Jump to content

Avansul Pentru Un Motor 1300ab Seria 071xxx


tipatescu
 Share

Postare recomandată

:( :D :blink: ;)

Tu ai vazut ce preturi se practica la radiouri? Si unele nici n-au butoane, tre sa invirti de sirma aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati mai mofturile cu radiouri!!! Maresti gaura in toba sau inlocuiesti ornamentele din spate pana in toba cu teava de sonda !!! NU mai ai probleme cu tzacaneli si de'astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sau te-asezi si te linistesti, oricum camasa e legata bine, cu curele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) :) : ...

... n-am apucat sa merg cu masina azi, o sa fac o tura mai pe seara cind ma intorc de la servici. (Am lucrat de dimineata, inainte sa ajung la servici la masina). Asa, oricum am marit putin turatia din surubul ala gros lateral de la carburator (cred ca are cam 1000 de ture dupa cum simt eu acum) si am marit si mai mult avansul static ... cred ca sint vreo -15, grade acum BTDC ... (initial am marit sensibil turatia prin marirea avansului, apoi am refacut reglajul carburatorului la vreo 800 de ture - pana cind abia statea relati-ul apoi am marit cam la 1000, tot din carburator ... nu am turometru, reglajul a fost facut dupa ureche, am avut un turometru analogic acum vreo saptamina si deja m-am invatat din camasa de fortza, cu turatiile ...) . Bun , acu pare ca dupa ce se incalzeste motorul am scapat de zgomotul de motocicleta la acceleratie ... sau o fi doar o impresie. Sa mai umblu la pompa de spritz ? hm... mai vedem.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu insisti sa pui avansul la 7 grade? 15 sau pe-acolo, e cam mult... Nu cauta avansul la care ai turatia maxima, pune-l static, sa zicem si nu mai umbla, regleaza doar carburatorul. Parerea mea :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: regleza avansul static cu becul. Apoi porneste incalzeste motorul da o tura doua si daca nu iti place te mai joci putin in zona aia de avans, dar putin.

Evident ca pentru rezultate bune carburatorul tre sa fie reglat ok dpdv turatie de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victor, jan ...

Pai asa am facut pina am deschis topicul, ca de asta l-am deschis. L-am reglat la -7.5 grade desi RTA-ul imi zice sa reglez la +5 ... (acu cred ca-i mai bine la -7.5 grade avind in vedere ca nu am carburatorul cu 2 porturi de vacuum si nici delcoul ala cu capsula dublu vacuumatica). Ei, dupa reglajul la -7.5 grade, cu beculet de 2w si refacut reglajul de citeva ori pt siguranta, delcoul a cazut intr-o pozitie usor avansata fata de cum era inainte ... asta era problema, ca nu prea mai trage asa bine si zgomotul e cam ciudat.

Il las asa cum e acum (mai intirziat chiar decit era) sa vedem ...

(Platina e ok... )

Am o intrebare, care ati pus fise siliconate cu miez grafitat ati intimpinat surprize in mersul masinii ?

Ma gindesc si la ce a zis jan, poate o fi concava talpa aia de calca piciorul supapei si nu am pus eu lera bine ... urmatoarea mutare e ca o sa micsorez totusi la 0.5? sau 0, chiar distantele la culbutori pe partea aia de ma enerveaza pe mine ... sa vedem daca se reduce zgomotul si cum se comporta. Se poate intimpal ceva rau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kaboom.gif

kaboom.jpg

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindesc si la ce a zis jan, poate o fi concava talpa aia de calca piciorul supapei si nu am pus eu lera bine ... urmatoarea mutare e ca o sa micsorez totusi la 0.5? sau 0, chiar distantele la culbutori pe partea aia de ma enerveaza pe mine ... sa vedem daca se reduce zgomotul si cum se comporta. Se poate intimpal ceva rau ?

Prima oara trebuie sa gaseti o lera pentru valoarea ZERO!!! :) :) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindesc si la ce a zis jan, poate o fi concava talpa aia de calca piciorul supapei si nu am pus eu lera bine ... urmatoarea mutare e ca o sa micsorez totusi la 0.5?

mai bine planeaza "talpa" aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipatescu, sa nu te iei dupa elementele astea negative cu minus. Sint deja morti, o sa vezi miine la protv. Doar capsula a mai ramas din ei.

Nu dispera, astea au fost masini bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AB o fi doar seria blocului....astea au avut numai dubla admisie si s-au facut incepand cu ' 70

deci reglaju e 0.15

Jesus made my volkswagen

Da frate...dar..poate a schimbat chiulasele cu totu...si atunci ii trebuie la 0.20 !! (am simpla admisie pe AB???)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dispera, astea au fost masini bune...

Corect, AU FOST! :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... da, au fost masini bune, si parca civilizatia merge spre inainte, ma rog, adica sint de acord, ( nu pornesc de la premise gresite :) ) Sigur exista oarece limitari tehnologice :offtopic: sint masini acum cu cilindri, carter, etc din materiale compozite ... exista alta tehnologie si la tratarea fierului, vorbind numai de materiale ... ca in rest, computadorul a intrat peste tot si isi face treaba mai bine ca maimutza asta evoluata ...

Nu ma imbat cu apa rece insa e distractiv si energizant sa am preocupari tehnice pe linga fiarele din clasa asta ...

In fine, tot raul spre bine .. .am reglat delcoul si tot reglat, inainte, inapoi, pina aproape ca l-a luat mama dracu' ... am mers in we, mersei si azi dimineata ... tot se auzea un pacanit enervant si din ce in ce mai tare la acceleratie. Pina ... ma batu gindul sa ma uit mai atent la toba de esapament (a fost noua, acu 4 ani). Da, se desprinsese din carpele alea din azbest, prinse cu coliere ... si rasufla pe acolo ... ;)

O sa-mi fac timp sa string toba, o sa mai fac si altele pe la motor si o sa reglez din nou avansul ... O sa scriu aici la ce concluzii am ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

go fish :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!