Jump to content

Portbagaj B6


Riddler
 Share

Postare recomandată

stanga si dreapta - in numele pozei -

post-30007-0-60879700-1349548584_thumb.p

post-30007-0-73713900-1349548592_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt prinse in clipsuri si pe fiecare parte mai ai un surub. Intai desfaci acel plastic care delimiteaza spatiul de depozitare lateral - tragi de el in sus si iese. Vezi daca iei amortizoare pe producator, nu OEM , sa fie un pic inclinate in partea de prindere. Eu m-am chiniut ceva cand le-am inlocuit pe ale mele - nu reuseam sa comprim deloc amortizorul.

http://vwforum.promo...20#entry1593724

LE: pozele postate de Florin sunt elocvente, nu e grea operatiunea.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizoarele alea sunt chin sa le montezi, iti recomand un service unde iti ofera si garantie 2 ani de zile la ele, imi poti da pm pt info :).

ps. am un amortizor oem de vanzare sh cine doreste .. half price :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor ... multzam fain de ajutor. Eu unul trebuie sa ajung la sistemul de scurgere a apei (se pare ca pe acolo imi intra apa in portbagaj - in jurul bratelor capacului)... si daca tot desfact pe acolo am sa inlocuiesc si amortizoarele. Revin si eu cu ceva poze ... poate un DIY cu operatiunea de efectuat. Oricum operatiunea o voi face la un service al unui prieten.

Merci

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a scoate amortizoarele nu trebuie decat sa desfaci mocheta din laterale + bancheta spate ca sa desfaci clemele de prindere.. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy, merge sa desfaci clemele si prin portbagaj - fara sa mai desfaci si pe partea banchetei. Iti trebuie o mana mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mana umflata cat pepenele acum deci :)) nu stiu ce sa zic de mana aia subtire + ca trebuie sa ai brand sa impingi amortizoru ala ca dabea se lasa daca te lasi cu toata greutatea pe el daca e nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Are cineva codurile pentru amortizoarele respective? As vrea cand desfac portbagajul sa le si motez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma ca a venit frigul a reaparut problema la inchiderea portbagajului, deja devine super enervanta, mai ales ca din 2010 incoace face la fel in fiecare iarna. Am acesta problema doar la frig, la temperaturi sub 0 grade. La temperaturi pozitive se inchide fara nici o problema si foarte usor.

Acuma o data ce l-am deschis numai dupa multe incercari reusesc sa-l inchid, iar daca cumva am reusit sa-l inchid nu imi arata si in bord ca ar fi inchis , nu sesizeaza senzorul.

Nu se poate cumva gresa mecanismul de inchidere? Citeam cateva pagini mai in spate ca unii au schimbat incuietoarea, insa ma gandeam ca nu e necesara inlocuirea din moment ce la temperaturi pozitive se inchide perfect. As prefera o solutie ieftina de rezolvare a problemei :001:

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface capitonajul, partea electrica, se declipseza capacul de protectie al acesteia si se trece arcul intr-o pozitie mai inapoi - astfel incat sa fie mai tensionat - cea mai ieftina solutie si un timp de lucru de aprox 30 min - mai mult iti ia sa potrivesti mecanismul in acel capac - clemele si switch-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gh3pard si eu am aceeasi problema de vreo 2-3 ani.cea mai rapida solutie de inchidere a portbagajului e sa inchizi si sa deschizi masina din telecomanda apoi inchizi portbagajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se manifesta faza enervanta cu amortizoarele de la portbagaj :(

Deocamdata e ger si zapada, asa ca nu m-am capacitat sa le schimb. Poate la primavara, cand da caldura, dar atunci vor functiona bine, asa ca va fi pacat sa le schimb :)

Lasand misto-ul la o parte, are cineva un DYI pe tema asta ?

Inteleg ca trebuie date la o parte capitonajele interioare, dar apoi ? Care e ordinea de desfacut pt a scoate amortizoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce ordine? Desfaci capitonajul si de acolo este intuitiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai desfacut capitonajele , in capetele amortizoarelor au o clema - se trage acea clema - astfel se deblocheaza nuca de pe capul metalic prins pe caroserie si e gata. Mai greu va fi sa le prinzi pe cele noi. Vezi ca daca iei AM trebuie sa fie un pic curbate in capatul de prindere. Daca e drept - clasic, te vei chinui sa le pui pe pozitie. Vb din proprie experienta - mi-a iesit un pic pe nas pana l-am comprimat 2mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8195059 - amortizoare portbagaj. www.magazindepiese.ro , au si la 100 si la 150 lei. depinde ce producator doresti.

Modificat de cristiandnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar tamango, nu este problema de la inghet, arcul respectiv era sarit. acum functioneaza perfect! multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a rupt capitonajul in stanga sus, acolo unde se acopera barele culisante ale portbagajului. Trebuie schimbat tot capitonajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu 2 amortizoare de la Volksparts (60 lei bucata), si ma bate gandul sa le schimb cum urca un pic temperaturile. Pacat ca nu sunt tutoriale insotite de poze pe aici, pe pasi , ar fi grozave (eu nu am gasit pana acum). poate ma invrednicesc sa fac o serie de poze mura-n-gura :)

Citeam ultimele pagini pe thread si .. cred ca si tu am problema cu scurgerea apei in portbagaj, mocheta era jilava.. Am pipait partea superioara a portbagajului si nu pare uda, deci ... musai tb sa desfac capitonajul sa vad care e buba.

