Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

daca zici ca ti-a explodat furtunul de apa

nu cumva ai presiune f mare pe circuitul de racire?

mi se pare putin ciudat sa se macine furtunul de la scurgere de ulei pe el

sunt curios daca poate avea asemenea efecte scurgerea de ulei fiindca la mine scapa ulei pe la EGR si cam peste toate furtunele sa depus

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina aia poate avea efecte dintre cele mai nefaste. din pacate nu rpea ai ce-i face pompei, decat una noua.

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&hl=vacuum

http://vwforum.ro/index.php?showto...2&hl=tandem

E bine de stiut ca daca aveti scurgeri pe undeva, rezolvati-le in timp util. Multe materiale nu sant facute sa reziste la carburanti sau ulei.

Si eu am patit la fel, doar ca l-am schimbat inainte sa piarda antigelul. Cnad l-am dat jos, parca era facut din guma de mestecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cum ai curatat EGR? Acasa singurel:-))?

si garniturile alea intre motor si EGR si furtun si EGR se gases de cumparat in caz ca se strica sau indoaie..samd?

In service cica il lasa peste noapte conectat la un "aparat " care inchide /deschide clapeta si in nu-s ce substanta.

Unde gasesc de cumaparat acele garnituri dintre egr si motor? E prea mult ulei pe acolo si as vrea intai sa schimb garniturile si sa curat egr inainte sa schimb cu totul egr.

Multumesc

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am 140000 km cu masina, 10000 km de la ultimul schimb de ulei atunci cand am cumparat-o.

Am bagat 5L de ulei pana acum.

Nu scoate fum, nu pierde pe nicaieri. Sta in acelasi loc seara de seara in fata casei. E curat jos.

Masina trage foarte bine (cu benzina de la OMV).

Cand o accelerez la 5-6000 rpm vad pe ciment jos firimituri negre, si daca dau cu degetul in esapament, este negru dar nu uleios. E apa murdara cred.

Ce problema poate avea si ce-mi recomandati? Mecanicul a spus sa-i pun Duralube si in timp ar trebui sa mai scada consumul. Recomandati altceva? Fara reparatii capitale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu stiu ca producatorul nu recomnada folosirea aditivilor de tip Duralube, Metabond, etc. Ramane la aprecierea fiecaruia, intrucat parerile sunt impartite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa pe esapament nu ar trebui sa scoata decat cand e rece motorul si se face condens.

verifica si garnitura de la capacul de tacheti poate da pe acolo.La mine pe acolo scuipa un pic,insa foarte putin pentru ca de la schimb la schimb nu scade nivelul la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Mibo, nici eu nu-ti recomand sa bagi aditivi. Nu e o rezolvare. Si in mod sigur consumul de ulei NU va scadea daca bagi. Daca esti sigur ca nu sant pierderi, motorul are o problema. Care in mod sigur nu se va rezolva cu aditivi in ulei.

Ce marca de ulei ai bagat? Ai respectat specificatia ceruta de motorul tau?

Eu zic sa incerci cu Valvoline. Se pare ca au o formula care reduce consumul de ulei la motoarele "flamande". Eu am incercat si alte marci, dar tot la asta am revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol A3-B3 10W-40. Cand am facut schimbul la un service, aveam si magazin de piese auto si uitandu-se in sistem dupa modelul meu de masina au spus ca asta este cel recomandat de producator. Am vazut ca multa lume cu VW golf 4 pe motoare de benzina il folosesc.

Nici eu nu vreau sa incerc aditivi sau alte produse dar avand in vedere ca merg mult cu masina fiindca fac naveta zilnica din judetul Giurgiu pana in Bucuresti si plimbat prin oras toata ziua cu treaba, consumul de benzina este pe masura. Am ajuns sa pun benzina de 500 ron pe luna. Plus uleiul 45 ron, mi se pare foarte mult. E criza, nu ar avea cum sa-mi para putin.

Credeti ca ar fi cazul sa pun un ulei mai vascos in motor? Sau mai subtire? Nu stiu exact care cum e dar poate stiti voi un tip de ulei pentru motoare mai uzate.

Later edit - La motor deasupra radiatorului pe tabla avea lipit un abtibild cu acelasi ulei, Castrol A3-B3 Magnatec 10W-40, de la ultimul schimb. De aia am avut incredere in ce mi-au spus vanzatorii si mecanicii. Era proaspat adusa din Germania si schimbul a fost facut acolo. Cel care mi-a vandut-o, a zis sa-i pun Mobil 1.

Vreau doar sa nu mai consume atat de mult ulei.

Modificat de Mibo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de post nou, nu mai pot edita pe cel precedent, asta am gasit pe net, legat de tipul meu de motor dupa seria de sasiu.

CASTROL Ulei de motor EDGE FORMULA RS 0W-40 Cantitate umplere ulei 3,5 litri

CASTROL Ulei de motor MAGNATEC 5W-40 A3/B4 Cantitate umplere ulei 3,5 litri

CASTROL Ulei de motor EDGE 5W-30 Cantitate umplere ulei 3,5 litri

CASTROL Ulei de motor MAGNATEC 5W-30 C3 Cantitate umplere ulei 3,5 litri

Astea sunt pentru VW GOLF IV (1J1) 1.6 16V de pe site-ul asta

Stie cineva daca-l schimb pe 10W-40 de pe masina, pe care din cele 4 sa-l aleg pentru a-mi scadea consumul de ulei?

