Jump to content

"Tank Jr." - Passat B6 4motion


Andrei_Tdi

Postare recomandată

Au fost 95% bolt-on. :)  Da, legat de piele, a rezistat putin. Pe cat de mult imi placea aspectul ala high class asa, pe atat de mult uram halul in care se incingea si mirosul specific pe care il emana indiferent de cremele cu care o dadeam si odorizantele care le aveam in masina. Asa ca, am revenit la textil. Si partial piele. 

Si nu regret o clipa. Pe langa faptul ca arata demential, sunt si ca si noi si al naibii de placut de stat in ele! 

O sa revin in curand si cu alte chestii ce urmeaza sa se materializeze zilele urmatoare. Stay tooned. 

Link către comentariu

@~LauR~ :)) hehehe

Hai sa nu mai tin secret.. :D

Urmeaza:

Interior complet alcantara neagra. -> plafon, stalpi

Fete de usi piele cu cusaturi rosii

si... si.. un mic turbo de 3.0 :rolleyes:

Link către comentariu

merg cele de bkp bine. :) pt un 250-260 ce vreau eu, merg. 

Link către comentariu

Uuu. Planuri mari. La 250 de cai și multi nm vei iubi 4motion-ul. 

Link către comentariu

Proaspete de azi :) 

Update: polish faruri + folii pe toate blocurile optice. Fumurii, pt ca na, cum spunea marele Bane, ceva cu shadows.. :))

faee44b4-293a-42c0-a8bb-ef75c5dfc5bf.thumb.jpg.35831810bf5b45d5d948e6ae688c3681.jpg43d7cb2e-a1ab-4dc5-bf05-3ba9ad91c84a.thumb.jpg.957c3d5579b9fe57c7cecb2115805de2.jpg

La finalul saptamanii revin cu-n update, zic eu, major. :) Tot legat de gusturile d-lui Bane. 

Link către comentariu

Nu e, nu e.. n-am avut bani de tipsuri Akrapovic.. :( 

Glumesc. Multumesc frumos pt aprecieri, Bubu. 

 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

And we.re back in biznis. 

New turbo. 

Prime impresii. Incarca mai repede. Suna demential. Baga demential. Evacuare mult mai guturala. Concluzie: Blanes! 

Urmeaza update soft caci acum sunt pe 1.55-1.6 bar. Urcam spre 1.8. :Driver:

Link către comentariu

Si nu spui totusi si la cati cai ai si nm ai ajuns cu turbina noua? :)):)) 

Link către comentariu
52 minutes ago, mihai.onu94 said:

Si nu spui totusi si la cati cai ai si nm ai ajuns cu turbina noua? :)):)) 

Nu tin secret. Adevarul este ca habar nu am. Nu am putut sa pun masina pe dyno pentru ca era prea joasa si spargeam scutul.. :rolleyes:

Probabil vreo 220-230 la cum se simte. E mai liniara oricum. pleaca cumintel si sus trage bine bine. 

Link către comentariu

Stiu prin ce am trecut cu 2.7 :)) dar nu imi pare rau deloc :)

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Sunt convins ca nici mie nu mi-ar fi parut rau. Insa, Turbo-ul hibrid de 3.0 ma costa 500E. Si apoi, aveam nevoie de o turbina de 170(GT1749VB) de cai la baza. De care nu dispuneam. Mai presupunea si aia un cost, fie ea si moarta. Apoi, imi trebuia galerie custom. Alt downpipe. Alt traseu de evacuare complet pe diametru mai mare. Si fiind si 4motion, lucrurile se complica. Multi refuza sa se bage iar care se baga, ma rup cu manopera. Ar fi trebuit refacut si traseul de admisie, integral din aluminiu, alti 250E in medie. 

Iar in cele din urma, puterea ajungand usor peste 250 de cai, inevitabil nu as mai fi putut fenta treaba cu franele. Si cu ambreiajul, care este stock. Plus alte chichite care apar cand te duci in stage 3 la o masina. 

