Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Pai fiind o rezistenta e foarte usor de diagnosticat. Pui un aparat de masura si ii masori rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    50

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

sa masor rezistenta termostatului stiu...ma gandeam cum sa masor daca primeste termostatul semnal de la ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui un bec si vezi daca se aprinde.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Una mica/mare problema...

Se da o tigaie cu motor AVU si buclucasul bloc termostatic....adica prostia aia neagra cu multe tevi...

In poza de mai jos :

http://www.alibaba.com/product-gs/551491105/06A_121_111_Thermostat_for_VW.html

 

se poate observa o chestie dreptunghiulara rotunjita pe capete, gen capac ce vine asa din turnare...

Eeee...problema e ca la mine a "sarit" chestia aia...

 

Intrebarea de 100 puncte este de ce a sarit ? Ca a fost plasticul cu probleme sau presiune foarte mare... ?

Ma ingrijoreaza varianta 2...de ce e presiunea mare...

 

Dupa ce am studiat-o putin cu interfata pare a fi in regula sistemul termostatic...

Cea mai mare temp atinsa a fost 115-116 grd pe motor si pe grup 130-132 adica cea citita de pe radiator e 101 parca...

Ventilatoarele pleaca si pe treapta 2...

Repet acum pare a fi ok...

Ce sa mai verific? Sa fiu sigur ca nu sant probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice presiune daunatoare "iese" prin dopul de la vasul de expansiune. Poate supapa din dop e blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din precautie sa fiu mai catolic decat papa schimb si busonul...

Azi in teste/aerisire a dat apa pe afara pe la buson...

Cand am vazut apa sub masina ma xxxxxx pe mine...am zis ca s-a dus dracu si al2lea bloc de plastic... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Probabil a cedat adezivul sau lipitura cu ultrasunete,din cauza temperaturii sau presiunii sau calitatii indoielnice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adeziv dupa cum pare nu este... turnare sau lipitura ...

Temperatura mare nu a fost , acul cel mult s-a ridicat 1 linie peste 90...asta la ceva timp dupa ce s-a aprins beculetul de nivel antigel...

Presiune asa mare nu cred ca a fost...dopul am vazut ca functioneaza...adica a dat putin pe afara cand faceam teste dupa schimbare....

Oricum l-am schimbat pe original din precautie...

Calitatea...era original de pe o masina 2009 care deja avea peste 150.000km la bord taxi...amanuntul asta l-am scapat cand l-am luat...parea  "like new" :(

Cel vechi dupa 100k de Germania si vreo 30 de Romania deja se "maruntea" plasticul...banui ca din cauza caldurii imbatraneste plasticul...

 

AVIZ amatorilor de SH-uri...mai punem ceva pe lista excluderilor...plasticele supuse la variatii mari termice :)

Pe linga senzori, cauciucarae ...ramane metalul...daca nu e ruginit deja :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticele folosite in industria auto sunt speciale,au diverse "aliaje",combinatii de  PP, EPDM,ranforsate cu fibra de sticla,rezistente la ulei,temperaturi mari,etc. dar ca orice plastic,dupa un timp de expunere la ulei,caldura,motorina se deterioreaza. Ca exemplu,ghidajul jojei de ulei,mi-a crapat dupa ce abia l-am atins iar plasticul era foarte casant. L-am schimbat cu o piesa noua OEM care, cu motorul cald era foarte flexibila. Ma gandisem si eu la piesa sh insa, la ce morcov am avut pana am scos toate resturile de la ghidajul vechi,nu am riscat sa iau tot un plastic batran si friabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema la o1 an 2003 1,6 -75 kw : cand acul la temperatura imi ajunge la 90 de grade imi pornesc ventilatoarele , temperatura imi scade la 82 de grade si apoi imi urca iar la 90 si incep iar ventilatoarele si tot asa...a patit cineva ceva asemanator sau pute ti sa mi da ti o idee....termostatul sau sonda de apa ? multumesc  anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva  ventilatoarele pleaca direct pe tr 2? Daca dupa ce pornesti motorul (si e inca rece) deschizi AC/clima ventilatoarele pornesc? 

