Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

componenta din ansamblu este EGR-ul :rolleyes: are o functie de recirculare a gazelor arse .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat piesa, acu raman celelalte de lamurit.

Ati mai avut careva problema asta. Uleiul nu il gasesc pe partea de sus, ci prin lateralele EGR.

Probabil ca are niste garnituri pe acolo, care s-au dus pe apa sambetii

OFFTOPIC : am o problema ...as fi dat un search linistit dupa EGR...sau orice altceva da de vreo saptamana nu imi functioneaza functia de search: "The error returned was:

Sorry, the administrator has taken the search engine offline for the moment. Please try again later ". Ce sa fac sa imi mearga. Multumesc

Cuiva cui ii merge poate sa imi puna niste linkuri cu discutii despre respectiva : EGR? Cat mai multe cu atat mai bine, sa pot lamuri celelalte : pret, urgenta samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit,la majoritatea dieselurilor se intampla asta in zona aia,cei de la porche au spus ca si la masini de 30 000 km gasesti asa ceva acolo,au spus ca e ceva normal pt TDI,ca nush cum recircula gazele pe acolo! :icon_thumright:

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa te cred, da i-am schimbat uleiul acu vreo 5-6k km si a scazut zdravan nivelul. Intrii la banuieli si zici ca are motorul ceva , papa ulei ca spartul.

Doar dupa vreo 15 km aveam ulei proaspat pe EGR...mai bine spus sub EGR :icon_thumleft:

Aseara m-am intalnit cu un prieten care lucreaza la Renault intr-un service si doar m-a intrebat daca imi trepideaza masina, si intradevar, de ceva timp stand pe loc simt ca imi trepideaza...oricum mai mult decat normal la un Diesel

.

Mi-a spus ca e EGR fara sa fi mentionat eu ceva de probleme si mi-a spus ca ar fi cazul sa il curat sau sa il schimb..

Azi incep sa dau tel sa il caut...dar nu prea stiu ce componenta exact sa intreb : supapa EGR, EGR ....era bine sa fi stiut un cod de componenta.

Imi inchipui ca o scanare cu un VAG- COM ar scoate ceva la iveala. Si eu am interfata, dar odata ce nu imi merge searchul, nu stiu pe ce modul sa ma duc si sa fac scanare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grupul ENGINE! Acolo trebuie sa faci scanarea. PS Folositi "butoanele" ADD REPLY sau FAST REPLY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&...G=Google+Search

Asta este rezultatul cu search-ul de Google din josul paginii dupa "egr". Gasesti acolo topicurile cu explicatii, inclusiv unul care detaliaza modul in care se demonteaza (AICI). Sper sa te lamuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi am observat ca i-mi curge ulei in zonele indicate in poza atasata (prima poza).

Nu stiti cumva ce sunt componentele respective? Cat e de grav?

Nu stiti cumva ce componenta este cea din a doua poza? E normal sa fie asa ruginita?

Mersi mult,

Kovari

Modificat de Kovari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e ulei si nu lichid de frana? Intreb asta deoarece in poza pare a fi umeda si pompa de ABS, partea neagra.

Daca nu-i deloc eu zic ca din cutie provine.Este greu sa-ti dai seama dintr-o poza.

Incearca sa stergi cu o carpa zonele si urmareste apoi de unde provine.

Verifica si simeringurile de la intrarea planetarei in cutie de multe ori acolo apar scurgeri de ulei din cutie.Multa bafta :P

Modificat de Pytu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa stergi bine cu o carpa zonele patate de ulei si apoi mergi cu masina.Din cand in cand mai urmareste pe unde incepe sa umezeasca.Nu-mi pot sa seama daca este ulei din cutie sau din motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ulei atunci numai pe la semeringul de la cutie se poate...mai bine du-te la un mecanic si vezi ce este.Costa cam mult manopera de demontare / montare cutie sa mergi pe ghicite.Bafta

In legatura cu zgomotul...asta ca sa nu mai caut topicul tau referior la asta,incearca sa schimbi benzina.Am alimentat si eu de la Lukoil sapt trecuta si tot asa facea ca si la tine.Eu zic ca Petrom 99 e ok...asta am folosit-o in ultimele 3 luni si merge foarte bine bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor!

Sunt nou pe acest forum si nu prea ma pricep deloc la masini, o sa incerc sa explic cat mai bine ce problema am.

