Jump to content

Portbagaj B6


Riddler
 Share

Postare recomandată

epiesa.ro sunt pe Eminescu, initial vroiam Triscan dar le aduceau in min. doua zile lucratoare si mi-au propus sa iau Krosno care nici macar nu apareau in oferta de pe site... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde le- ai luat pt ca am si eu nevoie de unul. Multumesc.

am eu unul sh OEM daca te intereseaza

Intradevar sunt destul de dificil de montat si pozitia este incomoda deoarece trebuie data captuseala porbagajului jos(stanga-dreapta), desfacute clipsurile care o tin iar accesul este foarte limitat. Inarmat cu rabdare(aprox. 1ora a durat toata operatiunea) si un pumn de clipsuri noi deoarece vechile clipsuri se rup(sunt de unica folosinta), am montat amortizoarele poloneze de la Krosno, per total foarte multumit de rezultat!

PS: Este suficient chiar o buc., inlocuind ambele amortizoare parca s-a intarit mai mult decat este necesar porbagajul, o persoana de sex feminin avand nevoie de ajutor pentru inchiderea acestuia... :)

Toate bune,

 dupa cateva luni  se mai lasa, nu o sa mai fie chiar asa tare. Iarna la prima deschidere nu sare decat dupa ce il deschizi odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o mica mare diferenta intre cele pe gaz si cele pe ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel OEM este pe ulei sigur!

 

o sa ma uit si pe cel nou sa vad daca este pe ulei sau gaz.. treaba este ca am un prieten cu passat din 2010 si lui nu ii sare portabajul asa tare cum sare la mine.. la el se deschide parca cu incetinitorul.. are vechile amortizoare.

Modificat de Valy31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare. Sunt proaspat poseror al unui Passat Variant B6 din 2009. Binenteles :( ca masina nu are roata de rezerva ci doar acel kit de reparatie, care este expirat. Un tub de spuma costa la VW 254ron. Intrebarile mele ar fi urmatoarele:

 

1. Si-a cumparat cineva roata de rezerva din aceea micuta ca sa aiba la masina ? Se potriveste ? Sau poate roata mare ? Intreb pentru ca la mine nu am loc de prindere, iar sub acel polistiren este un rezervorul de ad blue.

2. Daca fac pana si kitul nu ajuta, atunci trebuie sa apelez la platform pentru o simpla pană ?

3. Care este distanta dintre prezoane la Passat B6 ? E cumva 112 ?

4. Un cric la reprezentanta VW costa 427 ron iar cheia de prezoane 98 lei. O bucata de fier. As putea sa folosesc orice cric ? Pentru prezoane trebuie ceva special ?

 

Multumesc.

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. eu nu am reusit sa gasesc o roata singura sa o fac rezerva, cautam de dimensiuni normale, si am achizitionat al doilea set de roti iarna/vara si am in portbagaj o roata de la al doilea set. si la mine masina avea doar kit de reparatie: compresor, spuma, cric, cheie de roti si fara acel filet prin care sa prinzi roata dar sta in locas fara se se plimbe.

3. la passat distanta intre prezoane este 5x112 dar sa ai grija la et si j sa nu iti atinga pe undeva si la fel de bine sa ai grija sa nu fie mai mica de 16" ca atinge in etrieri.

4. pentru prezoane nu e nimic special, o cheie de 17 sau 19, in functie de motor este si grosimea prezonului.

 

sunt ceva colegi care vand ori roti de rezerva slim ori roata normala dar nu stiu cum e cu rezervorul de ad blue, cat loc ocupa dar cred ca vei gasi o solutie.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt proaspat poseror al unui Passat Variant B6 din 2009. Binenteles :( ca masina nu are roata de rezerva ci doar acel kit de reparatie, care este expirat. Un tub de spuma costa la VW 254ron. Intrebarile mele ar fi urmatoarele:

 

1. Si-a cumparat cineva roata de rezerva din aceea micuta ca sa aiba la masina ? Se potriveste ? Sau poate roata mare ? Intreb pentru ca la mine nu am loc de prindere, iar sub acel polistiren este un rezervorul de ad blue.

2. Daca fac pana si kitul nu ajuta, atunci trebuie sa apelez la platform pentru o simpla pană ?

3. Care este distanta dintre prezoane la Passat B6 ? E cumva 112 ?

4. Un cric la reprezentanta VW costa 427 ron iar cheia de prezoane 98 lei. O bucata de fier. As putea sa folosesc orice cric ? Pentru prezoane trebuie ceva special ?

 

Multumesc.

nu cred ca trebuie sa cumperi un cric de la reprezentanta cu 427 lei :)) in banii astia iti cumperi si roata de rezerva si cricul si restu de piese. Plus ca iti trebuie si antifurt vezi ca gasesti in aria vanzari pe la colegi foarte ieftin, de asemenea si cric si roata de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect... si poate le gasesti ca noi - oricum, nu cred ca te incardezi in 500 lei roata si restul,,,, poate doar daca arata jalnic.