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai treaba asta nu am facut-o dar ele pornesc atunci cand temperatura apei ajunge la 90 pe bord...deci pana acum o saptamana nu mi a facut niciodata probleme de acest fel.daca se incalzea motorul ventilatoarele porneau temperatura ramanea la 90 de grade unde acum imi scade la 80 de grade si porneau rar ventilatoarele 

Modificat de sh!ft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca e de la senzorul de pe radiator, in principiu el functioneza 91-89 si 97-91, la 90 nu ar trebuii sa porneasca. in mod normal la 91 de grade pleaca la tr 1 cand nu prea se aud.

Modificat de dodo94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel 90 de pe bord e relativ. Eu incercam sa vad daca nu cumva ventilatoarele lui pleaca direct pe tr 2 (tr1 posibil defecta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dic   tu spui sa pornesc si ac sa vad daca imi functioneaza ventilatoarele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece (abia pornit) pornesti AC/clima si ventilatoarele trebuie sa porneasca (impreuna) pe treapta 1 (o viteza de rotatie redusa) chiar daca motorul e rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu am 1.6 avu care stiu ca e cam aceeasi poveste cu cu bfq, motorul desi arata in bord 90 grade nu va deschide termostatul decat la 105 grade pt ca din constructie asa e facut, deci pe ceas arata 90 dar pe tester 105 si abia atunci va deschide termostatul. si pe termostat este trecuta aceasta valoare iar referitor la mufa scoasa din ventilator este logic ca acesta sa porneasca si sq mearga in continuu pt ca calculatorul nu mai vede conexiunea dintre piese considera ca sa defectat si pt a nu strica si altceva va merge continuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prostiile astea merg in 2 regimuri termice.

1. Full trottle la 85-95 grade cand rezistenta se incalzeste si termostatul deschide mai mult

2. partial trottle 95-110 cand termostatul lucreaza ca unul clasic dar deschiderea e partiala...

Ventilatoarele sant comandate de ECU, pe baza temp de pe senz de temp de pe motor si cel de pe radiator. Nu e cu termocontact clasic.

Diagnosticare pt astea e pe 130...132

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara, am o skoda octavia 1.6 ,102 cai , am o mare problema nu imi pornesc ventilatoarele (apa fierbe si nu pornesc), am schimbat termocupla,termostatul ,releul ventiloatoarelor luat de pe alta skoda ,am legat pe direct ventilatoarele si functioneaza ,nu funtioneaza nici daca pornesc aerul conditionat ,facut diagnoza dar nu imi gaseste nimic legat de un senzor temperatura sau termostat ,releu, va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele sunt verificate? Sunt bune?

Ce cod motor ai? BFQ?

\Nu stiu ce ai schimbat, dar motorul asta nu are termocupla ci un senzor de temperatura pe radiator. Firele si tensiunile de la Releul de comanda pentru ventilatoare le-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai AVU/BFQ verifica in gr 130-132 ce temp indica senzorul de pe radiator...

Verifica si senzorul de pe motor sa nu fie varza... astea 2 dau tonul la ventilatoare...

Dar daca nu pleaca la AC atunci mai degraba releul/fire/sigurante/mufe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurantele sunt verificate , motorul este AVU mufe verificate ,senzorul de pe radiator schimbat ,senzorul temperatura schimbat, termostat schimbat ,azi am verificat cablurile de sub baterie pana in ecu totul e ok vizual adica nu urme de topit sau oxidare ,mufele au fost curatate cu spray pt.contacte ,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr tensiunile necesare in mufa de la releu au fost masurate conform schemei?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez masina a stat un an si jumatate fara sa fie pornita si inainte nu am avut nici o problema , acum dupa ce opresc/pornesc motorul indicatoarele din bord nu imi mai revin la zero, ceasul se reseteaza ca si jurnalul de kilometri 


Am verificat tensiunea in mufa are 12v 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Termostat electronic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!