in designul masinii le accept cu placere.

Exemplu sunt ormanentele de lemn care nu sunt stock insa dau bine.

Succese.

Link către comentariu

Nu stiu daca cu farurile aftermarket poti fi 100% sigur ca nu o sa ai probleme (in Germania). Din cate stiu Sonar, FK, Dectane si alti producatori de genul asta nu au certificat pentru ele (lafel ca cele din fabrica). Cel putin mie asa mi-a zis un furnizor dectane de unde mi-am luat eu farurile (e posibil sa nu stie el). Un element important de care se mai tine cont la farurile cu xenon sunt spalatoarele de faruri care vad ca le ai si din punctul asta de vedere esti in legalitate :icon_thumright:. Oricum legal nelegal or sa dea bine si lumina o sa fie mult mai buna o sa vezi. Asteptam impresii si poze:D

Link către comentariu
  • 3 years later...

OMG - deci colegule interiorul tau era bestial!!! Asa e tot timpul? Ai luat masina asa sau l-ai facut tu? Daca l-ai facut tu nu ma ajuti si pe mine cu un asa interior, contracost bineinteles? Arata super in primele poze, mai rar mi-a fost dat sa vad asa ceva.

Link către comentariu

Frumoasa masina, interior de nota 10. Sa ai parte doar de bucurii cu ea !

Link către comentariu

Multumesc de urari. Interiorul era asa si tot asa e si in prezent :)

Eu il curat o data pe an cu Vanish pt covoare, asta dupa ce in prealabil aspir f bine

Doar dat cu spuma, lasat sa se usuce, si aspirat la sfarsit, desi ultima aspirare nu vad sa se mai observe ceva.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Mai fratilor, tot scriu prin diferite topic-uri pe acest forum, insa pe cel dedicat masinutei mele nimic.

Hai sa mai spus ceva despre ea.

Un scurt istoric.

Acusi, implinim 5 ani decand suntem impreuna si pana acum nu am ce sa-i reprosez.

S-a comportat exemplar, pot spune cu mana pe inima ca fiabilitatea germana e de top.

Desigur, nici nu am abuzat de ea, am intretinut-o cat de bine am putut, de multe ori renuntand eu la multe pt ea.

Dar asta e, obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

Probleme, in mare nu am avut, ce am avut a fost in mare neschimbarii la timp a unor piese si din pacate una din cauza mecanicului.

Sa le iau pe rand.

In jur de 120.000 km, am sesizat zanganit metalic provenit din zona curelei de accesorii la cuplarea climei.

Desigur, am gasit raspunzator de acest zgomot ambreiajul compresorului.

Am verificat saiba dintre ambreiaj si compresor, crezand ca aceasta distanteaza prea mult. Eu am doar o saiba, iar fara ea compresorul practic e cuplat. Am lasat-o asa, ungand doar niturile parghiilor de pe ambreiajul acestuia. Am schimbat si freonul, am scos tot freonul din instalatie, am introdus 50 ml ulei si 750 gr freon, presiunea in instalatie fiind perfecta ( nu mai retin, parca la 2000 ture aveam 23 de bari).

toata chestia era ca la peste 30 de grade temperatura exterioara, la peste 4500 ture, imi crestea presiunea in instalatie peste liita maxima ( 30 si ceva de bari parca) si imi decupla compresorul.

Atunci nu stiam ca ambele ventilatoare trebuie sa mearga simultan.

Mai toti imi spuneau ca trebuie sa mearga ventialtorul mic non stop, cel mare intrand nu stiu cand.

Culmea, chiar si cei de la reprezentanta VW din Bacau mi-au spus acelasi lucru, de aceea fiind ferm convins ca ventilatorul mare nu trebuie sa mearga impreuna cu cel mic.

Asta pana ce un mecanic a luat frumos o cheie franceza, i-a dat una ventilatorului mare, care acesta a prins viata.

Nu pt mult timp insa. L-am desfacut si unul dintre carbuni era blocat, datorita topirii efective a suportului de plastic ce il ghida.

Nu mi-am mai batut capul cu el, cumparandu-mi pt 500 ron un ventilator nou.

De atunci, nu am mai avut probleme cu deconectarea compresorului, insa zanganitul persista.

Tot ce trebuie sa fac era sa lubrufiez periodic niturile capacului ambreiajului.

Intr-un tarziu, rezolvarea a venit cu inlocuirea intinzatorului curelei de accesorii, care fiind slabit, nu mai intindea cum trebuie si presupun ca genera vibratii in curea, vibratii care erau preluate de parghiile ambreiajului compresorului.

Cert e ca dupa inlocuirea intinzatorului, zanganitul a disparut la temperaturi sub 30 de grade, peste facand, insa slab in intensitate. Acest zgomot l-am auzit la mai multe masini chiar si din afara grupului.

