Jump to content

shkoda
 Share

Postare recomandată

http://superlumination.com/images/auto_bul...5watt_cw_wm.jpg cam asa ceva sunt. Doar ca au 4 leduri. Sunt luate de la un coleg pe forum cu audi, sorry ca nu-i retin nunmele, la o intalnire, Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si in in primul rand tin sa multumesc celor care administreaza acest forum care ne furnizeaza foarte multe info. despre masina pe care o detinem...si utilizatorilor care ofera imagini si raspunsuri la diversele intrebari!

Detin o masina marca Skoda Octavia II , si doresc sa stiu daca pe faza scurta pot monta becuri care sa aiba nuanta de xenoane...si de unde pot achizitiona si de ce am nevoie!? Am tot citit in acet topic dar sincer nu m-am lamurit cu acele becuri de la Blue Vision!!!

Pot pune asemenea becuri fara sa detin o instalatie de xenon? Mentionez ca am becuri normale si este varinata de echipare TREND !

Ce imi recomandati sa pun xenoanesau pot sa incerc si cu becuri gen blue vison?

Multumesc frumos!

Modificat de V@li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ieftin iesi cu becuri dar nu recomand m se vor arde repede si nu este vreo diferenta, xenonul e mai scump ca sa pui ceva bun , ca si culoare un 4000k se vede superb, altele nu imi plac de nici o culoare mie personal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din ce am citit exista lampa ceata pe dreapta spate dar nu este activa si trebuie activata din VAG COM, este adevarat ? De ce nu vine activata din fabrica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita unor reglementari legislative. In Marea Britanie spre exemplu merge becul de pe partea opusa.

Si da se poate activa din VAG-COM.

Singurul motiv pentru care mi-am activat-o a fost pentru a-i constientiza pe cei ce merg cu proiectoarele aprinse ca nu e bine ceea ce fac. Evident nu am avut castig de cauza niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la un service de cartier care s-au chinuit 2ore sa-mi schimbe becul din stanga fata.

Problema este ca in momentul in care au insurabat ceva surub sub bec, acea protectie de plastic argintiu din fata becului a picat in far. E un fel de clopot din platic argintiu a carui functie nu o cunosc - probabil e ceva de antiorbire pentru cei care vin din sens opus. Astia de la service spun acum ca nu au ce sa faca pentru ca trebuie deschis farul si ei nu fac asta ....

Aveti solutii pentru problema asta?

Sau lasa ala picat acolo in far .... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai manualul masinii sigur iti schimbai singur becul si nu-ti mai striacai farul. Chiar nu-mi pot imagina ce au desurubat ca sa schimbe un bec. In mod normal daca ei l-au stricat, ei sa-ti cumpere altul nou.

Toate bune!

P.S. nu te-as sfatui sa desfaci tu farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motiv pentru care mi-am activat-o a fost pentru a-i constientiza pe cei ce merg cu proiectoarele aprinse ca nu e bine ceea ce fac. Evident nu am avut castig de cauza niciodata...

Corect, proiectoarele au fost puse acolo doar de design şi ca să aibe unii ce c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva mi-ar da eroare de bec ars fara alte improvizatii? Multumesc!

post-20287-1264169077_thumb.jpg

post-20287-1264169087_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar trebuie sa dau farul jos ca sa montez alte pozitii? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa-l dai jos, dar e foarte usor sa faci asta. Desfaci un surub, tragi de o parghie (mai sanatos asa) si gata. Sau cu 20 RON se rezolva la service.

Modificat de DanRe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, credeti ca am vreo sansa sa pun protectia aia argintie de aluminiu la locul ei in fata becului fara sa desfac tot farul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee ai fi sa ii obligi sa iti repare farul daca nu au fost in stare sa schimbe un bec.Puteau sa iti ceara manualul de utilizare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit exista lampa ceata pe dreapta spate dar nu este activa si trebuie activata din VAG COM, este adevarat ? De ce nu vine activata din fabrica ?