Revin,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezgrop topicul acesta pt a va informa pe cei carora vi se deschide portbagajul din senin sau care va chinuiti sa il inchideti trantindu-l de mai multe ori, iar martorul din bord indica faptul ca e deschis, ca exista un fix simplu pt aceasta problema. Solutia cu WD-40,chiar daca pentru moment remediaza problema, e apa de ploaie. La fel si cea cu solutie antiinghet cu grafit (care totusi face treaba mai buna, mai ales iarna, cand defectiunea e mai freventa). Nu lubrifierea insuficienta este cauza.

Partea buna este ca nu trebuie sa cumparam o broasca noua.

Se scoate capitonajul capotei portbagajului, se desface incuietoarea din cele doua suruburi de 6, o detasam apoi de cablul de la deschideea manuala si din mufa de comanda electrica. Desfacem cu grija capacul de plastic care acopera actuatorul si scoatem de acolo o tija cu melc pe care sta un arc. Intindem un pic arcul respectiv si il tragem inapoi, peste capul tijei peste care alumeca accidental, aceasta fiind cauza tuturor problemelor. Cu un cleste cu falci inguste strangem un pic spira care il lasa sa treaca peste capatul tijei. O alta solutie mai profi ar fi montarea unei saibe crestate. Punem capacul la loc, broasca in pozitie, conectam cablurile si punem la loc capitonajul.

Operatiunea e descrisa mai bine aici, are si poze:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4100662

Problem solved.

Vineri seara,ora 22 30 ,Bucuresti,-8 grade. Deschid portbagajul,bag bagajele si surpriza, portbagajul nu se mai închide, la fel ca iarnile trecute. Asta e zic eu,bucuros ca tocmai îmi luasem un tub nou de Wd 40. Dau vreo Jumatate de tub si nimic. Se făcuse ora 23 si trebuia sa plec la munte. Noroc ca mergeam undeva unde aveam curte. Am mers tot drumul ASA pana la Câmpina. Duminica dimineta trebuia sa mă întorc ASA ca bag mașina sâmbăta noapte in garaj cu speranța ca se inicalzeste broasca si își revine. Da de unde .Duminica dimineața la fel si ASA ca îmi aduc aminte de postul colegului Tamango. Mă apuc de desfacut si într- adevăr acel arc din broasca trecut peste capul tijei. Am rezolvat problema adăugând o saiba in capătul arcului , ASA ca sa fiu sigur. Mersi colegu,meriti o sticla de vin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He, he, stiam eu ca vine frigul si or sa apara problemele cu incuietoarea, de-aia am postat fix-ul respectiv.

Am facut deja loc in camara pt sticlele de vin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,sper sa nu sariti la gatul meu cu o intrebare mai stupida ,am achizionat masina in urma cu cateva luni ,sincer am folosit porbagajul foarte putin ,nu plec in vacantze doar ,un vw passat 2.0 tdi hl din 2005 ,am citit in carte ca portbagajul se poate deschide si inchide de la telecomanda ,la mine daca tin apasat doar se deschide ,dar nu se ridica singur si nici nu coboara singur ,se deschide doar incuietoarea ...sa fie oare amortizoarele uzate? sau nu ar avea functia aceasta daca tot este asa veche ? Multzam si scuze ptr deranj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aceeasi problema cand e frig. Da, amortizoarele sunt de vina, s-au slabit. In schimb, pe timp de vara si cand nu e vremea ploioasa, se ridica incetutz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,sper sa nu sariti la gatul meu cu o intrebare mai stupida ,am achizionat masina in urma cu cateva luni ,sincer am folosit porbagajul foarte putin ,nu plec in vacantze doar ,un vw passat 2.0 tdi hl din 2005 ,am citit in carte ca portbagajul se poate deschide si inchide de la telecomanda ,la mine daca tin apasat doar se deschide ,dar nu se ridica singur si nici nu coboara singur ,se deschide doar incuietoarea ...sa fie oare amortizoarele uzate? sau nu ar avea functia aceasta daca tot este asa veche ? Multzam si scuze ptr deranj

Salutare,

Este problema a amortizoarelor si se schimba relativ usor. Trebuie sa desfaci capitonajul lateral al portbagajului din partea superioara. Ai grija la cleme fiindca se rup usor. Pretul difera in functie de producator, 50 -70 lei buc.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa le gasesc si aici la fel de ieftine :)Mersi fain .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul pentru amortizoare este de 90 lei AM si ~180 OEM garantie primesti la amandoua si AM si OEM numai sa le cumperi pereche altfel nu se acorda garantie. si iti recomanda sa le schimbi la service pentru 40 de lei.. asta daca nu ai ce face si vrei sa te chinui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!