 

legat de kit de reparatie.... sa ma laud si eu... masina mea e cu roata de rezerva, dar abia mi-am cumparat (la un pret bun) kit-ul complet - compresor plus solutie.... sa le am, la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de prindere a triunghiurilor reflectorizante de pe capota portbagaj unde gasesc?

Trbuie sa scgimb si telescoapele de la capotă (se modifică greutatea)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la dezmembrari roata de rezerva mica (nefolosita, cauciuc nou nout) de pe un Passat ca al meu, din dezmembrari, care avea din fabrica + cric (folosit) + cheie (folosita) cu 550ron. Ieri le-am comandat si azi le-am primit prin curier. Cricul si cheia se potrivesc in polistirenul din partea stanga. Au locul lor special decupat. Am scos polistirenul mare care e in locul rotii de rezerva iar roata se potriveste perfect. Nu trebuie sa fie prinsa cu acel cui special, fiindca cauciucul sta bine fixat pe metal si nu aluneca. Doar flaconul de la kit-ul de reparatie a trebuit mutat din locul lui pentru ca nu era loc suficient. Revin cu poze mai tarziu. Ideea este ca nu trebuie sa car roata in portbagaj pentru ca se potriveste aia mica perfect. Acum pot pleca la drum linistit. Am si kit, si roata. Revin cu poze.

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis, iata si roata de rezerva la locul ei.

 

2pq2ayw.png

 

Apropo, daca cineva doreste acel poliester mare, care vine in locul rotii de rezerva, il dau gratis. Am zis sa-l mai pastrez cateva zile, inainte de al arunca la gunoi. Daca va intereseaza, trimiteti PM.

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva unde pot gasi un kit pentru inchidere automata din buton la un passat variant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La berlina? Sunt in spatele capitonajului, in portbagaj: trebuie sa desfaci dreapta-stanga si o sa ai acces la ele. Capitonajul este prins in cleme de metal si plastic.

 

PS - daca nu folosesti unele originale, cand faci schimbul, este chin sa montezi unele after-market.

 

post-6376-0-18017200-1380893807_thumb.jp

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vb din experienta:)

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoare originale sau clemele. De cand a venit frigul si al meu se ridica doar 10 cm si cred ca are nevoie de unul nou. Inca nu m-am edificat cu privire la montare/demontare. Vara sarea de nu puteam sa-l inchid si acum nu se mi ridica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind pe gaz, este normal ca vara chiar si alea mai uzate sa ridice capacul. Gazul la cald se dilata.

Vb de amortizoare originale. Da Mihai, vb din experienta celor schimbate acum doua luni :))

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba usor, nu va mai vaicariti atata...... :icon_geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glumeam si eu cu tine D@ny. Stiu cat de "usor" se schimba-tot din experienta ;)

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut rost de 2 amortizoare OE si le-am incercat..sunt super tari. Cele uzate care le-ati demontat se comprimau usor?

Si inca o intrebare. Cate cleme tin capitonajul?. Nu vreau sa trag si sa rup ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care va apucati sa schimbati amortizoarele haionului. Nu-i greu.. dar nici usor. Cleme de platic sunt pe principul mama/tata. Capsa mare din exterior se infileteaza in cea din interior care are doua picioare care se departeaza. Pdentru a le scoate intregi.. infigeti o surubelnita in gaura centrala si il desfaceti ca pe un surub. Apoi diupa demontarea lateralelor ajungeti la amortizoare. Un capat este vizibil iar altul din spate este ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

scuze de deranj dar nu stiu unde sa mai caut...un tutorial sau altceva pentru becul din portbagaj...nu-l pot scoate si mi-e sa nu rup ceva de pe acolo :|

 

si merge cumva cu C5W...porbagajul si cel de la numar?

 

multumesc!!!

Modificat de liviugrasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa rupi. Tragi de el si iese din clemele de prindere-pozitionate pe lungimea lui. Becul e acelasi tip ca la parasolar, plafoniera (nu ma refer la w5w) sau numar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut.Tot s-a deschis acest topic si as avea o problema la portbagaj. Am descoperit intr-o zi cand deschid masina din telecomanda nu se mai deschide si portbagajul. El se deschide din butonul de la telecomanda sau din interiorul masinii,doar atat il pot deschide, dar din clapeta care o are la portbagaj nu face nimic. Are cineva o idee care ar fi problema?

Modificat de Yonwt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. S-a dus clapeta de plastic din lateral care actioneaza electric switch-ul la deschidere. pentru a vedea exact trebuie demontata - 3 suruburi la mecanismul de deschidere si inca 4 torxuri la capitonajul portbagaj. Am patit o situatie similara iar acum am inlocuit mecanismul de deschidere cu unul cumparat de la un coleg de pe forum. Daca ai drum prin Bucuresti iti arat care era problema la cea veche a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!