Rog sa-mi raspunda cineva care se pricepe cat de cat in domeniu, fara presupuneri sau pareri fara sprijin tehnic. Am vazut pe forum 1000 de pareri diferite despre acelasi produs simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca repet postul, dar poate chiar gasesc o solutie la problemele mele.

Exista intre supapa EGR si motor o garnitura, la un ATD 1,9 TDI PD 101 CP. Pe acolo imi scpa mult ulei si as vrea sa o inlocuiesc. Stie cineva de un o pot cumpara fara sa cumpar tot EGR odata ce face vreo 550 Ron supapa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Si la mine curge pe-acolo. Inca n-am apucat, dar urmeaza s-o desfac si sa pun in completare si silicon negru pentru etansari motoare.

Nu cred ca se gaseste separat acea garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi dimineata am observat sub masina o pata mica de ulei chiar langa roata stanga fatza.Aveti idee de la ce poate fii? Picura usor..

10 x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am avut asa ceva...cu parere de rau, in scurt timp mi-a picat caseta de directie,asa ca dute in service si verifica, sa nu iti pice in mers.

Asta e parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema legata de scurgerea de ulei.Dimineata gasesc o pata mica chiar langa roata stanga fata, am reusit sa o ridic si sa fac cateva poze relevante.

Va rog sa imi spuneti despre ce este vorba sau macar ce trebuie sa verific.

VW GOLF 4 2001 1.6

10x

post-2262-1250524183_thumb.jpg

post-2262-1250524192_thumb.jpg

post-2262-1250524195_thumb.jpg

post-2262-1250524198_thumb.jpg

post-2262-1250524201_thumb.jpg

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un G4 TDI motor AXR si am observat o scurgere de ulei in partea stanga fata. Am dat scutul jos si langa furtunul de la radiator (stanga jos) e o flansa care imbina un furtun de presiune de la compresorul de clima cu o teava care pleaca pe langa radiator. Pierderea e pe la flansa. Cred ca pierd uleiul din instalatia de climatizare. Cum se poate remedia defectul ? A mai patit cineva ? E vorba de schimbat doar garnitura sau trebuie apoi incarcata instalatia de climatizare ?

post-20620-1251659072_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Acolo ai un o-ring, daca desfaci acolo cred ca iti iese freonul. Incearca sa le strangi suruburile, poate s-au slabit, desi nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si e strans. Se pare ca este si o garnitura la flansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut baieti ajutatima si pe mn ..am si eu o pierdere de apa ..deci o data la doua zile trebuie sa completez cu apa ,dar problema e ca nu stiu pe unde ....in baia de ulei nu gasesc apa deci nu cred ca ar fi vreo problema la motor ..aveti ceva ideii ?

din nou cer scuze de eventuale greseli gramaticale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit, roaga pe cineva sa-ti tureze motorul, astfel creste presiunea in instalatie , si poate vezi pe unde curge ...

In schimb la mine , toata partea din spate a motorului e plina de ulei. Suspectez a fi garnitura de la galeria de admisie, singurul loc de unde poate sa apara acolo ulei. Are cineva alta parere ???

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru ca nu am gasit un topic mai potrivit voi post aici. in caz ca am gresit rog moderatorii sa mute postare. Problema este urmatoarea: imi scapa ulei pe la buson.\

Oare se poate schimba garnitura, si daca da cum sau trebuie luat un nou buson sau este vreo alta solutie home made. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba numai garnitura, eu am luat-o de la colegul Volksman.

Inainte de a o schimba, pusesem in jurul busonului, de jur-imprejur, in garnitura aceea ca un guler un servetel rasucit si facut colac. Acesta absorbea vaporii de ulei care scapau pe la capac si astfel in permanenta acolo era uscat. De obicei pe la capac pierderile un sunt mari, ba chiar neglijabile dar din pacate uleiul se aduna in acea garnitura ca un caus de sub capac si dupa o vreme uleiul balteste acolo dind impresia unei pierderi mari.

Cred ca la dealerul local gasesti cu siguranta o asemenea garnitura si nu cred sa coste mai mult de 20 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha am inteles. Am observat ca langa bujia 1 care este in dreptul busonului se aduna putin ulei pe marginea fisei unde este o mica adancitura, care eu cred ca provine de la buson. de acea suspectez acea garnitura.

Aha am inteles. Am observat ca langa bujia 1 care este in dreptul busonului se aduna putin ulei pe marginea fisei unde este o mica adancitura, care eu cred ca provine de la buson. de acea suspectez acea garnitura.

Aha am inteles. Am observat ca langa bujia 1 care este in dreptul busonului se aduna putin ulei pe marginea fisei unde este o mica adancitura, care eu cred ca provine de la buson. de acea suspectez acea garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deschid acest post cu 2 probleme:

a) ce i mi lipseste in cele doua orificii cu filet (incercuite cu rosu)

b) am o scurgere de ulei si nu am idee de unde provine mai exact, se prelinge exact pe unde am scris eu in poza "-ulei???"

cine are idei, rog sa posteze. ms

p1010344o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu lipseste nimic.

2. Posibil sa fie simeringul de la arborele cotit pe duca, nu stiu daca e de la garnitura de la baie, pt ca ar trebui sa urce uleiul in sus si apoi sa se prelinga pe chestia aia ca o flansa.

PS: asta ar insemna sa ai ulei si pe cureaua de distributie, vezi daca e asa.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci sa inteleg ca radiatorul din foto este intercoolerul.

imag0010dw.jpg

Dupa cum se vede, sunt urme de ulei. Sa inteleg ca este spart?

Ma poate ajuta cineva cu un cod si un DIY?

Va foarte multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!