Vreau sa imi cumpar un GOLF 4 fabricat in 08.2003 1,9 TDi - PD 101CP model SPECIAL, are in acest moment 92.800 KM, am fost cu ea la autotest si au gasit scurgeri de ulei la "Tub adm. Intercooler, Tub adm.Turbo, Scurgeri capac chiulasa , inginerul de la autotest a spus ca trebuie schimbata garnitura de la "tacheti" iar cu scurgerea de la "capac chiulasa" a spus ca e o problema cam generala la masinile turbo-diesel si trebuie curata zona aia ca s-ar puteasa apara probllema supraturarii motorului, ce a mai mentionat spunea ca un furtun p-acolo sta cam in aer. Inginerul a mai zis ca aceste probleme se pot rezolva la orice service si nu e foarte grav, dar cica chiar si dupa remedierea problemei s-ar putea sa mai apara scurgeri.

Imi cer scuze pentru exprimare, asta e tot ce pot sa va spun, in rest masina e ok.

Astept cu nerabdare sfaturi si pareri.

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut scurgeri de ulei la tub admisie intercooler nu suna bine deloc verifica turbina inainte sa faci vreo miscare cu masina pentru ca acolo nu ar trebui sa existe ulei cam deloc ,in cazul in care exista in cantitati cred cam de la 50 de grame in sus turbina are probleme respectiv jocuri in ax pe unde scapa ulei iara daca ajungi la supraturarea motorului nui bine deloc iti zic din proprie experienta.Intra pe "tdi forum" si citeste acolo sunt citeva topic-uri care cred ca te vor lamuri ,cred ca inginerul ala trebuia sa iti spuna ca trebuie schimbat si turbo,la ce pret achizitionezi masina ?fati un calcul caci poate merita ,dar ia in calcul si varianta cu reparatiile care cred ca te mai costa 7-800-1000 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in intercooler teai uitat ? cumva ulei pe acolo? asa am patit si eu cu scazutul nivelului de ulei si cei de la serpico craiova miau zis ca nui nimic ca e uleiul vechi (avea 7000si era castrol sintetic),mi lau schimbat si.........dupa 1000km > turatie motor in blana ,turatie necontrolata ,rupt ax turbo,sock hiraulic ,>doua biele indoite precum doi covrigi,turbo kaput,kiulasa rectificata refacut scaune ,garnitura kiulasa noua ,cuzineti biela noi ,samd totul ma dus cam la 1500 euro spre deosebire de 500 euro cit a costat turbo daca imi spuneau (descopereau marii mecanici )problema de la inceput .Avea aceleas simptome ca la tine masina cu exceptia faptului ca la mine nu dadea ulei la egr pt ca era aproape obturat de mizga ce se formase din cauza ca am mers cu intercoolerul plin cu ulei .sfatul meu e sa faci o verifivare la tot sistemul de admisie sa stai linga ei in acest timp pt ca nu doresc la nimeni sa pateasca ce am patit eu ,si sincer e pacat sa distrugi un motor ww care poate functiona si 1000000 km daca ese folosit si ingrijit cum trebuie eu unul mor de ciuda ca mi sa intimplat asta desi acum masinamerge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi ma duc pe seara la un service sa vedem ce imi spune mecanicul

@dukk. multam ca mi-ai spus...o sa ii spun sa verifice.

Daca aveai ulei in intercooler nu-ti cam fumigena masina?

Doar o presupunere.

Si am uitat sa spun ca uleiul,cand am facut schimbul era putin peste inditura de la tija de verificat ulei. (din cate am inteles nici asa nu e bine)

Acu l-am verificat de dim. si e la jumatea partii punctate de pe joja. Deci in parametrii inca.

Am aproximativ 8000KM cu acest ulei e un Castrol long life...deci acum stand si gandidu-ma e posibil sa fie in parametrii acea scurgere de ulei la intercooler odata ce am avut cu mult peste normal ulei in motor.

Apropo in afara de catalizator ce poti buli daca pui prea mult ulei in motor? Poate sa se duca dracu intercooler sau turbina si alte chestii?

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usurel, la TDI nu exista probleme la garnitura de la tacheti, daca exista ulei acolo este o problema de compresie nu de garnitura, un TDI pina la 300k km nu trebuie sa piarda ulei pe acolo. Sau mai exista posibilitatea ca motorul sa fii fost desfacut si s-a folosit aceiasi ganitura.

Pierderile de ulei pe traseul IC sunt normale si sunt cauzate de uzura turbinei, nu este o mare problema deoarece o turbina se poate schimba o turbina noua nu costa mai mult de 400E .Pe forum sunt citiva baieti care se ocupa cu turbine .