Nu sti cat de grav este acest zanganit, insa eu si acum ung acel ambreiaj si nu s-a agravat de la schimbarea intinzatorului.

Link către comentariu

In vara lui 2010, am avut o patanie pe serpentinele Oituzului, cand la iesirea dintr-o curba era o maretie de groapa de minim 30 cm adancime si cel putin 30-50 cm diametru.

Ce sa mai, am luat-o din plin cu partea dreapta, sarind saracuta masina ca un balon.

Am oprit la un refugiu, insa nu se vedea nimic suspect. Dupa cca un an, in jurul a 140.000 km a inceput sa curga teelscopul dreapta fata. Oricum telescoapele de pe fata faceau zgomot la denivelari.

Le-am schimbat in jurul a 150.000 km, punand Kayaba.

Cele OEM erau praf, nu mai intampinau rezistenta absolut deloc la impingerea si tragerea tijei, iar cel din dreapta nici nu mai culisa finut, se simtea o mica trepidatie in tija cand se misca.

Si, daca tot eram cu ea in service, ce am zis, hai sa schimb si uleiul servo, acesta fiind singurul neschimbat.

Toate bune si frumoase, insa mecanicul ce mi-a facut acest schimb, a facut o greseala enorma. Eu i-am atras atentia, insa ferm mi-a spus sa nu=mi fac griji ca totul e in regula.

Ce nu a facut cum trebuie: dupa umplerea cu ulei a instalatiei de servo, acesta nu a ridicat masina de la sol pt a efectua amorsarea pompei de servo.

A facut-o cu rotile pe sol. Astfel, pompa s-a amorsat greu, scotand acel zgomot de lipsa ulei cca 2 minute apoi acest zgomot s-a estompat, insa dupa alte cca 5 minute. Doar la bracaj maxim mai facea putina galagie. Am scos masina la un test, comportantdu-se ok, insa dupa alti 2-3 km a disparut complet zgomotul.

Ce sa zic, nu mai vazusem pana atunci cum se schimba acest ulei si nici nu stiam ce zgomote trebuie sa am.

Doar atat citisem ceva pe o brosurica ce a venit cu uleiul cum ca trebuie sa ridici masina de pe sol cand faci operatia.

Nu a trecut mult ( maxim 1 luna) si la un moment dat am observat cum cureaua de accesorii oscileaza stanga dreapta cam cu 2 cm.

Rola intinzatorului prelua si ea aceste miscari. Am spus, gata, intinzatorul ce-l schimbasem nu de f mult timp e prost si el e de vina ( desi este Ina)

Servodirectia imi mergea perfect, de aceea nu am dat vina pe ea.

Am mers la mecanicul meu, care mi-a efectuat toate operatiile migaloase si importante la masina ( gen schimd distributie, bucse) si acesta din start mi-a spus ca e pompa, aratandu-mi cum joaca axul.

A dat jos cureaua, si a luat toate rolele la mana iar axul pompei de servo avea joc in lungul acestuia.

Am mers ca fulgerul la service-ul unde imi schimbasem uleiul si i-am luat la rost.

Norocul meu a fost ca atunci cand respectivul mecanic mi-a schimbat uleiul, era acolo seful lui de service, acesta auzind sfaturile mele precum si atentionarile mele cu privire la eventualele probleme ce le voi avea in viitor.

Acum, le-am facut un tambalau de zile mari, cerandu-le sa-mi repare pompa.

Au zis ok, imi comanda kitul de reparatie pompa servo si voi plati doar manopera, undeva la 50 de ron.

Am acceptat, insa furnizorul lor nu avea kit ZF pt reparatie pompa ci doar pompa reconditionata ZF cu pompa la schimb.

Si montajul trebuia facut la respectivul furnizor ( cred ca stia el ce stie)

Ca ide, kitul de reparatie pompa servo era in jur de 5-600 ron, in tim ce o pompa noua era 700. Cea OEM costa peste 1100 lei.

Am luat o delegatie de la service-ul ce trebuia sa-mi remedieze problema si m-am dus la cei ce trebuiau sa-mi schimbe pompa. Acolo, le-am spus patania si acestia mi-au dat o pompa noua ( chipurile reconditionate) ZF insa nu mi-au mai luat pompa cea veche inapoi.

Am platit doar lichidul de servo, nerefolosindu-l pe cel vechi, neluandu-mi nici un ban in plus pe manopera.

De aceasta data, am efectuat amorsarea cu masina ridicata, toata amorsarea durand 5 secunde!!!!.

O secunda a scos un zgomot mai mare, apoi din ce in ce mai mic, dupa 5 secudne nemai auzindu-se mimic, nici la bracaj maxim.

Atunci mi-am dat eu seama cat a avut de suferit saraca mea pompa originala. Pompa originala este Kayaba.

Am fost foarte surprins de cate piese Japoneze sunt pe golf, pana si compresorul tot japonez este.

