Jump to content

How to / DIY : Lumini marsarier stanga-dreapta & aprindere completa stop frana


im.guzu
 Share

Postare recomandată

acum eu nu prea am inteles pt ce se doreste lumina alba pe stopul de ceata.

e mai mult pentru mine, ca sa vad mai bine in spate noaptea cand dau inapoi, sau mai mult pt altii (ca sa ma vada ei ca ce fac eu).

daca e prima varianta, ar mai fi solutii (doar le stiti): de exemplu comutarea temporara pe lumina ceata (fie rosie, daca nu va deranjeaza, fie alba daca doriti sa fie asa) si te mai ajuti cu frana (se creaza destula lumina ca sa-ti dai seama ce se intampla).

daca e mai mult pt altii poate mai mult ii incurc (mai ales pe ceata).

nu am citit chiar toate postarile, insa va intreb, daca de ex, mergeti pe o ceata groasa rau cum se aprind luminile de ceata? amandoua becurile de la marsarier? (ca asa am inteles ca faceti, ca becul din stanga de la ceata si cel din dreapta sa fie pe acelasi circuit)... daca e asa, pe o ceata de-aia rea, ce soc va avea cel din spate care se apropie si vede mai intai lumini albe pe banda sa?

poate nu am inteles eu bine motivatia la ce ati vrut sa faceti cu luminile in plus la marsarier (caz in care nu sariti pe mine sa dati la gioale, ca chiar n-am inteles din punct de vedere al sigurantei intrafic)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • im.guzu

    28

  • fanta

    21

  • tzacanel

    18

  • Cristian-Vn

    17

pai daca se cuplau ambele pe marsarier adio ceata, asta se vrea de fapt, sa fie simetric marsarierul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma eu stiu ca prin ludus e destul de multa ceata, adik, mai tot timpu'

dar eu unu, din septembrie de cand am facut modificarea, pana acum, nu am prins nici o ceata

in schimb parcari pe intuneric am avut aproape in fiecare zi ;)

zi tu avantaju

Modificat de angel eye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@angel eye

E clar, dupa cum spui tu, daca esti mai mult prin oras cu masina or merita modificarile astea! Si poate merita mai mult la Golf, pt ca Jetta are un cur cam mare, peste care nu prea ai cum sa vezi prea bine nici pe timp de zi, 'da'pai cu lumini suplimentare... Mai indicati ar fi senzorii de parcare.

Daca mergi mult in afara oraselor (mai ales Ludus-TgMures, uneori si Cluj) si prinzi toamna ceata zi de zi nu cred c-ar fi indicat sa vezi "intentii" de marsarier in fata ta pe E60 ;)

Tu ti-ai decuplat de la intrerupatorul de ceata (lampa spate) circuitul celor doua becuri? Sau l-ai lasat acest buton in paralel cu cel care e pt marsarier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ti-ai decuplat de la intrerupatorul de ceata (lampa spate) circuitul celor doua becuri? Sau l-ai lasat acest buton in paralel cu cel care e pt marsarier?

Pai daca nu citesti tot....deci cand omul a spus ca leaga becul de ceata peste cel de marsarier, e logic ca a decuplat circuitul de ceata. E pe alese, ori una ori alta, nu e cum crezi tu ca aprinde ceata si se aprind becurile de marsarier. Deci e clar, ori ambele pe ceata si il faci pe ala din dreapta rosu, ori ambele pe marsarier si il faci pe al din stanga alb( adica ii scoti plasticu ala rosu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry pt citit incomplet. dar daca vroiati, puteati pune si comenzile (ceata si marsarier) in paralel. teoretic e posibil, asa lumini suplimentare nu mai aveti pe ceata, dar aveti un comutator liber (bingo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la diode,cam cade treaba pt ca vor fi ori rosii ori albe luminile, nu poti sa schimbi nuanta electric.Cea mai buna solutie ar fi cercul exterior pe ceata activat cumva...leduri preferabil, iar becurile sa ramana pe marsarier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu ai reusit inca sa afli daca pe cerculetele exterioare (de pe capota portbagajului) se pot monta ceva luminite (LED-uri) ? (oricum, nu cred in eficacitatea lor pe timp de ceata; sunt mai mult chestii de design).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi desfac un stop de al meu de pe capota(ala cu ochi de pisica) sa vad daca e construit la fel ca cel activ de pe aripa. De ce zici ca nu se vad ledurile ? pai alea de pozitii si frana nu se vad ? Am un stop de passat desfacut si nu e mare smecherie cablajul cu leduri

post-21593-1231653383_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vesti nu prea bune, stopurile de jetta sunt facute din 2 bucati (corp + geam ) lipite intre ele. Nu ai acces decat prin dezlipirea geamului ceea ce implica riscuri: spargere la dezlipire, neetanseitate la lipire, condens, etc. Daca as avea unu vechi la indemana sa fac teste pe el ar fi bine, dar n-am. Daca are cineva un stop de jetta sau passat indiferent de ce parte e si vrea sa il doneze pt teste....as incerca sa fac un cablaj pt el, in ideea ca ar avea loc inauntru. Trebuie vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

