Jump to content

"Tank Jr." - Passat B6 4motion


Andrei_Tdi

Postare recomandată

Astazi am facut curatenia "de toamna" in masina iar cu ocazia asta am reusit sa fac si pozele promise. Asadar:

post-30164-0-99711400-1348429600_thumb.j

post-30164-0-30855200-1348429601_thumb.j

post-30164-0-60453800-1348429601_thumb.j

post-30164-0-91330100-1348429601_thumb.j

post-30164-0-19343400-1348429602_thumb.j

post-30164-0-50313200-1348429602_thumb.j

Link către comentariu

Mi-am dorit sa fac treaba asta de foarte mult timp. Intr-adevar, arata foarte bine trim-urile in finisajul asta, totodata acordandu-i un aspect, aer mai serios, stilat. Multumesc de aprecieri! :)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Puteti veni cu sugestii pt. viitoare imbunatatiri, subtile - nu ma intereseaza praguri, spoilere - ca nu ma supar :icon_cheesygrin: :P

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Clusterul nou? Eventual cu tot cu volan? :)

Arata foarte bine interiorul asa!

Nu ma atrage volanul nou. Imi place mai mult designul celui actual. Mai degraba l-as reimbraca intr-o piele perforata alaturi de nuca schimbatorului.

Link către comentariu
  • 2 years later...

Sa mai stergem praful, zic!

 

Au trecut mai bine de doi ani de la ultima postare in acest topic, timp in care nu stiu daca s-au intamplat multe lucruri importante cu atelajul sau nu, ma voi dumiri si eu facand o retrospectiva in urmatoarele randuri.

 

Masina a implinit recent varsta de 7 ani, a adunat pe undeva pe la 113.000 km iar ca si evenimente sa vedem..

 

Tehnic, in afara de revizii:

 

- am schimbat toate injectoarele paguboase prin intermediul actiunii de reprezentanta ( a fost si comic, caci in seara dinaintea programarii mi s-a oprit motoru-n mers pe la parcul Moghioros.. am zis ca nu-i adevarat! Am crezut ca s-a dus vreunul chiar atunci, cand mai aveam cateva ore si le punema pe cele noi. Din fericire, dupa vreo 15 minute de impins si incercari multiple, a pornit si a fost totul ok).

- kit complet ambreiaj

- pompa tandem(degeaba - simteam un miros de ulei/motorina constant cand era cald motorul, la servis au zis ca pompa tandme e de vina, am schimbat-o. Ce sa vezi?! Mirosul persista.. inculpatul: furtunul de retur de la turbina. 70 lei toata treaba, dupa ce am dat 1000roni pe pompa. Dar de, privesc partea buna. Am schimbat-o preventiv :)  )

- flanse amortizoare fata, dupa o luna cea de pe partea dreapta deja s-a ramolit.. 

- furtun retur

 

   Estetic, exterior i-am aplicat la un moment dat folie cu tenta fumurie pe faruri, semnalizatoare oglinzi si bara, proiectoare si rosie pe stopuri. Cele de pe faruri si proiectoare le-am inlaturat la scurt timp si acum imi pare rau caci imi placea efectul ala de amortire a elementelor stralucitoare de pe masina.

 

   Altfel, "modificari" mai putin placute au mai aparut:

 

- zgarieturi si mici infundaturi de tot felul facute de tot felul de binevoitori, fie cu accesoriile din dotare, fie cu usa/usile masinilor din dotare

- urme de colti ai unui caine pe aripa dreapta spate care a considerat ca vreau sa-i sparlesc haleala cand am trecut usor pe langa el prin parcare si a considerat ca trebuie sa ia atitudine

- ciupituri de buza capotei facute de pietricelele de pe drum care incet incet vad ca se transforma in mici puncte de rugina, in primavara va trebui sa revopsesc capota cel mai probabil

- schimbat parbriz (gasim crapat in parcare)

- schimbat si camera marsarier pentru ca cineva n-a avut loc in ditamai parcarea de la fostu' Real Vitan 

- proiector dreapta spart si spoiler fata ciupit dupa ce-am lovit ceva cazut dintr-o camioneta care mergea in fata mea

- fusta bara spate zgariata in Vama Veche cand cineva s-a gandit sa-mi propteasca un bolovan de 50 de kile de fundul masinii(ramane si acum un mister ce dobitoc ar pune-o de-o hernie ca sa faca asa ceva caci bolovanul nu era acolo cand am parcat-o - nu am miscat-o de cand am ajuns pana am plecat, vreo 5 zile)

 

Probabil or mai fi si altele, dar am incetat sa-mi mai fac nervi pe tema asta.

