Jump to content

shkoda
 Share

Postare recomandată

@amicull daca ai fi cautat inainte sigur ai fi gasit raspunsul si poate nu mai postai in aria gresita o intrebare care are raspunsul in manualul de utilizare al masinii si in orice catalog online de becuri auto, mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@amicull: eu, la octavia 2 face-lift 1.2 TSI am pus bec halogen pe soclu H8, putere 35W, tensiune 12volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna dimineata, am citit in topic discutiile din 2016 pana in prezent si am mai vazut discutia legata de becurile LED H7 Philips, ce ma intereseaza si pe mine. 
As vrea sa achizitionez si sa montez pe faza scurta pe octavia 2 fl, ce parere aveti?

mentionez ca nu ma incanta ideea sa fac retrofit cu xenon de fabrica mai mult de munca si mai scump.

http://Philips automotive lighting 11972XUWX2 X-tremeUltinon gen2 LED car Headlight Bulb (H7), 5.800K, Set of 2 https://www.amazon.co.uk/dp/B07MMTRRZ1/ref=cm_sw_r_cp_api_i_y3NnEb8DGMBS5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt omologate EU si nici legale pentru strada. 

ce crezi ca inseamna aceste insemne pe ambalajul lor... ? 

 

image.png.c66ac8aac37da0676213fd96e5b85d63.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, nu vazusem cele doua semne, m-am gandit doar la compatibilitatea tehnica.

Atunci ma gandesc sa ma reorientez spre OSRAM care vad ca ar corespunde ECE. 

Ce ziceti? 
Ma gandesc ca fiind unele de calitate, nu dau probleme in centrala electrica sau alte erori.

http://OSRAM LEDriving HL, Corresponding Code ECE H7, Latest Generation, LED Projector, Halogen Replacement, 67210CW, 12/24V, Case (2 Lamps), Cool White, Set of 2 https://www.amazon.co.uk/dp/B07P5NRV1K/ref=cm_sw_r_cp_api_i_dd.nEbJD3NNWN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista becuri led AM omologate legal sa functioneze in exterior masinilor, pe teritoriul UE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare !

Am o Skoda Octavia 2 (din 2008) 1.6 MPi -102 CP ...

Am pe ea niste becuri clasice pentru faza scurta ... cu lumina calda.

As schimba cu unele mai performante dar nu stiu care se potrivesc....

Am tot citit pe acest topic insa nu m-am "luminat "..... vroiam sa va intreb daca Osram H7 Night Breaker Unlimited sunt compatibile cu cele clasice ....merg si becuri cu Halogen ? 

Sau alte becuri....ce imi recomandati ?!??

Multumesc !

Modificat de SORINHO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce soculul este H7, sunt compatibile. Osram Night Breaker sunt bune mai mult ptr faruri cu oglinda, la cele cu lupe nu simti mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
ionalexandrudan

Salutare, revin la postarile din 30-aug si 02-sep-2019 referitoare la lumina nefunctionala din portbagaj. Am patit din nou ca acestea sa stea stinse, nu si-au revenit nici dupa 4 zile (s-a intamplat pe la mijlocul lunii feb-2020). 

La sfatul unui coleg de lucru, am luat un bat ESD subtire, am apasat bumbul yalei, apoi l-am blocat circa 40 de secunde si apoi am scos batul brusc. Odata cu revenirea acelui bumb, a iesit o mizerie "neagra si cleioasa", de dimensiunea unei jumatati de unghie, din interiorul yalei.

Am impresia ca mizeria aia se depune pe contactul/lamela din switch, afectand continuitatea circuitului.

Imediat cele 2 LEDuri s-au aprins si de atunci nu am mai avut probleme (dar tare mi-e ca mizeria aceea va reveni in viitor si va crea aceeasi problema).

Am repetat operatiunea cu batul imediat, a mai iesit mizerie, dar mai putina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
laurentiu.nistor

Buna seara,

 

Am hotarat sa fac un upgrade de la O2FL la O2FL VRS. Toate bune si frumoase pana am ajuns la DRL-uri, unde a inceput distractia!

Am cautat mufe cu 3 pini, am gasit… si nu stiu cum sa fac, ca atunci cand am DRL-ul

pornit sa lumineze la intensitate mare, iar cand aprind farurile/pozitia sa se reduca din intensitate (si implicit sa renunt la becul de pozitie din far) asa cum este la VRS de fabrica. La mine cand pun pozitia/faza scurta se stinge DRL-ul de tot (asa era si inainte cu becul halogen).

A mai facut cineva aceasta conversie? De la varianta normala la VRS cu Led?

Multumesc mult de informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salut, cand te referi la diminuarea intensitatii la DRLuri, te referi la lumina liniara LED montata in grila de jos, sau la becul DRL cu care vine FL-ul din fabrica?

Daca e vorba de lumina liniara LED montata in grila dintre proiectoare, (probabil) iti trebuie un LDM (LED Drive Module), eu asa am montat in 2018 pe O2-ul meu pre-FL (poti vedea poza la profil) DRLuri dedicate pt O2. LDMul  se conecteaza la firele cablului unuia din faruri, acesta are 4 optiuni (verificare la rotirea cheii in contact, intensitate luminoasa maxima fara pozitie/faruri aprinse, intensitate diminuata cu 50% la activarea pozitiei/farurilor, dezactivare intensitate luminoasa la activarea fazei lungi).

 

 

Modificat de ionalexandrudan
Up-date
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA vrs neavand bec de pozitie in far, ledul drl scade la jumatate cand este aprinsa pozitia. pentru asta mai trebuie tras un fir la acel modul de led si codata corespunzator centrala electrica , BCM-ul.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Da Al, ai dreptate, azi dimineata am mai intrebat si eu, am primit acelasi raspuns, dar nu am mai apucat sa postez.

Si da, FL are BCM, eu, la preFL, am CECM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La BCM iesirile le putem configura din soft, ce sa faca, intensității, etc.

Bordnetz ul -non facelift- nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Da, la cele cu CECM e cel mai bine cu LDM la DRL, e urat si lipsit de (un oarecare) bun simt sa lasi DRL-ul la intensitatea luminoasa maxima, cu pozitia sau faza scurta pornita, mai ales noaptea; de aceea nu am vrut "sa leg direct" leduri ieftine si fara optiuni la intensitatea luminii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Corect. Daca PWM ul nu e cel corect si lasi la intensitate maxima, noaptea este deranjant pt cei de pe sensul opus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!