Este adevarat ... cauta-l pe Al'bundy ... iti face o multime de minuni in citeva minute

Asa ceva mi-ar da eroare de bec ars fara alte improvizatii? Multumesc!

Din cite stiu eu masina supravegheaza numai becurile importante , ori ''becurile'' din poze sint ,,abtibilduri,, . In principiu se inseriaza 4 led-uri si se pune si o rezistenta mica pentru limitarea curentului ... In final ''becul'' are consum redus fata de un bec normal , si daca e supravegheat de masina poate sa fie inafara plajei pe care o considera normala si sa-ti dea mesaj de bec ars ...

Salutare tuturor si in in primul rand tin sa multumesc celor care administreaza acest forum care ne furnizeaza foarte multe info. despre masina pe care o detinem...si utilizatorilor care ofera imagini si raspunsuri la diversele intrebari!

Detin o masina marca Skoda Octavia II , si doresc sa stiu daca pe faza scurta pot monta becuri care sa aiba nuanta de xenoane...si de unde pot achizitiona si de ce am nevoie!? Am tot citit in acet topic dar sincer nu m-am lamurit cu acele becuri de la Blue Vision!!!

Pot pune asemenea becuri fara sa detin o instalatie de xenon? Mentionez ca am becuri normale si este varinata de echipare TREND !

Ce imi recomandati sa pun xenoanesau pot sa incerc si cu becuri gen blue vison?

Multumesc frumos!

Atit timp cit pui tot halogene , si pastrezi tipul de bec H... , poti pune orice minune ... becurile le gasesti pe net , sint girla , singura diferenta este gazul din ele sau ca au depuse pe balon la interior vopsele cu diferite nuante sau ca au filamentele un pic supravoltate ... Diferenta de lumina intre ele este greu sesizabila , iar cistigul de putere la fel ... asa ca le poti cumpara si incerca daca vrei , fara nici-o alta modificare ...

Am fost si eu la un service de cartier care s-au chinuit 2ore sa-mi schimbe becul din stanga fata.

Problema este ca in momentul in care au insurabat ceva surub sub bec, acea protectie de plastic argintiu din fata becului a picat in far. E un fel de clopot din platic argintiu a carui functie nu o cunosc - probabil e ceva de antiorbire pentru cei care vin din sens opus. Astia de la service spun acum ca nu au ce sa faca pentru ca trebuie deschis farul si ei nu fac asta ....

Aveti solutii pentru problema asta?

Sau lasa ala picat acolo in far .... :(

Problema este ca nu poti folosi farul fara caciulita becului , ca-i nenorocesti pe cei din fata ... corect este raspunsul : daca citeai cartea masinii rezolvai singur in cinci minute maxim ... Ai facut-o - ai facut-o , acum ori ''meseriasii'' ori tu trebuie sa schimbati farul ... geamul la far este lipit si o dezlipire a lui duce 99% la spargerea fie a lui fie a farului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CIRO, nu trebuie sa te duci la un service pentru o schimbare a BECURILOR sau a filtrului de aer... unele chestii sunt scrise in carte si nu-ti iau mai mult de 5 minute (daca ai noroc :), mai sunt capacele care nu vor sa iasa sau nu vor sa mai intre).

Si eu am atins ciupercuta la un far... dar am avut grija sa nu o rup... ca e al dracu de scump. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, credeti ca am vreo sansa sa pun protectia aia argintie de aluminiu la locul ei in fata becului fara sa desfac tot farul?

Fara sa desfaci farul ai sanse foarte mici sa ajungi in fata oglinzii. Partea buna e ca se poate dezlipi plasticul transparent din fata cu rabdare si o surubelnita in linie. Am mai auzit si metoda de a incalzi farul in cuptor pentru ca se inmoaie adezivul de pe margine. Poti incerca sa il incalzesti cu un feon si sa lucrezi din aproape in aproape, apoi il lipesti cu silicon transparent.