 

 

   La motor ce am mai umblat, l-am mai gadilat putin la soft cu Dragos si acum masina este mult mai agresiva. Nu pot spune un numar de cai putere, dar estimam undeva in jurul a 200. Ce stiu concret este ca acum merg pe 1.7bari, cu varf de 1.8 si ca masina isi cam inegreste fesa stanga saptamanal.. :). Am si un filtru sport K&N in carcasa originala. Nu stiu sa spun sincer daca este vreo diferenta la mers, cert e ca la sunet in schimb, apare un tiuit dupa o anumita viteza.

 

   Iar la interior, m-am jucat cu un set extra de ornamente de-l aveam prin casa ( o sa vedeti mai jos in poze ce a rezultat) si am montat un ceast de boost. 

 

   Ca planuri de viitor:

 

   - imi doresc de mult timp un set de ornamente brushed aluminum si asta ar fi prioritar

   - guri ventilatie B7 care sa mearga cu ornamentele

   - un refurbish al volanului si schimbatorului, sa le imbrac in piele perforata

   - inlocuirea ledurilor din bord si consola - sa trec de la albastru la alb, cele albastre au inceput sa ma deranjeze la ochi. Aici va rog sa-mi recomandati pe cineva daca cunoasteti.

   - Grila fata - ce e negru mat sa devina negru lucios, inclusiv emblema (cred ca si cea de pe spate)

   - colant negru lucios pe stalpii centrali

   - recolantarea farurilor si stopurilor (am o idee-n cap care cred ca ar da bine)

   - Cupra lip pt spoilerul fata

 

   Tehnic:

 

- Vreau sa o mai cobor putin deci cel mai probabil voi merge pe un kit de arcuri ( sunt deschis si la alte sugestii si recomandari)

- Ma bate gandul si la un sistem de evacuare liber, turbo-back, dar inca nu sunt decis (ma puteti ajuta si cu parerile voastre, sfaturi, idei, pro, contra)

- Frane

 

 

  Si poze, din perioada in care am fost absent:

 

 

   

 

post-30164-0-72751400-1415830722_thumb.j

post-30164-0-71213800-1415830729_thumb.j

post-30164-0-03912300-1415830748_thumb.j

post-30164-0-39704900-1415830755_thumb.j

post-30164-0-83682700-1415830780_thumb.j

post-30164-0-26389900-1415830789_thumb.j

post-30164-0-95523400-1415830795_thumb.j

post-30164-0-95918900-1415830803_thumb.j

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
  • 1 year later...

Si pentru ca tot s-a lansat sezonul pentru nebunii de genul, las si eu astea aici.. :D

P.s. Rog si eu frumos un coleg moderator daca poate sa modifice numele topicului in ceva mai simplu si de actualitate. Multumesc anticipat!

13730776_917555555019433_1076325444832342349_o.jpg(136)PASSAT.dsd.jpg

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Hehe, nu te-ai putut abtine :))Hai cu detaliile :D  

Apropo, frumos Passatul! Ce i-ai mai facut de la penultimul post? (ala din 2014) 

Link către comentariu

Bai ce-i drept, dupa ce v-ati infoiat toti turbinele pe aici nu am mai putut rezista si am dat buzna peste Eric! :)):ceuameni:

Ce pot sa zic, e altceva. Desi, la primul run pe dyno am fost placut surprins sa vad ca masina avea 202 cai si vreo 440Nm, eu banuind dupa comportament si promisiuni ca ar avea vreo 190-195. Dupa FMIC si mici ajustari a ajuns la ce se vede, 216 hp si ~470Nm. Masina trage acum mereu la fel gratie FMIC-ului nou si mai bine datorita ajustarilor. Fumul e ca la o masina stock. La evacuare nu am umblat si nu cred ca voi umbla. E drept, as castiga inca vreo 10 cai si mai mult pe partea de cuplu dar de e sa raportez gain-ul la costuri de realizare, apreciez ca nu merita. Plus ca nu sunt adeptul evacuarilor pe diesel - si apoi mai este si problema tipica la revanzare. Cand am vrut sa o dau acum ceva timp, multi au strambat din nas pentru pura idee de "soft", d-apoi sa o mai auda si horcaind and stuff.. Vbind de principiu aici, caci nu mai am de gand s-o dau prea curand. 