Cel mai simplu este sa vezi daca "scapa compresie" motorul, desfaci busonul de la ulei cu motorul pornit (si cald la 90C) si nu trebuie sa vezi nori de fum ci numai un pufait fin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul din dreapta (prima poza) este cel de lichid servo, verifica nivelul lichidului de servo.

Se poate ca urmele de ulei sa provina de la cutia de viteze, semeringul de la planetare. Dupa cum spunea cineva mai sus....costisitoare problema :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect ,dar daka scapa ulei turbina nu cred ca e bine sa mai mearga cu ea asa ,eu iam dat numai un sfat sa mearga sa vada care este intradevar problema si apoi in functie de costul reparatiei nsa tina cont de acesta la pretul la care achizitioneaza masina(chiar e normal sa aiba scurgeri de ulei si la tubulatura de admisie aer un turbo si la cea dintre turbo si intercooler?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In traseul dintre turbina si IC allways vei avea urme de ulei, este un lucru normal datorat in mare parte EGRului care aduce un aport de gaze arse, gaze fierbinti care condenseaza in tubulatura . De asemenea pe linga axul turbinei mai scapa ulei, nu este o chestie super etansa . Problema este cind uleiul devine vizibil pe la coliere, atunci trebuie inlocuite colierele sau pur si simplu mutate un pic mai sus sau mai jos . De asemenea ulei mai intra in tubulatura de aer si pe la ventilatia carterului, furtunul care iese din capacul de la tacheti si intra in admisie, si pe acolo ies gaze care sunt iar introduse in motor. Toate acestea (care au fost gandite in prisma ecologiei nu a fiabilitatii) coroborate cu traficul urban si multi km duc la pierderi de ulei. Cel mai bine trebuie folosit un ulei bun si toate acestea sunt reduse dramatic .

Daca masina a fost de firma si schimbul de ulei a fost facut cind si-a adus aminte portarul atunci masina va avea problemele descrise mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginerul de la Autotest a zis ca a fost umblat pe la motor deoarece este un furtun care sta cam in aer (. As vrea sa ma duc la un service bun sa rezolv aceasta problema, sa ma asigur ca nu mai pierde ulei si nici nu o sa mai piarda si apoi sa o cumpar.

Nu prea stiu la ce service bun sa merg...... poate niste sfaturi va rog ....

Multumesc pt raspunsuri si mai astept sfaturi...

Am atasat si poza cu testul la motor.

post-20312-1202209889_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ai o arie mare referitoare la Dealeri si Service-uri. Intra si acolo si vezi cam ce opinii au unii din colegii nostri despre fiecare in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringul de care vorbesc eu costa 20 de ron - maxim 30...insa la mecanic vei plati manopera de demontare/montare.

Eu la masina mea am schimbat tot kitul de ambreiaj si acel semering pe langa care se prelingea ulei.Pentru aceasta lucrare poti apela linistit la orice mecanic...e o treaba simpla.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service pentru constatare. Se pare ca trebuie schimbat "semeringul de priza directa" si "semeringul de la planetara". Si daca tot se da jos cutia atunci se schimba si "semeringul de timonerie".

Azi sau comandat piesele si pe saptamana viitoare am programare pentru montat.

@Gupidu Pretul semeringului cam pe acolo se invarte. Da demontatul/montatul cutiei este cea care ustura la buzunar :(

@Bogdan_G Da, asa mi-au zis si cei din service. Au verificat nivelul si este Ok. S-ar putea sa fie fisurat foarte putin. Deocamdata l-au curatat si sa vedem daca reapare uleiul. Problema e ca acel furtun e foarte scump. Din cate am inteles pretul se invarte pe la 700 RON. Daca curge foarte incet atunci nu o sa-l schimb degraba :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi iti recomand sa cauti alta masina, din ce vad eu in poza pusa de tine masina testata a scos 116 CP din 101 CP de fabrica, gandul ma duce la chiptuning. Mai departe din problemele spuse de tine gandul ma duce la un chiptuning prost facut .

Recomandarea mea este sa cauti alta masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este o mare problema deoarece o turbina se poate schimba o turbina noua nu costa mai mult de 400E .Pe forum sunt citiva baieti care se ocupa cu turbo

am si eu nevoie de o turbina, ma poti ajuta sa cumpar si eu una noua cu pretul dat de tine?

ai cumparat cumva turbina noua la pretul asta? astept raspuns!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!