Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

salutare

mi-am lovit mașina pe drumurile noastre cele bune, și după 15-20km mi-sa aprins becul de la ulei. ma dau jos si aud ca ceva curge. ma uit sub mașina și

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cel mai cumplit scenariu? pt ca baia de ulei nu e prea scumpa :D deci....np

Modificat de Bolgar Dezso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat ai mai mers cu ea, daca ai ramas fara ulei si ai continuat sa mergi, atunci...

Daca ai oprit motorul inainte sa ramana fara ulei atunci ar fi de plata doar baia(eventual sudata), uleiul si manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am mai mers cu ea cum mi-sa aprins becul numai vreo 300m asa ca se pare ca tot baia de ulei e de vina, ceea ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cele de la dezmembrari ori sunt crapate ori nu,ori au gauri ovalizate ori nu,pe cand una noua e....noua.Asta daca dispui de bani,e mai bine una noua!Numai bine.

Nu cumva curge pe la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi aduc masina acasa si maine la service, apoi vom vedea :D

@zebrocksky - sa stii ca ai dreptate........ ce e nou e nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand am schimbat filtrul de polen am gasit ulei pe acolo,care ar putea sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum Doamne fereste sa gasesti ULEI in filtrul de polen?Nu cumva voiai sa zici filtrul de AER?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru zek

Vezi sa nu fie vasu crapat sau fisurat, desi nu are cum ca sunt destul de rezistente.

Si uita-te la furtunase,urmareste traseul lor.

La haion,vezi sa nu ai substanta de spalat parbrizu in portbagaj.Daca ai,vezi ca se imbina niste furtunase in spate pe unde ar fi magazia de cd(pe partea soferului), sa nu fi sarit una din alta.

Sau sa iasa furtunu si sa curga in haion,ceea ce ar fi aiurea ca,curge si pe incuietoarea de la haion care e destul de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu_1.9tdi_asv

Salut baeti deja de 2 zile citesc toate forumurile si nimeni numi poate spune care ar fi problema, deci de 2 zile dimineata cind pornesc masina si suncesc putin de volan se aude un sunet de la pompa de servodirectie din cite am inteles si cu fiece zi devine mai pronuntat si dureaza pina se incalzeste masina sau fac 2-3 km dupa care nu mai apare si plus la asta scad destul de mult si turatiile cam 70 -120 r/min cind deja se incalzeste nici turatiile nu mai scad asa de mult nici suetul cela ciudat nu se mai aude ce ar putea fi , nivelul la ulei lam verificat si e in regula am mai adaugat putin pina la maxim dar mil arunca afara si din rezervorul respectiv est bule mari de aer ear uleiul are multe bule mici de aer atunci cind este rece, pina acum nu a mai fost nimic de acest gen problemele au unceput dupa ce am schimbat cureua de GRM urmatoarea dimineata au aparut si problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema,cu scurgerile din motor.

Prima data cand m-am uitat,am crezut ca,curge ulei,si mult.

Dar dupa ce am scos capacu de la motor,am observat ca imi curge motorina.

Care se prelinge pe motor,partea de jos,care mai are cate un strop de ulei,si pe asfalt cadea motorina cu ulei praf apa,si alte mizerii.

Cred ca imi curge motorina pe la ultimu surub cel de jos,nu am apucat sa vad bine.(picura usor,dar cu motorina nu e bine sa te joci ca nu sti cum ia foc)

Cam cat este o pompa,sau se poate sa fi cedat vreo garnitura ceva?

Sa ma duc in service sau pot sa rezolv treaba acasa?

Si este normal sa mai vezi cate un pic de ulei pe la garnitura de la capacu de la tacheti?

Ca eu mai vad cate odata umed acolo,si sa nu cada ulei pe furtune si sa se strice si alea.

O sa sterg bine zilele astea motoru cu o carpa si dupa sa vad pe unde mai apare si revin cu poze,si cu alte intrebari.

In schimb nu curge ulei pe la EGR,dar as vrea sa desfac furtunu,sa vad daca e plin de praf,ulei,etc.

Apropo vi se pare motoru murdar?plin de ulei si alte lucruri?

Masina este un golf IV variant 1.9 tdi alh 223.000km.