In schimb, tot Tank Jr. este.. in pofida cifrelor, tot nu se simte precum a ta. Nu musca si nu este brutala. Dar pentru gabaritul ei, este mai bine ca niciodata. Turbo-ul in schimb, tot mai greu intra (atat poate) si poti observa asta comparand graficele noastre.

Concluzionand, sunt chiar multumit si suprins de rezultat. :)

La asta cu ce i-am mai facut din 2014 e dificil, trebuie sa ma gandesc..

O sa incerc sa punctez treburile dar nu promit ca voi nimeri si ordinea corecta din pdv cronologic. Asadar:

- am aruncat mizeria de husa de pe volan ! Worst choice ever pentru a proteja volanul. Nu recomand! 

- i-am facut faruri bixenon custom cu lupe Morimoto de 3.5" si becuri d2s de 4300K de care sunt extrem de multumit. Raport ce primesti pentru cat dai excelent! Lumina este peste bixenonul de fabrica. E drept, n-am cornering, autoleveling sau mai stiu eu ce alte nebunii dar sincer sa fiu, nici nu le simt lipsa.  

- Am revopsit aproape 70% din masina la colegul @dr_junior1980, care a facut o treaba excelenta, diferentele de vopsea fiind ca si insesizabile. Masina suferea de ciupituri de pietricele pe buza capotei si a plafonului care o dadusera in rugina dupa iarna trecuta, aveam tot felul de bucurii facute de binevoitori si infundaturi cauzate de alte portiere atent deschise.. asa ca n-am avut de ales. 

- i-am schimbat tot ce inseamna amortizoare, discuri, flanse, brate, bucse la 125.000 nu pentru ca ar fi avut probleme ci pentru ca am considerat ca dupa aproape 9 ani, e cazul sa le inlocuiesc cu unele proaspete. Nu am facut niciodata carpeli sau am mers pe principiul "lasa ca mai merge". 

- am schimbat iar o caseta de directie... de ce naiba, nu stiu... aparent sunt facute dintr-un compozit de rahat. La propriu. :scratch:

- am schimbat tunerul

Cam atat imi trece prin minte momentan. Daca imi mai aduc aminte, completez. 

Saptamana asta sau cealalta, in functie de cum gasesc timpul necesar, va intra in service pentru distributie si verificarea completa trimestriala. 

Pozele sunt mai vechi, dar din lipsa de altele noi, le urc pe acestea. :) Revin cu unele fresh cand voi avea ocazia sa le fac. 

 

1.thumb.jpg.e124bdfa50b31241b1b575c4ae8afe6e.jpg2.thumb.jpg.08ecfe983a72ca5c2e715c7b254e7087.jpg3.thumb.jpg.eabccdd976fe15a5f13f1e57efda866d.jpg

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Te-ai gandit la o turbina mai mica care sa iti duca tot cam atatia cai, insa sa intre mai de jos ? astfel sa ai un cuplu mai liniar si sa o "simti" ceva mai bine :)

Link către comentariu

De gandit m-am gandit eu la multe dar in acelasi timp m-am gandit si daca merita interventiile/costurile pentru nevoile mele si asteptarile de la masina aceasta. Nu demult eram pornit sa fac upgrade la turbo de 2.7, doar pentru a reduce lagul. Dar atata timp cat am aceasta turbina de 5 ani si merge struna (verificata toamna trecuta si astazi din nou), dovedindu-se de-a dreptul fiabila tinand cont de parerile din popor, nu vad niciun motiv sa o schimb cu altceva. Daca e sa cada, asta e, atunci punem ceva mai bun. Cum am facut de fiecare data. :) Pana atunci, i-am luat mersul, mi-am adaptat stilul de condus si e ok. Intr-un fel e si benefic, te forteaza sa mergi corect, fara sbturari, etc. :D

Si apoi, turbina de pd170 o face ea boost de jos, dar nu se compara cu felul in care impinge una mare peste 3000rpm. Si mai este si o treaba cu partea de fiabilitate. Asa ca oricum o dai, tot va fi un inconvenient. :(  Bi-turbo e cireasa..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Man,  felicitări! Sunt sigur ca se simte diferența. Acum urmează sa zic și eu: Asteptam filmulețe cu câteva reprize :D

Si o poza din fata sa vad fmic-ul.  