foarte tare...pentru marsarier si becul de ceaca nu cred ca voi face dar pentru stop pe frana merita...cand se va incalzi afara am de lucru....dar erori nimic ????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da din pacate, da eroare de bec ars... ca sa nu dea nu stiu daca au reusit baietii sa faca ceva, dar oricum e mult mai complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai.... la mine unu nu am primit nici o eroare de bec ars pana acum

din cate stiu eu, verificarea becurilor poate fi dezactivata din vag-com, pe grupe de becuri (pozitie, faza scurta, faza lunga, semnalizari, etc...)

incercati si asta :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu, am vorbit la inceput, depinde si de model, versiune etc... la mine a dat de la inceput, si daca mai pui la socoteala ca unii dintre noi mai avem masinile in garantie, ne ramane rabdarea din pacate :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , vad ca nimeni nu a pus o solutie la eroarea aparuta in bord daca vreti sa aveti cerc complet la frana...

pentru cerc complet se unesc intr-adevar cele 2 puncte pe cablajul lampii ceea ce pune practic in paralel cele 2 becuri de 21w astfel cand se aprind pentru frana se aprind amandoua mai puternic ceea ce genereaza o eroare , practic se detecteaza bec ars pe pozitie... pt ca becul de pozitie ce nu se aprindea mai puternic are fir de + separat , cel pe care l-ati unit cu + de la becul ce se aprindea initial si pe frana...

modificarea are ca origine lampile de pe golfurile vandute in USA alea au doar 3 fire care vin in mufa , se aprinde cercul complet la frana , becurile de 21w fiind din fabrica puse in paralel

la cele europene mai exista cel de-al patru-lea fir , adica inca un circuit pt. pozitie pe care daca ii dezactivati verificarea becului cu VAG-COM ati rezolvat problema erorii din bord...

nu va chinuiti cu diode , rezistente etc , nu merge am constatat practic asta acum 2 ani... cand am gasit solutia pt. a se aprinde cercul complet dar am vrut sa nu modificam cu vag com si nu am reusit , eroarea aparea daca nu la prima pedala sau nu in primele 10 sec. dar aparea pana la urma.

in legatura cu lampile de pe hayon , vreau sa le fac sa se aprinda si acolo cercuri asa ca o sa revin cu poze cand le-oi face...

pentru a avea 2 lampi de mers inapoi nu e nevoie de tras fire doar modificare cu vag-com si scos lentila aia sau pus una alba, la modelul pt. USA nu este lampa ceata spate ci 2 pt mers inapoi...

pacat ca nu am vazut mai demult topicul , pt mine era cunoscuta modificarea pt. cerc la frana din 2006 , si eu o am facuta pe masina mea si nu s-a intamplat nimic , nici macar nu am demontat lampa , am unit in mufa cele 2 fire care sunt in mijloc cu o sarma de 0.25 mm si un cm lungime,n forma de U , am scos mufa , am bagat srama in cei 2 papuci si am bagat mufa la loc , dupa care am pus vag com-ul si gata

DAR modificarea se poate face doar cu vag-com minim 6.07 parca si la modele mai noi de golf/modul electric vag com-ul nu are explicatiile necesare si modificarea se face prin analogie cu modelele mai vechi pt care sunt ceva explicatii pt long coding la modulul electric

salvati long coding inainte de a modifica ceva ! ! !

ba da din pacate, da eroare de bec ars... ca sa nu dea nu stiu daca au reusit baietii sa faca ceva, dar oricum e mult mai complicat

nu e complicat de loc... pe 17 feb vin in BV da-mi un pm si ne vedem si rezolvam in 5 min. :D

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare solutia ta... :(

intrebarea mea de necunoscator e urmatoarea: pe langa sarmulita trebuie modificat si cu vag-com-ul nu? sper sa fi inteles bine... asta nu afecteaza garantia? ca eu mai am de mers in curand la reprezentanta sa faca un update de soft :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu mai am garantie un an...

probabil tie iti va resofta ecu pt alte probleme legate de motor , nu si celelalte module...

tu decizi daca vrei sa modifici sau nu... eu am fost la revizie cu ea asa , nu cred ca cu ce au ei vad ca ai modificat tu parametrii aia eventual pot vedea

ca e alt long coding decat ce a fost original daca il au pe ala original ca sa compare.

pe langa aia eu mi-am modificat sa faca beep cand incui /descui masina , sa se ridice geamurile din cheie fara sa tin apasat pe buton pana ajung sus si altele si nu a fost nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steamroller mai pune aici ce modificari ai mai facut din vag-com si eventual si ce biti trebuie modificati

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce exact vrei sa modifici ? sunt mai multe ce se pot modifica la lumini si electronica din vag com , nu putem face copy/paste (nu trebuie sa o faci ca a mea) o sa pun aici un pdf cu ce se poate modifica si fiecare sa faca ce modificare vrea...

in 15 martie vin in CJ la aeroport sa iau pe cineva si cursa ajunge la ora 1 noaptea pote vin mai devreme si ne intalnim daca vrei...