O zi buna!

post-58740-0-61364400-1297942333_thumb.j

post-58740-0-66630800-1297942377_thumb.j

post-58740-0-83777700-1297942384_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Initial as zice ca pe la joja(partea de jos,nu pe sus) ti'ar curge ceva.Eu as zice sa speli motorul inainte de toate,usuci bine si dai cheie.Apoi iei la inspectat.Vezi si filtrul daca e ok.Numai bine!

PS:Sunt si mai murdare,nota curatenie 6/10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da foarte buna observatia!

Dar eu am pornit motoru si m-am uitat sub capota.

Si curge cate o picatura la 2 secunde,care se prelinge fix pe unde vine joja.De asta e totul asa de murdar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ce are masinuta si pe unde curge.

Curge pe la o conducta de aia,care duce motorina spre capu pistonului.

Cred,ca s-a dus vreo garnitura.

O sa ma duc in una din zilele care vin,sa schimb uleiu,si o sa il rog sa imi schimbe si garnitura de la conducta respectiva.

Si dupa o sa curat si motoru cu o carpa sa vad daca mai am alte scurgeri.

Oricum multumesc mult pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan(desi nu recomand sa te legi la cap chiar de nu doare prea tare) sa pui cheia sa vezi daca nu cumva mai merge strans,poate e doar slabit.Nu ai cu ce gresi...doar sa nu mananci vre'un snickers inainte si sa rupi conducta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Revin cu problema mea.

Stie cineva vreun service care repara pompe de motorina?

Ca am observat ca imi curge motorina pe la un stut care e fix sub conductele de alimentare.

Motor 1.9 tdi alh 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Greseala mea, am vrut sa zic ca am gasit ulei in filtrul de AER.

Aveti idee care ar putea sa fie cauza?

Modificat de GinelSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GinelSB: din cauza gazelor de carter! Este absolut normal sa gasesti ulei acolo! Din cand in cand, desfa carcasa filtrului de aer si sterge uleiul de acolo!

Se poate sa ma insel... sa ma corecteze careva daca nu e asa!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, care mi se intampla doar uneori, dar in seara trecuta am observat ca era mai accentuata ca niciodata. Pur si simplu curgea lichid prin toba de esapament, la evacuare. Problema e ca nu imi picura, ci pur si simplu imi curgea. Am luat o coala de hartie si am pus-o la evacuare, s-a umplut imediat, am lasat-o sa se usuce, si hartia a devenit putin incretita, dar a nu si-a schimbat culoarea si nici nu a devenit semitransparenta, sau cu alte urme uleioase pe ea, fapt ce ma duce cu gandul ca e apa (dar chiar asa multa si atat de tare sa imi curga?!). Am pus si pe deget lichid de la evacuare, nu are miros. De ce chiar asa mult condens, ca si cum ar curge la robinet in momentul in care accelerez? :grrrrrr:

Am verificat lichidul de racire, cand motorul era rece, si este la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca masina nu a mai vazut de mult timp un drum mai lung sau o turatie mai mare de 3000?Ala e condens,daca nu ai alte pierderi. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca fac maxim 10 minute de la munca pana acasa (ieri veneam de la munca, cand s-a intamplat); dar in schimb despre turatii, pe la 3000 schimb.

Modificat de Rzvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate'o la o plimbarica(nu neaparat sa o forjezi,sa o omori),sa se "usuce" traseul de evacuare,ca altfel ai sa te trezesti ca ti se sparge toba.Sau faci ca la Dacie:dai o gaura in finala,pui un surub si din cand in cand,desfaci surubul sa curga apa care se aduna.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

As vrea sa va intreb daca exista ceva garnitura intre cutia de viteze si motor ca vad in ultima perioada acea zona de contact mereu umeda, mai ales ca las si cateva picaturi dupa oprirea masinii care ajung pe pamant.

Poate sa piarda ulei pe acolo sau sa fie de la garnitura baii de ulei?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre cutia de viteze si motor nu ai garnitura....ci simering.

Ridica masina pe elevator...sau altceva, si baga un ochi pe acolo. O sa reperezi imediat plangerea, daca zici ca lasa urme pe astfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!