 

P. S.  Se înmulțesc încet încet mașinile cu stage 2 pe forum :D

 

Link către comentariu

FMIC-ul nu se vede. Took care of that :P 

Reprize, am sa incerc in weekend pe autostrada.  Vedem ce-o iesi. 

Multumesc de urari! :beerchug:

Link către comentariu

Tu te vaiti cu tanculetul tau de 216 hp, eu ce sa mai zic cu 105 :)) ma rog de ea in depasiri, nu mai zic cand e masina full, dar va urma turbo si la mine :D. Frumoasa foc masina, ai facut totul cu cap, felicitari ! Cu siguranta ar merge niste arcuri sport, drop 30 mm. e perfect, nici prea inalta, nici prea joasa. Si daca tot ai de gand s-o tii, cand faci upgrade de turbo ar fi pacat sa nu-i faci si o evacuare...

Link către comentariu

Update cald: 

Cred ca mi s-a ars un claxon.. :scratch:

Dupa o intamplare cu o doamna neatenta cauzatoare de un moment a la diavolul tazmanian din partea mea, abuzul de claxon a culminat cu trecerea sa in .. nefiinta. Acum am ramas cu ala mic, de clovn. 

@stefz Chestia cu suspensia mai joasa mi-a trecut de multe ori prin gand in ultimii ani. Da, ar arata mult mai bine si s-ar simti si la comportamentul stradal. Insa, folosesc masina preponderent urban si chiar nu vreau sa racai toate bordurile. :(  Poate o reglabila ceva, dar nu m-am documentat si nu stiu. poate ma ajutati voi, cei care ati facut deja pasul asta. 

Cu evacuarea, am zis si mai sus. M-ar costa cam 5-6 sute de euro evacuarea(sau mai mult ca toti fac gat cand aud ca trebuie demontat cardanul), la care si un update de soft, iar castigul de putere nu ar fi pe masura cheltuielilor. Si apoi, Passatul nu il vad ca fiind o masina pretabila la asa ceva. Da, e drept, am vazut multe modificate. Dar a mea e classy, are doar jante si mici detalii pe care el-am putut face relativ usor, ca sa nu fie invazive. E o chestie de gust, personala. 

Tu, cu o turbina si un soft, impinsa la 170 cai, cred ca ai avea parte de senzatii mai de TDI PD tunat decat am eu in momentul de fata. Pe 4wd e cumintica, liniara (eu sunt si obisnuit cu ea, altii care au mers au zis ca sunt nebun). Daca ii scot siguranta la haldex si o fac fwd, situatia se schimba. Treptele 1,2,3 sunt degeaba. Chiar si cu 235-urile pe care le am. Daca mai e si ud, e horror. Dar refuz sa umblu cu siguranta scoasa pentru ca se schimba complet comportamentul masinii. Nu mi se mai pare la fel de stabila si de sigura. 

Daca ai drum prin Bucuresti, da un telefon si te las sa te convingi singur. :)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
14 hours ago, Andrei_Tdi said:

FMIC-ul nu se vede. Took care of that :P 

Reprize, am sa incerc in weekend pe autostrada.  Vedem ce-o iesi. 

Multumesc de urari! :beerchug:

tu o arzi 'incognito', nu ca mine :))Trebuie sa vad ce fac si eu cu ornamentul ala.. 

Link către comentariu

@EmilianPopPuteai sa-l vopsesti integral in negru de la bun inceput. Nu se mai vedea nimic. 

Masina a intrat azi dimineata in service pentru distributie si un burduf de planetara care aparent, era ciupit. Pe drum, m-am mai jucat putin cu masina. E altceva.. :D  

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
  • cristi511 locked şi unlocked this topic
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!