In concluzie, oricat de misto ar fi fost rezultatul, nu am considerat ca mai merita investiti(cheltuiti) inca 2000E in medie pe tanculet. Deja a primit imbunatatiri anul asta de cam tot atatia bani.

Am preferat sa raman pe configuratia veche la motor, scapand totodata de cateva lucruri care ma deranjau: lag, fum, lag.. si lag. Am aflat ulterior ca turbina de 2.5 chiar nu este capabila de mai mult. Probabil acum, cu varianta actuala de soft, scoate un peak power apropiat de valoarea de 230 de cai. Insa, am urmatoarele downside-uri. Lag apropiat de ce aveam cu vechea turbina, fum la fel sau mai mult si o senzatie mult mai liniara. Avantajul ar fi, sau avantajele: lag redus foarte sensibil, sunet mai placut la turbo si putere mai mare ca niciodata dupa 3500RPM. Practic, in mom de fata, am rezolvat din "probleme" si nu prea. Si ce nu-mi place este ca evacuarea nu mai rage ca inainte. Ca alaltaieri de ex, pana sa modific softul. 

Dar, dupa discutiile cu Eric, m-am convins ca asta e cam tot ce pot sa fac cu o turbina de genul. Practic 2 variante:

1. Sa deschida geometria mai repede, sa reducem astfel lagul si evacuarea sa rapaie din nou ca acum cateva zile dar sa pierdem peak power. (cat de bine se poate actualmente pt oras, mai putin distractiv pentru mers in exterior)

2. Sa ramana ca acum. Sa am lag si raspuns intarziat la pedala pana in 2500 rpm dar sa imi traga "de toti caii" dupa 3000rpm. (frumos pt afara dar de kko pt oras)

Asta este, nu-mi pare rau. Sunt multumit si cu puterea asta. Masina este o balena, cu tot cu suspensia ei si alte cele. Si este un Passat B6 cu toata "bucataria" specifica. Termin cu interiorul si trebuie sa ma reapuc de exterior. Deja l-a luat rugina iar pe unde l-am vopsit acum 2 ani. De elementele ramase cu vopsea originala nici nu mai are rost sa mentionez.

Tin extrem de mult la masina asta dar realizez pe zi ce trece ca lucrurile nu se vor termina niciodata. E un ciclu continuu. Pentru ca este veche. Si pentru ca nu este o baza sanatoasa de pornire to begin with. Nu as vrea sa ma despart de ea vreodata, desi am mai avut tentative. Insa, sunt constient ca m-am plictisit. Si ca mi-as dori si eu altceva. In viitorul relativ apropiat. Cand mi-oi si permite.

Apoi, the sad part, habar n-am cat as lua pe masina asta si de ar fi sa o pun maine la vanzare. Asa cum este, fara sa dau nimic jos.

Facem un sondaj? :) 

Cat credeti ca face? Realistic vbind. 2008, 163.000km, stare tehnica perfecta. Estetic, cu putina rugina. 

Sa va vad! (Chiar si tu, datatorule de minusuri! :)) )

Game on!

Rog samsarii sa se abtina si nu negociez la telefon!

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Daca acum doi ani rupea aderenta intr-a doua sunt curios cum e acum :D

Legat de vanzare, grea poveste...nu suntem noi oamenii care sa ne despartim usor de fiare, eu daca as putea le-as pastra pe toate :)) 

Ca si o estimare de pret: ai lua prea putin pentru cat ai bagat in ea si pentru cum arata. Fie te opresti din upgradeuri si o vinzi cand incepe sa ceara bani, fie o dai acum cat inca nu sunt pline drumurile si poti lua mai mult. Oricum ar fi nu te uita in urma ca te doare bugetul :) 

Link către comentariu
  • cristi511 locked şi unlocked this topic
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!