Jump to content

"Tank Jr." - Passat B6 4motion


Andrei_Tdi

Postare recomandată

On 7/25/2016 at 4:19 PM, bubu182 said:

My bad, citisem printre randuri :))

La urmatoarea intalnire dam o tura fiecare cu masina celuilalt, acum am uitat / n-am mai apucat ;)

Si eu si eu :)) 

Link către comentariu
7 hours ago, Andrei_Tdi said:

Si , ce sa zic.. ne pregatim de evacuare.. :rolleyes:

 A functionat sa inteleg? :)) 

Link către comentariu

@EmilianPop  Ce sa functioneze barosane? :)) 

M-am hotarat s-o fac ca sa  fie la adevaratul ei potential si apoi, sa scad nenorocitele de EGT-uri ca alea ma trag inapoi acum. 216 cai din 140 cu acel minunat catalizator inca pe masina, it's a no go.. :wacko:

Link către comentariu
2 minutes ago, Andrei_Tdi said:

@EmilianPop  Ce sa functioneze barosane? :)) 

 Duma cu catalizatorul infundat la domnița ta :)) 

Link către comentariu

Ah, prea de dimienata. Nu procesez inca bine. :)) 

Ma, merg pe blat cu toata treaba.. :ninja:  Vedem ce-o iesi in final. 

Treaba e ca va fi traseu de 76 integral. Posibil sa pun o intermediara sport, de benzinar dar mai de neam prost ca grosime , ca sa fie mai silent. Acum sa vedem. 

Link către comentariu

 

1 minute ago, Andrei_Tdi said:

Ah, prea de dimienata. Nu procesez inca bine. :)) 

Ma, merg pe blat cu toata treaba.. :ninja:  Vedem ce-o iesi in final. 

Treaba e ca va fi traseu de 76 integral. Posibil sa pun o intermediara sport, de benzinar dar mai de neam prost ca grosime , ca sa fie mai silent. Acum sa vedem. 

ii bun :)) Legat de traseu, 76?? nu e prea mare?  eu am de 63 la a mea.. 

Link către comentariu

Asa mi s-a parut mie dar daca asa a zis doctorul..  Eu tot la 63 ma gandeam. O sa mai vorbesc cu el diseara. 

Link către comentariu

Nu. Nu este Eric. Nu am de ce sa dau 3000 RON pe o evacuare de teava .. 

Link către comentariu
15 minutes ago, Andrei_Tdi said:

Nu. Nu este Eric. Nu am de ce sa dau 3000 RON pe o evacuare de teava .. 

Cat?! Eu am dat 350e si multi imi sar in cap ca a fost foarte scumpa.. dar 3000... 

Link către comentariu

Numai pentru downpipe mi-a cerut 1200RON. So... 

Link către comentariu

Si eu am vnt 20 pe BKD, cu evacuarea stock. Tot 216cp mi-au iesit si vreo 456nm.

Nu am simtit vreo problema ca am pastrat evacuarea. Nici nu o alerg insa. Exista posibilitatea schimbarii evacuarii stock cu una mai mare dar care sa pastreze catalizatorul? Eventual un catalizator care sa permita in flux de gaze mai mare?

Eu am anulat EGR-ul din motive de costuri. Am schimbat de doua ori supapa iar apoi a crapat si radiatorul si nu am mai vrut sa il schimb si pe acesta si ma simt cam vinovat ca polueaza mai mult.

Am carat o data niste placi mai lungi decat masina si am tinut hayonul intredeschis. 

Am mers de la Hornbach Militari, pe centura, pana pe Prelungirea Ghencea, adica maxim 5 km si m-am intoxicat rau cu fumul care intra in masina. M-a durut capul foarte tare...

Deci, se poate imbunatati ceva fara sa mai sacrific la capitolul ecologie?

Link către comentariu

@Johnny Bravo ,

Daca o alergi bine o sa incepi sa simti nevoia evacuarii. Se incinge catalizatorul. RAU! Tu avand si DSG, e mai greu sa iti dai seama. Eu la manuala o simt din plin! 

Doar un catalizator "sport", dar nu stiu cat de bun e din orice unghi ori pdv l-ai privi. Cred ca singura varianta e sa ramai cu evacuarea stock daca o ai asa de ceva timp si nu te deranjeaza. Altfel, nu cred ca exista vreo varianta suficicent de buna cat sa satisfaca si buzunarul si mediul. 

 

Link către comentariu

Am simtit si eu miros de incins dupa talpa insa nu mi-am dat seama de la ce este. Acum ca zici tu, poate ca e chiar de la catalizator. Alt fel, nu am simtit sa am probleme.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am facut-o si pe asta!

Evacuare - downpipe, intermediara. Am pastrat finala stock ca sa nu urle. Suna mai sportiv, barbatesc asa. Imi place. 

Traseu admisie. 

Cert e ca masina trage si raspunde mult mai bine. :Driver:

Link către comentariu

Sa o auzim cum urla!! :wub:  Trebuie sa refaci din nou softul din cauza evacuarii?

Link către comentariu

Probabil, acum Eric ar putea sa mai stoarca pana spre 230-240. Dar nu mai vad eu rostul. A castigat oricum ceva cai si cuplu acum, se simte din plin. Probabil a trecut pragul celor 220 cai si 500nm. (Spun rpobabil, nu aform nimic cocnret. Poate da, poate nu. Insa se simte. Si se simte bine.)

Poze.. nu se vede nimic.. Am pastrat finala stock. Ceea ce si din PDV al "urlatului" este destul de timida. Suna cam ca un golf GTD cred.. 

Oricum, trebuie sa pun pe cienva sa conduca si sa stau afara la un fly-by sa vad si eu cum se aude. Eu am auzit-o cum se partaie doar in pasaje. Dar in ture mari, mai mult turbina se aude. 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Christian.B77
On September 9, 2012 at 2:25 PM, Andrei_Tdi said:

Ornamente bord restilizate in culoarea negru lucios. Poze dupa montaj. Am sa revin cu poze clare, la lumina zilei :)

2012-09-06_15-27-17_610.jpg

2012-09-06_15-27-25_815.jpg

Daca nu te superi, cum le ai facut negru lucios? 

Link către comentariu
  • cristi511 locked şi unlocked this topic
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!