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar foarte interesant un .pdf cu modificari care se pot face. eu am tot cautat ce trebuie sa fac ca geamurile sa se ridice din telecomanda fara a tine apasat pe inchidere si nu am gasit sa pot face ceva cu vag 704, numai pe serial. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu mai deschid alt topic si postez aici problema mea !

La masina din semnatura mi se aprind singure stopurile pe frana si cel de pe haion ! ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pdf-ul promis o sa apara deseara cand ajung acasa si este in engleza , dar exista versiuni diferite de module codate pe mai multi bytes si vag com-ul pe care il aveti se poate sa nu aiba explicatiile necesare ci doar sa permita modificarea de long coding , modificari care trebuie facute analog cu ceea ce este descris in pdf , practic vag com-ul nu are long coding helper pt toate modulele pt ce are incarca textul , pt ce nu are ramane neafisat ce face bit-ul respectiv...

mai multe deseara...

Salut. Nu mai deschid alt topic si postez aici problema mea !

La masina din semnatura mi se aprind singure stopurile pe frana si cel de pe haion ! ce poate sa fie ?

sa fie oare switchul de la pedala ??? arunca un ochi pe acolo, vezi ca atunci cand apesi pedala face click ala , se aude ...

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt sfat , am sa ma uit la pedala sa vad daca-i dau cumva de cap !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns mai repede acasa... asa ca aveti pdf-ul promis !

IMPORTANT

- informatiile din document sunt luate de pe alte forumuri , documentul este facut de altii

- s-ar putea ca msina pe care o aveti sa nu aiba aceleas module instalate deci unele optiuni nu pot activa module ce nu exista fizic pe masina

- salvati long coding-ul modulului inainte de a modifica ceva ! ! ! deoarece nu e la fel la toate golfurile deci e in functie de dotarile cu care vine masina...

- unele modificari pot merge efectiv doar daca se modifica ca fiind golf pt USA

- nu modificati la intamplare unde nu exista explicatii pt. bit-ul respectiv s-ar putea sa va coste curiozitatea

spor la treaba

stergeti .txt

la part1 adaugati .exe

la part2 adaugati .rar

.....

vagcom_info_for_mkv.part1.txt

vagcom_info_for_mkv.part2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece exista unele dileme in rezolvarea acestei transformari, cu permisiunea lui @angel eye, am sa explic de ce apare eroare nu de "bec ars" ci mai degraba "scurt circuit " (am sa explic aceasta ipoteza) la instalatia electrica in speta "indicator eroare becuri" aprins, mesaj oarecum justificat si bine sesizat de computerul masinii. Am atasat o poza de al lui @angel eye care a pus o la dispozitie pe forum cu niste explicatii:

borna 1 - masa becuri,

borna 2 - comanda lampa pozitie,

borna 3 - comanda lampa frana de serviciu,

borna 4 - comanda lampa ceata sau marsarier.

Acuma problema este ca la cele 3 borne 2,3,4 de comanda, vine cate o comanda de la calculatorul masinii in functie de destinatia becului.. deci comenzi diferite. Daca facem punte intre borna 2 si 3 scurtcircuitam cele doua iesiri ale calculatorului pe care primim tensiune (semnal) numai daca se executa o comanda respectiv aprindem farurile sau frinam. Ca atare o comanda primita pe borna 2 rsp.3 se intorce la calculator prin borna 3 rsp 2.. dar daca nu e comanda pe borna de intoarcere... nu se intampla nimik, dar daca simultan primim 2 comenzi pe bornele 2 si 3.. oare ce se intampla cu calculatorul? El percepe ca un scurt si ca atare lasnseaza semnalizarea de avarie lampi.

Atunci de ce cind e aprinsa pozitia se aprind cele 2 becuri?.. singura explicatie logica e ca este setat in computerul masinii sa dea comanda la cele 2 becuri simultan cu VAG-comul.

Iesirea din calculator este considerat pe tot traseul de la calculator pana la consumatorul comandat, deci in orice punct pe cablaj sau vreo mufa intermediara.

La fel cum ard cele 2 becuri simultan pe pozitie.. trebuie sa existe o solutie identica in rezolvarea problemei noastre, si ca si aspect arata mult mai bine o lampa conturata decat doar jumatate.. :Driver:.

De ce nu le da unora eroare? probabil este setat ceva din fabrica sau ... .

Mi am pus pe forum aceasta opinie lucrand in domeniul electrotehnic, electric si automatizari. Si imi cer scuze de pe-acum, n am nici o intentie de denigrare a vreunei persoane, ci mai de graba de solutionarea pe cale software a problemei...

post-15021-1233931721_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!