Pana nu demult credeam ca si cutia de viteze e tot japoneza, insa se mare ca doar cele automate sunt fabricate de catre firme Japoneze, cele manuale fiind facute in Europa de ZF.

Si uite asa a trebui sa-mi schimb degeaba pompa de servo.

Cu cea noua, doar pe loc simteam ca volanul merge o idee mai usor.

In rest, acelasi comportament.

Link către comentariu

Ieri a venit vremea puntii spate, nefiind umblat acolo niciodata.

Si am schimbat:

Discuri frana, placute, amortizoare, flanse.

De ce am efectuat operatia: Dupa acea patanie pe oituz, nu doar telescopul de pe fata a fost afectat.

Cel de pe spate a inceput sa dea semne de slabiciune iarna trecuta, cand la sub -10 grade, cloncanea. Cativa km facea zgomot, dupa care mergea fara pbme.

Si cum nici discurile nu aratau f bine iar placutele de pe spate mai aveau in jur de 3mm, am decis sa schimb tot.

Desigur, cu masina incarcata la denivelari simteam o usoara oscilatie pe spate, iar pe serpentine, la viteze de peste 60 de k simteamm cu masina goala o usoara instabilitate pe spate.

Insa, sincer daca nu aveam cloncaneala respectiva, amanam pt la anul operatia.

Pt intreaga operatie mai pe larg am vorbit aici:

http://vwforum.ro/topic/16757-discuri-frana-si-placute-inlocuire/page__st__1380

incepand cu postul 1384.

Pe scurt, intreaga operatie m-a costat 701 lei+ 50 ron manopera.

Insa, flansele si kitul de pritectie le-am avut achizitionate mai demult, daca le pun si pe acestea la socoteala ies undeva la 950 ron cost total.

Precum am spsu si in topicul pt care am dat link, am fost f plpacut surprins sa constat starea extrem de buna in care se prezentau componentele.

Nici o garnitura nu era fisurata, nici macar cu urme de imbatranire a cauciucului, doar erau putin mai moi decat cele noi.

Placutele erau simetric uzate pe lateralele discului, avand cca 3mm carne pe ele.

Insa discurile prezentau usoare urme pe ele ca nisre mici fisuri, si suprafata lor nu mai era ca oglinda, avand multe pete negre unde au stat placutele.

Telescoapele mai traiau, se apasau destul de greu, insa doar cel din stanga mai avand putere sa revina in sus.

Lent, mult mai lent decat cele noi, insa ma asteptam sa gasesc ceva similar ca pe fata, unde practic telescoapele uzate nu mai aveau nici un fel de opunere la impingerea sau tragerea tijei.

Ca si alte probleme specifice, mai am ceva scurgeri la cutia de viteza, insa nu sunt ceva straine masinilor nemtesti aceste scrugeri.

Aceste supurari mai bine spus, le am decadn am luat masina, ele neagravandu-se de atunci.

Nu stiu cu exatitate pe unde supureaza, pt ca anual verific nivelul din cutie si nici cu 5 ml nu trebuie sa completez.

Se presupune ca fie garnitura ce etanseaza cutia de carcasa ambreiajului, fie semerinjul de la planetara.

Insa, doar cand sa inlocuiesc ambreiajul o sa remediez aceasta pbma. Pana atunci e prea mare deranjul.

Ce ar mai trebui sa-i fac masinutei:

Sa-i inlocuiesc furtunul de vacuum dintre servo si pompa de vacuum, care mai are ca 0.5 cm si va ajunge sa piarda vacuum. Insa, decand am masina era pleznit la baza, avand cam 2-3 mm. Mecanicul meu mi-a recomadnat sa tim acea ruptura sub observatie spunandu-mi ca vor mai trece ani pana ea sa faca pbme.

Mare dreptate a avut, nici in ziua de azi nefacand pbme, insa nici mult nu mai are.

Altceva: sa-i curat ventialatorul de la clima ( cel ce baga aer in habitaclu) si sa-l ung.

Sa dau cu silicon sanitar la fetele metalice de pe usi pt ca garnitura de la usa soferului nu mai etanseaza si am apa pe pragul de plastic din interior.

Sa ma ocup si de exterior, are cateva zgarieturi pe ea saracuta, zgarieturi cu care m-am pricopsit in parcare.

Cert e ca pana acum am incercat ca mecanic sa fie in stare f buna de functionare, rezolvand problemele estetice eu insumi, cu rezultate acceptabile.

Mai mult m-a preocupat sa protejez masina impotriva ruginii, astfel incat unele reparatii vazute de aproape se vad ca sunt executate grosier.

Ca look, prefer sa o tin nemodificata, fiind adeptul look-ului oem.

Link către comentariu

Postezi rar si mult :)

Ai schimbat ceva piese,ar trebui sa o conduci fara probleme multa vreme de acum incolo

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!