Gabriel stie mai multe, el si-a vopsit interiorul farurilor... lucru pe care l-as face si eu in curand :)

Chiar trebuie sa dau farul jos ca sa montez alte pozitii? :)

Daca ai mainile destul de subtiri poti sa le schimbi si fara sa dai farul jos, dar la cat de simplu se da jos nu are rost sa te chinui. Daca pui leduri sigur vei avea eroare de bec ars. Iti recomand Philips BlueVision, sunt mai albe decat cele stock. Daca ai xenon par galbene, daca ai halogen nu se vede diferenta de culoare intre faza scurta si pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-am instalat de curand un carlig de remorca. Desi atat vanzatorul cat si instalatorul ma avertizasera ca in cazul cel mai rau imi trebuie un modul pentru luminile remorcii, iar in cel mai bun caz o sa am doar o eroare de bec ars in bord, am avut toti supriza ca luminile remorcii sa functioneze absolut normal, iar calculatorul de bord sa nu-mi dea nici o eroare, spre mirarea celor care l-au instalat si care spuneau ca e prima Octavie la care li se intampla asa. O supriza placuta, mai ales ca mai costa si modulul 250 lei si instalarea 150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai legat priza? Ai tras pur și simplu fire de la stopuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai legat priza? Ai tras pur și simplu fire de la stopuri?

Din cite stiu eu , pur si simplu contactele din priza pentru remorca se pun in paralel cu becurile din lampile din spate , deci nu avea de ce sa dea vreo eroare sau semnal de bec ars ... Si la citi bani a costat modulul banuiesc ca e vorba de o mufa ce se intercaleaza intre mufa masinii si lampa ... nu-i asa ?!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eroare de bec ars si daca sunt mai multe becuri decat trebuie pe aceeasi ramura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur? Stiu pe cineva cu O2 care are proiectoarele legate la stopul de ceata. Nu ii da eroare de bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legaturile s-au facut direct pe firele becurilor stopurilor (din pacate, pentru ca mi-as fi dorit sa fie legatura facuta printr-o mufa - mi se parea mai sigur decat contorsionarea unor fire). Si in mod normal, daca in locul unui bec sunt puse 2 in paralel, rezistenta scade la jumatate si curentul se dubleaza, asa ca mi se parea normal sa fie detectabila situatia. Si, din spusele celor care au instalat priza, la unele masini da eroare de bec ars, la altele sesiseaza o crestere anormala a curentului si, pentru a evita un incendiu datorat unui scurt-circuit, este taiata alimentarea la stopurile din spate. Mie mi s-a parut logica explicatia.

In modulul la care faceau referire ar fi fost trase fire din stopuri, insa rezistenta pe circuit fiind cu mult mai mare decat a becului respectiv, nu se producea o modificare sesizabila a intensitatii curentului, iar aprinderea becului normal dadea comanda in modul de a aprinde becul corespondent din priza (de asta trebuia legat modulul direct la plusul bateriei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu poti folosi farul fara caciulita becului , ca-i nenorocesti pe cei din fata ... corect este raspunsul : daca citeai cartea masinii rezolvai singur in cinci minute maxim ... Ai facut-o - ai facut-o , acum ori ''meseriasii'' ori tu trebuie sa schimbati farul ... geamul la far este lipit si o dezlipire a lui duce 99% la spargerea fie a lui fie a farului ...

Eu le-am desfacut pe ale mele de 3 ori si mai am inca 2 seturi de far desfacute , am alt prieten care a desfacut farurile si cunosc destui pe net care au facut acest lucru, daca tu spargi sticla care este de fapt plastic eu iti cumpar far nou, nu am auzit sa fie posibil ca geamul ala de plastic sa se sparga, pentru casco am incercat in inspe mii de feluri si mai mult de un pic zgariat nu am reusit...

Deci se pot desface dar nu asa se face scoate farul afara si o sa reusesti sigur cu putina indemanare sa pui acea chestie d ecare vorbesti la loc singur.

Referitor la colegul care a montat priza de remorca, interesant de stiut este daca remorca a fost vreodata cuplata, la priza singura nu o sa dea eroare niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la colegul care a montat priza de remorca, interesant de stiut este daca remorca a fost vreodata cuplata, la priza singura nu o sa dea eroare niciodata.

EVIDENT!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!